Nuri Güngör 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 530e iPerformance iPerformance modellerinin 6’ncı üyesi olan BMW 530e iPerformance, BMW’nin dinamik sürüş deneyimine ve sıfır emisyona sahip elektrikli spor sedanı oldu. Yakıt tüketimi 100 km’de 1,9 lt olarak açıklanan BMW 530e iPerformance sadece 44 g / km CO2 emisyon ürettiği açıklandı. TÜV Rheinland tarafından ISO 14040 ve ISO 14044 standartları belgelerini alan BMW 530e iPerformans, yüksek voltajlı bataryayı şarj etmek için sadece yenilenebilir enerji kullanıldığında çevresel etkileri yüzde 47 oranında azalttığı belirtiliyor. BMW eDrive sisteminin elektrikli motoru 83 kW / 113 hp güç sunarken 4 silindirli 2.0 litrelik motoru 184 hp güç ve 320 Nm tork üretiyor.İki motorun bileşimi ile 252 hp güç ve 420 Nm’lik toplam tork değerine ulaşan BMW 530e iPerformansı 0’dan 100 km / s hıza 6.2 saniyede ulaşıyor ve 235 km/s’lik maksimum hıza ulaşıyor. BMW 530e iPerformansı, gerçek sürüşte 650 kilometreye kadar (404 mil) bir mesafeye sahip ve maksimum 140 km / saat’lik bir hızda elektrikle 50 kilometreye kadar olan mesafe gerçekleştirebiliyor. Standart 8 ileri Steptronic şanzımana sahip olan BMW 530e iPerformance, elektrik motorunun şanzımandan yukarı doğru konumlandırılması nedeniyle şanzıman oranlarının tüm elektrik modunda da kullanılmasına olanak tanıyor. SPOR, COMFORT ve ECO PRO ayarları ile Sürücü Deneyimi Kontrolü anahtarının yanı sıra sürücüler BMW eDrive sisteminin çalışmasını sağlayacak bir eDrive düğmesi bulacaklar. Bu düğme ile de AUTO eDRIVE, MAX eDRIVE ve BATTERY CONTROL seçenekleri kontrol edilebiliyor. AUTO eDRIVE motorun ve elektrikli motorun tüm sürüş koşullarında optimum etki ile etkileşime girmesini ve 90 km / saat’lik (56 mph) tüm elektrikli bir üst devir sayısına izin vermesini sağlıyor. Bu mod, araç her başlatıldığında varsayılan ayar olarak otomatik olarak etkinleştiriliyor. MAX eDRIVE modu seçildiğinde, BMW 530e iPerformansı yalnızca elektrik enerjisi kullanıyor. Bunu yapmak için, elektrikli tahrikin tam gücünü kullanıyor ve 140 km / saat’lik maksimum bir hıza erişiliyor. BATARYA KONTROL modu, sürücünün yüksek voltajlı pil için şarj düzeyini manuel olarak ayarlamasını sağlıyor. Hedef değer, maksimum şarjın yüzde 30 ila yüzde 100’ü arasında ayarlanabiliyor. Toplam 9,2 kWh kapasiteli lityum iyon hücrelerden oluşan yüksek voltajlı pil, arka koltuğun altındaki yerden kazandıran bir yere yerleştirilmiş. Böylece BMW 530e iPerformance, 410 litrelik bagaj kapasitesi ve düz bagaj alanı sunuyor. BMW 530e iPerformance’ın yüksek voltajlı aküsü, standart bir ev elektrik prizinden 5 saatte ve bir BMW i Wallbox’a (3.7 kW şarj kapasitesi) bağlandığı takdirde 3 saat içinde tamamen doldurulabiliyor. Kaynak: http://www.vidyoto.com 7 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Gelecek elektrikte.. bu kesinleşti. 2 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Hybrid bir araç için akaryakıt kullanan motoru oldukça abartılı olmuş. Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Tüketim mükemmel, performans mükemmel,.. Peki ya zevk? 6-8 silindir makinaların sesi, haram beygirsiz oluşu, ağır hidrolik direksiyonu,.. 90'ların sonundaki BMW ve Mercedesleri bir daha hiç üretmeyecekler 1 Yorum bağlantısı
Okan Tansel 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 eeee çirkin ,eeee kaka cık böööööö dicemde vaşşşşşşşşşşşşşşşşşş diyore Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 6 dakika önce, Murat Atagenç yazdı: Peki ya zevk? Ara hızlanma değerleri ile mutlu olunacak Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 19 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Ara hızlanma değerleri ile mutlu olunacak Ya da eski kalanlar iyi adamların elinde olacak onlarla yetineceğiz Yorum bağlantısı
Ali Gök 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 hybridin geleceği var lakin kabloyla şarj edilecek olanlar boşa yatırım Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Hybrid'te neymiş. Suyla çalışanları vardı bunun. Bulamadım şimdi... Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 29 Nisan 2017 Paylaş 29 Nisan 2017 12 saat önce, Ali Gök yazdı: hybridin geleceği var lakin kabloyla şarj edilecek olanlar boşa yatırım Bu aynı zamanda kablo ile şarj edilebiliyor... Yorum bağlantısı
Tahir Ak 29 Nisan 2017 Paylaş 29 Nisan 2017 alamayacağım arabaya bakıp bakıp iç geçirmek.... memur mode on Yorum bağlantısı
Ali Gök 2 Mayıs 2017 Paylaş 2 Mayıs 2017 On 29.04.2017 at 03:56, Hakan Gürsu yazdı: Bu aynı zamanda kablo ile şarj edilebiliyor... eh bu daha iyi öyleyse 1 Yorum bağlantısı
Ali ŞİMŞEK 6 Mayıs 2017 Paylaş 6 Mayıs 2017 Ülkemizde hiç destek yok Hybrid motorlu araçlara belli km aralıklarla şarj istasyonları konmalı veyahut otopark alanlarına sarz unıtelerı koymaları lazım ki vatandaş oyle alıp bınsın magdur olmasın bence bos yere yapılan yatırımlar ve otv vs. gıbı vergıler alacaklarına bu tur eksıkler gıderılmeli.. Yorum bağlantısı
Ahmet Taşkın 20 Mayıs 2017 Paylaş 20 Mayıs 2017 On 06.05.2017 at 03:06, Ali ŞİMŞEK yazdı: Ülkemizde hiç destek yok Hybrid motorlu araçlara belli km aralıklarla şarj istasyonları konmalı veyahut otopark alanlarına sarz unıtelerı koymaları lazım ki vatandaş oyle alıp bınsın magdur olmasın bence bos yere yapılan yatırımlar ve otv vs. gıbı vergıler alacaklarına bu tur eksıkler gıderılmeli.. Dayanamayacağım. Zaten Hybrid elektrik fosil yakıt karışımlı oluyor. Yani sarj yok. kendi ediyo kendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Mayıs 2017 Paylaş 20 Mayıs 2017 Gün geçmiyor ki kullanıldığı yeri az kirleten ancak üretildiği yeri misli ile yıkan 2 ton ağrılığında teknoloji çıkmasın. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 20 Mayıs 2017 Paylaş 20 Mayıs 2017 (düzenlendi) hibrit falan saçmalık, tam elektrik olacak. kablo ile şarj olacak 1 saatte, ayrıca tavanda verimli güneş paneli olacak onunla gündüz menzil neredeyse sonsuz olacak ayıca egr saçamalığı gibi hibrit yaptık doğa az kirlendi masalıda masal zaten, Çağlar beyin dediği olay yani.... 20 Mayıs 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Mayıs 2017 Paylaş 20 Mayıs 2017 Demişimdir... Fabrika müdürü olsam... 500kg ağırlaştırıp emisyon azaltacağım diyeni kovardım 5 Yorum bağlantısı
Barış Kalkan 8 Temmuz 2017 Paylaş 8 Temmuz 2017 On 28.04.2017 at 15:47, Sani Gerşon yazdı: Hybrid'te neymiş. Suyla çalışanları vardı bunun. Bulamadım şimdi... acaba bu olabilirmi? motora giren havayı yüksek devirde soğutmak zorlaştığı için su püskürtme ile soğutuyor anladığım kadarıyla yanma odasına suda gidiyor zararı varmıdır yanma odasunda suyun yoksa yüksek ısıda buharlaşıp direk gidiyormu aslında bunu başka başlıkta açmakmı gerekirdi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 8 Temmuz 2017 Paylaş 8 Temmuz 2017 su verme olayıni biliyorduk, evet yapılıyor, acaba yavaş yavaş suyu arttırsak motor alışıp tamamen suyla çalışırmı Yorum bağlantısı
Recommended Posts