Osman Erkan 11 Haziran 2017 Paylaş 11 Haziran 2017 Elimde focus 2001 hb var, satıp symbol 1.5 DCi almak istiyorum. Kullanan arkadaşlar görüşlerini paylaşırsa sevinirim:) 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 11 Haziran 2017 Paylaş 11 Haziran 2017 (düzenlendi) Focusa göre bisiklet gibi araba virajlarda terletir ben beğenmedim dci motoru dışında tutulur yanı yok. Yol tutuş güvenlik sıfır konfor berbat trim sesi mevcut bolca. Bunun yanında bakımı parçası ucuz yürütme maliyeti makul. 11 Haziran 2017 tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Ahmet Koçak 11 Haziran 2017 Paylaş 11 Haziran 2017 Kaç model düşünüyorsunuz onunla ilgili bilgi verirseniz daha iyi olurLenovo A6020a46 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Kani Kaya 11 Haziran 2017 Paylaş 11 Haziran 2017 5 yıl 2001 focus kullandım...2 aydır 1.5 dci 12 symbol kullanıyorum..yakıt ve motoru dışında, yedek parça ve ikinci eli hızlı...ayrıca ustası çokça bulunur. yol tutuş zayıf, süspansiyon yumuşak konforlu, bagaj büyük, (sedan için) yol sesi ve rüzgar sesi duyuluyor; yalıtım zayıf..en sevdiğim yokuşlarda bir çok aracı tokatlar, yakıt cazip....1040 kg Yorum bağlantısı
Osman Erkan 11 Haziran 2017 Yazar Paylaş 11 Haziran 2017 (düzenlendi) 2013 veya üzeri düşünüyorum, sedan isteme sebebim, hb kasası yetersiz. Symbol düşünmemin sebebi hem az yakması hem de fiyatı Ayrıca focus amötisörleri sert, direk kasaya aktarıyor darbeyi. Değişelide bir yıl ya oluyor ya olmuyor 11 Haziran 2017 tarihinde Osman Erkan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oğuzhan Polat 11 Haziran 2017 Paylaş 11 Haziran 2017 (düzenlendi) 2015 Model joy paketini kullanmış biri olarak şunu söyleyebilirim 75 ve 90 beygir olarak üretilmekte ve 90 beygirligi daha çok tercih edilmektedir. Fakat donanım olarak şunu söyleyebilirim yan aynalar bile manuel olarak ayarlanmaktaydi gerçekten joy paketi olağanüstü boş bir araç . Performansi çok iyi yol tutuşu vasat,motor sesi ve rüzgar sesi olağanüstü fazla.Yakit tüketimi özellikle Eco modu ile çok iyi 5 ileri bu arada.Yakiti hariç kesinlikle tercih edilecek bir tarafı yok . 11 Haziran 2017 tarihinde Oğuzhan Polat tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Sermet Gündoğdu 11 Haziran 2017 Paylaş 11 Haziran 2017 Far yükseklik ayarı teknoloji harikası 90 lık olanının performansı çok iyi bagaj geniş 100 km/h den sonra rüzgar sesi rahatsız edici ama yakıt sizi hiç üzmez. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 11 Haziran 2017 Paylaş 11 Haziran 2017 Imkan var ise clio bakilmali. En azindan ncap testine girmis aractir. Yorum bağlantısı
Osman Erkan 11 Haziran 2017 Yazar Paylaş 11 Haziran 2017 aslında clio düşünüyorum fakat bagajdan dolayı sedan istiyorum. yoksa clio bacanakta var memnunda Bir saat önce, Sermet Gündoğdu yazdı: Far yükseklik ayarı teknoloji harikası 90 lık olanının performansı çok iyi bagaj geniş 100 km/h den sonra rüzgar sesi rahatsız edici ama yakıt sizi hiç üzmez. zaten 90lık olanı düşünüyorum. yakıtta az yakıyor, ses ve yol tutuşu düşündürüyor Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 11 Haziran 2017 Paylaş 11 Haziran 2017 Clio sport tourer lara bakinin derim. 1 Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 11 Haziran 2017 Paylaş 11 Haziran 2017 Herşey performans değil bence focustan sonraki araç sembol olmamalı 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 11 Haziran 2017 Paylaş 11 Haziran 2017 Daha önce 2 focusum oldu. Şimdi şirket aracı kullanıyorum ancak babam 1,5 dci 2014 symbol aldı 2-3 ay önce. Bir kaç sefer kullandım o nasıl bir yol sesidir anlamadım. Hala bir yerde focus görsem bir tur atarım. Kapıda symbol var mecbur kalmadıkça yürümeği tercih ederim ama maalesef ülkemizde en önemli konu yakıt. Babam ilk aldığında 4.5 gösteriyordu sıfırladım şimdi 5.4 gösteriyor ortalama yakıt çoğunluğu şehir içi kısa mesafe kullanım olmasına rağmen. Yorum bağlantısı
Abdurrahman Tekin 12 Haziran 2017 Paylaş 12 Haziran 2017 (düzenlendi) 15 saat önce, Osman Erkan yazdı: Elimde focus 2001 hb var, satıp symbol 1.5 DCi almak istiyorum. Kullanan arkadaşlar görüşlerini paylaşırsa sevinirim:) Aynı motora sahip megan 2 var dci . Sadece yakıtı iyi 4,5-5 lt arası. Başka da bişeyi yok arabanın :-) Yüksek hız, uzun yolunuz yoksa bisiklet gibi şehiriçi kullanmaya güzel. 12 Haziran 2017 tarihinde Abdurrahman Tekin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmet Taşkın 12 Haziran 2017 Paylaş 12 Haziran 2017 Focustan sonra attan inip eşeğe binmiş gibi hissedersiniz. Ancak motoru gerçekten çok mutlu eder. Hem baya mutlu eder. Yol tutuş kötü. Frenleme kötü. Yaylanma konforu iyi. Uzunsanız yanlardan biraz basık hissi veriyor. Amaç A noktasından B noktasına gitmek ise masrafsız oluşu ucuz bakım gideri hızlı ikinci eli tavsiye ederim. Ancak Logan 1.5Dci ye de bakmanızı öneririm. Logan symbole göre baya geniş. 360bin km yol yaptık 2007 1.5dci ile zamanında. 300bin anahtar değmedi. 300binde enjektör kiti pompa rektefiyesi yaptık. O da çok gerekli değildi ben biraz kılım. Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 12 Haziran 2017 Paylaş 12 Haziran 2017 Megane 2 tavsiye ederim bizde 90lık vardı 4-5L yakıyordu şehir içi Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 12 Haziran 2017 Paylaş 12 Haziran 2017 Babamin fabia servisteyken ikame arac olarak vermişlerdi.. babam 2 gün dayanamadı.. vasat ötesi bir araç gerçekten Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Ağustos 2017 Paylaş 7 Ağustos 2017 (düzenlendi) Hort 2 gündür 2107 clio symbol dizel EDC kullanıyorum, araba için genel olarak basit araç diyeyim, amacı belli, idare et, yoruma gerek yok, kullan at araç... merak ettiğim edc şanzımandı, kullandım ettim her türlü denedim, uzun rampalarda, dik ve uzun inişlerde, durup dik ve mıcırlı rampada kalkış duruş vs. alayını denedim, sollamaya çıkınce D de ve ECO modda süper gecikmeli bir vites değişimi var, tam aracı geçeceğiz yanına gelince gaz kesip vites değiştiriyor, o sırada ben çay demliyorum, sonra kaldığı yerden azda yavaşlamış şekilde tekrar başlıyor sollamaya, ya gaza fazla basacaksınız ki o zamanda deli gibi yükleniyor gaza, sonra yine gecikmeli değişim yapıyor, yada manuele alıp değişeceksiniz, dik rampalarda çıkış-iniş manuele almak lazım, zira saçmalıyor alet, çok yavaş, sollamalı seri sürüş yapacaksanız manuele alıp kullanmak şart ötesi, yoksa bayar adamı, hatta tehlikeli biile oluyor, eco mod kapalı olacakki kurtarsın, D da kullanacağınız yer uzun yol, uzuuun ve düz uzun yollar, bunun dışında manuel bir şanzıman kullandığınızı düşünürseniz kesinlikle bu şanzımanla edc den çok daha hızlı vites değişirsiniz, kısaca edc olmamış, idare et tipi kısa ömürlü sorun çıkarmaya müsait kullanmayı bilmeyenin elinde duman olacak bir şanzıman, özeti tırt, sevmedim, dsg desen hala bozuk, yahu adam gibi oto şanzımanlı araç ille klasik oto şanzımanmıdır? tek iyi yanı motoru, gerisi klasik reno... 7 Ağustos 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Ağustos 2017 Paylaş 7 Ağustos 2017 (düzenlendi) 1 saat önce, Mert Gülkokan yazdı: Süper gecikmeli yazınca içime kurt düştü hemen reno sitesine girdim abi. Şu an dizel edc sembol yok kullanığın şanzıman reno grubunun klasik tipte yarı otomatik easy-r şanzımanı hadi yaa, yazmıyordu bir tarafında, bende pek bakmam renoya, bu durumda düzeltiyorum, easy-r yani tırt şanzıman,nesi easy ise artık, yaramaz şimdi baktım siteden, haklıymışsın, easy-r performansa basıncada sayfa bulanamdı diyor, onun yerine şu anlamlı resim çıkıyor fiyatıda 78.650 7 Ağustos 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cavit Çırakoğlu 8 Ağustos 2017 Paylaş 8 Ağustos 2017 Bu symbol ithal degil mi? Romanya'dan gelmiyor mu? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Ağustos 2017 Paylaş 8 Ağustos 2017 Duzeltme yapalim: artik clio symbol degil, sadece symbol ustundeki sanzimansa bmw ye uretim yapan zf nin sanzimani. 900eu luk bi sanziman oldugu soylenir. Yani ne kadar ekmek, o kadar kofte 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Ağustos 2017 Paylaş 8 Ağustos 2017 11 saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: dsg desen hala bozuk, yahu adam gibi oto şanzımanlı araç ille klasik oto şanzımanmıdır? Çağın sorunu bu... Dsg mükemmel çalışan bir şanzıman ama bozuluyor. ZF sağlam ama tork konvertörlü olması sebebiyle güç kaybı çok ve yavaş. Robotlar zaten tırt. Şu an, kaliteli bir araç sağlıklı bir şanzıman ve yeterli güç için en az 200-250 bini gözden çıkarmak gerekiyor.. Çünkü kaliteli bir şanzıman için motoru da büyük almak gerekiyor.. 1 Yorum bağlantısı
Batuhan Kılıç 8 Ağustos 2017 Paylaş 8 Ağustos 2017 2.0 ve üzeri hacimlerdeki vw araçlarda dsg problemli değil zaten, kuru tipler sıkıntılı ki onlar da küçük motorlarda kullanılıyor Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 8 Ağustos 2017 Paylaş 8 Ağustos 2017 7 saat önce, Mert Gülkokan yazdı: Her yarı otomstiğün geçişleri uzundur ancak bu şanzımanın en övgü alan kısmı geçişlerin oldukça şarsıntısız olması bak bu doğru, geçişlerde sarsıntı sıfır, o kısım güzel, aslında güzel şanzıman, sadece D modunda geçişlerde fazla yavaş, gaza biraz basar pedaldaki kademeyi hissederek gazverirsen fena değil, bunda rampada ve dur kalkta manuele alıp kullanmak lazım, bu şekilde güzel çalışıyor, bu arada araç 10 binde, daha yeni, bakalım biraz yol yapsın ne olacak... 4 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Çağın sorunu bu... Dsg mükemmel çalışan bir şanzıman ama bozuluyor. ZF sağlam ama tork konvertörlü olması sebebiyle güç kaybı çok ve yavaş. Robotlar zaten tırt. Şu an, kaliteli bir araç sağlıklı bir şanzıman ve yeterli güç için en az 200-250 bini gözden çıkarmak gerekiyor.. Çünkü kaliteli bir şanzıman için motoru da büyük almak gerekiyor.. gerçekten öyle, ya parayı basıp araba alacağız, yada duruma katlanacağız, şu Ford un power shifti nasıl acep, hiç kullanmadımda... Yorum bağlantısı
Recommended Posts