İçeriğe Yönlendir

Yine Yeniden Land


Servet Aydın

Recommended Posts

Servet Aydın
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Geleyim .. Ne zaman buluşuyoruz :)

 

Bi dur. Önce land gidecek 

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
2.7 arazide darmaduman eder 4.7yi. 
TL bazında cepten çıkan aynı neredeyse. Gebze şehir içi 10 litreyi geçmiyor 2.7, şehir dışı 7 litre tüketimi var. 
Sorumun cevabı farklı açıdan geldi, tşk. Vergi , yakıt vs yaklaşık aynı iken v8 tadını almak benim önceliğim olurdu. Sonuçta arazide o farkı yaşayacak yere kadar ben gitmem muhtemelen. Sami nin formül tam bana göre , hafif yükselt , at lastik, tatlı egzoz tamam.
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
Köksal Yılmaz yazdı:
Servet Aydın yazdı:
2.7 arazide darmaduman eder 4.7yi. 
TL bazında cepten çıkan aynı neredeyse. Gebze şehir içi 10 litreyi geçmiyor 2.7, şehir dışı 7 litre tüketimi var. 

Sorumun cevabı farklı açıdan geldi, tşk. Vergi , yakıt vs yaklaşık aynı iken v8 tadını almak benim önceliğim olurdu. Sonuçta arazide o farkı yaşayacak yere kadar ben gitmem muhtemelen. Sami nin formül tam bana göre , hafif yükselt , at lastik, tatlı egzoz tamam.

İşte bu tam benim kafamdaki 

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)
Köksal Yılmaz yazdı:
Servet Aydın yazdı:
2.7 arazide darmaduman eder 4.7yi. 
TL bazında cepten çıkan aynı neredeyse. Gebze şehir içi 10 litreyi geçmiyor 2.7, şehir dışı 7 litre tüketimi var. 

Sorumun cevabı farklı açıdan geldi, tşk. Vergi , yakıt vs yaklaşık aynı iken v8 tadını almak benim önceliğim olurdu. Sonuçta arazide o farkı yaşayacak yere kadar ben gitmem muhtemelen. Sami nin formül tam bana göre , hafif yükselt , at lastik, tatlı egzoz tamam.

 

Dün akşam çıktık istanbuldan peşpeşe tarsusa geldik 1000 km 130 140 yapıştırdık . Her tünelde camı açıp sesini dinledim 😊

 

şuan otopark bana çok problem yoksa v8 kadar keyifli makine dünyada yok . 

tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz yazdı:

Güle güle kullansın yeni sahibi

Ali ye ve genele soru, 4.7 varken 2.7 dizeli neden düşünür insan?

 

Benm tek derdim otopark yoksa düşünecek bişe yok . Saminin arabaya her binişimde camı aralyıp  5 dk ya bir hele bidaha bi asıl gaza diyorum bilmem anlaşıldımı 💪😬

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Hakan Tarım
Ali Gök yazdı:

asıl gaza diyorum bilmem anlaşıldımı

Sözün özü, gerisine gerek yok 😈

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Dünkü bol virajlı mecidiye köy yollarında arkanın biraz salınım yaptığını fark ettim. Bari takım olarak değişimi yapam dedim 

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

yine neresini bozdun... :)

Ali Gök yazdı:

 

Dün akşam çıktık istanbuldan peşpeşe tarsusa geldik 1000 km 130 140 yapıştırdık . Her tünelde camı açıp sesini dinledim 😊

 

şuan otopark bana çok problem yoksa v8 kadar keyifli makine dünyada yok . 

v10 dizel tuareg filan var 😛 dizel az yakar heheh

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Servet Aydın yazdı:

2.7 arazide darmaduman eder 4.7yi. 

TL bazında cepten çıkan aynı neredeyse. Gebze şehir içi 10 litreyi geçmiyor 2.7, şehir dışı 7 litre tüketimi var. 

 

bence ön yargılı olmamak lazım. konu bunlar değil ama fikir verecektir.

WK nın 5.7 hemi ve 3.0 crd sinin arazi testi var. ikiside aynı yerlerde aynı şekilde gidebiliyorlar ancak hemi atmosferik olduğu için gaz dozlamasını daha kolay yapıp patinaja daha az düşüyordu.

 

youtüp de videosu var:

 

ama tüketim de önemli derseniz, yada karavan çekeceğim tekne götüreceğim virajlı yollarda ve arazide dizel avantajlı olurdu.

 

bizde  WJ varken, benzinli 4.7 şehir içi kışın 21 22 litreye kadar çıkıyordu. dizel için bu değerler mümkün değil. aynı kötü koşullarda taş çatlasa 15 16 olur. WJ uzun yolda en az 11 litre benzin yakıyordu ki baya hypermilling işi idi.

 

 

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Servet Aydın yazdı:

Ön yargı değil bilim. Arazide alt devir torku iyidir. Yarış yok ise

paylaştığım video da epey deneyim var bence. bilimse bilim. benzinli atmosferiğin tepkisi çok daha anlık.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Dogan Arsiray yazdı:

paylaştığım video da epey deneyim var bence. bilimse bilim. benzinli atmosferiğin tepkisi çok daha anlık.

2.7 crd ile 4.7 kıyası karşısına 510 nm crd ve 5.7 hemi sunmak pek bilimsel değil. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
paylaştığım video da epey deneyim var bence. bilimse bilim. benzinli atmosferiğin tepkisi çok daha anlık.

Bir de, dizel geç kavrıyordu, geri kaçıyordu falan. Benzinli olan çok tatlı yürüyordu.
Dizeli kullananın acemice hareketleri de vardı.
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

evet 3.0 crd geri kaçıyor. fren pedalına entegre bir hill holder var bu nedenle. dibine kadar basınca devreye giriyor. sürekli faydalandığım bir mevzu.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Mehmet Ozyurek yazdı:


Bir de, dizel geç kavrıyordu, geri kaçıyordu falan. Benzinli olan çok tatlı yürüyordu.
Dizeli kullananın acemice hareketleri de vardı.

Dizel lowda değil gibi ve sürücü faktörü. Normalde gram kaçmıyor geriye o araç. 

 

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Ali Cihangiroğlu yazdı:

Yine kırmış evet, alıcam elinden görecek 😀

 

Abi 190 lık olmasa da 160 lık lr2 alırsın gibime geliyor.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Köksal Yılmaz yazdı:

 

Abi 190 lık olmasa da 160 lık lr2 alırsın gibime geliyor.

190 lıkta gözüm :rolleyes:

ahanda satıyorum überi varmı alan :)

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Köksal Yılmaz yazdı:

Önce kırmış sonra konuyu değiştirmiş :D

Böyle küçük kelime oyunları ile aracımı yıpratıp ucuza kapatamazsın bebeğim 

Ali Cihangiroğlu yazdı:

190 lıkta gözüm :rolleyes:

ahanda satıyorum überi varmı alan :)

190lık candır 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Servet Aydın yazdı:

Dünkü bol virajlı mecidiye köy yollarında arkanın biraz salınım yaptığını fark ettim. Bari takım olarak değişimi yapam dedim 

Salınım nedeni kule somunu imiş. Arkadaş aradı, değişime gerek yok, takozları söküp yükseltme kitini iptal ettik düzeldi dedi. 300 tl sök tak işçiliği ile aracı aldım. 50 tl rot ayarı tuttu. Viraj testi yapıldı sorun yok 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...