Serhat Işık 14 Haziran 2017 Paylaş 14 Haziran 2017 Türkiye'de ne kadar bu parça?Sıfır olanı 500 750 tl galibaLG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildiAnkaradaki Serkanın çıkmacısıyla görüşsene bi. Mehmet abi serkan ile görüşeceğim inşallah hallederizLG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 14 Haziran 2017 Paylaş 14 Haziran 2017 49 dakika önce, Serhat Işık yazdı: Sıfır olanı 500 750 tl galiba LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Mehmet abi serkan ile görüşeceğim inşallah hallederiz LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yanına bir cetvel tutarak fotoğrafını çek, yanlış hatırlamıyorsan iki tip çıkıyor bunlar. Biri büyük biri küçük.. Yorum bağlantısı
Serhat Işık 14 Haziran 2017 Paylaş 14 Haziran 2017 Yanına bir cetvel tutarak fotoğrafını çek, yanlış hatırlamıyorsan iki tip çıkıyor bunlar. Biri büyük biri küçük..Sen yeterki iste serkan kardeşim.ama biraz zaman ver bana.araba memlekette[emoji4] LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi 1 Yorum bağlantısı
Erhan Tayar 21 Ocak 2018 Paylaş 21 Ocak 2018 Merhaba arkadaşlar, Uzun zamandır yaşadığım dinamo sorununu geçtiğimiz hafta sonu Tuncay Usta'nın orada yaptığımız çalışma ile çözdüm. Sizlere de ucuz yollu çözümü anlatacağım. Ama öncesinde bu güne kadar yaptıklarımı anlatmak istiyorum. Benim gibi sorun yaşayanlara yol göstermesini umuyorum. Arabamı aldıktan sonra kış aylarında şarj dinamosunun sabah ön ve arka rezistanslar açıldığında akü ışığı yakması ile bu sorunla tanışmış oldum. Sonrasında ilk olarak Şaşmaz sanayide önce dinamoyu revizyondan geçirdiler. Bu revizyon sırasında konjektör değişti. 350 TL verdim. Bundan iki sene önce. Sonra Londradan orijinal olduğunu sandığım bir dinamo getirttim.350 TL'da ona verdim. Ama bu dinamoda aynı şekilde, dinamo yüke binince akü lambasını yaktı ve işe yaramadı ve eski dinamoyu tekrar taktırdım. Bu şekilde uzunca bir süre kullandım. 3 ay önce İvedik sanayide arkadaş tavsiyesi üzerine bir elektrikçiye gittim. Akşama kadar kalmama rağmen iki defa dinamo söküldü takıldı ve konjektörün değişmesi gerektiği söylendi. Dinamocuya gittik. Takılacak olan konjektör üzerindeki ile aynı. Yani yan sanayi parça. Orijinal sanırım hiç bir yerde yok.Ben değiştirmeyeceğimi söyledim.Öylece kaldı.En sonunda 12.ayda Londraya gittiğimde Ebay üzerinden aşağıdaki linkteki ürünü gördüm. Alsam ne kaybederim ki dedim ve aldım. Ürünün fiyatı 20 Sterlin. O zaman bana 95 TL gibi bir rakama gelmişti.Uzun bir süre vakit olmadığından taktıramadım. http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-VISTEON-ALTERNATOR-VOLTAGE-REGULATOR-1S7T10300BA-235601-/231108425971? Ve sonunda geçtiğimiz hafta sonu Tuncay Usta'mın dükkanda dinamo söküldü ve konjektörü kendim eskisi ile değiştirip tekrar monte ettirdim. Sonuç mükemmel. daha önce yaşadığım sabah ilk çalıştırmada ki rölanti düzensizliği kayboldu. Klima, ön ve arka rezistansları açtığımda herhangi bir sorun yok. Epey bir vakit denedim. Hiç bir sorun yok.Aldığım ürün orijinal Visteon marka konjektör. Benim gibi bu sorunu yaşayanlar var ise bu parçayı bir şekilde temin edip önce bu parçayı değiştirsinler. Sorunları çözülecektir. Bu şimdiye kadar ki en ucuz çözüm yoludur. Paylaşıp bir nebze olsun yardımcı olabildim ise ne mutlu bana.Murat Hocam merhaba. Ben aracı sabahları sorunsuz çalıştırıyorum. Takribi 30 saniye sonra akü ışığı yanıyor ve ön cam rezisdansı devre dışı kalıyor. Sorunumuz aynımı dır? Bu şekilde kullanmanın bir zararı var mı? Aküm şu durumda şarj olup boşalıyor mu normal şekilde?SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Murat Birinci 21 Ocak 2018 Yazar Paylaş 21 Ocak 2018 Murat Hocam merhaba. Ben aracı sabahları sorunsuz çalıştırıyorum. Takribi 30 saniye sonra akü ışığı yanıyor ve ön cam rezisdansı devre dışı kalıyor. Sorunumuz aynımı dır? Bu şekilde kullanmanın bir zararı var mı? Aküm şu durumda şarj olup boşalıyor mu normal şekilde?SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildiEvet. Aynı. Bu şekilde kullanabilirsiniz. Sadece ön cam rezistansınız çalışmaz. Sadece bu. Arada yazın klima açılınca da bazen akü ışığını yakar. Kesin çözüm konjektör değişimi. Ben bu şekilde çözdüm. Olayın aküyle hiç bir ilgisi yok. Sadece konjektör zamanla deformasyona uğruyor. Üzerine gelen akımı olması gerektiği gibi aktaramıyor. Çıkan değerler sizi yanıltmasın. Bu durum sadece konjektör değişimi ile çözülür. Yorum bağlantısı
Erhan Tayar 27 Ocak 2018 Paylaş 27 Ocak 2018 Murat Hocam sağolun, konjektörü değiştirince sorunum çözüldü [emoji4]SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar 27 Ocak 2018 Paylaş 27 Ocak 2018 Benimde konjektörü değiştirmem lazım ama burada yan sanayi dışında bulamadım. Tavsiyeniz var mı? Yorum bağlantısı
Murat Birinci 27 Ocak 2018 Yazar Paylaş 27 Ocak 2018 Bende vardı. Ama sattım. Elimde hiç kalmadı. Belki önümüzdeki ay aldırabilirim. 1 Yorum bağlantısı
Samet Düzgün 2 Temmuz 2018 Paylaş 2 Temmuz 2018 Murat hocam merhaba, konjektörden elinizde var mı? Yorum bağlantısı
Recommended Posts