Önder Özcan 12 Nisan 2017 Paylaş 12 Nisan 2017 Fiat doblo euro ncap 2017 de 3 yıldızda kaldı. Sanırım yandan çarpışma sırasında olanlar bunda önemli yer tutmuştur. 6 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Nisan 2017 Paylaş 12 Nisan 2017 Yıldız şekli değişti o da olabilir. Yani geçen sene 5 alan 2 bile alabilir artık 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 12 Nisan 2017 Paylaş 12 Nisan 2017 Yanal direğe vurma işini bazı araçlarda orta sütuna denk getiriyorlar 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 12 Nisan 2017 Yazar Paylaş 12 Nisan 2017 Neden acaba Bu arada 2008 kangoo 4 yıldız 2015 caddy 4 yıldız 2008 den beri kriterler değişmiş olmakla beraber kangoo da gelişmiştir sanırım. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 12 Nisan 2017 Paylaş 12 Nisan 2017 Bu testler bir garip. Kasa 2008'de değişti. Peşine bir sürü iyileştirme yapıldı makyaj harici. Adam bi sorar, ne yaptın getir hele diye Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 12 Nisan 2017 Paylaş 12 Nisan 2017 (düzenlendi) Devrilme olayı kötüydü... Bu sınıftaki araçlarda tam not zor gibi... 12 Nisan 2017 tarihinde Ramazan Turan tarafından düzenlendi İmla. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 12 Nisan 2017 Yazar Paylaş 12 Nisan 2017 1 dakika önce, Ramazan Turan yazdı: Takla atma olayı kötüydü... Doblo da hareket halinde olsa ve arka çamurluktan darbe alsa anlarım. En ufak darbede binek araç devrilir o şekilde. Ama burda ilginç olmuş. Yorum bağlantısı
Selim Kaya 12 Nisan 2017 Paylaş 12 Nisan 2017 Herkes trafik kurallarına uysa bütün arabalar 5 yıldız alır. En azından yolcu güvenliğinden. Yorum bağlantısı
Selim Kaya 12 Nisan 2017 Paylaş 12 Nisan 2017 Takla attığı testte, lastiklerin yol tutuşu iyiymiş. Araç ne yapsın. Ayrıca direğe çarptığı testin bir sonraki seviyesi; gibi olur sanırım. Mankenin kafasına çalışmışlar burada. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 12 Nisan 2017 Yazar Paylaş 12 Nisan 2017 6 dakika önce, Gökhan Albayrak yazdı: Mankenler de pert oldu galiba. aslında önden ve ön yandan-small overlap mıydı- çarpmalar iyi görünüyor, yaşam kabini, ön direkler, sürücü kapısı iyi. Yolculara tesir eden birşey de yok. Ama tabi ki gözle görünene göre puanlanmıyor : 2 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 12 Nisan 2017 Paylaş 12 Nisan 2017 1 dakika önce, Önder Özcan yazdı: aslında önden ve ön yandan-small overlap mıydı- çarpmalar iyi görünüyor, yaşam kabini, ön direkler, sürücü kapısı iyi. Yolculara tesir eden birşey de yok. Ama tabi ki gözle görünene göre puanlanmıyor : Yaşam kabini mi? Seyde asansör kabini gibi iç mekan var abi, kemer de bağlı, nereye çarpacaklar Yorum bağlantısı
Önder Özcan 12 Nisan 2017 Yazar Paylaş 12 Nisan 2017 10 dakika önce, Gökhan Albayrak yazdı: Yaşam kabini mi? Seyde asansör kabini gibi iç mekan var abi, kemer de bağlı, nereye çarpacaklar Metal aksamda içe bükülme yok,tavan kimsenin kafasını alıp gitmemiş gibi.Teker bile içeri kadar girmiyor. Yorum bağlantısı
Bekir Çelik 12 Nisan 2017 Paylaş 12 Nisan 2017 C Max'in son çarpışma testi hangisi? 2010'dakini mi esas alıyoruz biz şimdi 2. kasa için? 2013 Hybrit de var sanırım ama. Yorum bağlantısı
Okan Tansel 13 Nisan 2017 Paylaş 13 Nisan 2017 Cık Azımı Açmam ,Tek kelime dememde , yazmamda sonra patlıyor. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 13 Nisan 2017 Paylaş 13 Nisan 2017 5 dakika önce, Okan Tansel yazdı: Cık Azımı Açmam ,Tek kelime dememde , yazmamda sonra patlıyor. aman ha sakın gözünü seveyim Yorum bağlantısı
Okan Tansel 13 Nisan 2017 Paylaş 13 Nisan 2017 8 dakika önce, Doğuş Bağ yazdı: aman ha sakın gözünü seveyim Yorum bağlantısı
Önder Özcan 13 Nisan 2017 Yazar Paylaş 13 Nisan 2017 54 dakika önce, Okan Tansel yazdı: Cık Azımı Açmam ,Tek kelime dememde , yazmamda sonra patlıyor. Özelden yaz istersen Yorum bağlantısı
Okan Tansel 13 Nisan 2017 Paylaş 13 Nisan 2017 (düzenlendi) 11 dakika önce, Önder Özcan yazdı: Özelden yaz istersen Olmaz Abi Evrene mesaj gidi sonra döni , dolaşı beni buli 13 Nisan 2017 tarihinde Okan Tansel tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 13 Nisan 2017 Paylaş 13 Nisan 2017 (düzenlendi) Aslında testlerde fena da durmuyor ama devrilme olmamış tabi ki. 13 Nisan 2017 tarihinde Selçuk Bakış tarafından düzenlendi noktalama 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 13 Nisan 2017 Paylaş 13 Nisan 2017 (düzenlendi) bu test hatalı. bu sonuç benim için hiçbir anlam ifade etmiyor.eğer bu doblada yolcuların can güvenliğine ölçecek bir test yapılacaksa en önemli şey unutulmuş. bagajda mangal yok doblo dediğinin bağajında ayaklı mangal ve termus olur. kazada onlar savrulup yolcuya zarar verecekmi kısmı da test edilmeli . 13 Nisan 2017 tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi 5 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 13 Nisan 2017 Yazar Paylaş 13 Nisan 2017 40 dakika önce, Ali Gök yazdı: bu test hatalı. bu sonuç benim için hiçbir anlam ifade etmiyor.eğer bu doblada yolcuların can güvenliğine ölçecek bir test yapılacaksa en önemli şey unutulmuş. bagajda mangal yok doblo dediğinin bağajında ayaklı mangal ve termus olur. kazada onlar savrulup yolcuya zarar verecekmi kısmı da test edilmeli . Mangal önemli. Testin Türk versiyonunu isteyelim. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 13 Nisan 2017 Paylaş 13 Nisan 2017 Ben bu arabayı Yıldız sanayide 2500 liraya toplar satarım. Hasar kaydı da çıkmaz nasıl olsa.. Ncap sonradan arabaları ihaleyle satsa ne güzel olur aslında.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts