Metin Arslann 25 Mart 2017 Yazar Paylaş 25 Mart 2017 On 16.03.2017 at 19:11, Mehmet Ozyurek yazdı: Araç karbüratörlü değilse. Oksijen sensörü olmalı diye düşünürüm. Yeri de mi yok. On 16.03.2017 at 19:39, Çağlar Bayur yazdı: Enjeksiyon varsa hego olmalı On 16.03.2017 at 21:30, Barış Ünal yazdı: Benzinde binip deneyin birde,gaz kacagi falan olmasin,birde arac ta duman atma falan varmi,arac icinde koku falan On 16.03.2017 at 23:39, Gökhan Albayrak yazdı: http://www.liderparca.com/U1899,58276,lambda-sensoru-oksijen-sensoru-bosch.htm Şu linkte sizin aracınızın da adı geciyor, demek oluyor ki esasında oksijen sensörü olmasi gerekiyor. Motor resmini de koyar mısınız? esas servis kayıtlarındada çıkmıyor.Tek kapılılarda var egr dahil ama bizim araçlarda yok imiş maalesef:) Yorum bağlantısı
Talip Eren 25 Mart 2017 Paylaş 25 Mart 2017 Aracınızda oksijen sensörü yok. 92 model accord u 3 sene kadar kullandım,benimde tuhafıma gitmişti,çok nokta enjeksiyonlu ama oksijen sensörü yok. Amerikan versiyon denilen 2.2 motor olanlarda hem katalizör hem oksijen sensörü var. Yakıt değerleriniz fazla,benim arabam da şehir içi 100 km de 11 litre civarı yakıyordu. Bu motorların sevdiğim yanı hem elektronik hem de mekanik ayarlama imkanı var,örneğin rölanti motoru var ama mekanik ayarda yapılabiliyor,aynı şekilde avans ayarı da eski araçlarda olduğu gibi bobin çevirilerek yapılabiliyor vs. Birçok kişi bu ayarları bilmediğinden yakıtı aşırı kısarak veya açarak düzen tutturmaya çalışıyor. Yakın olsanız gelin biraz mıncıklayalım derdim. Bir de klasik olacak ama egzos susturucuları tıkalı veya kısmen tıkalı ise hem performansı hem yakıtı kötü etkiler,baktırdınız mı? 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Mart 2017 Paylaş 26 Mart 2017 Yabancı dokümanları inceleseniz derim. Haynes manual 1994 accord. Kurşunsuz benzine ne zaman geçtik? Oksijen sensörü olmalı. Yok ise sabit tahmini ayarla çalışır. Döngü yoktur. Ama az yakabilir öyle de. Ona göre düzenlendi ise. sizin ateşleme zamanı sente ikilisi gibi duruyor sorun. Avansla oynuyorlar mı? 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Mart 2017 Paylaş 26 Mart 2017 http://www.cardiagn.com/honda-accord-1994-1997-service-manual-pdf/ 1 Yorum bağlantısı
Enver Çatak 26 Mart 2017 Paylaş 26 Mart 2017 On 17.03.2017 at 15:58, Metin Arslann yazdı: Yetkili servis parçanın olmadığını söylemiyor var diyor ama yüzde otuz oranında yakıtta tasarruf sağlıyorsa sensör birinde olup diğerinde olmaması nasıl bir izahı gerektirir:) EVA-L19 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Motorda hava kaçakları kontrol edildi mi? Bunun için duman testi var ama bizde yapan usta var mıdır bilemiyorum. 1 Yorum bağlantısı
Metin Arslann 26 Mart 2017 Yazar Paylaş 26 Mart 2017 Motorda hava kaçakları kontrol edildi mi? Bunun için duman testi var ama bizde yapan usta var mıdır bilemiyorum.Testi yatırmadım eksoz emisyon ölçümünde aracın zengin karışım yakıt yaktığı tespiti yapıldı.Ufak bir rölanti ayarı sonrası yapılan sibop ayarı normal fabrika verileri 25_30 sentil aracın çekişini şahsımca olumsuz etkilediğini düşündüğümden kendim bizzati 20_25 sibop ayarı yaptım.Son ölçü verilerine göre.32krş şehir içi yi yakaladım tekrar ölçüyorum.inş sorun çözüldü net bilgiyi bir kaç gün içerisinde yazarım.Hepinize saygılar sevgiler. Yabancı dokümanları inceleseniz derim. Haynes manual 1994 accord. Kurşunsuz benzine ne zaman geçtik? Oksijen sensörü olmalı. Yok ise sabit tahmini ayarla çalışır. Döngü yoktur. Ama az yakabilir öyle de. Ona göre düzenlendi ise. sizin ateşleme zamanı sente ikilisi gibi duruyor sorun. Avansla oynuyorlar mı?İki adet triger olduğunu öğrendiğim aracın alt kısımda yatay olarak çalışan triger in sente atladığı ve düzeltildiği söylendi.Bunlara ilaveten biraz önce yazdığım çalışmalar sorunu çözdü gibi gözüküyor.Saygılar muhabbetler teşekkürler:) Yorum bağlantısı
Metin Arslann 26 Mart 2017 Yazar Paylaş 26 Mart 2017 Aracınızda oksijen sensörü yok. 92 model accord u 3 sene kadar kullandım,benimde tuhafıma gitmişti,çok nokta enjeksiyonlu ama oksijen sensörü yok. Amerikan versiyon denilen 2.2 motor olanlarda hem katalizör hem oksijen sensörü var. Yakıt değerleriniz fazla,benim arabam da şehir içi 100 km de 11 litre civarı yakıyordu. Bu motorların sevdiğim yanı hem elektronik hem de mekanik ayarlama imkanı var,örneğin rölanti motoru var ama mekanik ayarda yapılabiliyor,aynı şekilde avans ayarı da eski araçlarda olduğu gibi bobin çevirilerek yapılabiliyor vs. Birçok kişi bu ayarları bilmediğinden yakıtı aşırı kısarak veya açarak düzen tutturmaya çalışıyor. Yakın olsanız gelin biraz mıncıklayalım derdim[emoji4]. Bir de klasik olacak ama egzos susturucuları tıkalı veya kısmen tıkalı ise hem performansı hem yakıtı kötü etkiler,baktırdınız mı?Ulaştığım bilgiler sizin yazınızı doğrular nitelikte tr ye gelen tek kapalılarda egr dahil oksijen sensörü var.Ama Tr ye gelen 4 kapalılarda yok.Sanırım sorun çözüldü birkaç güne net tüketimi açıklarım saygılar teşekkürler:)Egr başka parçaOksijen sensörü Yorum bağlantısı
Recommended Posts