Servet Aydın 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 20.k altı bakım günümüzde sadece müşteriyi kazıklamaktır. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 Ne önemi var, sıfır araba kaç yıl yatıyor? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 Yani 2 yılda bir bakım yapsak olur mu , çünkü bir çoğumuz kadar km yapmıyoruz Yorum bağlantısı
Koray Demir 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 2 saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: gayet normal bence, 10 bin bizim ülkeye göre tam, 5 binde hava 10 binde yağı değişirim, istinasız, garanti bittikten sonra kafanıza göre takılırsınız sizde, başvurunuzada olumlu cevap vereceklerini sanmam ne yazıkki... 5 binde hava filtresi tırt olur, kötü havalı büyükşehirlerde kesin hemde... Abi bu işte bir terslik var lokasyon Ankara 5000 km de bir hava filtresini değiştiriyorum kanalları bile tertemiz çıkıyor yağa batır çıkar aynı denilmiş siz nerelerde geziyorsunuz ? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 (düzenlendi) Hava kanalları temiz olur zaten, ön tarafta 3-5 böcek olur azda toz, filtreyi güneşe tut, ışık geçirimi az ise siyahlaştıysa işi bitiktir, hemde Ankara, ben deniz kıyısında atıyorum filtreyi, Kaz dağlarında dolaşıyorum, biliyorsun And dağlarından sonra dünyanın en temiz havası burada, aşşağı indimmi leş Şaka bir yana uzun yol yaparım %90, o yüzden 10 bin çok bile bana, bazen daha önce bile değişirim, aracı sürekli kullanmıyorsan idare eder ama çok bekleme, 10 bini geçme bence... Not: dizelde elzemdir bu hava filtresi, tozu hiç affetmez motor. 6 Haziran 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 Pejo 2.0 hdi icin hava filtre degisim araligini normal 60bin vermis, agirlastirilmis 40bin. 2.0tdci smax motor numarasi bulamadim ama 2.2 icin etise baktigimda o da 60 bin de bir degistirin diyor. (Avrupa icin) Yanliz 2.0 hdinin filtresinin önünde sünger gibi bir sey daha var.60 bin her ne kadar bana da abarti gibi gelse de 10 bin de cok ama cok kisa. Nerede kullanildigi önemli tabiki de sehirde kullanilan icin 30-40binde asagisi israf gibi.Öte yandan ucuz oldugu icin zirt pirt degistirilebilir Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 Ülkemizde Reno 20,000 km/1yıl nissan 10,000/1yıl aynı motor ile, İkiside avrupada 30,000km/2yıl.Bu rakamlar neden sorgulanmasınki haklı olarak ? Ben sorgulamadan fordu 20,000/2 yıl yapıyordum aynı şekilde renoyuda kullanacağım.Ama bizim çoğumuz onlardan daha zenginizki 5,000km.lerde bile bunları değiştiriyoruz. Keşke şu araçlara gösterilen özenin yarısı dişlerinize gösterebilseydiniz 5 Yorum bağlantısı
Tahir Ak 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 Toyota benzinli aracımın bakım aralığı 10 bin km. filtreleri kendim değiştiririm polen ve hava filtresi leş oluyor resmen.. en fazla 15 bin bana kalırsa. uzun yol yapıyorsanız 10 bin yerine 15 bin /yıl bence ideal ama yetkili servise mahkumsanız orası ayrı. Son olarak ülkemizde 20k altı bakım servislerin açgözlülüğü konusunu da tartışırım. abartmamak lazım bakım aralığını Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 2 saat önce, Koray Demir yazdı: Abi bu işte bir terslik var lokasyon Ankara 5000 km de bir hava filtresini değiştiriyorum kanalları bile tertemiz çıkıyor yağa batır çıkar aynı denilmiş siz nerelerde geziyorsunuz ? bizdeki ornekler ve anlatımlar tek kullanıdğımız arabalardan değil, birçok farlı markamüşteri servis kesiminden. ayrıca gerçek orjinal filtre gerçek touz tutaR. Üstünde otosan yazan kese kağıdı tutmaz mesela. 3 dakika önce, Tahir Ak yazdı: hava filtresi leş oluyor resmen.. tertemiz çıkan illere taşınmalı Tahir bey o zaman 10 binde sıfır gibi çıksın Yorum bağlantısı
Koray Demir 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 14 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: ayrıca gerçek orjinal filtre gerçek touz tutaR. Üstünde otosan yazan kese kağıdı tutmaz mesela. Orjinal filtreyi kim kaybetmiş ki biz bulalım ? Avrupa'da bu araçlara Mahle Bosch Ufi Filter Mann filter gibi markalar kullanılıyor Otosan filtreden çok iyi oldukları söylenebilir mi? Volvo S40 misal focus ile hava filtreleri aynı onun orjinali bile kese kağıdı hissi veriyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 Orjinali bulması kolay da. Ona o meblağı veren bulması zor Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 Yani 2 yılda bir bakım yapsak olur mu , çünkü bir çoğumuz kadar km yapmıyoruzNem çok olan yerde yaşasam bakımı daha sık yaparım mesela Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 Peki, 20binde 600 TL vermek mı, 10binde 300Tl vermek mı, misal. Bakım parası ucuzsa 10binde olur bana. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 Bu hesaba göre 5000k'da bir 150 olsun koşa koşa giderim bakıma Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Haziran 2017 Paylaş 7 Haziran 2017 14 saat önce, Evren Erakçora yazdı: Peki, 20binde 600 TL vermek mı, 10binde 300Tl vermek mı, misal. Bakım parası ucuzsa 10binde olur bana. Yok öyle olmuyor işte.. Ben zaten 10-12 binde bir yağ ve filtreler, 5 binde bir hava filtresi değişirdim zaten... Yine öyle kullanıyorum.. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 9 Haziran 2017 Paylaş 9 Haziran 2017 K&N filtreyi 3000-4000km'de bir yıkıyorum. 2000km'den sonra leş gibi oluyor zaten. Yağı da 10.000km'de mutlaka değiştiriyorum. Bana maliyeti 150-200TL Ama gidipte servise 600-700TL bayılacaklar için tüm şartları zorlamaları elzemdir Artık 20.000 mi olur 30.000 mi olur. Yorum bağlantısı
Onur Doğan 9 Haziran 2017 Paylaş 9 Haziran 2017 Çinde araçlar kaç km de bakım yapıyor acaba ? Otomotiv firmalarının hesabina göre Çin şartlarına göre en fazla 3 bin km de hava filtresi değişimi gerekir diye düşünüyorum 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts