İçeriğe Yönlendir

Yeni Civic 1.5L 182hp için LPG


Gökhan Çoşkun

Recommended Posts

Gökhan Çoşkun

İyi günler 

 

Honda Civic'in yeni çıkardığı  RS 1.5 Vtec Turbo  - 182hp aracın  LPG uyumu hakkında bilgisi olan varmıdır ? 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Ramazan Turan

Gruplarda, forumlarda çok tartışıldı. Henüz uyumlu kit yok denildi ama prins, brc bu işe el atmıştır. 

Yorum bağlantısı
Ali Gök

turbo benzinli olupta lpg de tam manasıyla bir çok kişi tarafından sorunsuz kullanılanı ben pek duymadım bununda farklı olacağını sanmam

 

civicin tek satma sebebiydi bana göre atmosferik motor sorunsuz şanzıman şimdi bir kolunu kırdı satış rakamları bakalım ne olacak

Yorum bağlantısı
Saim Ulaş Yılmaz

Prins in sıvı enjeksiyonlu sistemi var. Çoğu benzinli turbolu motorla uyumlu. Yalnız fiyat uçuk, 2250 euro civarı.

Yorum bağlantısı
Tahir Ak

romano kit bu iş için en iyisi romano antonio araştırın. Prinse çok para vermeye gerek yok. ya da lovato var turbolar için

iyi bir montaj ile de atiker grand olur o da iyi kit

Yorum bağlantısı
Cem Dilmen

Marjet diye bir marka var. Sıvı sistem imalatı ve montajı yapıyorlar. Yanlış hatırlamıyorsam Maraş merkezli bir firma. TGDI, TSI, vb motorlara sıvı sistem montajı yapıyorlar. Kullanan bir kaç kişiden olumlu şeyler duydum okudum. Nette araştırıp arayıp sorarsanız bilgi vereceklerdir. Bence denemeye değer. 

Yorum bağlantısı
Tahir Ak
Marjet diye bir marka var. Sıvı sistem imalatı ve montajı yapıyorlar. Yanlış hatırlamıyorsam Maraş merkezli bir firma. TGDI, TSI, vb motorlara sıvı sistem montajı yapıyorlar. Kullanan bir kaç kişiden olumlu şeyler duydum okudum. Nette araştırıp arayıp sorarsanız bilgi vereceklerdir. Bence denemeye değer. 

bulaşmayın doğru düzgün servis yok kendim ayar yapayım derseniz kablo bulunmaz. iletilir yıllarda parça tedariği muamma vs vs
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

Şu arabaya da LPG takmayın benzinde binin, Şiir gibi makineye yapılacak en büyük eziyetlerden biridir LPG.

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Okan Tansel
1 saat önce, Gökhan Albayrak yazdı:

Şu arabaya da LPG takmayın benzinde binin, Şiir gibi makineye yapılacak en büyük eziyetlerden biridir LPG.

+ kantirilyon 

Yorum bağlantısı
Gökhan Çoşkun
(düzenlendi)

Genel olarak sordum meraktan.

 

Çünkü 100bin tl ödeyip düz 1.6 atmosferik motor almak biraz ilginç geliyor insana.  Dizelide yeni senede gelicek diyorlar ama bilmiyorum

 

bizim dizel araçlarda performans aranmaz fakat turbonun etkisiyle ivmelenmeleri daha iyi.ara hızlanmalar farkediyor. 1.5 turbo tam yerinde olmuş  ama lpg işide sorgulanabilir

 

tarihinde Gökhan Çoşkun tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce

Şanzımanı gayet güzel.Bana göre hızlı geçiş sağlayan ama oldukça sorunları olan çift kavramalılardan heleki hiç bir halta benzemeyen tek kavramdanda cvt çanzıman çokta kötü değil. Ama ne demiş atalarımız "adın çıkacağına canın çıksın daha iyi". Heleki bemim gibi 136,000 km cvt kullanan biri olarak hondadaki cvt megane'daki edc'den bile daha iyidir derim. Civic 1,5 turbodaki şanzıman atmosforik 1,6 dakinden çok daha zevkli bir yazılıma sahip.Yol sesi megane4 kadar iyi olsaydı elektronik ıvır zıvır bakımından birazda opsiyon sunsaydı çoktan 1,5 turboyu almıştım bile...

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
12 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı:

tasarruf edecek adam niye 182HP civic alır?

Konuyu her gördüğümde aynı soruyu soruyorum kendime. Araç da daha yeni. Ya sıfır alınacak ya sıfır kokusunda alınacak, yani pahalı. Ne anlamı kaldı Honda RS almanın.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal
23 saat önce, Ali Gök yazdı:

turbo benzinli olupta lpg de tam manasıyla bir çok kişi tarafından sorunsuz kullanılanı ben pek duymadım bununda farklı olacağını sanmam

 

forumda bir abimizin kugası vardı. lpg ile sorunsuz biniyordu sanki.

 

Yorum bağlantısı
Ali Gök
45 dakika önce, Sedat Ünsal yazdı:

 

forumda bir abimizin kugası vardı. lpg ile sorunsuz biniyordu sanki.

 

İstisnalar her zaman olur tabiki..

Yorum bağlantısı
Tahir Ak
tasarruf edecek adam niye 182HP civic alır?

?
çünkü arası yok
ya atmosferik 20 yıllık tork fakiri motor ya da 180 beygir motor.
1.4 130 beygir olsa mesela yakıt/performans dengesi uyumlu olsa onu alır.

bunu sorgulamak bence çok mantıklı değil.
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Gök
Şimdi, Tahir Ak yazdı:


?
çünkü arası yok
ya atmosferik 20 yıllık tork fakiri motor ya da 180 beygir motor.
1.4 130 beygir olsa mesela yakıt/performans dengesi uyumlu olsa onu alır.

bunu sorgulamak bence çok mantıklı değil.

Benzinli motorlu hondalar satılmayacak çünkü . kendisi diyorki bize beni almayın artık vazgeçin 

Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal
21 saat önce, Tahir Ak yazdı:


bulaşmayın doğru düzgün servis yok kendim ayar yapayım derseniz kablo bulunmaz. iletilir yıllarda parça tedariği muamma vs vs

 

kablo bulunuyor. mühim olan google amcayı kullanabilmek :)  mesela atiker kablosu var bende.arkadaşın 115bg astrasına lpg ayarı yaptım.1 aydan fazla olmuştur. sabahları sürekli yaşadığı tekleme/boğulma problemini bu şekilde aştı.

Yorum bağlantısı
Gökhan Çoşkun
9 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı:

tasarruf edecek adam niye 182HP civic alır?

 

9 saat önce, Önder Özcan yazdı:

Konuyu her gördüğümde aynı soruyu soruyorum kendime. Araç da daha yeni. Ya sıfır alınacak ya sıfır kokusunda alınacak, yani pahalı. Ne anlamı kaldı Honda RS almanın.

 

araç alınmadı yada düşünülmüyor.100bin TL para verip C segmenti LPG li araç almam.Şahsi görüşüm bu.

 

Honda RS 1.5 vtec zaten performans aracı değil ki ,güncel araçlarla aynı verileri yakalayan turbo benzinli bir araç.Type R olsa neyse.

 

Ben sadece olurunu sordum,yanlış anlaşılmasın araç alınmadı yada düşünülmüyor.Zaten burada sorup fikir almadanda araç arayışına girmem :)

 

Çünkü dizel istemeyip Turbo-Benzinli araç arayanlar insanlar var,LPG takılmamalı diyemeyiz. Tercih meselesi.

 

Teşekkürler yorumlar içinde.

 

 

Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

Bunlar satış stratejisi. 1.0 turbo vtec motorunu R16 kodlu motorlarını tüketmek için Türkiye piyasasına vermediği kanaatindeyim. 

 

Honda, hemen hemen her modeliyle sorunsuzluk satmaya odaklı. Bakımlarını düzgün yaptır, senelerce bin mantığı taşıyor. Muadillerine göre eksiği var fazlası var, bu da satışta müşteri tarafından tercih meselesi olarak markaya yansıyor. "Kafam rahat" felsefesiyle binilen araçtır. Kronik problemi neredeyse yoktur, olanda sizi yolda bırakacak, cebinizi yakacak türden değil. Beni almayın demiyor, aksine servis sanayi macerası istemeyen beni alsın diyor. Garantisi bitmeye yakın beni satma derdine düşmek istemeyen beni alsın diyor. Kiralık şirket aracı binmek istemeyen beni alsın diyor. LPG 'li modelleri dizellere benzer yakıt ekonomisi içinde. Atmosferik motorları turbolar gibi nazlı değil, nerede sorun çıkaracak endişesi yok. Km bakım maliyeti neyse o kadar masrafı olan bir araç. Honda, benim gözümde "gariban arabası". Derdi tasası yok, görseli bana göre diğer araçlardan daha güzel. Tek ve en büyük eksiği yol sesi. Bu kadarına da ben sineye çekilir gözüyle bakıyorum. Sorunsuz otomatik araç denildiği zaman aklıma ilk gelen marka Honda. 

 

1 saat önce, Gökhan Çoşkun yazdı:

 

 

araç alınmadı yada düşünülmüyor.100bin TL para verip C segmenti LPG li araç almam.Şahsi görüşüm bu.

 

Honda RS 1.5 vtec zaten performans aracı değil ki ,güncel araçlarla aynı verileri yakalayan turbo benzinli bir araç.Type R olsa neyse.

 

Ben sadece olurunu sordum,yanlış anlaşılmasın araç alınmadı yada düşünülmüyor.Zaten burada sorup fikir almadanda araç arayışına girmem :)

 

Çünkü dizel istemeyip Turbo-Benzinli araç arayanlar insanlar var,LPG takılmamalı diyemeyiz. Tercih meselesi.

 

Teşekkürler yorumlar içinde.

 

 

 

Kullandığım kadarıyla RS modeli çok sıkıştırılmadığı sürece makul, katlanılabilir yakıt sarfiyatına sahip. Sıkıştırmam, ben sakinim, kısa mesafede gaza gelmem diyorsanız keyfi sürülecek bir araç, cebi zorlamayan tüketim değerine sahip. Farklı forumlarda yakıt değerleri mevcut, kısa bir araştırmayla ulaşılabilir. 96-2000 seneleri arasında VTi adında 1.6 160hp motora sahip bir civic piyasaya sürmüştü. Bu araca LPG takılınca ciddi problemler çıkarıyor, ki sahibinden 'deki ilanlarda LPG 'li aracı yok (gözüme çarpmadı). Aynı sene içerisinde 1.6 iES modeli de var, 1.6 120hp motora sahip. Bu makineler ise LPG ile ölümüne binilen makineler. Mantık şu, yakıta katlanan yüksek performanslı modelini alsın, yakıt önemli diyen de aynı donanıma sahip farklı motoru alsın. Gözümde o yıllar canlandı birden.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...