Eren Gökmen 22 Haziran 2017 Paylaş 22 Haziran 2017 Teşbihte hata olmaz Ben olayım aküye bir aydan fazla garanti vermem. Bir kaç sefer derin dejarj olan aküden hayır gelmez. Ömrünün çoğunu bitirir iki ayda Düzgün kullananlara ne olacak abi? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Haziran 2017 Paylaş 22 Haziran 2017 Düzgün kullananlara ne olacak abi?Aşınması kolay ekipmanı doğru kullanınca sıkıntı olması milyonda bir diyelim 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Haziran 2017 Paylaş 23 Haziran 2017 17 saat önce, Servet Aydın yazdı: 10 km'de lasitiği parçalamak kolayi depriyaj pedalı lastiğini imkansız 10 dakkada motor da yakabilirsin, fren balatası da yakabilirsin.. Debriyaj balatası da yakabilirsin.. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Haziran 2017 Paylaş 23 Haziran 2017 58 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: 10 dakkada motor da yakabilirsin, fren balatası da yakabilirsin.. Debriyaj balatası da yakabilirsin.. Cevabını bildiğin soruyu niye soruyon o zaman müberek Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Haziran 2017 Paylaş 23 Haziran 2017 21 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Cevabını bildiğin soruyu niye soruyon o zaman müberek Bilmediğim cevap, lastikle neden servisin ilgilenmediği. Turboyla ilgileniyorsa lastikle de ilgilenmeli idi tezim. Lastik marka modelini de biz seçemiyoruz. Bana abes gelen bu. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Haziran 2017 Paylaş 23 Haziran 2017 46 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Bilmediğim cevap, lastikle neden servisin ilgilenmediği. Turboyla ilgileniyorsa lastikle de ilgilenmeli idi tezim. Lastik marka modelini de biz seçemiyoruz. Bana abes gelen bu. Kendisi üretmediği için topu taca atması kolay. Mağazadan Tv alıp iki gün sonra bozulunca banane gidin servise kardeşim diyen mağaza sahibinin sözünü gariptirki servis bize diyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Haziran 2017 Paylaş 23 Haziran 2017 7 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Kendisi üretmediği için topu taca atması kolay. Mağazadan Tv alıp iki gün sonra bozulunca banane gidin servise kardeşim diyen mağaza sahibinin sözünü gariptirki servis bize diyor. Mağaza; banane kardeşim.. servise gidin diyebilir. Ancak gittiğimiz Sony servisi, bozuk olan parça panel kardeşim.. Bu paneli de LG üretmiş. Biz LG'ye yazacağız. 1 ay içinde geri dönüş umuyoruz der mi ? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Haziran 2017 Paylaş 23 Haziran 2017 (düzenlendi) Tv'nin kasasını veya iç yapısını Sony üretti. Gitti paneli Lg'den aldı. Panelin mekanik ömrü 5 yıl ama 1 yılda gitti. Bu bir değil iki değil. Lg derki Sony'e.Kardeşim yok sana panel. Getir nana tv'lerinden rastgele. Sende tasarım hatası var ve benim panelleimin ısısını transfer edemiyor vs. Buradan sonrası sen düşün artık. Evde Duvar boş beklersin bir ay iki ay 23 Haziran 2017 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Haziran 2017 Paylaş 23 Haziran 2017 Bilmediğim cevap, lastikle neden servisin ilgilenmediği. Turboyla ilgileniyorsa lastikle de ilgilenmeli idi tezim. Lastik marka modelini de biz seçemiyoruz. Bana abes gelen bu. Birisi sarf malzeme. Hayatın doğal akışında dilediğin marka lastiği alabilirsin ama mersoya röno turbosu alamasıın dicem ama olamaycak.. Yani farklı Yorum bağlantısı
Cem Işık 23 Haziran 2017 Paylaş 23 Haziran 2017 Servisin ilgilenmesi lazım. Lastikçiye git demesi için tek kaçış yolu müşteri olarak benim xxx marka pty001xy model lastikle teslim almak istiyorum dememdir. Sen istedin der çekilir kenara. Aksi halde her durumda bizzat yetkili servis sorumludur.. tüketici hakem heyeti vs ve mahkemeler bunun için var. lastiklerimi ayıpsız olanla değiş diye ihtar göndermiştim ben şimdiye.. 1 Yorum bağlantısı
Emrah Musalli 23 Haziran 2017 Paylaş 23 Haziran 2017 Bence araç üreticisine lastik firmaları tarafından verilen lastiklerin marka modeli aynı olsa bile hamuru piyasaya sürülenlerden daha kalitesiz. Araç firmaları maliyetleri düşürmek adına bu tarz bir anlaşmaya gidiyor ve lastik üreticileri de tamam diyor olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts