Onur Yeniçeri 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Herkese iyi akşamlar diliyorum.Nisan ayının başında yeni 4 lastik aldım.Rot balans yapıldı ancak 100 km hızda başlayan çok da az olsa bir titreme oluyor. Acaba normal midir? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Tabi ki normal değil.Titreme direksiyonda mı. Yoksa kasada mı. Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Rot balans düzgün yapılmamış olabilirmi? Yaptırdıktan sonra geri dönüp tekrar baktırsaydınız keşke. Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Balans yapılmıştır, rot ayarına bakılmalı, jantta yamulma var mı bakılmalı. Yatan lastik yani doğru bekleme koşullarında saklanmamış yani deforme olmuş lastik takılmış olabilir. Ama lastik değişimi öncesi titreme yoksa muhtemelen balans sorunudur. Aracın üstünden balans ayarı yapabilen bir balansciya gitmekte fayda var. 2 Yorum bağlantısı
Onur Yeniçeri 28 Nisan 2017 Yazar Paylaş 28 Nisan 2017 1 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Tabi ki normal değil. Titreme direksiyonda mı. Yoksa kasada mı. Titreme direksiyonda Mehmet abi. 57 dakika önce, Uğur Kamil yazdı: Rot balans düzgün yapılmamış olabilirmi? Yaptırdıktan sonra geri dönüp tekrar baktırsaydınız keşke. Sağ ön tekere 5gr'lık ağırlık lazımdı.5 gr bulamayınca 10 gr'ı ortadan kesti taktı bu sorun olabilir mi? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Titreme direksiyonda ise sorun balans. Başka bir rot balansçıya gidin. Piyasadaki balans makinelerinin yarıdan fazlasının kalibrasyonu bozuk. 3 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Titreme direksiyonda ise sorun balans. Başka bir rot balansçıya gidin. Piyasadaki balans makinelerinin yarıdan fazlasının kalibrasyonu bozuk. Aynen abi bi tanıdık var rot balans işi yapan focusa bi balans tutmadı (makine ok diyor) başka yere gittim sorun doğru balans ile çözüldü. Garip tarafı tanıdığa corollayı götürdüm sorun olmadı, s max i götürdüm yine yapamadı. Ford ları beceremiyor cihaz, ilginç. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Mondeoda ben bir haftada 8 rot balansçı gezmiştim. Hepsi de 20 gramı söküp başka yere çalıyordu. En sonunda lastikçinin birinin ayarı ile sorunsuz hale gelmişti. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 4 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Mondeoda ben bir haftada 8 rot balansçı gezmiştim. Hepsi de 20 gramı söküp başka yere çalıyordu. En sonunda lastikçinin birinin ayarı ile sorunsuz hale gelmişti. Belki jantta yamulma vardı fark edemediler? 20 gr. ordan oraya ordaan oraya? Yorum bağlantısı
Sadık Taşyürek 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 6 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Mondeoda ben bir haftada 8 rot balansçı gezmiştim. Hepsi de 20 gramı söküp başka yere çalıyordu. En sonunda lastikçinin birinin ayarı ile sorunsuz hale gelmişti. benim rot balanscı arkadaş bu işi lazerli balans cihazı ile yapıyor ve iç-dış tek tek seferde hallediyor. tabi jantta yamukluk varsa önce düzeltiyor. Yorum bağlantısı
Onur Yeniçeri 30 Nisan 2017 Yazar Paylaş 30 Nisan 2017 Rot balansta sorun yoksa aks'larda sorun olabilir mi acaba? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 30 Nisan 2017 Paylaş 30 Nisan 2017 jant içinde çamur kalmış olabilir. Lastik sorunlu olabilir. Arabada ön amortisör kulesi boşluğu, viraj demiri gibi bazı takozlu lastikli masfallı yerlerde normalde kendini belli etmeyen boşluk olabilir. arabanızın TOE ayarı bozuk olabilir. Kaldırıma vurma çukura düşme var mı geçmişinde? http://www.hotrod.com/articles/the-common-causes-of-shakes-wobbles-shimmies-and-cures/ Yorum bağlantısı
Onur Yeniçeri 30 Nisan 2017 Yazar Paylaş 30 Nisan 2017 2 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Aks direksiyon titretmez. Aracı rot balans yaptırdığım yere götürdüm yapan usta ön lastikeri söktü soldaki lastik için ekranda "ok" yazdı sağ lastik için 5 gr eksikmiş o 5 gr'da 170 ten sonra titreme yapar dedi.Daha sonra da senin akslarda problem vardır onlara baktır dedi de onun için aks sorun yapar mı diye sordum abi.Bir de bugun farkettiğim olay aracta 4 kişiyken titreme olmuyor.Acaba ön arka lastiklerin yerini değiştirsem sorun düzelir mi? Bir saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: jant içinde çamur kalmış olabilir. Lastik sorunlu olabilir. Arabada ön amortisör kulesi boşluğu, viraj demiri gibi bazı takozlu lastikli masfallı yerlerde normalde kendini belli etmeyen boşluk olabilir. arabanızın TOE ayarı bozuk olabilir. Kaldırıma vurma çukura düşme var mı geçmişinde? http://www.hotrod.com/articles/the-common-causes-of-shakes-wobbles-shimmies-and-cures/ Geçmişini ne yazık ki bilmiyorum Mehmet abi.Bu Toe denilen ayar araç direksiyonu düzken ve düz bir zemindeyken bakıldımı belli olurmu acaba? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 Mayıs 2017 Paylaş 1 Mayıs 2017 akslardaki problem olursa gaz kesersen titreme yapmaz. toe elbette anlaşılmaz bakarak. skoda pikap olsa hadi neyse. adamın ayar makinesi offset kayık ise her kontrol edişinde OK gösterir ama aslında yanlış olabilir. Adamın aleti düzgün çalışmıyor olabilir. benim önerim komple bilgisayarlı bir rot ayarı yapılması yönünde olur. zaten başka sorun olacak ise usta orda görecektir. ön arka değişin lastikleri. devam ediyor mu bakın. önler arkaya...her ikisi de. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts