Serkan Karakoca 24 Nisan 2018 Yazar Paylaş 24 Nisan 2018 Şu an bu speclerle Fabrika yazılımı Büyük turbo Büyük intercooler Custom manifoldDown pipe Egr offK&n kutu içi Şnorkel SprintboosterDün biraz aracı kullandım ne var ne Yok diye obd den biraz turboyu izledim ne yapıyor diye normalde orjinal yazılımla 1.6 peak 1.4 -1.5 bar stabil basar orjinal turbo bende şuan 1.6 stabil basıyor hatta biraz zorladım 1.8 peak atıp anlık korumaya alıyor araç kesip ama yinede turbodan intercoolera giden boruyu yerinden çıkarttık [emoji3]Güzel basınç var arabada şu an ve direk altlardan başlıyor arabaya Stockta olduğu gibi [emoji4] 3 Yorum bağlantısı
Mustafa Dilbirliği 24 Nisan 2018 Paylaş 24 Nisan 2018 Şu an bu speclerle Fabrika yazılımı Büyük turbo Büyük intercooler Custom manifoldDown pipe Egr offK&n kutu içi Şnorkel SprintboosterDün biraz aracı kullandım ne var ne Yok diye obd den biraz turboyu izledim ne yapıyor diye normalde orjinal yazılımla 1.6 peak 1.4 -1.5 bar stabil basar orjinal turbo bende şuan 1.6 stabil basıyor hatta biraz zorladım 1.8 peak atıp anlık korumaya alıyor araç kesip ama yinede turbodan intercoolera giden boruyu yerinden çıkarttık [emoji3]Güzel basınç var arabada şu an ve direk altlardan başlıyor arabaya Stockta olduğu gibi [emoji4] Boru hep böyle çıkacak mı Serkan bey [emoji12]Senin paylaşımları okudukça Anam evde “bak elin oğlu neler yapıyor!” diye beni aşağılıyor [emoji23][emoji23][emoji23] 1 1 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 24 Nisan 2018 Yazar Paylaş 24 Nisan 2018 Boru hep böyle çıkacak mı Serkan bey [emoji12]Senin paylaşımları okudukça Anam evde “bak elin oğlu neler yapıyor!” diye beni aşağılıyor [emoji23][emoji23][emoji23]Herşey çıkan boru gibi olsa keşke o iş tamam Gibi silikon hortum aldım tek parça özel kelepçe aldım kalın birde boruların ağzına havşa Leh'im atarsak kolay kolay patlar çıkmaz daha 1 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 7 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 7 Mayıs 2018 Cumartesi biraz vaktim vardı hemen ivedi şekilde şaşmaza gittim turbodan intercoolera giden borularını tekrar kontrol ettik gerekli iyileştirmeleri yaptık özel kelepçe ve silikon hortumların montajını gerçekleştirdik [emoji846]basınç çok iyi geliyor obd den izliyorum muhtemelen atmosfer basıncı dahil 2.6-2.7 bar gibi basıyor turbo araç komple direk pat korumaya alıyor [emoji846]normalde 2.55 bardan fazla olunca korumaya alıyor ama korumaya alana kadarki his çok iyi turbonun spoool sesi süpppp rüzgar sesi ile hava çekme sesi gelmesiyle döşemeye yapışmak keyif veriyor [emoji1]Dünde aracı denemek için kullandım bir 100 km gayet sorunsuz yağ akan basınç kaçan vs bir yer yok [emoji846]yazılımcımın yoğunluğu ve benim vaktim olmaması nedeniyle uygun zamanda yazılımıda yapıp sonuçları göreceğiz [emoji846]Gerekli olursa big enjektör takviyeside yapacağım [emoji846] Yorum bağlantısı
Servet Aydın 7 Mayıs 2018 Paylaş 7 Mayıs 2018 0.3 bar fazlalık olunca overboost korumaya geçiyor. Yazılım ile sınır yukarı çekilir. Grank ve piston dayanımı nasıl peki? 2 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 7 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 7 Mayıs 2018 0.3 bar fazlalık olunca overboost korumaya geçiyor. Yazılım ile sınır yukarı çekilir. Grank ve piston dayanımı nasıl peki? Valla piston kolu piston ve krank gayet sağlam hatta tr nin önde gelen teknik forumlarından bir tanesinde benim aracın piston ve ve kolu için bu kolu pistonu kıran Benide hemen gelip kırsın gibi bir cümle mevcut 1 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 7 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 7 Mayıs 2018 0.3 bar fazlalık olunca overboost korumaya geçiyor. Yazılım ile sınır yukarı çekilir. Grank ve piston dayanımı nasıl peki? Hem overboosta hem tork limitörüne takılıyoruz %99 abi Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 21 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 21 Mayıs 2018 bir güncel çekeyim jant göbeklerimiz yanlış gelsede montajını yaptım modifiye yapmak kanımızda var çamurluk logolarının montajınıda yaptım kaput içi ısı yalıtımını bir plaka daha koyup çifte çıkarttım yazılım için halen beklemedeyim 1-2 gün sürecek bir haritalama gerekliymiş en kısa zamanda yapıyoruz bu hafta sonuna biter galiba bu arada obd ölçümleri gayet güzel 162 hp 329 torkları görüyorum stock yazılımla ondan sonram korumaya alıyor direk Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 21 Mayıs 2018 Paylaş 21 Mayıs 2018 "Spacer! Spacer!" diye bağırıyor lastikler. Çok içeride kalmışlar. Naçizane 1 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 21 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 21 Mayıs 2018 Bir saat önce, Gökhan Albayrak yazdı: "Spacer! Spacer!" diye bağırıyor lastikler. Çok içeride kalmışlar. Naçizane o biraz resim çekim açısı ile alakalı spacer güvenlik sebebi ile tercih etmiyorum o biraz resim çekim açısı ile alakalı spacer güvenlik sebebi ile tercih etmiyorum [emoji3] 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 21 Mayıs 2018 Paylaş 21 Mayıs 2018 Abi o lastikler çamurluğun içindeee. Güvenlik sebebiyle tercih etmiyorsan saygı duydum, sıkıntı yok. 1 Yorum bağlantısı
Zafer Ak 21 Mayıs 2018 Paylaş 21 Mayıs 2018 Stock karoseriye spacer takılmaz takılmamalı. Kabartma çamurluk kiti ile İşi birazdaha uç noktalara getirmek isteyenler olabilir ozaman ofsetli jantlar kullanılabilir. Spacer güvenlik açısından tercih edilmemeli. Logolar hayırlı olsun Serkan abi. Kısmetse satış yakınmı? 1 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 22 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 22 Mayıs 2018 15 saat önce, Zafer Ak yazdı: Stock karoseriye spacer takılmaz takılmamalı. Kabartma çamurluk kiti ile İşi birazdaha uç noktalara getirmek isteyenler olabilir ozaman ofsetli jantlar kullanılabilir. Spacer güvenlik açısından tercih edilmemeli. Logolar hayırlı olsun Serkan abi. Kısmetse satış yakınmı? teşekkürler kardeşim şu an satış gibi bir plan yok ama hayırlısı diyelim yapılacak işler bittikçe sıkılıyor insan birde geçen bir 15 gün kuga 1.5 tdci manuele bindim hani biraz biraz acaba kuga mı yapsak en azından biraz daha yüksek bir yerlere giderken bebiş daha güvende olur diye düşünmeye başladım hanımda jeep jeep deyip durmaya başladı hayırlısı diyorum spacer olcaksa zaten çamurluklara dodik şart bencede 1 Yorum bağlantısı
Zafer Ak 22 Mayıs 2018 Paylaş 22 Mayıs 2018 8 saat önce, Serkan Karakoca yazdı: teşekkürler kardeşim şu an satış gibi bir plan yok ama hayırlısı diyelim yapılacak işler bittikçe sıkılıyor insan birde geçen bir 15 gün kuga 1.5 tdci manuele bindim hani biraz biraz acaba kuga mı yapsak en azından biraz daha yüksek bir yerlere giderken bebiş daha güvende olur diye düşünmeye başladım hanımda jeep jeep deyip durmaya başladı hayırlısı diyorum spacer olcaksa zaten çamurluklara dodik şart bencede Hayırlısı olsun Serkan abi. Düşünce çok doğru ama kuganın 1.5 tdci Powershift alınması daha iyi seçim olur. Birde StLine ise tadından doyum olmaz. Valla benimde gönlüm mk4den yana ama aklımda kuga var, kısmet olursa haziran sonu ufaklık geliyo, muhtemelen daha hacimli araç lazım olacak. Bakalım zaman ne gösterecen herşeyin hayırlısı 1 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 24 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 24 Mayıs 2018 On 22.05.2018 at 19:45, Zafer Ak yazdı: Hayırlısı olsun Serkan abi. Düşünce çok doğru ama kuganın 1.5 tdci Powershift alınması daha iyi seçim olur. Birde StLine ise tadından doyum olmaz. Valla benimde gönlüm mk4den yana ama aklımda kuga var, kısmet olursa haziran sonu ufaklık geliyo, muhtemelen daha hacimli araç lazım olacak. Bakalım zaman ne gösterecen herşeyin hayırlısı hanımda bende manuel seviyik valla hayırlısı olsun bu arada gözünaydın ufaklığı allah sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin ... 3 Yorum bağlantısı
Zafer Ak 24 Mayıs 2018 Paylaş 24 Mayıs 2018 9 saat önce, Serkan Karakoca yazdı: hanımda bende manuel seviyik valla hayırlısı olsun bu arada gözünaydın ufaklığı allah sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin ... Hayırlısı olsun ozaman Allah razı olsun, tüm anne babaların evlatlarını Allah korusun kollasın inşallah. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 25 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 25 Mayıs 2018 13 saat önce, Zafer Ak yazdı: Hayırlısı olsun ozaman Allah razı olsun, tüm anne babaların evlatlarını Allah korusun kollasın inşallah. aminnnn inşallah ... 1 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 25 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 25 Mayıs 2018 Yazılım yaptırmaya giderken yine yakalanmışız objektiflere 4 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 18 Haziran 2018 Yazar Paylaş 18 Haziran 2018 Bayrama hızlı girdik yazılım işi tamamdır çok fazla vakit olmadığı için aracı p box veya dyno ile ölçemedik .En kısa zamanda ölçüyoruz videoları çekiyoruz .Şu an iyi oldu gibi istediğimiz gibi turbo basıyor enjektör mazot gönderiyor tork var beygir var keyifli oldu alet 2.2 peak 2.1 bar conta ivme her viteste var turbo alt devirlerden itibaren başlıyor 3bin devir sonrasında araçta inanılmaz bir değişim mevcut daha çok kullanıp deneyemedim bayram tatilinde şehir dışında olmam nedeniyle garajda yattı ama top speed 250 -260 gibi olcak gibi bir his var içimde ufak tefek eklentiler yapmamız gerekecek motor için oil catch tank yağ buharı kısmına turbo ısınmasın diye ve hava filtresini büyütüp kutusunu söküp yeniden bir kutu dizaynı iç yalıtımı ile birlikte yapıcam oraya arabayı sıkıyor şu anki filtre 7 Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 18 Haziran 2018 Paylaş 18 Haziran 2018 Bayrama hızlı girdik yazılım işi tamamdır çok fazla vakit olmadığı için aracı p box veya dyno ile ölçemedik .En kısa zamanda ölçüyoruz videoları çekiyoruz .Şu an iyi oldu gibi istediğimiz gibi turbo basıyor enjektör mazot gönderiyor tork var beygir var keyifli oldu alet [emoji3] 2.2 peak 2.1 bar conta ivme her viteste var turbo alt devirlerden itibaren başlıyor 3bin devir sonrasında araçta inanılmaz bir değişim mevcut daha çok kullanıp deneyemedim bayram tatilinde şehir dışında olmam nedeniyle garajda yattı ama top speed 250 -260 gibi olcak gibi bir his var içimde [emoji3] ufak tefek eklentiler yapmamız gerekecek motor için oil catch tank yağ buharı kısmına turbo ısınmasın diye ve hava filtresini büyütüp kutusunu söküp yeniden bir kutu dizaynı iç yalıtımı ile birlikte yapıcam oraya arabayı sıkıyor şu anki filtre Akıyo bu gün maşallah 1 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 18 Haziran 2018 Yazar Paylaş 18 Haziran 2018 Şimdi, Görkem Karakaş yazdı: Akıyo bu gün maşallah çok teşekkürler hepsine maşallah Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 19 Haziran 2018 Paylaş 19 Haziran 2018 yağ yakalayıcısını bende düşünüyorum. yazılım ve turbodan sonra daha cok yağ buharı emiş borusunda hissettim. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 20 Haziran 2018 Yazar Paylaş 20 Haziran 2018 On 19.06.2018 at 09:19, Okay Kaygusuz yazdı: yağ yakalayıcısını bende düşünüyorum. yazılım ve turbodan sonra daha cok yağ buharı emiş borusunda hissettim. hem turboya giden soğuk havayı daha fazla ısıtmaz intercoller daha verimli çalışır yağ yakalayıcı yapıp hava filtresi için bir kutu yapıp 100mm filtreye geçip 3 barlık bir turbooost saati taktımmı içeriye benim iş tamamdır 1 Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 20 Haziran 2018 Paylaş 20 Haziran 2018 6 dakika önce, Serkan Karakoca yazdı: hem turboya giden soğuk havayı daha fazla ısıtmaz intercoller daha verimli çalışır yağ yakalayıcı yapıp hava filtresi için bir kutu yapıp 100mm filtreye geçip 3 barlık bir turbooost saati taktımmı içeriye benim iş tamamdır cok iyi olur 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts