Çağlar Bayur 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Face siz yıllarda vardı bir Doğan. 190bin de ilk debriyaj 240bin de ilk fren balatası değişmişti. Uzun yol hadiseleri... Yorum bağlantısı
Serkan Toker 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 3 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Bizim firmalar bizi kandırıyor... Türkiye'de şartlar kötü bakıma erken girmeli diyorlar. Nissan 10 bin km'de bir bakıma çağırıyor. Koyduğum yağ en az 20 bin km'lik yağ. Yıllardır diyorum inanmıyordunuz.. Yağ ömürleri çok kısa teleffuz ediliyor bizim memlekette.. 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Umarım konuyu dağıtmıyorumdur. Bu benim arabanın devir bandı. Maksimum devri 6500 olup Maksimum güçte 6200 devirde veriyor. Maksimum tork ise 3500 devirde veriyor. Sizce hangi devir bandında yürütmek sıkıntı yaratmaz. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 16 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: Umarım konuyu dağıtmıyorumdur. Bu benim arabanın devir bandı. Maksimum devri 6500 olup Maksimum güçte 6200 devirde veriyor. Maksimum tork ise 3500 devirde veriyor. Sizce hangi devir bandında yürütmek sıkıntı yaratmaz. Benzinli araba her devirde yürür.. Doğrusu 3500 civarında kullanmaktır.. Maksimum hız için zaten basıp maksimum güç devrini yakalamanız gerekir.. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 26 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: .Sizce hangi devir bandında yürütmek sıkıntı yaratmaz. Nasıl bir sıkıntı? sakin kullanın. arada basın. sorun yok. "bir otomobil için en büyük sıkıntı trafik kazasıdır" Albert Aynştayn O nedenle sakin kullanmak çok önemlidir. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 11 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı: Nasıl bir sıkıntı? sakin kullanın. arada basın. sorun yok. "bir otomobil için en büyük sıkıntı trafik kazasıdır" Albert Aynştayn O nedenle sakin kullanmak çok önemlidir. Teşekur ederim. 3500 devirde aracım en fazla 100 km hız yapıyor. 130 km hızda (otoban için gecerli) 4300 devirleri buluyor. Tatile çıkacağım için sormak istedim Cevaplar için teşekurler. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Fena gaza geldim o adam fabia ile 1 milyonu geçerse bende mk3 ile geçerim görün bakın nasıl geçiyorum 4 Yorum bağlantısı
Ali Gök 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 tesadüfler kaideyi bozmaz. inanmamak lazım böyle şeylere Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Uzun yolda devire bakarak araba kullanmayın. Riskli. Can taşınıyor. Ayrıca araba yüklü oluyor vesile ile yaz tatilinde viraja yavaş girin 3 Yorum bağlantısı
Engin Ünal 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 4 saat önce, Serkan Toker yazdı: Yıllardır diyorum inanmıyordunuz.. Yağ ömürleri çok kısa teleffuz ediliyor bizim memlekette.. Sanayide tanıdığım hatırı sayılır bir usta var bana 40 bin km den önce yağ değiştirme diyor para tuzağı diyor. Yorum bağlantısı
Koray Demir 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 1 dakika önce, Engin Ünal yazdı: Sanayide tanıdığım hatırı sayılır bir usta var bana 40 bin km den önce yağ değiştirme diyor para tuzağı diyor. Tam sentetik (fully synthetic) yağların ömrü dünya standartlarına göre 30.000 km dir. Türkiye şartlarında bu km daha da düşer. Yarı sentetik veya hydra crack mineral olanların ise bunun yarısı kadar bile değildir. Bence o ustanın ciddi bir eğitime ihtiyacı var. 1 Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 (düzenlendi) 6 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Bizim firmalar bizi kandırıyor... Türkiye'de şartlar kötü bakıma erken girmeli diyorlar. Nissan 10 bin km'de bir bakıma çağırıyor. Koyduğum yağ en az 20 bin km'lik yağ. Renault bu konuda iyi, bakım periyodu 20 bin km olarak belirlenmiş. Bu arada nissan, renault, merso bakım periyotları farklıymış 29 Mayıs 2017 tarihinde Ramazan Turan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Engin Ünal 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 (düzenlendi) Bir saat önce, Koray Demir yazdı: Tam sentetik (fully synthetic) yağların ömrü dünya standartlarına göre 30.000 km dir. Türkiye şartlarında bu km daha da düşer. Yarı sentetik veya hydra crack mineral olanların ise bunun yarısı kadar bile değildir. Bence o ustanın ciddi bir eğitime ihtiyacı var. Kendi aracını 40 binde değiştiriyormuş , bahsettiği tam sentetik yağ olabilir 29 Mayıs 2017 tarihinde Engin Ünal tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 (düzenlendi) o usta kamyonu baz almış sanırım :=) araçların kullanım kılavuzlarında; kullanıma ve şartlara göre kaç km de değiştirileceği vardır.. sadece yağ değil lastik basıncından, ampule kadar, kitapta ne diyorsa o araba için en iyisi o dur derim ben. yani her zaman Kitaba uyulmalı, aksi halde yanarsın.. 29 Mayıs 2017 tarihinde Osman Bilgin tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Kitapta neyse o gercekten. Uyumlu yag, gerektigi vakit veya kilometrede degismeli. Tek sorun su: tüm Türkiye icin ağır sartlar uygulanamaz.... Bir de kafan rahat olsun olayi var. Misal pejo normal sartlar icin 30bin km 2 sene demis. Agir sartlar 20bin km 1sene. Türkiyede en gec 1 sene 10-15bin.... Hem de bu sekilde degistitenlerin cogu en iyi yaglari kullaniyorlar Yorum bağlantısı
Mesut Aybek 29 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 29 Mayıs 2017 3 saat önce, Fatih Keskin yazdı: Fena gaza geldim o adam fabia ile 1 milyonu geçerse bende mk3 ile geçerim görün bakın nasıl geçiyorum 2 fren değişimi, 2 lastik değişimi 2 rutin bakım benden... ? 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Fena gaza geldim o adam fabia ile 1 milyonu geçerse bende mk3 ile geçerim görün bakın nasıl geçiyorumTdci 3 kere kafayı bırakır o km lere gelene kadar hayal gibi. 1.9 tdi pd ler efsanedir neredeyse ölümsüzdür hard motor nazik değildir yakıt seçmez ayçiçek yağı koysan bile gider de gider. Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Bugüne kadar 4 tane mk3 dizel kullandım hiçbiri yakıt seçmedi kış günü hiç 2 marşa gerek kalmadı neyse ben başlıyorum milyon işine 7 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 1.6 tdci 500 bin km sorunsuz kullanılabilir. Sonra sorunlar giderilir 500 daha kullanılır. Aracın 1 milyon km fiziksel olarak gündemde kalması asıl sorun. O nedenle ancak ticari kullanımda bu sağlanabilir. km de 30 kuruş hesabı ile 1 milyon km demek 1.000.000. x 0.3 = 300.000 TL benzin parası demektir. Bunu da hesaba katmak gerekir. 1 Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 2011 yılında mardin de 2003 focus 1 sw aracın 780.000 km de olduğunu görmüştüm. harika durumda idi. Üstelik üzerinde lpg de yoktu. Sahibi motoru hiç açmadığını söylemişti. 2 Yorum bağlantısı
Koray Demir 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 1.6 tdci 500 bin km sorunsuz kullanılabilir. Sonra sorunlar giderilir 500 daha kullanılır. Aracın 1 milyon km fiziksel olarak gündemde kalması asıl sorun. O nedenle ancak ticari kullanımda bu sağlanabilir. km de 30 kuruş hesabı ile 1 milyon km demek 1.000.000. x 0.3 = 300.000 TL benzin parası demektir. Bunu da hesaba katmak gerekir.Bugüne kadar gördüklerimin en iyisi Mercedes-Benz 0303 V8 14618 cc 260 hp motor 6.8 milyon km halen fabrika personel servisi olarak aktif kullanılmakta. Kaptıkaçtıları tarihe gömer. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Tdci cmax taksi.. İstanbul içi 850bin km.. 1.9 pufuduklar enjektör eritmesse piston kolunu bırakır o km ye 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts