Mustafa Arıkan Cumartesi 12:10 Yazar Paylaş Cumartesi 12:10 Mustafa Arıkan yazdı: Fren balata değişimi Arkalar için Ate, önler için Brembo (daha önce Ferodo yazmışım hatalı olmuş.) balata temin ettim. Fren hidroliği olarak Motul 5.1 kullandım. Balata pistonlarını ittirmek için aliexpressten aparat temin ettim. Liqui Moly’nin balata değişiminde kullanılan ses kesici bakım seti ve pim yağlayıcı ürünlerinden aldım. Arkalar ile işe başladık. Önlerde kaliperleri sökebilmek için 7mm alyan gerekiyor. Elimdeki alyan setinde 7mm yoktu. Neyse ki bits uçlar içinde 7mm alyan varmış onunla sökebildim. Ama 1 saat kadar gezeletti beni alyan yok diye Çıkan hidrolik bu halde idi. Yaklaşık 4 sene önce yine Motul 5.1 ile değişmiştim. Maliyet; Brembo ön balatalar: 1400TL Ate arka balatalar; 900TL 1lt Motul 5.1; 570TL Liqui Moly bakım seti; 150TL 2 kutu balata spreyi; 100TL Toplam: 3120TL Piston ittirme aparatına da 500TL verdim. 4 saatlik mesai sonrası ikindi çayını içip bir güzel yıkadım pakladım. Not: nazar etmezsek sevinirim. Balatalar hakkında bir geri bildirim vereyim. Acayip balata tozu oluyor. Jantlarım 2 günde kapkara oluyor. 4 Yorum bağlantısı
Alp Özkök Cumartesi 12:44 Paylaş Cumartesi 12:44 Güle güle kullanın. Her şeyin en kalitelisini temin etmişsiniz. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir Cumartesi 13:39 Paylaş Cumartesi 13:39 Kaliteli balata toz atar, tutar ve aşınır.. 1 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer Cumartesi 18:42 Paylaş Cumartesi 18:42 Koray Demir yazdı: Kaliteli balata toz atar, tutar ve aşınır.. Katılıyorum, Belki görsel olarak hoş durmuyor gibi olsada yumusak ve tozlu balata iyidir.. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts