Harun Binali 10 Haziran 2017 Paylaş 10 Haziran 2017 Bir saat önce, Mehmet Sezgin yazdı: iki farklı tipte solenoid valf var muhtemelen sizin araçtaki alttaki gibi olması lazım buradaki uygulamaları kendiniz yapıp deneyebilrsiniz Mehmet Bey zaten, selenoid değişti, bir de arabayı kaldırıp altından söktüler... Mesele şu ki, benim problemin nereden kaynaklandığını tespit edemiyoruz. her zaman olmuyor, bir standart yok, motor soğukken de oluyor sıcakken de, rampada düzde farketmiyor, tespit edebildiğim birkaç parametre var; 3. vitesten sonra, 2000 devirin altında ve özellikle zorlandığında... İşin kötüsü uzun yola çıkacağım başımı ağrıtır mı bilmiyorum... Yaklaşık 2 yıldır kafayı yemek üzereyim ... Farklı farklı ustalara götürdüm. Arabayı sat diyenden tut da problem yokmuş gibi beni suçlayanına kadar ustayla tanıştım... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Haziran 2017 Paylaş 10 Haziran 2017 Açma kapama değil. Mekaniği bozuksa tek çare değişim egr deSelenoidin kontrolu şu şeklide.. Kaputu açıp tam gazda westgate in çalışması gözlemlenir. Yani aktive ettiği diğer parça. Oradan fikir yürütürler. Diğer tarafta egr nin değişmesi gerekiyor eğerki bu parça sağlamsa. Yorum bağlantısı
Harun Binali 10 Haziran 2017 Paylaş 10 Haziran 2017 (düzenlendi) 1 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: Selenoidin kontrolu şu şeklide.. Kaputu açıp tam gazda westgate in çalışması gözlemlenir. Yani aktive ettiği diğer parça. Oradan fikir yürütürler. Diğer tarafta egr nin değişmesi gerekiyor eğerki bu parça sağlamsa. Kısa vadede sıkıntı yapar mı bana? 5000 km lik bir uzun yol durumu olacak. Bir de 2005 TDCI C-Max Ghia için fiyatı konusunda tahmin var mı abi? Teşekkür ederim ... Şunu mu değişeceğiz ? http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/egr-valfi-ford-focus-cmax-1-6tdci-284937634?mkwid=syIW9zndu_dc&pcrid=58375872927&pkw=&pmt=&ggmktg=PaidSearch*PLA*232252887*22324021167*58375872927*pla**pla-79002696447&rfcr=58375872927&gclid=CI31koqos9QCFY4y0wodTWEAmw&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0 10 Haziran 2017 tarihinde Harun Binali tarafından düzenlendi Ekleme Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Haziran 2017 Paylaş 10 Haziran 2017 Pahalı.. Yani oralarda aranacak Arıza. Bizimkiler tavsiye Yorum bağlantısı
Ahmet Bardakçı 27 Kasım 2017 Paylaş 27 Kasım 2017 On 30.05.2017 at 08:33, Harun Binali yazdı: Araç performans kaybına uğrayınca gaza basınca gitmiyor ve kasılmaya başlıyor, ayağımı gazdan çekip hafif gaz verince devir yükseltmiyor ama gitmeye devam ediyor... Bu problem ilk başladığında (2 yıldır var) bir arkadaşımız tavsiye etmişti oraya bakıp bir kontrol etmiştik o zaman sıkıntı yoktu. Tekrar bi kontrol edeyim. Egr valfine baktırdım temiz olduğunu söylediler ama yine de emin olamadım iptal ettirdim onu da... sıkıntılı bır durum değil tamırcınızde turbo basın borusunu sokturun kesınlıkle boru alt kısımdan kırılmıstır bende 2006 var dızel aynı sorunu yasadım turbo çekiş borusu kırılmıs değiştirdim sorun kalmadı Yorum bağlantısı
Cihangir Yazıcı 30 Kasım 2017 Paylaş 30 Kasım 2017 sensörlere bakın maf ve map turbo hortumlarındakı kaçaklara bakın maf fişini çek gaz ver 3000 devirin üstüne çıkıyormu çıkıyorsa yagsız kontak temizleyici ile temizleyin olmadı en son elektro valf arızalı tıkalı olabilir Yorum bağlantısı
Recommended Posts