Mesut Aybek 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 İlgimi çekti. VW-Skoda -Seat grubunda 1.9 td motorların iyi olduğunu duymuştum. Ama bu kadarını beklemiyordum.açıkçası...!? Skoda nın Fabia 2005 Modeli 1.9 td 90 ps dizel motorlu arabasıyla arkadaş bu km yapmış..! 9 defa akü değişmiş, 8 defa frenleri yenilemiş. 14 defa cam silecekleri..vs. Sadece yag haznesi delinip yag eksiltiğinden dolayı krank mili değişmiş.. 4 Yorum bağlantısı
Kemal Mert 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Bizim ülkemizde de 200 bin km üstüne kolay kolay kimse yanaşmıyor. Zihniyet aracı alacan kapalı otoparka koyacan ne çizilecek ne güneş gorecek nedr km yükselecek. Halbuki bakimlarini yaptir bin uzun süre. 1 Yorum bağlantısı
Mesut Aybek 29 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 29 Mayıs 2017 Bana göre müzelik araba..? 7 dakika önce, Metin Akbal yazdı: 1 yilda 100 bin km 1 milyonu geçtikten sonra km saati sıfırlanmış. Direksiyonun sol tarafına ayrı bir cihaz takmış orda görülebiliyor.kaç km olduğu. Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 o direksiyon simidinin 6 7 kere değişmiş olması lazım 1 Yorum bağlantısı
Arif Aykın 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Skodanın adama ödül vermesi gerekir ?? yılda 100bin çok iyi km helal olsun Yorum bağlantısı
Recep Demirci 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Psikolojik sınırları aşmak zor gerçekten. Dizelde 100bini geçince aman yanaşma diye kaç kişi telkinatta bulunuyor.Bazen düşünüyorum araba üreticileri sadece 200-300bin ara gidecek kadarmı araç üretiyorlar diye ama taksicilere bakıyorum yüksek kmler yapan çok fazla. Çevremde LPGli olup 195binlerde ve 205 binlerde motor yaptıran birkaç hadise görünce ister istemez bende düşük km olsun istiyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 8 dakika önce, Recep Demirci yazdı: Psikolojik sınırları aşmak zor gerçekten. Dizelde 100bini geçince aman yanaşma diye kaç kişi telkinatta bulunuyor.Bazen düşünüyorum araba üreticileri sadece 200-300bin ara gidecek kadarmı araç üretiyorlar diye ama taksicilere bakıyorum yüksek kmler yapan çok fazla. Çevremde LPGli olup 195binlerde ve 205 binlerde motor yaptıran birkaç hadise görünce ister istemez bende düşük km olsun istiyorum. abi bizde arabasına para harcayanı sevmezler bakım yapayım, şurasını değiştireyim, eskimiştir şunuda değiştireyim vs para harcarsan millet enayi gözüyle bakıyor. arabanın zamanı geldiğinde değiştirmediğimiz her parçası silsile yoluyla arıza çıkarıyor hal böyle olunca 200000 anca dayanıyor bize 2 Yorum bağlantısı
Mesut Aybek 29 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 29 Mayıs 2017 Ben yakıtların kötülüğünden dolayı Türkiye'deki dizel arabaların dayanmadığını düşünüyorum. Kötü mazot pis mazot satıyorlar abi.? Almanya -Türkiye arası 7 ülke geçiyorum. Heryerden mazot alıyorum.. arabam geçen sene schell den mazot aldım,Konya yolunda arızalandı. Motor lambası yandı, dumanlar rolanti inip düştü kendi kendine. Mecburen o şekilde arabayı sürdüm. İzmire girerken tekrar mazot aldım araba düzeldi kendi kendine...bir kaç yere gösterdiysemde hepsi mazot tan dedi.. 5 Yorum bağlantısı
Mesut Aybek 29 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 29 Mayıs 2017 abi bizde arabasına para harcayanı sevmezler bakım yapayım, şurasını değiştireyim, eskimiştir şunuda değiştireyim vs para harcarsan millet enayi gözüyle bakıyor. arabanın zamanı geldiğinde değiştirmediğimiz her parçası silsile yoluyla arıza çıkarıyor hal böyle olunca 200000 anca dayanıyor bize Adamın dediği düzenli olarak zamanında rutin bakımları yaptırdığı.. Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Bütün servisleri yetkili serviste yapilmis. Bakimlarda orjinal parcalar kullanilmis. Yag da orjinal ve simdi sıkı durun servis aralligi 30000 km de bir yapilmis. Genelde uzun yol kullanilmis yakit ortalamasi 3.64 ... cok sabirli ve rahat bir arkadas oldugu kesin. Bu da spritmonitor linki: https://www.spritmonitor.de/en/detail/104416.html?cdetail=1 6 Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 şimdi internette araştırdım da 1 milyon km gören her markadan araç var nerdeyse bir tek renault da göremedim 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 13 dakika önce, Eren Gökmen yazdı: Bütün servisleri yetkili serviste yapilmis. Bakimlarda orjinal parcalar kullanilmis. Yag da orjinal ve simdi sıkı durun servis aralligi 30000 km de bir yapilmis. Genelde uzun yol kullanilmis yakit ortalamasi 3.64 ... cok sabirli ve rahat bir arkadas oldugu kesin. Bu da spritmonitor linki: https://www.spritmonitor.de/en/detail/104416.html?cdetail=1 "Devirli kullanacak hacı" lafı hatalı demek ki, sakin sakin milyon km yapmış. Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 9 dakika önce, Evren Erakçora yazdı: "Devirli kullanacak hacı" lafı hatalı demek ki, sakin sakin milyon km yapmış. aynen. 1 milyon km de bir tane daha fabia var o adam da "ben yolda kamyonlarla beraber takiliyorum" demis. simdikilerde bir de dpf var ama sürekli uzun yolda kullanilan bir aracta düsük devir problem cikarmayacaktir diye düsünüyorum. dpf yine rejenerasyon yapar. yolda bu sekilde gitmeye sabir gerekir tabi. En önemlisi ise bakim tabiki. Yetkili servis ne gerekiyorsa yapmis. 1 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Bir saat önce, Eren Gökmen yazdı: Bütün servisleri yetkili serviste yapilmis. Bakimlarda orjinal parcalar kullanilmis. Yag da orjinal ve simdi sıkı durun servis aralligi 30000 km de bir yapilmis. Genelde uzun yol kullanilmis yakit ortalamasi 3.64 ... cok sabirli ve rahat bir arkadas oldugu kesin. Bu da spritmonitor linki: https://www.spritmonitor.de/en/detail/104416.html?cdetail=1 Buradaki verilere göre yakıtın litre fiyatı arttıkça tüketimi düşmüş. 1000 km mesafeyi litre fiyatı ne olursa olsun, aynı ortalama fiyat ile tamamlamış gibi. Sevdim bu arkadaşı. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 "Devirli kullanacak hacı" lafı hatalı demek ki, sakin sakin milyon km yapmış. Değil, günde 5 km araç kullan devirsiz sonra konuşalım bir daha Grank mili hasar aldı ise o araca motor yapılmıştır. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 küçükcük araba 1.9tdi motor var, 1500,1600 devirde bile rahat yürümez mi? Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 13 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Değil, günde 5 km araç kullan devirsiz sonra konuşalım bir daha Grank mili hasar aldı ise o araca motor yapılmıştır. abi sürekli 5 km giden bir araci yüksek devir de kurtaramaz. zaten sehir ici sürekli düsük devir kullanmak da mümkün degi (1500 ve alti). Bence arada sirada yüksek devir iyidir ama sürekli yüksek devir de yer arabayi... Aslinda benim devirli kullanmaktan anladigim asagi yukari sabit devirde kullanmak. Genelde yüksek devir olarak yorumlaniyor. Bir tek su egr aciklik orani kafami kurcaliyor ona da bakacam firsat olunca Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Bir saat önce, Eren Gökmen yazdı: Yag da orjinal ve simdi sıkı durun servis aralligi 30000 km de bir yapilmis. Bizim firmalar bizi kandırıyor... Türkiye'de şartlar kötü bakıma erken girmeli diyorlar. Nissan 10 bin km'de bir bakıma çağırıyor. Koyduğum yağ en az 20 bin km'lik yağ. 4 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Şimdi, Mehmet Ozyurek yazdı: Bizim firmalar bizi kandırıyor... Türkiye'de şartlar kötü bakıma erken girmeli diyorlar. Nissan 10 bin km'de bir bakıma çağırıyor. Koyduğum yağ en az 20 bin km'lik yağ. Hep söylüyorum abi 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 (düzenlendi) Sizce benimki gibi 3000 devir çevirerek yürüyen, atmosferi benzinli 1 litre motor kaç km gider. Bu araba arabam fabrikadan lpgli. 29 Mayıs 2017 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 31 dakika önce, Evren Erakçora yazdı: küçükcük araba 1.9tdi motor var, 1500,1600 devirde bile rahat yürümez mi? Düz mantık derki düşük devir düşük püskürtme ve düşük kurum oranı. Yağ buhar, soğuk motorda %80 açık kalan egr ile gelen pis havayı gören yok 25 dakika önce, Eren Gökmen yazdı: abi sürekli 5 km giden bir araci yüksek devir de kurtaramaz. zaten sehir ici sürekli düsük devir kullanmak da mümkün degi (1500 ve alti). Bence arada sirada yüksek devir iyidir ama sürekli yüksek devir de yer arabayi... Aslinda benim devirli kullanmaktan anladigim asagi yukari sabit devirde kullanmak. Genelde yüksek devir olarak yorumlaniyor. Bir tek su egr aciklik orani kafami kurcaliyor ona da bakacam firsat olunca Kimse sürekli bağırta bağırta gez demiyor 2 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: Sizce benimki gibi 3000 devir çevirerek yürüyen, atmosferi benzinli 1 litre motor kaç km gider. Bu araba arabam fabrikadan lpgli. Benzzinli motorda devir pek önemli değil, heleki lpg var ise. Bakımlı olsun, aracı üzmeyin epey km yapar 1 Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 (düzenlendi) benzinli atmosforik motor zaten yüksek devir binenler için.. benim anladığım "devirli kullanıcan hacı" daki devir; max tork deviri çevirme oranıdır. 1900 ise bu sayı 1900den aşağı sürmeyecen anlamındadır, 3000 devir de gideceksin değil. haa, kara düzen atmosforik dizeller hariç.. 29 Mayıs 2017 tarihinde Osman Bilgin tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 9 dakika önce, Osman Bilgin yazdı: atmosforik motor zaten yüksek devir binenler için.. benim anladığım "devirli kullanıcan hacı" daki devir; max tork deviri çevirme oranıdır. 1900 ise bu sayı 1900den aşağı sürmeyecen anlamındadır, 3000 devir de gideceksin değil. haa, kara düzen atmosforik dizeller hariç.. Aynı görüşteyim... "devirli kullanıcaan hacı" daki devir maksimum tork devridir.. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts