Gökhan Çoşkun 17 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 17 Mayıs 2017 18 dakika önce, Gökhan Albayrak yazdı: Bunlar satış stratejisi. 1.0 turbo vtec motorunu R16 kodlu motorlarını tüketmek için Türkiye piyasasına vermediği kanaatindeyim. Honda, hemen hemen her modeliyle sorunsuzluk satmaya odaklı. Bakımlarını düzgün yaptır, senelerce bin mantığı taşıyor. Muadillerine göre eksiği var fazlası var, bu da satışta müşteri tarafından tercih meselesi olarak markaya yansıyor. "Kafam rahat" felsefesiyle binilen araçtır. Kronik problemi neredeyse yoktur, olanda sizi yolda bırakacak, cebinizi yakacak türden değil. Beni almayın demiyor, aksine servis sanayi macerası istemeyen beni alsın diyor. Garantisi bitmeye yakın beni satma derdine düşmek istemeyen beni alsın diyor. Kiralık şirket aracı binmek istemeyen beni alsın diyor. LPG 'li modelleri dizellere benzer yakıt ekonomisi içinde. Atmosferik motorları turbolar gibi nazlı değil, nerede sorun çıkaracak endişesi yok. Km bakım maliyeti neyse o kadar masrafı olan bir araç. Honda, benim gözümde "gariban arabası". Derdi tasası yok, görseli bana göre diğer araçlardan daha güzel. Tek ve en büyük eksiği yol sesi. Bu kadarına da ben sineye çekilir gözüyle bakıyorum. Sorunsuz otomatik araç denildiği zaman aklıma ilk gelen marka Honda. Kullandığım kadarıyla RS modeli çok sıkıştırılmadığı sürece makul, katlanılabilir yakıt sarfiyatına sahip. Sıkıştırmam, ben sakinim, kısa mesafede gaza gelmem diyorsanız keyfi sürülecek bir araç, cebi zorlamayan tüketim değerine sahip. Farklı forumlarda yakıt değerleri mevcut, kısa bir araştırmayla ulaşılabilir. 96-2000 seneleri arasında VTi adında 1.6 160hp motora sahip bir civic piyasaya sürmüştü. Bu araca LPG takılınca ciddi problemler çıkarıyor, ki sahibinden 'deki ilanlarda LPG 'li aracı yok (gözüme çarpmadı). Aynı sene içerisinde 1.6 iES modeli de var, 1.6 120hp motora sahip. Bu makineler ise LPG ile ölümüne binilen makineler. Mantık şu, yakıta katlanan yüksek performanslı modelini alsın, yakıt önemli diyen de aynı donanıma sahip farklı motoru alsın. Gözümde o yıllar canlandı birden. neden gariban arabası olsun yahu öyle demiyelim 100bin tl oldu sonuçta bu araba Toyota ile honda sanayi yüzü görmeyen arabalar doğru evet,siz benden yaşça büyüksünüz daha çok tecrübe edinmişsinizdir bu konuda. Düz yolda akıyor araba çok güzel hoş.Tek sıkıntı eğimli yollarda, tatlı rampalarda hızlanma sıkıntısı sanırım,milletin tek yakındığı konu o. Gerçi bi etrafa bakınsak, Alman arabalarındaki otomatik şanzuman sıkıntıları , focustaki donanım eksikliği vs karşılaştırınca , koltuk ısıtmalı sunrofflu, sorunsuz civic +2 önde geliyor bana. evet 1.0 VTEC ilanlarını gördüm burda sokaklarda. biraz macera geliyor bana bu motorlar.1.0 lt focus gibi , 1.2 tsı vag grubu araçlar gibi . Açıklama için teşekkürler. 1.6 Vti örneği iyi oldu , demekki bundada aynı mantık olucak gibi . LPG uyumlu olsa ama emin olun 1.6 dan daha fazla satar düşüncesindeyim ben .Şahsen dizel istemeyen biri olsam alırdım yeni Civic 1.5 rs i. Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 18 Mayıs 2017 Paylaş 18 Mayıs 2017 On 16.05.2017 at 09:36, Ali Gök yazdı: turbo benzinli olupta lpg de tam manasıyla bir çok kişi tarafından sorunsuz kullanılanı ben pek duymadım bununda farklı olacağını sanmam Çünkü daha turbolu ve lpgli çok araç olmadı, uyumlu sistemler yeni yeni çıkıyor. Ne iyi ne de kötü yorumlar duymamız için çok erken. Yorum bağlantısı
Recommended Posts