Evren Erakçora 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 13 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı: 9.5 litre diyorum... incir spek 0w30 ise bir de ayva spek😀 Yorum bağlantısı
Ali Gök 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 13 dakika önce, Önder Özcan yazdı: aha, Doğanın jeepe kamyon dedi gören mönöbös motorlu dedik sanır 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 zaten mönöbös motoru om642. sprinterde kullanılıyormuş zamanında. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 23 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2019 Zincir yağsız kalmasın diye koymuşlardır 9,5lt Yorum bağlantısı
Önder Özcan 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 Bir saat önce, Dogan Arsiray yazdı: zaten mönöbös motoru om642. sprinterde kullanılıyormuş zamanında. benimki de om647 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 5 silindir. grandchrokee ile aynıdır o. 2 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 23 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı: 5 silindir. grandchrokee ile aynıdır o. Evet. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 ML270 lere deli para istemeselerdi alınabilir bir kombin di. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 28 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 28 Mayıs 2019 Kadran selamlama kodlamasının nasıl yapıldığını anlatan videonun ilk bölümünü hazırladım. 2. bölümde ise tam olarak hangi kodların değiştirileceğinden bahsedeceğim. 6 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 29 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 29 Mayıs 2019 (düzenlendi) Geçenlerde el frenininde bir boşluk oluştu. Hemen tamirciye uğrayıp baktırdım. Düzeltti. Sonra tekrar nüksetti. Bu defa sağ arka fren merkezi bırakmamış. 8km yolculuk sonunda araçtan indiğimde balata kokusu vardı. El freni yine boşluk yapmıştı. Lastiği söküp el freni mekanizmasını olması gereken yere getirmiştim. O günden sonra bir daha olmadı ama yine de baktırmak istedim. Riske girilecek bir durum değil diye. Bu sebeple; -Arka kaliperler söküldü, temizlendi. Pimler ve el freni mekanizması yağlandı tekrar toplandı. Önlerde kontrol için söküldü. Sorun bulunmadı. (130TL) Böylece fren ve el freni ile ilgili problemim kalmadı çok şükür. Tabi sanayiye girmişken para harcamadan olmaz. Rot balanscıya gittim alt takım kontrolü için. Sol rot başı bozuk dedi. -Sol rot başı (iç-dış) değişti. (200₺) -Rot ayarı yapıldı. (50₺) Klima az soğutuyordu. Klimacıya gittim. Gazı eksilmiş dedi. -Klima sistemine gaz basıldı. (125₺) 29 Mayıs 2019 tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi 5 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 29 Mayıs 2019 Paylaş 29 Mayıs 2019 Klima gazı da pahalanmiş sanırım. Geçen sene 400 Gr basıldı şimdi yine az soğutuyor gibi, bayram yolculuğunda belli olur. Kaçak var sanırım ikimizde de. 4 sene sıkıntısiz kullandım şimdi senesi gelmeden performans düşmüş. 1 Yorum bağlantısı
Burak Uzel 29 Mayıs 2019 Paylaş 29 Mayıs 2019 Bildiğim kadarıyla klima sisteminde kaçak olmadığı sürece klima gazı bitmez. Boramda 7 sene hiç klima gazına dokunmadım. Benden önce de dokunulmamış. 13 sene orjinal klima gazıyla adana mersin sıcaklarında bile çok güzel soğuttu. 4 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 29 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 29 Mayıs 2019 Evet normal şartlarda çok eksilmemesi lazım. Kışın hiç kullanılmayan klimalarda biraz eksilme normal. Keçeler yağsız kaldığı için biraz eksiliyor. Bende en son 2 yıl önce gaz bastırmıştım. Baya eksilmiş. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 29 Mayıs 2019 Paylaş 29 Mayıs 2019 Mustafa sistemde kaçak var. Müsait ara baktırmanı tavsiye ederim 2 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 29 Mayıs 2019 Paylaş 29 Mayıs 2019 Ben de geçen sene kullandım bu sene gaz bitik başladık yaza. Gittim kaçakları buldurdum kapattırdım. 300 liralık da filtre vs değişti toplam 500₺ tuttu. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 29 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 29 Mayıs 2019 21 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Mustafa sistemde kaçak var. Müsait ara baktırmanı tavsiye ederim Baktırayım abi saolasın Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Mayıs 2019 Paylaş 29 Mayıs 2019 Kışın kullanmadığımız için yaşlı araçlarda eksilme olabiliyor. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 29 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 29 Mayıs 2019 Kadran selamlama kodlamasının 2. videosunu da hazırladım. 1 Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 30 Mayıs 2019 Paylaş 30 Mayıs 2019 arka el freni tellerini komple yenilemiştim tellerin içi paslanmıstı bırakmıyordu cekiyordu hatta kısın donuyordu teller içerde cekilmemiş olsa bile neden olmus bu life alınırken fren teli ezilmiş veya altını oralara kadar nasıl sürtülmüş tellerin gectigi kısımlar ezilmiş veya yırtılmıstı dıs kabları o yüzden suda girdigi için içleri pastı. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 30 Mayıs 2019 Paylaş 30 Mayıs 2019 Klimanızı yaz kış en az ayda 1 kere çalıştırın arkadaşlar. Sistemde kaçak olduğunu düşünüyorum bende. Borada hiç eksiltme yaşamamıştım. Mustafa sanayide satılık mı diye soran oldu mu Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 30 Mayıs 2019 Paylaş 30 Mayıs 2019 4 dakika önce, Metin Akbal yazdı: Klimanızı yaz kış en az ayda 1 kere çalıştırın arkadaşlar. Sistemde kaçak olduğunu düşünüyorum bende. Borada hiç eksiltme yaşamamıştım. Mustafa sanayide satılık mı diye soran oldu mu bora golfler saglam herhalde bende 6yıldır hiç dokunmadım. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 30 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 30 Mayıs 2019 7 saat önce, Okay Kaygusuz yazdı: arka el freni tellerini komple yenilemiştim tellerin içi paslanmıstı bırakmıyordu cekiyordu hatta kısın donuyordu teller içerde cekilmemiş olsa bile neden olmus bu life alınırken fren teli ezilmiş veya altını oralara kadar nasıl sürtülmüş tellerin gectigi kısımlar ezilmiş veya yırtılmıstı dıs kabları o yüzden suda girdigi için içleri pastı. Hepsini kontrol ettik Okay. El freni telini kaliperden kurtarıp rahat çalışıp çalışmadığı kontrol edildi. Telde problem yoktu. Kaliperler temizlenip pimleri ve el freni telinin bağlandığı kolu yağlayınca problem kalmadı el freninde. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 2 Haziran 2019 Yazar Paylaş 2 Haziran 2019 (düzenlendi) Geçenlerde malum rot başı değişti ve rot ayarı yaptırdım. Dönüşte yaklaşık 120km hız ile girdiğim hafif bir virajda ESP devreye girdi. Araç güç kesti ve yavaşlamaya başladı. (ASR’de olabilir.) Ancak viraj içinde ne kadar yavaşlasam da ESP devreden çıkmadı. Ta ki ne zaman direksiyonu dümdüz yaparsam devreden çıkıyordu. Başka bir virajda denedim tekrar ediyor aynı durum. Bu olay geçen yıl da başıma gelmişti ama kendiliğinden geçmişti. Ancak bu defa rot başı değişimi ve rot ayarından hemen sonra olunca aklıma direksiyon açı sensörü geldi. Ross-tech bizim araçlarda kalibrasyonun Vag-com ile nasıl yapılacağını anlatmış. Bende dün akşam hallettim. Test ettim ve sorun düzelmiş. 2 Haziran 2019 tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi 10 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 4 Haziran 2019 Yazar Paylaş 4 Haziran 2019 (düzenlendi) On 2.06.2019 at 08:13, Mustafa Arıkan yazdı: Geçenlerde malum rot başı değişti ve rot ayarı yaptırdım. Dönüşte yaklaşık 120km hız ile girdiğim hafif bir virajda ESP devreye girdi. Araç güç kesti ve yavaşlamaya başladı. (ASR’de olabilir.) Ancak viraj içinde ne kadar yavaşlasam da ESP devreden çıkmadı. Ta ki ne zaman direksiyonu dümdüz yaparsam devreden çıkıyordu. Başka bir virajda denedim tekrar ediyor aynı durum. Bu olay geçen yıl da başıma gelmişti ama kendiliğinden geçmişti. Ancak bu defa rot başı değişimi ve rot ayarından hemen sonra olunca aklıma direksiyon açı sensörü geldi. Ross-tech bizim araçlarda kalibrasyonun Vag-com ile nasıl yapılacağını anlatmış. Bende dün akşam hallettim. Test ettim ve sorun düzelmiş. Malesef sorun çözülmedi. Bugün detaylı test ettiğimde sorunun devam ettiğini gördüm. Çözüm için araştırıyorum. Hallettiğimde yeniden bir video çekip paylaşacağım. 4 Haziran 2019 tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts