Mehmet Ozyurek 8 Ağustos 2017 Paylaş 8 Ağustos 2017 37 dakika önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: gerçekten öyle, ya parayı basıp araba alacağız, yada duruma katlanacağız, şu Ford un power shifti nasıl acep, hiç kullanmadımda... Powershift hakkında pek olumsuz bir şey duymuyoruz.. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Ağustos 2017 Paylaş 8 Ağustos 2017 Tek sıkıntı satıcı. Aracın altındaki şanzuman nasıl kullanılır anlatsa kimse sorun yaşamaz. 68 bg otomatik fiesta veya 105 bg dizel audiyi aracı tüketiciye doğru anlatsalar sıfır sorunla yürür 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 8 Ağustos 2017 Paylaş 8 Ağustos 2017 (düzenlendi) Özellikle yarı oto robotizeleri adam gibi anlatmaları lazım, bugün baktım şoför binmiş sümbüle, şantiyenin önündeki rampaya geldi çıkacak, seyrettim bakayım ne yapacak, D de yavaştan girdi ve rampanın ortasında durduuuu, sonra geri saldı aşşağı inip tekrardan çıktı, ders verdim tabii ama yahu nasıl durdurdun o aracı, mıcırlıydı rampa ön az patiye düşünce duraksadı araç buda boşa atıp geri indi... şimdi zemini bir kenara bırakalım, gaza birazdaha bassa 2. viteste kasılan jiroskopsuz akılsız şanzıman 1 e atıp birden yükleniyor al sana pati, yani olmadı, ya daha hızlı girecek yada yapılması gereken, rampaya gelince manuele alıp 1 . vitese takıp rahatça stabil şekilde çıkmak olmlıydı, rampadasın, yerler 3-15 15-30 dere çakılı serili, yani araç gaza bastınmı pati yapacak, durdunmuda kalkmak için yine pati çekecek, al 1 e birkerede çık dimi, kullanmayı bilmek lazım... asfaltta uzun rampada denedim, hız 110 vites 6 da devir 2000 civarı, araç zaten o anda atik değil, rampanın farkında değil, tasarruf yapacağım diye ne ayarlandıysa onu yapıyor, sollama yapsan hızlanmayacak, gaza fazla basıyorsun 2 vites birden düşüp bar bar bağırıp bir üst vitese geçiyor, salak yani beyni, al manuele at 5 e rahat rahat çık dimi, inişlerdede manuele alacaksın, rahatça in çık. düz yolda al D ye git, ama sollama yapacaksan, rampa in-çık yapacaksan, şehir içi dur kalk çok yapacaksan, habire hız kesici tümsek (resmen tuzak) lere giriyorsa alacaksın manueleeee, manuele aldınmı cillop oluyor, gayet güzel değişiyor vitesler, devir daha yüksek kalıyor, zira çok basmazsan vites değişmiyor, 2500 devirde sanki normal şanzımanlı araç sürer gibi davranıyorsun, o zaman gayet güzel çalışıyor... kısaca bileceksin bu şanzımanı, bildiğimiz normal şanzıman çünki, değişimi yapan robot ise salak zaten, ona işi pek bırakmayacaksın, düz yolda çalışsın robot efendi, bunun bilincinde oldunuzmu şanzıman fena değil, alınabilir, kullanmayı bil yeter, sarsıntılı geçiş sıfır, manuelde kullanırken devir bandı geniş olduğundan normal araba gibi sürüp istediğim uygun devirde vites değişiyorum, beklemesi çok kısalıyor hatta güzel oluyor, uygun düz uzun yol oldumu al D ye bas git... neyse kullanalım bakalım, ne yapacak göreceğiz, ben kullansam sürekli, dayanırda önüne gelen biniyor, esas testi şuan yaşıyor araç, dayanım testi başladı 8 Ağustos 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çiğdem Bilen 23 Mart 2018 Paylaş 23 Mart 2018 Gerçi symbol konusu ama clio için soracağım ben. 2007 model bakımlı olduğu söylenen bir clio 1.5 dci için 150000 km nasıldır. Çok masraf çıkartır uzak mı durulması lazımdır yoksa daha çoook km sorunsuz kullanılır mı? Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 23 Mart 2018 Paylaş 23 Mart 2018 2 dakika önce, Çiğdem Kaya Bilgiç yazdı: Gerçi symbol konusu ama clio için soracağım ben. 2007 model bakımlı olduğu söylenen bir clio 1.5 dci için 150000 km nasıldır. Çok masraf çıkartır uzak mı durulması lazımdır yoksa daha çoook km sorunsuz kullanılır mı? Km 1.5 dci için çok fazla değil. Yeterki gerçekten bakımları yapılmış olsun. Aynısını 10 sene sıfırdan 200.000 km ye kadar kullandık geçen sene sattık. Birkere turbo sıkıntı çıkarttı birde motorda ne olduğunu bilmiyorum 4000 tl civarı bir masrafı oldu. Satarken masrafını düşüp sattık o yüzden ne sorun çıktı bilmiyorum. Kullanması keyifli ve yakıtı gidişine göre çok makul bir araç. 1 Yorum bağlantısı
Efe Serhan Oğuz 23 Mart 2018 Paylaş 23 Mart 2018 2013 ve 2017 modellerini kullandım. Motor 110 120kmye kadar çok iştahlı ve atik, yakıt ise bir o kadar cimri. İç mekan kalitesiz ama yaşam alanı çok pratik. Yan rüzgarlardan baya etkileniyor, özellikle uzun yolda rüzgar da varsa sağa sola atmalar yapabiliyor. Şehir içi için çok yeterli bir araç. Bagajı gayet geniş. 2013 de park farı patlatıyor arada, 2017 de karşılaşmadım o durumla. Ankara da sakin kullanımda 4.5 litreyi geçtiğini görmedim aracın ama 2bin devri geçince yakıtı artıyor hissedilir derecede. Yedek parça sorunu hiç yok ve fiyatları uygun. Motor zaten çok bilinen ve ustaların aşina olduğu motorlar. Sıkıntı asla yasatmaz. Alınır yani ? 1 Yorum bağlantısı
Efe Serhan Oğuz 23 Mart 2018 Paylaş 23 Mart 2018 1 saat önce, Çiğdem Kaya Bilgiç yazdı: Gerçi symbol konusu ama clio için soracağım ben. 2007 model bakımlı olduğu söylenen bir clio 1.5 dci için 150000 km nasıldır. Çok masraf çıkartır uzak mı durulması lazımdır yoksa daha çoook km sorunsuz kullanılır mı? Bakımları düzgün yapılan hiçbir araç için 150bin km asla sorun yaratmaz ki zaten 1.5 dci en iyi dizel motorlardan birisidir. İyice kontrol edilip bakılırsa büyük bir sorunu yoksa gözünüz kapalı alabilirsiniz. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts