Mustafa Yanar 21 Şubat 2021 Paylaş 21 Şubat 2021 Alişan YILMAZ yazdı: Güncel --> Webasto, ecomode gibi ayarları da açtım araba harika oldu vebasto var mıydı donanım olarak Yorum bağlantısı
Alişan YILMAZ 16 Temmuz 2021 Paylaş 16 Temmuz 2021 Mustafa Yanar yazdı: vebasto var mıydı donanım olarak Donanım olarak ön göğüsün içinde yer alıyormuş söktürmedim o yüzden var mı bilgim yoktu ama zamanlayıcıyı v.s açtığımda çalışıyor. Yorum bağlantısı
Hüseyin ERTUĞRUL 7 Ağustos 2021 Paylaş 7 Ağustos 2021 2020 kasım ayında arızalanan kuga AWD modülü Almanya’dan “sağlam” denilerek iade edilmişti. Parçayı taktık, sonuç yok, arıza devam ediyor. Demek ki Almanlar da artık adam gibi iş yapmıyorlar. Aracın elektrik projesini temin ederek tesisat kontrolü yapıldı, o da sağlam. Garip bir ikilem yaşıyorum, elektronikçiler tesisat arızalı, tesisatçılar AWD modülü arızalı diyorlar. Stres katsayım zirveye çıkmış durumda. Ankara’daki en popüler oto elektronikçiler hikâyeyi duyunca “bu iş bizi aşar, aracı kabul edemeyiz” deyip baştan savıyorlar. Bir gün başka bir vesile ile İvedik Org. Sanayisinde fabrikaların arasında genç bir elektronikçiye konuyu özetledim. Usta bana zaman sıkıntısı olmaksızın bu iş ile uğraşabileceğini, belki parçayı tamir edebileceğini söyledi. Tamam dedim, parçayı söküp verdim. Yerine malum kendi yaptığım geçici kapağı yine taktık. Parçanın yenisi Türkiye’de sadece sipariş üzerine yetkili servise geliyor, Ocak fiyatıyla 24 bin TL. Çıkmacılarda hiç yok, Almanya’da sadece yetkili serviste satılıyor 1050 Euro. Yani ben kugada tam olarak duvara toslamıştım. Bizim usta önüne çöp olarak konular elektronik kart (beyin) üzerinde ufaktan uğraşmaya başladı, iki kez deneme amaçlı taktı sonuç alamadı. Her seferinde kart üzerinde daha derinlemesine kontrol-çalışma ve deneme yapmaya başladı. Aradan 2,5 ay geçti, benim araç hala 4 x 2 halinde yürüyor, fakat ben durmuyorum Türkiye turlarına devam ediyorum. En son denemede iş tamam, parçayı onarmayı başarmış, ölü parçaya tekrar hayat vermiş bizim usta. Bu iş olmaz beklentilerim bir anda tersine döndü. Otoda bilgisayarlı kontrol ünitesi takılı halde arazide deneme sürüşüne çıktık. Yol yok artık, tarlalarda, yol harici arazide kullanıyoruz arabayı. Sonuç müspet, 4 x 4 sorunsuz çalışıyor. Hayretler içindeyim, ustaya nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Bir yıllık AWD kâbusum bitmiş durumda. Maliyet nedir? Türkiye’deki parça fiyatının 1/20, Almanya’daki parça fiyatının 1/10 oranında bir rakam. Memnun kaldım. Türk gibi düşünmek, Türk gibi çalışmak, Türk gibi yaşamak bu olsa gerek. Teknoloji satıyoruz diyerek bizleri sömürgeleştirmek isteyenlere bu şekilde cevaplar verebilmeliyiz bence. Herkese sağlıklı, kazasız, sorunsuz günler dilerim. 12 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 7 Ağustos 2021 Paylaş 7 Ağustos 2021 Ustanin eline emegine saglik. Size de geçmiş olsun sıkıntılı süreç geçmiş artik keyfini çıkarın. Kazasiz belasız iyi gunlerde kullanmanız dileğiyle. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Ağustos 2021 Paylaş 7 Ağustos 2021 (düzenlendi) Budur, afferim o ustaya, sizede geçmiş olsun, şimdi bu konuyu duyurmak lazım, böyle sorun yaşayanlar o arakadaş sayesinde rahatlasın Bu arada demekki servis arızayı doğru teşhis etmiş, onlarada aferim ama Ford Tr ye fırça var, avrupada parça parça satılan şeyler bizde neden komple satılıyorda bizi öpüyorsunuz... 7 Ağustos 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 7 Ağustos 2021 Paylaş 7 Ağustos 2021 Var böyle cevherler. Doğru yönlendirme olsa bizden iyisi olmaz dünyada da işte… 1 Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 7 Ağustos 2021 Paylaş 7 Ağustos 2021 2020 kasım ayında arızalanan kuga AWD modülü Almanya’dan “sağlam” denilerek iade edilmişti. Parçayı taktık, sonuç yok, arıza devam ediyor. Demek ki Almanlar da artık adam gibi iş yapmıyorlar. Aracın elektrik projesini temin ederek tesisat kontrolü yapıldı, o da sağlam. Garip bir ikilem yaşıyorum, elektronikçiler tesisat arızalı, tesisatçılar AWD modülü arızalı diyorlar. Stres katsayım zirveye çıkmış durumda. Ankara’daki en popüler oto elektronikçiler hikâyeyi duyunca “bu iş bizi aşar, aracı kabul edemeyiz” deyip baştan savıyorlar. Bir gün başka bir vesile ile İvedik Org. Sanayisinde fabrikaların arasında genç bir elektronikçiye konuyu özetledim. Usta bana zaman sıkıntısı olmaksızın bu iş ile uğraşabileceğini, belki parçayı tamir edebileceğini söyledi. Tamam dedim, parçayı söküp verdim. Yerine malum kendi yaptığım geçici kapağı yine taktık. Parçanın yenisi Türkiye’de sadece sipariş üzerine yetkili servise geliyor, Ocak fiyatıyla 24 bin TL. Çıkmacılarda hiç yok, Almanya’da sadece yetkili serviste satılıyor 1050 Euro. Yani ben kugada tam olarak duvara toslamıştım. Bizim usta önüne çöp olarak konular elektronik kart (beyin) üzerinde ufaktan uğraşmaya başladı, iki kez deneme amaçlı taktı sonuç alamadı. Her seferinde kart üzerinde daha derinlemesine kontrol-çalışma ve deneme yapmaya başladı. Aradan 2,5 ay geçti, benim araç hala 4 x 2 halinde yürüyor, fakat ben durmuyorum Türkiye turlarına devam ediyorum. En son denemede iş tamam, parçayı onarmayı başarmış, ölü parçaya tekrar hayat vermiş bizim usta. Bu iş olmaz beklentilerim bir anda tersine döndü. Otoda bilgisayarlı kontrol ünitesi takılı halde arazide deneme sürüşüne çıktık. Yol yok artık, tarlalarda, yol harici arazide kullanıyoruz arabayı. Sonuç müspet, 4 x 4 sorunsuz çalışıyor. Hayretler içindeyim, ustaya nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Bir yıllık AWD kâbusum bitmiş durumda. Maliyet nedir? Türkiye’deki parça fiyatının 1/20, Almanya’daki parça fiyatının 1/10 oranında bir rakam. Memnun kaldım. Türk gibi düşünmek, Türk gibi çalışmak, Türk gibi yaşamak bu olsa gerek. Teknoloji satıyoruz diyerek bizleri sömürgeleştirmek isteyenlere bu şekilde cevaplar verebilmeliyiz bence. Herkese sağlıklı, kazasız, sorunsuz günler dilerim. Çözümü facebook gruplarina da yazin abi sizin gibiler direk ustayi bulsun milli servet sonucta para disari çıkamasın 1 Yorum bağlantısı
Erman Uzun 8 Ağustos 2021 Paylaş 8 Ağustos 2021 Hüseyin ERTUĞRUL yazdı: 2020 kasım ayında arızalanan kuga AWD modülü Almanya’dan “sağlam” denilerek iade edilmişti. Parçayı taktık, sonuç yok, arıza devam ediyor. Demek ki Almanlar da artık adam gibi iş yapmıyorlar. Aracın elektrik projesini temin ederek tesisat kontrolü yapıldı, o da sağlam. Garip bir ikilem yaşıyorum, elektronikçiler tesisat arızalı, tesisatçılar AWD modülü arızalı diyorlar. Stres katsayım zirveye çıkmış durumda. Ankara’daki en popüler oto elektronikçiler hikâyeyi duyunca “bu iş bizi aşar, aracı kabul edemeyiz” deyip baştan savıyorlar. Bir gün başka bir vesile ile İvedik Org. Sanayisinde fabrikaların arasında genç bir elektronikçiye konuyu özetledim. Usta bana zaman sıkıntısı olmaksızın bu iş ile uğraşabileceğini, belki parçayı tamir edebileceğini söyledi. Tamam dedim, parçayı söküp verdim. Yerine malum kendi yaptığım geçici kapağı yine taktık. Parçanın yenisi Türkiye’de sadece sipariş üzerine yetkili servise geliyor, Ocak fiyatıyla 24 bin TL. Çıkmacılarda hiç yok, Almanya’da sadece yetkili serviste satılıyor 1050 Euro. Yani ben kugada tam olarak duvara toslamıştım. Bizim usta önüne çöp olarak konular elektronik kart (beyin) üzerinde ufaktan uğraşmaya başladı, iki kez deneme amaçlı taktı sonuç alamadı. Her seferinde kart üzerinde daha derinlemesine kontrol-çalışma ve deneme yapmaya başladı. Aradan 2,5 ay geçti, benim araç hala 4 x 2 halinde yürüyor, fakat ben durmuyorum Türkiye turlarına devam ediyorum. En son denemede iş tamam, parçayı onarmayı başarmış, ölü parçaya tekrar hayat vermiş bizim usta. Bu iş olmaz beklentilerim bir anda tersine döndü. Otoda bilgisayarlı kontrol ünitesi takılı halde arazide deneme sürüşüne çıktık. Yol yok artık, tarlalarda, yol harici arazide kullanıyoruz arabayı. Sonuç müspet, 4 x 4 sorunsuz çalışıyor. Hayretler içindeyim, ustaya nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Bir yıllık AWD kâbusum bitmiş durumda. Maliyet nedir? Türkiye’deki parça fiyatının 1/20, Almanya’daki parça fiyatının 1/10 oranında bir rakam. Memnun kaldım. Türk gibi düşünmek, Türk gibi çalışmak, Türk gibi yaşamak bu olsa gerek. Teknoloji satıyoruz diyerek bizleri sömürgeleştirmek isteyenlere bu şekilde cevaplar verebilmeliyiz bence. Herkese sağlıklı, kazasız, sorunsuz günler dilerim. Ustanın reklamını heeyerde yapın ki hatta burada da paylaşın ihtiyacı olan olmayan iyi değerlerimizi bilsin 1 Yorum bağlantısı
Erman Uzun 8 Ağustos 2021 Paylaş 8 Ağustos 2021 Turhan Onat yazdı: 2013 ve yukarısı MK2 benzinli Kugalar tam otomatik şanzumandır arkadaşlar. 2014 sonundan itibaren 1,6 motor 1,5 ile yer değiltirmiştir. Halen benzinli modellerde aynı şanuzuman kullanılmakta olup Dizel makinalat ( FWD ) power shift şanzumana sahiptir. Sormak istediğiniz bir konu olursa severek yanıt verebilirim Selamlar. Awd olarak nasıl sorun vs çok oluyir mu birde 2013 sonrası 1.6-1.5 farketmeksizin tam otomatik mi arka koltuklar yatınca nasıl duz bir alan elde ediliyor mu kronik sorunları mevcut mu son olarak donanım olarak titanyum mu en dolusu Yorum bağlantısı
Turhan Onat 8 Ağustos 2021 Paylaş 8 Ağustos 2021 Erman Uzun yazdı: Awd olarak nasıl sorun vs çok oluyir mu birde 2013 sonrası 1.6-1.5 farketmeksizin tam otomatik mi arka koltuklar yatınca nasıl duz bir alan elde ediliyor mu kronik sorunları mevcut mu son olarak donanım olarak titanyum mu en dolusu Kuga araçlardaki AWD sistemi yine hafif arazi koşulları için piyasadaki diğer araçlar içerisinde en sorunsuz çalışanlarından biridir. Arazi işleri sizde bilirsiniz doğru lastikle, kullanım şekli ve araç özellikleri ile birleşince etkilidir. Koltuklar yatırıldığında maalesef tam bir düz yüzey oluşmuyor. Ama kesinlikle kabul edilebilir bir düzlem oluşmakta. En üst donanım selective dir. Tabi Fordun işleri hep para ile olduğundan tekno paket, konfor paketi vs diye ek donanımlar alınmadan full+full olunmuyor. Ama cam tavanlı bir titanium her zaman en optimal özellikleri sunar 1 Yorum bağlantısı
Erman Uzun 9 Ağustos 2021 Paylaş 9 Ağustos 2021 Turhan Onat yazdı: Kuga araçlardaki AWD sistemi yine hafif arazi koşulları için piyasadaki diğer araçlar içerisinde en sorunsuz çalışanlarından biridir. Arazi işleri sizde bilirsiniz doğru lastikle, kullanım şekli ve araç özellikleri ile birleşince etkilidir. Koltuklar yatırıldığında maalesef tam bir düz yüzey oluşmuyor. Ama kesinlikle kabul edilebilir bir düzlem oluşmakta. En üst donanım selective dir. Tabi Fordun işleri hep para ile olduğundan tekno paket, konfor paketi vs diye ek donanımlar alınmadan full+full olunmuyor. Ama cam tavanlı bir titanium her zaman en optimal özellikleri sunar 1.6-1.5 benzinli olanlar tam otomatik mi Yorum bağlantısı
Turhan Onat 9 Ağustos 2021 Paylaş 9 Ağustos 2021 Erman Uzun yazdı: 1.6-1.5 benzinli olanlar tam otomatik mi evet. 6F35 şanzuman kullanılır Yorum bağlantısı
Hüseyin ERTUĞRUL 9 Ağustos 2021 Paylaş 9 Ağustos 2021 Levent Güzelkalp yazdı: Hüseyin ERTUĞRUL yazdı: 2020 kasım ayında arızalanan kuga AWD modülü Almanya’dan “sağlam” denilerek iade edilmişti. Parçayı taktık, sonuç yok, arıza devam ediyor. Demek ki Almanlar da artık adam gibi iş yapmıyorlar. Aracın elektrik projesini temin ederek tesisat kontrolü yapıldı, o da sağlam. Garip bir ikilem yaşıyorum, elektronikçiler tesisat arızalı, tesisatçılar AWD modülü arızalı diyorlar. Stres katsayım zirveye çıkmış durumda. Ankara’daki en popüler oto elektronikçiler hikâyeyi duyunca “bu iş bizi aşar, aracı kabul edemeyiz” deyip baştan savıyorlar. Bir gün başka bir vesile ile İvedik Org. Sanayisinde fabrikaların arasında genç bir elektronikçiye konuyu özetledim. Usta bana zaman sıkıntısı olmaksızın bu iş ile uğraşabileceğini, belki parçayı tamir edebileceğini söyledi. Tamam dedim, parçayı söküp verdim. Yerine malum kendi yaptığım geçici kapağı yine taktık. Parçanın yenisi Türkiye’de sadece sipariş üzerine yetkili servise geliyor, Ocak fiyatıyla 24 bin TL. Çıkmacılarda hiç yok, Almanya’da sadece yetkili serviste satılıyor 1050 Euro. Yani ben kugada tam olarak duvara toslamıştım. Bizim usta önüne çöp olarak konular elektronik kart (beyin) üzerinde ufaktan uğraşmaya başladı, iki kez deneme amaçlı taktı sonuç alamadı. Her seferinde kart üzerinde daha derinlemesine kontrol-çalışma ve deneme yapmaya başladı. Aradan 2,5 ay geçti, benim araç hala 4 x 2 halinde yürüyor, fakat ben durmuyorum Türkiye turlarına devam ediyorum. En son denemede iş tamam, parçayı onarmayı başarmış, ölü parçaya tekrar hayat vermiş bizim usta. Bu iş olmaz beklentilerim bir anda tersine döndü. Otoda bilgisayarlı kontrol ünitesi takılı halde arazide deneme sürüşüne çıktık. Yol yok artık, tarlalarda, yol harici arazide kullanıyoruz arabayı. Sonuç müspet, 4 x 4 sorunsuz çalışıyor. Hayretler içindeyim, ustaya nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Bir yıllık AWD kâbusum bitmiş durumda. Maliyet nedir? Türkiye’deki parça fiyatının 1/20, Almanya’daki parça fiyatının 1/10 oranında bir rakam. Memnun kaldım. Türk gibi düşünmek, Türk gibi çalışmak, Türk gibi yaşamak bu olsa gerek. Teknoloji satıyoruz diyerek bizleri sömürgeleştirmek isteyenlere bu şekilde cevaplar verebilmeliyiz bence. Herkese sağlıklı, kazasız, sorunsuz günler dilerim. Çözümü facebook gruplarina da yazin abi sizin gibiler direk ustayi bulsun milli servet sonucta para disari çıkamasın Onarımı yapan işletme; https://www.facebook.com/search/posts/?q=oto chi̇p elektronik İvedik Org.Sanayi 1419 cad. Ankara 2 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 9 Ağustos 2021 Paylaş 9 Ağustos 2021 Geçmiş olsun, gözünüz aydın. Helal olsun o ustaya, sizi büyük dertten kurtarmış. 1 Yorum bağlantısı
Serdar ÇAKAR 11 Şubat 2023 Paylaş 11 Şubat 2023 Herkese merhaba; 2011 Kuga 2.0 TDCI 4x4 alma arefesindeyim. Konuları tek tek okudum ama hala kafamda bir soru. Bu araç tork konvertörlü mü ? Islak çift kavrama mı ? Bunu dışardan bakınca anlayabilir miyiz? Yada herhangi bir yerde şanzıman kodu olan bir etiket var mı? Şimdiden teşekkürler. Yorum bağlantısı
Görkem Küçükyılmaz 8 Mart 2023 Paylaş 8 Mart 2023 Serdar ÇAKAR yazdı: Herkese merhaba; 2011 Kuga 2.0 TDCI 4x4 alma arefesindeyim. Konuları tek tek okudum ama hala kafamda bir soru. Bu araç tork konvertörlü mü ? Islak çift kavrama mı ? Bunu dışardan bakınca anlayabilir miyiz? Yada herhangi bir yerde şanzıman kodu olan bir etiket var mı? Şimdiden teşekkürler. Hocam aldınız mı ? Son durum nedir bende ilgileniyorum bu araçlarla Yorum bağlantısı
Serdar ÇAKAR 9 Mart 2023 Paylaş 9 Mart 2023 Görkem Küçükyılmaz yazdı: Hocam aldınız mı ? Son durum nedir bende ilgileniyorum bu araçlarla Merhaba evet yaklaşık 3 hafta önce aracı satın aldım. Araçta 6DCT450 kodlu GETRAG üretimi ıslak/yağlı çift kavrama şanzıman varmış. Şu an için günlük kullanımda bir sıkıntı görünmüyor. Sadece şöyle bir durum tespit ettim. Sürüş sırasında mesela 5 viteste giderken otomatik konumdan manuel konuma aldığımda ekranda 5 görülüyor. Vitesi bir kademe düşürdüğümde direkt 2nci vitese düşürüyor. Tekrar vites yükseltme veya düşürme yaptığımda sırayla değişiyor. Şanzımanın yazılımı ve alıştırma dedikleri bir uygulama ile düzeleceğini tahmin ediyorum. Henüz bir servise veya ustaya gösteremedim. 1 Yorum bağlantısı
Görkem Küçükyılmaz 9 Mart 2023 Paylaş 9 Mart 2023 Serdar ÇAKAR yazdı: Merhaba evet yaklaşık 3 hafta önce aracı satın aldım. Araçta 6DCT450 kodlu GETRAG üretimi ıslak/yağlı çift kavrama şanzıman varmış. Şu an için günlük kullanımda bir sıkıntı görünmüyor. Sadece şöyle bir durum tespit ettim. Sürüş sırasında mesela 5 viteste giderken otomatik konumdan manuel konuma aldığımda ekranda 5 görülüyor. Vitesi bir kademe düşürdüğümde direkt 2nci vitese düşürüyor. Tekrar vites yükseltme veya düşürme yaptığımda sırayla değişiyor. Şanzımanın yazılımı ve alıştırma dedikleri bir uygulama ile düzeleceğini tahmin ediyorum. Henüz bir servise veya ustaya gösteremedim. umarım yazılımla kolayca çözülür, can sıkıcı bir durum tabi, teşekkür ederim bilgiler için. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 9 Mart 2023 Paylaş 9 Mart 2023 Serdar ÇAKAR yazdı: Sürüş sırasında mesela 5 viteste giderken otomatik konumdan manuel konuma aldığımda ekranda 5 görülüyor. Vitesi bir kademe düşürdüğümde direkt 2nci vitese düşürüyor. Tekrar vites yükseltme veya düşürme yaptığımda sırayla değişiyor. Şanzımanın yazılımı ve alıştırma dedikleri bir uygulama ile düzeleceğini tahmin ediyorum. Henüz bir servise veya ustaya gösteremedim. Şöyle mi? 5. vites 100 km/h ile gidiyorsunuz, manuele aldınız ve bir vites küçülttünüz. Normalde 4. vitese geçmesi gerekirken, 2. vitese geçiyor. Bu geçiş ekranda mı oluyor yoksa, şanzımanda mı? Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 9 Mart 2023 Paylaş 9 Mart 2023 Şanzımana öğretme yapın, akü söküldü veya yazılım vs işlemi olduysa mutlaka yapın, şanzıman adına öğrenme veya adaptasyon kelimesi ekleyerek googleda aratın. Yorum bağlantısı
Recommended Posts