Saim Ulaş Yılmaz 18 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 18 Temmuz 2018 7 saat önce, Sami Demirpaz yazdı: Tespit yerine, komple muayeneye mi girmek zorunda artık ? Maalesef egzoz ölçümü ve muayene tekrarı yapılıyor. 2019 Şubat'a kadar genel muayene, 2020 Nisan'a kadar egzoz muayenem vardı. Paşa paşa yeniledim ikisini. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Temmuz 2018 Paylaş 18 Temmuz 2018 Eline sağlık Saim. Yapılması gerekiyordu. İyi olmuş. 1 Yorum bağlantısı
Saim Ulaş Yılmaz 21 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 21 Temmuz 2018 Arka koltukta ve bagajda OZ jantlar lastikçiye gitmeyi beklerken. 7 Yorum bağlantısı
Saim Ulaş Yılmaz 2 Ekim 2018 Yazar Paylaş 2 Ekim 2018 Üst kapakta, karterde yağ kaçakları tespit ettik, giderdik. Motor tertemiz yıkandı. Jet seal ve klima hattı temizliği yaptım. 4 Yorum bağlantısı
Saim Ulaş Yılmaz 2 Ekim 2018 Yazar Paylaş 2 Ekim 2018 7 dakika önce, Mehmet Yeter yazdı: Jantlar duruyor sanirim. Diğer jantın lastiklerinden biri sizlere ömür. Üzerindekiler yeni tarihli. Bir süre daha üzerindekilerle devam edeceğim. 1 Yorum bağlantısı
Saim Ulaş Yılmaz 2 Ekim 2018 Yazar Paylaş 2 Ekim 2018 5 dakika önce, Selim Bilgin yazdı: Cenk abinin arabası değil miydi bu? 2016'dan beri bende Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 2 Ekim 2018 Paylaş 2 Ekim 2018 Şimdi, Saim Ulaş Yılmaz yazdı: 2016'dan beri bende Hayırlı olsun, iyi yapmışsınız. Ben 2013'te Fiesta Sport almıştım ondan, o zaman tanışmıştık. Puma'yı da almaya niyet ettim ama hanımdan veto yedi. Güle güle kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Saim Ulaş Yılmaz 2 Ekim 2018 Yazar Paylaş 2 Ekim 2018 2 dakika önce, Selim Bilgin yazdı: Hayırlı olsun, iyi yapmışsınız. Ben 2013'te Fiesta Sport almıştım ondan, o zaman tanışmıştık. Puma'yı da almaya niyet ettim ama hanımdan veto yedi. Güle güle kullanın. Teşekkür ederim. Bende de sport vardı. Onun tadı damağımda kalmıştı. Bu aracı 1 seneden fazla izledim. Şartlar oluşunca aldım. Bazen kulakları tıkayıp notere koşmak iyi oluyor. Yoksa ben de veto yerdim. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 2 Ekim 2018 Paylaş 2 Ekim 2018 11 dakika önce, Saim Ulaş Yılmaz yazdı: Teşekkür ederim. Bende de sport vardı. Onun tadı damağımda kalmıştı. Bu aracı 1 seneden fazla izledim. Şartlar oluşunca aldım. Bazen kulakları tıkayıp notere koşmak iyi oluyor. Yoksa ben de veto yerdim. Ben Sport'u sattığıma çok pişman oldum. Ara ara ilanlara bakıyorum, daha öyle temiz bir örneğini bulamadım. Ondan sonra hep 170-180 PS otomobillere binsem de onun heyecanı çok başkaydı. Ya da ben gençtim, bilmiyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Ekim 2018 Paylaş 2 Ekim 2018 2 dakika önce, Selim Bilgin yazdı: binsem de onun heyecanı çok başkaydı. Ya da ben gençtim, bilmiyorum. şanzımanı özeldi, ara hızlanmadaki sırrı canlılığının sebebi o idi 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 2 Ekim 2018 Paylaş 2 Ekim 2018 Şimdi, Çağlar Bayur yazdı: şanzımanı özeldi, ara hızlanmadaki sırrı canlılığının sebebi o idi 3. vitesi efsaneydi. Bazı otomobillerin sundukları fiyatının çok üstünde. Zaten benim sattığım arkadaş da EVO VI Tommy Makkinen Edition satmıştı düğün yapmak için, onun boşluğunda kullanmak için aldı. 2001 Fiesta'yı ekspertiz için Paşaoğlu'na götürünce hayırdır demiştim. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 3 Ekim 2018 Paylaş 3 Ekim 2018 (düzenlendi) hakikaten yılının araci masallah. Ön panjurda krom detaylar nasil dururdu acaba ☺ 3 Ekim 2018 tarihinde Alpay Sumer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Saim Ulaş Yılmaz 21 Kasım 2018 Yazar Paylaş 21 Kasım 2018 Çalışmalar devam ediyor @Volkan Doğrular destek için teşekkür ederim 13 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Kasım 2018 Paylaş 22 Kasım 2018 Vaay.. Hadi bakalım.. neler çıkacak görelim.. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 22 Kasım 2018 Paylaş 22 Kasım 2018 On 02.10.2018 at 22:43, Selim Bilgin yazdı: Hayırlı olsun, iyi yapmışsınız. Ben 2013'te Fiesta Sport almıştım ondan, o zaman tanışmıştık. Puma'yı da almaya niyet ettim ama hanımdan veto yedi. Güle güle kullanın. Fiesta sport satmak pişmanlıktır Forumda 3 kişi bu zevke nail oldu hepsi pişman sen ben saim bey 4 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Kasım 2018 Paylaş 22 Kasım 2018 beyaz çok kollu olmazsa olmaz zaten 1 Yorum bağlantısı
Saim Ulaş Yılmaz 27 Kasım 2018 Yazar Paylaş 27 Kasım 2018 Jant değişimi uygulaması sonunda tamamlandı. Nedense işler ekstra şanssız ilerliyor ve uzun sürüyor. Sırasıyla yaptıklarım, -İnternetten lastikleri sipariş etmek için kupon topla, -Lastikler yanlış adreslere gitsin, toparla, -Jantları boya öncesi tornaya ver doğrult, -İş gereği gibi olsun diye(daha önce 1 kere boyanmıştı, sonuç berbat oldu) tanıdıklardan destek iste, astarı boyası 2-3 hafta bekle -Jantlar boyadan çıksın -Mevcut bijonlar jantı çizmesin diye yeni bijon takımı bul, -Jantların bileziği yok, iş sağlam olsun tornacıya bilezik yaptır, -Göbek ara tam uyanını ta çinde bile bulama, ford göbeğini uydur ve yapıştır. - Lastikleri taktır balans yaptır - Eve gel park et, 10 dakika sonra marketten dön sol arka teker jantın üzerinde manzarayla karşılaş. -Lastiği yolda defalarca şişirerek servise git, -Sökülsün, eski kaynakta kılcal çatlak fark edilsin, -Jant usulüne uygun bir şekilde kaynatılsın (önceki işlem sıkıntılı) -Lastikler janta, jant araca takılsın. Tam 1 ay sürdü bu süreç. Değer mi bu kadar uğraşa ? Kesinlikle değer. Pumanın eksiği buymuş Haftasonu güzel fotoğraflar çekeceğim. @Volkan Doğrular Efendim teşekkür ederim. Çok yardımcı oldunuz 3 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Kasım 2018 Paylaş 27 Kasım 2018 sonra,,, altı üstü bi jant boyandı yaeneee... ama değer maviye beyaz şarttı 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Kasım 2018 Paylaş 28 Kasım 2018 On 23.11.2018 at 19:23, Saim Ulaş Yılmaz yazdı: Bir adım daha ileri... Jant güzelmiş be.. uğraştığına değmiştir.. 1 Yorum bağlantısı
Volkan Doğrular 29 Kasım 2018 Paylaş 29 Kasım 2018 On 28.11.2018 at 00:05, Saim Ulaş Yılmaz yazdı: Jant değişimi uygulaması sonunda tamamlandı. Nedense işler ekstra şanssız ilerliyor ve uzun sürüyor. Sırasıyla yaptıklarım, -İnternetten lastikleri sipariş etmek için kupon topla, -Lastikler yanlış adreslere gitsin, toparla, -Jantları boya öncesi tornaya ver doğrult, -İş gereği gibi olsun diye(daha önce 1 kere boyanmıştı, sonuç berbat oldu) tanıdıklardan destek iste, astarı boyası 2-3 hafta bekle -Jantlar boyadan çıksın -Mevcut bijonlar jantı çizmesin diye yeni bijon takımı bul, -Jantların bileziği yok, iş sağlam olsun tornacıya bilezik yaptır, -Göbek ara tam uyanını ta çinde bile bulama, ford göbeğini uydur ve yapıştır. - Lastikleri taktır balans yaptır - Eve gel park et, 10 dakika sonra marketten dön sol arka teker jantın üzerinde manzarayla karşılaş. -Lastiği yolda defalarca şişirerek servise git, -Sökülsün, eski kaynakta kılcal çatlak fark edilsin, -Jant usulüne uygun bir şekilde kaynatılsın (önceki işlem sıkıntılı) -Lastikler janta, jant araca takılsın. Tam 1 ay sürdü bu süreç. Değer mi bu kadar uğraşa ? Kesinlikle değer. Pumanın eksiği buymuş Haftasonu güzel fotoğraflar çekeceğim. @Volkan Doğrular Efendim teşekkür ederim. Çok yardımcı oldunuz @Saim Ulaş Yılmaz Ne demek efendim biz elimizden geldiği kadar destek olmaya çalıştık . Kazasız belasız nazarsız kullanmak nasip olsun... 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts