Emre Akbas 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 (düzenlendi) Merhaba Golf 5 te 1.4 tsi - 1.6 - 1.6 fsi - 1.6 tdi modelleri var. İlk tercihinde benzin/lpg olduğunu varsayarsak. Bu motorlarda en problemsiz olanı hangisi birde kendi aralarında sınıf farklılıkları var. Comfortline/ Goal / Midline/ Primeline/ Tour/ Trendline Bu paketleden doludan boşa doğru sınıflandırması nasıl? Paketler arasında nasıl farklar var ve en çok tutulan ve problemsiz olanı hangisi? 22 Haziran 2017 tarihinde Metin Akbal tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 Golf4 ümü soruyorsunuz golf5 imi? golf4 ve golf5 te 1.6TDİ motor seçeneğii yok. Madem LPG li istiyorsunuz alacağınız motor tipi kesinlikle 1.6Hitler motor olmalı(benzinli 8V-16V). Paketler arasında problem olarak fark yok en çok tutulan Comfortline'dır. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 zamanın vw ceo su: fsi motor en büyük hatamızdı demişti bunun dışındakilere bakıalbilir Yorum bağlantısı
Ahmed Talha Karaarslan 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 1.6 tdi motoru poloda 20 bin km kadar kullandım aralıksız olarak. bir problemini görmedim. performansı, dsg şanzımanla uyumu vs iyiydi. araç 60 bin km civarıydı sattığımda. garantisi de devam ediyordu. vw de en çok tutulan comfortline paketidir. highline en üstü trendline da en alt boş donanımdır. tsi ve fsi motorların lpg ile uyumu yok bildiğim kadarıyla.. yeni öğrendiğim çok pahalı bi sistem var sorunsuz çalıştırabilen. lpdi adında. Yorum bağlantısı
Emre Akbas 31 Ocak 2017 Yazar Paylaş 31 Ocak 2017 Emre Öğüt yazdı: Golf4 ümü soruyorsunuz golf5 imi? golf4 ve golf5 te 1.6TDİ motor seçeneğii yok. Madem LPG li istiyorsunuz alacağınız motor tipi kesinlikle 1.6Hitler motor olmalı(benzinli 8V-16V). Paketler arasında problem olarak fark yok en çok tutulan Comfortline'dır. Genişlet Golf 5 evet karıştırmış olabilirim Hitler dediğiniz 1.6 102 beygir olan değilmi? Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 Emre Akbas yazdı: Golf 5 evet karıştırmış olabilirim Hitler dediğiniz 1.6 102 beygir olan değilmi? Genişlet evet 1.6 102hp olan VW nin efsanevi hitler motoru:) Çağlar Bayur yazdı: zamanın vw ceo su: fsi motor en büyük hatamızdı demişti bunun dışındakilere bakıalbilir Genişlet fsi motorun tek özelliği hiçbir özelliğinin olmayışı diyorlar:) Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 Çağlar Bayur yazdı: zamanın vw ceo su: fsi motor en büyük hatamızdı demişti bunun dışındakilere bakıalbilirAbi bu kesin bilgi mi? Ben hiçbir kaynakta bulamadım. Günümüzde lüks otomobillerde dahi fsi kullanılıyor. Geliştirilmiş ve turbo takılmış modelleri tfsi ve arkasından da tsi. 1.6 fsi golf 5 aracımız var. Oldukça memnunuz Allaha şükür Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 Yasin Mümin Şimşek yazdı: Abi bu kesin bilgi mi? Ben hiçbir kaynakta bulamadım. Günümüzde lüks otomobillerde dahi fsi kullanılıyor. Geliştirilmiş ve turbo takılmış modelleri tfsi ve arkasından da tsi. 1.6 fsi golf 5 aracımız var. Oldukça memnunuz Allaha şükür Genişlet fsi ile TFSİ arasında dağlar denizler var:) fsi bassan gitmiyor lpg tam randumanlı olmuyor lpg olmazsa çok yakıyor... memnun olsalardı iyi olsaydı ömrü bu kadar kısa olmazdı hitler motor parasına ve dahada aşşağısına satılıyor fsi lar Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 Yasin Mümin Şimşek yazdı: kesin bilgi mi? Genişlet yayılabilir ecnebi mecmuasından imzalı bilgi. yayılabilir müsaittir. aşırı besleme olmayan yüksek sıkıştırma oranlı dieselleri düşünelim.... pumpe düse zamanları.. kocaman minibüsün gövdesini sallardı 1lt hacme 50 ps çıkaramazdı. sonra tdci tekniği geldi mesela. ona benzer. şu an mazdanın pistonları görse kör olurdu o zamanki mühendisler 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 fsi, gürültülüydü ve yakıt ekonomisi de sağlamıyordu, gücü arttırdı ama tork pek değişmedi. Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 Emre Öğüt yazdı: fsi ile TFSİ arasında dağlar denizler var:) fsi bassan gitmiyor lpg tam randumanlı olmuyor lpg olmazsa çok yakıyor... memnun olsalardı iyi olsaydı ömrü bu kadar kısa olmazdı hitler motor parasına ve dahada aşşağısına satılıyor fsi larTabiki de turbolu motorlar fsi yı karşılaştırmıyorum ancak bu motorların alt yapısını oluşturan fsi motor değilmidir? Lpg evet sıvı sistem uygun sadece oda aşırı pahalı. Evren Erakçora yazdı: fsi, gürültülüydü ve yakıt ekonomisi de sağlamıyordu, gücü arttırdı ama tork pek değişmedi. Işıklarda durunca çalıştığı anlaşılmıyor. 3 bin devirden sonra ise evet motor sesi gür bir şekilde geliyor. Şehir içinde aşırı derecede yakıyor. Şehir dışında ise 5 litreyi görebiliyor. Genelde 6-6.5 arası 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 Turbo olmayan bir motor için oldukça başarılı bir motor. Hyundai 1.6GDI nasıl sizce? Aynı tür. beklentileri ona göre vermek lazım. Yakıtı da ne olduğunu bilene çok değildi. 105 beygirdi.sahibinden.com a bakın yüzlerce fsi çok yüksek muazzam km lerde passat jetta golf var. Sorunlu olan tek golf 5 motoru dual charging 170/140 HP 1.4 TSI lardır. Kompresör+Turbo olanlar sorun yaşamışlardır. Çok çok ciddi olmasa da piston sekman sorunları yaşanmıştır. Bunun nedeni olarak enjektör fışkırtma deseninin silindir kenarına degdiği ve yakıtın buradaki yağı alıp götürdüğü için sorun yaşandığı bildirilmektedir. başlıktaki rakamı lütfen düzeltelim: 5= V 4= IV 3 Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 Mehmet Göktürk yazdı: Turbo olmayan bir motor için oldukça başarılı bir motor. Hyundai 1.6GDI nasıl sizce? Aynı tür. beklentileri ona göre vermek lazım. Yakıtı da ne olduğunu bilene çok değildi. 105 beygirdi.sahibinden.com a bakın yüzlerce fsi çok yüksek muazzam km lerde passat jetta golf var. Sorunlu olan tek golf 5 motoru dual charging 170/140 HP 1.4 TSI lardır. Kompresör+Turbo olanlar sorun yaşamışlardır. Çok çok ciddi olmasa da piston sekman sorunları yaşanmıştır. Bunun nedeni olarak enjektör fışkırtma deseninin silindir kenarına degdiği ve yakıtın buradaki yağı alıp götürdüğü için sorun yaşandığı bildirilmektedir. başlıktaki rakamı lütfen düzeltelim: 5= V 4= IV2001 1.8 gdi carisma kullandım. Gidişi efsaneydi. Konuya dönecek olursak. Lpg ile kullanılacak ise 1.6 düz motor tercih edilmeli. Lpg kullanılmayacaksa fsi bence. Highline en dolusudur. Midline ve goal bir altıdır. Primeline ise en boş donanımdır. Primeline haricindekilerde çift yönlü dijital klimatronik mevcuttur. Primelinede (bildiğim kadarıyla) arkalarda haparlör bulunmamaktaydı.Kendi aracımdan örnek verecek olursam. Midline 2006 model. En dolu donanımdan eksikleri; sis farı , jant, hız sabitleme , far-yağmur sensörü. Primelinede ise bunlara ek olarak dijital klima paneli, direksiyon tuşları ve tam ekran yol bilgisayarı eksik.Piyasada midline olup yarım ekran yol bilgisayarı ve direksiyonda tuşu olmayan midlinelarda mevcut. Yanılmıyorsam 2005 veya 2006dan sonra midlinede bunlar standart donanim oldu.Bildiğim kadarıyla tüm golf 5lerde 10 nokta airbag bulunmakta. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 Mehmet Göktürk yazdı: Sorunlu olan tek golf 5 Genişlet segman sıkışıp kırmasını buna mı bağlamışlar? Mehmet Göktürk yazdı: silindir kenarına degdiği Genişlet Yorum bağlantısı
Emre Akbas 31 Ocak 2017 Yazar Paylaş 31 Ocak 2017 Yasin Mümin Şimşek yazdı: 2001 1.8 gdi carisma kullandım. Gidişi efsaneydi. Konuya dönecek olursak. Lpg ile kullanılacak ise 1.6 düz motor tercih edilmeli. Lpg kullanılmayacaksa fsi bence. Highline en dolusudur. Midline ve goal bir altıdır. Primeline ise en boş donanımdır. Primeline haricindekilerde çift yönlü dijital klimatronik mevcuttur. Primelinede (bildiğim kadarıyla) arkalarda haparlör bulunmamaktaydı. Kendi aracımdan örnek verecek olursam. Midline 2006 model. En dolu donanımdan eksikleri; sis farı , jant, hız sabitleme , far-yağmur sensörü. Primelinede ise bunlara ek olarak dijital klima paneli, direksiyon tuşları ve tam ekran yol bilgisayarı eksik. Piyasada midline olup yarım ekran yol bilgisayarı ve direksiyonda tuşu olmayan midlinelarda mevcut. Yanılmıyorsam 2005 veya 2006dan sonra midlinede bunlar standart donanim oldu. Bildiğim kadarıyla tüm golf 5lerde 10 nokta airbag bulunmakta. Genişlet Golf 5 te Highline donanım görmedim hiç sahibindende de yok Comfortline dan bahsediyo olabilirmisiniz en dolusu o diye biliyorum Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 Çağlar Bayur yazdı: segman sıkışıp kırmasını buna mı bağlamışlar? Genişlet evet öyle okudum ben sağlam sayılabilecek bir yerde. önce yazılımla çözmeye çalıştılar arka arkaya püskirtme ile sonra memeler ve sanırım bir de üst kapak şekli değişmiş. problem kalkmış. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 Golf 5'de kullanılan ilk nesil TSI'larda kronik problemler vardı. 1.6 FSI yakıyor ama gitmiyor, doğrudur. İçlerinde LPG uyumu en iyi ve neredeyse her ustanın gözü kapalı yapabileceği, sorunlarının çözümü bilinen bir motor 1.6 Hitler dediğimiz. Bana kalırsa hepsi de alınır. Başka marka başka motorda alsanız onunda kronik problemleri olacak illaki. LPG'li binecekseniz 1.6 Hitler alın. Benzinli binecekseniz 1.4TSI alın. Çok temiz bir araç denk gelirse 1.6 FSI alın. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 FSI motor biraz sesli olsa da doğru yağ ve yakıt kullanımında lpg takılmadan dünyanın en sorunsuz motorları arasında yerini alır hakkını yememek gerek zamanının en teknolojik motoru idi keza tsi lar tahtını bu motora borçlu. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 Segman daki kuurm konusunu bilahere tartışalım ama ocakbaşı ister 1 Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 Emre Akbas yazdı: Golf 5 te Highline donanım görmedim hiç sahibindende de yok Comfortline dan bahsediyo olabilirmisiniz en dolusu o diye biliyorumPardon. Karıştırmışım. Highline diye bahsettiğim comfortline olucaktı. Highline golf 5te yok. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 Çağlar Bayur yazdı: Segman daki kuurm konusunu bilahere tartışalım ama ocakbaşı ister Genişlet 2.4.1 HC, CO and NOx Emissions The regulated emissions include the major pollutants from IC engines: HC, CO and NOx. The HC and CO emissions are products of incomplete combustion and increase with poor fuel vaporization, mixture quality and burn rate. The main source of HC emissions is from combustion chamber crevices, which can constitute half the total HCs emitted (Cheng, 1993, Alkidas, 1995). Split-injection strategies have been used to reduce CO and unburned HCs by reducing the fuel impingement on the piston and wall (Serras-Pereira, 2007a, Serras-Pereira, 2007b, Serras-Pereira, 2008). However at low and part-loads the HCs from wall wetting are negligible with a warm engine (Kaiser, 1996) due to improved fuel droplet vaporisation, subsequent dispersion and increased combustion efficiency. şurdan: http://etheses.bham.ac.uk/3675/1/Daniel12PhD.pdf ama ben başka yerde doğrudan okumuştum tsi için. Yorum bağlantısı
Recommended Posts