Serkan Aktay 2 Haziran 2017 Paylaş 2 Haziran 2017 Sevdiğim bir arkadaşım için mazda3 1.6 d bakıyoruz. Bu araçlar nasıldır? Parça sıkıntısı, motor sıkıntısı falan var mıdır? artıları eksileri nelerdir?İşin açıkçası alınır mı? örnek : https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-48500-km-kazasiz-boyasiz-tertemiz-arac-439748072/detay Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Haziran 2017 Paylaş 2 Haziran 2017 alt yapı focus. yol tutuş sorunsuz parçası ford bol 6 ileri şanzıman olmalı. görünüm bence nefis. forumu da var üstelik 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 2 Haziran 2017 Paylaş 2 Haziran 2017 Forumda kullanan var, biraz dertli ama. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 Haziran 2017 Paylaş 2 Haziran 2017 Gülümseyen araç. Engin'de var. Farklı bir ford. Tercih edilebilir. 1 Yorum bağlantısı
İsmail Avcı 2 Haziran 2017 Paylaş 2 Haziran 2017 Parcasi pahali bilinir ama (Allah korusun ) kaza harici parca ihtiyaci cikartmaz standart seyler haricinde.gecen gun yanimda 96-98 323 e 400 lira dan amortisor alani gordum 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Haziran 2017 Paylaş 2 Haziran 2017 Yanlış bilgidir parça fiyatlarının yüksekliği 1 Yorum bağlantısı
İsmail Avcı 2 Haziran 2017 Paylaş 2 Haziran 2017 Servet Aydın yazdı: Yanlış bilgidir parça fiyatlarının yüksekliği Japon arabalardaki bu algiyi parcacilar cok iyi kullaniyo gibi geliyo bana Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Haziran 2017 Paylaş 2 Haziran 2017 Aynen öyle. Arıza yapmayan aracın parçası az olur. Arzı karşılama adına fırsatçılık başlar,ki yetkili servis rakamları şaka gibidir ve olmayan parçaları komik rakamlara japonyalardan 1 haftada getirirler. Babamın suzuki swift aracında yaşadım 3 Yorum bağlantısı
Özdemir Deniz 2 Haziran 2017 Paylaş 2 Haziran 2017 @Engin Deniz dikkatine . benzinli lpg'li ama yine de bilgi verecektir. Yorum bağlantısı
Mesut Aybek 3 Haziran 2017 Paylaş 3 Haziran 2017 Çağlar Bayur yazdı: alt yapı focus. yol tutuş sorunsuz parçası ford Genişlet mercedes kamyonlarda ford/Man parcalari gördüm kendi elimle taktim.ama mazda da ford alt yapisi oldugunu yeni ögrendim.. Birde Ford u begenmezler ya... Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 3 Haziran 2017 Paylaş 3 Haziran 2017 Dizel kullanan da var, hatta bursa dan. Adı aklıma gelmiyor. Yorum bağlantısı
Recep Demirci 3 Haziran 2017 Paylaş 3 Haziran 2017 @Emrah Uludağ sanırım kullanıyor. Yalnız mazda ile alakalı ilgimi çeken birşey var forumda hakikaten arıza çıkarmıyor çünki mazda bölümü uzun zamandır sessiz demekki araba arıza çıkarmıyor fikrine varıyorum Yoksa az kullananmı var nedir? 1 Yorum bağlantısı
Engin Deniz 3 Haziran 2017 Paylaş 3 Haziran 2017 Touring baz versiyonu. O paraya impressive bulunabilir. Gerçi dizel impressiveler benziliden boş. Sunroof ve koltuk ısıtma yok. 3 senedir lpg ile binmeme rağmen hiç sorun çıkarmadı. Arka koltukların dar olması hariç bir sıkıntım yok. Parça bulunmaması yada pahalı olması şehir efsanesi. 3 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 3 Haziran 2017 Paylaş 3 Haziran 2017 Otomatik araba bakarken en güçlü ihtimalimdi. Güzel araba tipi falan çok hoşuma gidiyor. Bende hayal kırıklığına sebep olan tek şeyi klasik japon işi olan kapıdaki ışıksız düğmeler ve tek dokunuşla açılmayan camlar Ama impressive olursa kör nokta, şerit takip ve koltuk ısıtma gibi güzellikleri var. Fiyatlar bana uçuk geldiği için pek bulamadım. En son kaçırdığım impressive sanırım benzinli otomatik 90 binlerdeydi tek parça boya Adana'dan 47500'e satıldı. İlanda 50500 yazıyordu. Yorum bağlantısı
Ali Can Ebren 3 Haziran 2017 Paylaş 3 Haziran 2017 Satışı biraz zor bir araç o konuda bilginiz olsun, ama alıp binicem derseniz çok güzel taş gibi araç. Bizde 2012 touring vardı geçen sene mayıs ayında sıfır jetta aldığımız için 40000 tl ye sattık.Araç beyazdı sadece 1 kapısında yarım boya vardı. Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 3 Haziran 2017 Yazar Paylaş 3 Haziran 2017 Ali Can Ebren yazdı: Satışı biraz zor bir araç o konuda bilginiz olsun, ama alıp binicem derseniz çok güzel taş gibi araç. Bizde 2012 touring vardı geçen sene mayıs ayında sıfır jetta aldığımız için 40000 tl ye sattık.Araç beyazdı sadece 1 kapısında yarım boya vardı. Genişlet Sizdeki de dizelmiydi? Bana kalırsa ben benzinli al diyorum o dizel osun diyor. Araca uzun süre biner. Kendisi doğuda görevdeyken en son 4 yıl önce onlarca fiestaya baktırıp dizel fiesta aldırmıştı bana. Allahtan bu araçtan fazla yok Yorum bağlantısı
Emrah Uludağ 3 Haziran 2017 Paylaş 3 Haziran 2017 (düzenlendi) Gökhan Albayrak yazdı: Forumda kullanan var, biraz dertli ama. Genişlet O dertli benim arkadaşlar. Mazda bölümünde açtığım konulardan da anlaşılacağı üzere bizim ilişkimiz biraz sorunlu gidiyor. Mazda forumunda da bu kadar sorunu bir yılda yaşayan bir ben varım. Yürümeyecek deyip satmaya kalktığım bile oldu. Fiyatı 46.500'e kadar indirdim 45500'de kaldı teklifler kıyamadım. Gerçi satsam bu paraya bana aynı konfor, güç ve güvenlik seviyesini hangi araba verir onu da bilmiyorum. Önce genel hatlarıyla bi özet geçeyim; Lifte kaldırsak Focus'la ikisini arada yalıtım unsuruları hariç bir fark göremezsiniz. Motor Focus 3'te kullanılmaya başlayan Euro5 1.6 115hp 6 ileri. Touring orta seviye donanım oluyor ama Esp, 6 hava yastığı, dijital klima, hız sabitleme (sonradan eklenebiliyor, benimkinde var), otomatik kararan dikiz aynası, otomatik katlanan aynalar ve 6 ileri 115 hp dizel motor ile çoğu rakibinin en dolusundan daha dolu olabiliyor. (Bunun bir üstü daha var onda, ön cam ısıtma, kör nokta uyarısı, koltuk ısıtma, far yıkama, sunroof (benzinlide) falan var. Ama boş donanım comfort'ta bile 6 ileri 115hp ile Esp standart.) 2. eli sıkıntı falan deniyor da Touring donanımlı Mazda 3'e 55.000 yazarsanız tabi elden çıkmaz. Siz piyasasına uygun bir fiyata alırsanız, zarar etmeden rahatça satarsınız. Her arabanın müşterisi vardır, yeter ki saçma sapan fiyatlar yazmayın. Biraz da kendi Mazda 3'ümden bahsedeyim. Önceki aracım Ford olduğu için aynı ustaya devam ediyorum, yabancılık çekmiyorum diyor. Yedek parça konusunda başıma gelenler üzerinden yardımcı olayım: Geri vites müşürü bozuldu, F3 parçası uydu. Turbo hortumu yırtıldı Focus parçası uyar mı uymaz mı emin olamadık çünkü bulamadık. Ne serviste ne parçacılarda yoktu sipariş edelim 3 günde gelir dediler risk alamadım, Mazda servisinden aynı ücretle sipariş ettim (160 TL) 8 günde geldi. (Türkiye'de deposu yok, Belçika'dan geliyor). Ek: Debriyaj Baskı Yayı kırıldı (Bunlarda kronik) Focus debriyajı uymadı ama parçacıda orjinali bulunuyor. Focus'tan 100 Tl daha pahalıydı. Aks kafası bozuldu, parçacılarda yoktu, Focus'unki uymadı 626 parçası taktılar ama tornacıda bir kaç ekstra işlemden geçti 650'ye maloldu. Serviste orjinal kafa 800 tl idi. (Bileydim orjinal alırdım ama farklı bir ustaya gittiğim için olaylar farklı gelişti. Ama sıkıntı yok) Focus olsaydı 250-300 civarı fiyatlar vardı. Periyodik bakımlarda değişen parçalar (Hava, yağ ve mazot filtreleri) hep Ford, sadece polen filtresi uymadı o da parçacıdan 20 Tl'ye alındı. Geçenlerde düşük devirlerde bi ses geliyordu, gittim baktılar devirdaim pompasının bilyasıymış, o değişince triger seti de değişti yine Ford parçaları kullanıldı. Yani genelde parçalar uyumlu ama uymadığı zaman da araba kümes olmuyor, mutlaka arayıp yetkili servise sormak lazım. Orjinal parçadan vazgeçmem diyorsanız her parçasını bulabilirsiniz. Arkadaşınız Bursa'da ise vereyim numaramı gelsin, test etsin kendi deneyimlesin, karşılaştırsın, aklına takılanları sorsun. Her türlü yardımcı olurum. yeter ki Mazda'cı sayısı artsın 3 Haziran 2017 tarihinde Emrah Uludağ tarafından düzenlendi 7 Yorum bağlantısı
Ali Can Ebren 3 Haziran 2017 Paylaş 3 Haziran 2017 Serkan Aktay yazdı: Sizdeki de dizelmiydi? Bana kalırsa ben benzinli al diyorum o dizel osun diyor. Araca uzun süre biner. Kendisi doğuda görevdeyken en son 4 yıl önce onlarca fiestaya baktırıp dizel fiesta aldırmıştı bana. Allahtan bu araçtan fazla yok Genişlet evet dizeldi hocam 78xxx civarı kmde idi.Ben şahsen o paralara Cıtroen c5 alırdım hocam 1 Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 3 Haziran 2017 Yazar Paylaş 3 Haziran 2017 Emrah Uludağ yazdı: O dertli benim arkadaşlar. Mazda bölümünde açtığım konulardan da anlaşılacağı üzere bizim ilişkimiz biraz sorunlu gidiyor. Mazda forumunda da bu kadar sorunu bir yılda yaşayan bir ben varım. Yürümeyecek deyip satmaya kalktığım bile oldu. Fiyatı 46.500'e kadar indirdim 45500'de kaldı teklifler kıyamadım. Gerçi satsam bu paraya bana aynı konfor, güç ve güvenlik seviyesini hangi araba verir onu da bilmiyorum. Önce genel hatlarıyla bi özet geçeyim; Lifte kaldırsak Focus'la ikisini arada yalıtım unsuruları hariç bir fark göremezsiniz. Motor Focus 3'te kullanılmaya başlayan Euro5 1.6 115hp 6 ileri. Touring orta seviye donanım oluyor ama Esp, 6 hava yastığı, dijital klima, hız sabitleme (sonradan eklenebiliyor, benimkinde var), otomatik kararan dikiz aynası, otomatik katlanan aynalar ve 6 ileri 115 hp dizel motor ile çoğu rakibinin en dolusundan daha dolu olabiliyor. (Bunun bir üstü daha var onda, ön cam ısıtma, kör nokta uyarısı, koltuk ısıtma, far yıkama, sunroof (benzinlide) falan var. Ama boş donanım comfort'ta bile 6 ileri 115hp ile Esp standart.) 2. eli sıkıntı falan deniyor da Touring donanımlı Mazda 3'e 55.000 yazarsanız tabi elden çıkmaz. Siz piyasasına uygun bir fiyata alırsanız, zarar etmeden rahatça satarsınız. Her arabanın müşterisi vardır, yeter ki saçma sapan fiyatlar yazmayın. Biraz da kendi Mazda 3'ümden bahsedeyim. Önceki aracım Ford olduğu için aynı ustaya devam ediyorum, yabancılık çekmiyorum diyor. Yedek parça konusunda başıma gelenler üzerinden yardımcı olayım: Geri vites müşürü bozuldu, F3 parçası uydu. Turbo hortumu yırtıldı Focus parçası uyar mı uymaz mı emin olamadık çünkü bulamadık. Ne serviste ne parçacılarda yoktu sipariş edelim 3 günde gelir dediler risk alamadım, Mazda servisinden aynı ücretle sipariş ettim (160 TL) 8 günde geldi. (Türkiye'de deposu yok, Belçika'dan geliyor). Ek: Debriyaj Baskı Yayı kırıldı (Bunlarda kronik) Focus debriyajı uymadı ama parçacıda orjinali bulunuyor. Focus'tan 100 Tl daha pahalıydı. Aks kafası bozuldu, parçacılarda yoktu, Focus'unki uymadı 626 parçası taktılar ama tornacıda bir kaç ekstra işlemden geçti 650'ye maloldu. Serviste orjinal kafa 800 tl idi. (Bileydim orjinal alırdım ama farklı bir ustaya gittiğim için olaylar farklı gelişti. Ama sıkıntı yok) Focus olsaydı 250-300 civarı fiyatlar vardı. Periyodik bakımlarda değişen parçalar (Hava, yağ ve mazot filtreleri) hep Ford, sadece polen filtresi uymadı o da parçacıdan 20 Tl'ye alındı. Geçenlerde düşük devirlerde bi ses geliyordu, gittim baktılar devirdaim pompasının bilyasıymış, o değişince triger seti de değişti yine Ford parçaları kullanıldı. Yani genelde parçalar uyumlu ama uymadığı zaman da araba kümes olmuyor, mutlaka arayıp yetkili servise sormak lazım. Orjinal parçadan vazgeçmem diyorsanız her parçasını bulabilirsiniz. Arkadaşınız Bursa'da ise vereyim numaramı gelsin, test etsin kendi deneyimlesin, karşılaştırsın, aklına takılanları sorsun. Her türlü yardımcı olurum. yeter ki Mazda'cı sayısı artsın Genişlet Çok güzel açıklamışsınız çok teşekkür ederim. Kendisi Edirnede. Ben benzin-lpg den yanayım o dizel diyor. Benimde benzinli aklıma yatıyor aslında. Bu sıkıntılardan sonra düzeldiyse çokda fazla değilmiş Eğer mümkünse mesaj yoluyla numaranızı yollarsanız sizinle konuşmasını isterim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts