Ahmed Talha Karaarslan 25 Ocak 2017 Paylaş 25 Ocak 2017 Arkadaşlar merhaba, bu aralar citroen c4 leri araştırıyorum, 1.6 motor vti 120hp 160 tork thp 156hp 240 tork.. düşük km lerde vti lar 45 civarına thp lerde 50 civarına bulunuyor 2013+ düşük km olanları. sizce c4 e geçmek nasıl bir yatırım olur, lpg dönüşümünde ve yakıtta nasıldır. sorunları vs varmıdır Sahip olduğum 2012 1.33 Auris ile karşılaştırarak, düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Yorum bağlantısı
Misafir 25 Ocak 2017 Paylaş 25 Ocak 2017 (düzenlendi) Thp için ya yüksek maliyetle lpdi istem takılacak ya da normal kit takılıp %80 lpg %20 benzin olarak sağlıksız olarak çalışacak. Vti sizin için daha uygun olacaktır. Performans 1.33 aurise göre daha iyidir. 25 Ocak 2017 tarihinde Eray Turan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmed Talha Karaarslan 25 Ocak 2017 Yazar Paylaş 25 Ocak 2017 Eray Turan yazdı: Thp için ya yüksek maliyetle lpdi istem takılacak ya da normal kit takılıp %80 lpg %20 benzin olarak sağlıksız olarak çalışacak. Vti sizin için daha uygun olacaktır. Performans 1.33 aurise göre daha iyidir. Genişlet peşin 2700 tl gibi bir fiyat gördüm linkte http://www.ototasarruf.com/lpghaber.php?faydalibilgilerID=82 atıyorum https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-dedem-auto-dan-2011-yeni-kasa-cok-temiz-otomatik-vites-c4-389594069/detay bu aracı alıp taktırsak ? Yorum bağlantısı
Ali Gök 25 Ocak 2017 Paylaş 25 Ocak 2017 iş yerinde arkadaşımda 2008 dizel otomatik c4 var. 200 bini devirdi 150 bin km dir kullandığını büyük bir sorun yaşamadığını belirtir kendisi. illaki c4 begeniliyorsa bir kaç model düşüp dizel olanını tercih ederdim. bu yeni tip motorlar lpg dönüşümüne çok hoş tepkiler vermiyorlar. size zarar ettirmesi yüksek ihtimal olur Yorum bağlantısı
Ahmed Talha Karaarslan 25 Ocak 2017 Yazar Paylaş 25 Ocak 2017 Ali Gök yazdı: iş yerinde arkadaşımda 2008 dizel otomatik c4 var. 200 bini devirdi 150 bin km dir kullandığını büyük bir sorun yaşamadığını belirtir kendisi. illaki c4 begeniliyorsa bir kaç model düşüp dizel olanını tercih ederdim. bu yeni tip motorlar lpg dönüşümüne çok hoş tepkiler vermiyorlar. size zarar ettirmesi yüksek ihtimal olur Genişlet benzinli motorun sessiz çalışmasını ve rahat kullanımını çok sevdim aurisle birlikte önceki araçlarım hep dizeldi tek sorunum biraz cansız kalması bu motorun. İlle c4 değil ama fiyat/donanım/performans olarak mantıklı geliyor 1 Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir 25 Ocak 2017 Paylaş 25 Ocak 2017 Seat Leon 1.2 TSI alırdım ben olsam. LPG ile uğraşmazdım Yorum bağlantısı
Misafir 25 Ocak 2017 Paylaş 25 Ocak 2017 (düzenlendi) Ahmed Talha Karaarslan yazdı: peşin 2700 tl gibi bir fiyat gördüm linkte http://www.ototasarruf.com/lpghaber.php?faydalibilgilerID=82 atıyorum https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-dedem-auto-dan-2011-yeni-kasa-cok-temiz-otomatik-vites-c4-389594069/detay bu aracı alıp taktırsak ? Genişlet Thp'ye tam uyumlu olan lpdi sistemlerin fiyatları şunlar; Vialle LPDI 2250 Euro Prins LPDI 2250 Euro Diğerleri %80 lpg %20 benzin olarak çalışır ve sağlıklı olarak çalışanını hiç duymadım. 25 Ocak 2017 tarihinde Eray Turan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmed Talha Karaarslan 25 Ocak 2017 Yazar Paylaş 25 Ocak 2017 V.Ceyhun Emir yazdı: Seat Leon 1.2 TSI alırdım ben olsam. LPG ile uğraşmazdım Genişlet Ayda 2000 km yapıyorum ortalama benzinli beni bozar Auriste max. 100 km de7-8 litre lpg ile ortalama 18 kuruşa geziyorum buda benziniyle birlikte ayda max. 400 e geliyor. Leonda 5 litre ortalama tuttursam 530 lira tutar en az Yorum bağlantısı
Ahmed Talha Karaarslan 25 Ocak 2017 Yazar Paylaş 25 Ocak 2017 Eray Turan yazdı: Thp'ye tam uyumlu olan lpdi sistemlerin fiyatları şunlar; Vialle LPDI 2250 Euro Prins LPDI 2250 Euro Diğerleri %80 lpg %20 benzin olarak çalışır ve sağlıklı olarak çalışanını hiç duymadım. Genişlet fiyat aşırı uçuk.. vti türevlerine bakmak en mantıklısı.. bu vti motorların bmw alt yapısı söylentileri doğru mu? şehir efsanesi mi? Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir 25 Ocak 2017 Paylaş 25 Ocak 2017 O zaman LPG ile devam tabi, çokmuş yolunuz. BMW bu motorların altyapısını kullanıyor Yorum bağlantısı
Ahmed Talha Karaarslan 25 Ocak 2017 Yazar Paylaş 25 Ocak 2017 V.Ceyhun Emir yazdı: O zaman LPG ile devam tabi, çokmuş yolunuz. BMW bu motorların altyapısını kullanıyor Genişlet Yorum bağlantısı
Musa Değerli 25 Ocak 2017 Paylaş 25 Ocak 2017 2013 C4 1.6 Diesel 1 yıl ve Auris 1.33 4 yıl kullandım.C4 her ne kadar Türkiyede sevilmese de ben inanılmaz keyif aldım C4 kullanırken.Sıkıntı da yaşatmadı.Auris 1.33 Allah onu yapanın belasını vere 2 Yorum bağlantısı
Ahmed Talha Karaarslan 25 Ocak 2017 Yazar Paylaş 25 Ocak 2017 Musa Değerli yazdı: 2013 C4 1.6 Diesel 1 yıl ve Auris 1.33 4 yıl kullandım.C4 her ne kadar Türkiyede sevilmese de ben inanılmaz keyif aldım C4 kullanırken.Sıkıntı da yaşatmadı.Auris 1.33 Allah onu yapanın belasını vere Genişlet 0,03 cc ile üst vergi dilimi aklım almıyor. vergisini 1.6 dan veriyoruz bari 1.6 ya binelim değil mi 1 Yorum bağlantısı
Ahmed Talha Karaarslan 25 Ocak 2017 Yazar Paylaş 25 Ocak 2017 Bu arada ilanları gezerken bulduğum montaj çalışması https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-ilk-sahibinden-hatasiz-kusursuz-aile-araci-387064601/detay abimiz sunumun önemini kavramış Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 25 Ocak 2017 Paylaş 25 Ocak 2017 Thp pejo uretimi. Bmw minide falan da kullaniyor. Thp+eat6 varsa tadindan yenmez Yorum bağlantısı
Ahmed Talha Karaarslan 25 Ocak 2017 Yazar Paylaş 25 Ocak 2017 Eren Gökmen yazdı: Thp pejo uretimi. Bmw minide falan da kullaniyor. Thp+eat6 varsa tadindan yenmez Genişlet Dünyada motor üreten bi fransızlar bide italyanlar var heralde, 1.5 dci, 1.3 mjet den sonra vti ve thp altyapılarını öğreniyorum şimdide 1 Yorum bağlantısı
Fatih Kasa 25 Ocak 2017 Paylaş 25 Ocak 2017 Thp lerde ve tam otomatik bva sanzıman var diye biliyorum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts