metehan koç 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Arkadaşlar merhaba herkese konuyu yanlış yere mi açtım bilmiyorum Bu son zamanlarda yaşadığım bir problemi aktarmak istiyorum sizlere.Biraz uzun kusura bakmayın Malumunuz opel insignia marka bir aracım var. Navigasyon taktırmaya karar verdim yaklaşık 2 ay kadar önce. Piyasa araştırması yaparken piyasada çeşitli markaları inceledim.Fiyatlar 800 tl ile 5000 tl arasında oldukça farklılık gösteriyor.Bende biraz ekonomik olsun düşüncesiyle Navitech marka cihazı almaya karar verdim.Hepsiburada üzerinden 894 tl ye cihazı satın aldım.Sonra navitech firmasını arayarak yetkili servislerini öğrendim.Ankara'da bir kaç yer söyledikten sonra Yenimahalle de melodi kardeşler firmasını tavsiye ettiler.İşlerinin ehli insanlarmış! Navitech'e göre. Montaj için ayrıca 200 tl ücret ödemem gerektiğini de belirttiler. Aslında montajını kendim de yapabilirdim ancak firma bana, yetkili servis dışında yaptığınızda cihazda arıza olması durumunda değişim ve iade alamadıklarını söylediler! (Ne alakaysa! Cihaz bozuksa bozuktur yani,iilaki servisin mi takması gerekiyor) Her neyse mecbur kabul ettik. Gelen cihazın montajını yaptırmak için gittik Firmaya.Küçük bir yer zaten. Montajı yapacak olan "usta" geldi hemen aracı sökmeye başladı.Ama elinde tornavida ve plastık parçalarla bildiğiniz acımasızca işe girdi.Hızlı hızlı ve düzensiz iş yaptığını görünce hemen uyardım.Başında bekliyorum aracın ki sağını solunu çizmesin kırmasın diye.Defalarca uyarmama rağmen ön göğüste birkaç yeri çizmiş! Cihazı takarken, cihazın monitör kısmınıda çizik çizik etti. Yahu nasıl iş yapıyorsun kardeşim dikkat et biraz bak şurayı çizdin falan dedikten sonra da "abi zaten vardı oralar" demesin mi! Ya sabır! Daha sonra kül tablası üstünde ki parçanın tırnaklarını kırmış takarken.Ben bir ara lavaboya gittim, geldim farkettim.Hemen söyledim.Yine aynı tavır "ben kırmadım". Yahu ben eminim sağlamdı orası diyorum yok almıyor üzerine.Neredeyse birbirimize girecektik.O parçanın fiyatı da 200 tl civarında ki Türkiyede de kolay bulunmuyor.Öyle yemin ediyor ki ben şüphe ettim bir ara acaba kırık olabilir mi diye düşünün artık! Neyse cihazı taktı bitirdi.Açtık özellikleri deniyoruz baktım aux girişi çalışmıyor.Dedim çalışmıyor aux, o zaman sizinki bozuktur deyince söktürüp eski halinde ki aux'un çalıştığını gösterdim neyse ki.Cihazı söktük paketledik, rapor yazdı gönderdik hepsiburada'ya. Hepsiburada değişim yapmıyor bu tür şeylerde, direk iade alıyor.Parayı iade ettiler. Sonra tekrar sipariş verdik mecburen.Artık montaj parasını verdik ya bir defa dedik mecbur götürcez aynı yere.Götürdüm yeni gelen cihazı taktırmak için tabi daha dikkatli yapıyor artık açıp sökme işlerini.Neyse taktık cihazı bu sefer açılmadı hiç! Hayda dedik bu da mı arızalı. Mecbur söktük tekrar.Aradım navitech'i söyledim.O kadar ilgisiz bir firma ki sizin söylediklerinizi dikkate bile almıyorlar inanın.Bayağı tartıştım iade edeceğim falan diye, gönderin bize değiştirelim kusura bakmayın ilk defa oluyor böyle şeyler falan dedi.Dedim bu kadar rezillik yaşadık bari sonu gelsin neyse değiştirin dedim. Gönderdim tekrar cihazı.Birde diyor ki aux kısmı çalışmayabilir bunu göze alın.Nasıl çalışmaz diyorum, cihazın tanıtımında uyumlu yazıyor.Öyle ama bazı araçların kablo sistemi farklılık gösteriyormuş! Kardeşim o zaman bunu belirt! Çünkü bu tüketiciyi aldatmaya girer! Neyse epey atıştık navitech yetkilisi ile telefonda, Ben de o kadar sıkıntı çekmişim uğraşmışım dedim neyse şansımıza çalışmazsa çalışmasın bluetoot'la dinleriz müzkleri matığı ile tamam dedim.Tabi firma yetkilisi çalışabilir de diyor.İyi dedim gönderin. 3 gün sonra aradılar.Efendim cihazı size gönderirsek kargo ücreti ödersiniz,onun için montajı yaptığımız yere göndercez.Yahu ben size gönderdim zaten bir kargo kaç para 20 tl tutar tutmaz ayıp değil mi bana gönderin desem de nafile.Peki dedim gönderdiler firmaya.Tabi 6 güne anca geldi cihaz.Gidip ben aldım üstelik kargo firmasından. "yeni cihazı" açtım bir de ne göreyim.Benim daha önce para iadesi aldığım cihaz.Monitör kısmı çiziklerle dolu, klıpsleri hasarlı, . Benim ilk gönderdiğim kutu bile aynı! ilk gönderdiğim arızalı cihazı epey incelemiştim resimlerini çekmişmtim hatta.Hemen tanıyınca aradım hepsiburada yı.Söyledim, adamlar şaşırdı. Nasıl olur dedi.İade alınan cihazı firma size gönderemez, o cihazlar fabrikaya gider normalde dedi.Dedim düşünün artık, ben almasam farklı biri alsa demek ki benim iade ettiğim cihazı sıfır diye onlara da gönderecekler! iade işlemlerini başlattık cumartesi gönderdim hepsiburada'ya cihazı.Bir daha navitech'ten cihaz almak mı tövbe tabi. He sonuçta para iadesi yapsalar da , 500 tl den fazla zararım oldu. 200 tl montaja verdim aracın iç aksamında tahribat var en az 200 tl bu süreçte yaktığım benzin, harcadığım zaman ve sinirlerimin yıpranması da cabası tabi! Bu zararı navitech firmasına söyledim . cevap şu; biz bir şey yapamayız! Montajı yapan yer zaten Allahlık yani, ya mahkemelik olacaksın yada kavga edeceksin o derece bir yer! Şimdi tüketici olarak ne yapabiliriz bilmiyorum.Uğradığım zarar için hakem heyetine gitsem nasıl ispat edeceğim verilen zararı.Uğraşsan bir dert uğraşmasan bir dert işte 8 Yorum bağlantısı
Fatih Aldemir 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Valla Allah sabır versin.. Demek ki bişey lazım olduğunda bu firmadan uzak durmamız lazım. Yorum bağlantısı
Ertan Alptekin 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Opel için ben de düşünüyordum. Şimdi vazgeçtim diyebilirim. Herşey bir yana sinir harbi en zor olanıdır herhalde... Yorum bağlantısı
Semih İzgi 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Masrafinizdan cok araciniza verilen zarar ve ustune yapilan terbiyesizlik... Bosa cinnet gecirmiyor millet. Sabir dilerim caniniz sagolsun Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Maaalesef örnekleri çok bu tip hadiselerin benzer tip. Yorum bağlantısı
Oğulcan Akıncıoğlu 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 (düzenlendi) Hepsini Allah bildiği gibi yapsın.İyi dayanmışsınız ! 1 Ocak 2017 tarihinde Oğulcan Akıncıoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Geçmiş olsun. İyi tarafı orjinal sisteminizin ses kalitesi çok daha iyi.Bozuk olduğunu araca bağlamadan denetseydiniz keşke hiç olmazsa açılmayan cihazı konsolu sökmeden anlardınız. Bende ikinci el navigold almıştım yazın. Kendim söküp bağladım araca. Çerçeveleri geri takmadan navigoldu çıkartıp orjinal teybimi takmıştım. Aldığım kişinin gönderdiği fotolarla ilan açıp aynı fiyata iki haftada satmıştım. Yorum bağlantısı
Aydın Akdeniz 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 denk gelince üstüste geliyor demekki geçmiş olsun . Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Geçmiş olsun. İyi tarafı orjinal sisteminizin ses kalitesi çok daha iyi.Bozuk olduğunu araca bağlamadan denetseydiniz keşke hiç olmazsa açılmayan cihazı konsolu sökmeden anlardınız. Bende ikinci el navigold almıştım yazın. Kendim söküp bağladım araca. Çerçeveleri geri takmadan navigoldu çıkartıp orjinal teybimi takmıştım. Aldığım kişinin gönderdiği fotolarla ilan açıp aynı fiyata iki haftada satmıştım. bunu genelde yapmak mümkün olmaz. insan bozuk olma olasılığını sürekli düşünmek zorunda değil. 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Navitech ve Melodi işbirliği ile içine etmişler yani.. Yorum bağlantısı
Tahir Ak 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 tavsiye double din takılacak ise, teybi kendiniz alın. Zaten soketleri uyumlu olanı alıyorsunuz soketleri takınca iş bitecek. ee konsol nasıl sökülecek. 5 dolar verip aracınızın yabancı sitelerden repair Manuel ini alacaksınız. ortaokul çocuğu bile söker emin olun. hepsi tırnaklı. plastik sökme parçası alın çinden 4 dolara. sokup taktıktan sonra opel firması bile anlamaz kendiniz temiz çalışırsınız. Şu an kendi aracımın tüm servis dokümanı var aracın her yerini zerre zarar vermeden sökebilirim. keşke hiç olmasaydı da bu tavsiyeyi kendime saklasaydım. sinir bozucu bir durum Yorum bağlantısı
Öner Kurukuz 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Geçmiş olsun.. Sinir harbi 500 tl den daha fazla tutar. Git-gel de cabası. Yorum bağlantısı
metehan koç 1 Ocak 2017 Yazar Paylaş 1 Ocak 2017 Valla Allah sabır versin.. Demek ki bişey lazım olduğunda bu firmadan uzak durmamız lazım. Teşekkür ederim Fatih bey. Aynen öyle Opel için ben de düşünüyordum. Şimdi vazgeçtim diyebilirim. Herşey bir yana sinir harbi en zor olanıdır herhalde... Navitech düşünüyorsanız kesinlikle tavsiye etmiyorum halimi görüyorsunuz Masrafinizdan cok araciniza verilen zarar ve ustune yapilan terbiyesizlik... Bosa cinnet gecirmiyor millet. Sabir dilerim caniniz sagolsun Tabiyki artık parasından da değilim yaşadığım sıkıntı daha kötü Maaalesef örnekleri çok bu tip hadiselerin benzer tip. Benimde 2.defa geliyor başıma.Artık ders olacak bize ne diyelim Hepsini Allah bildiği gibi yapsın.İyi dayanmışsınız ! İnanın sabrımın son aşamısndayım sanırım benim yerime başkası olsa kavga ederdi yada mahkemelik olurdu Geçmiş olsun.Sabrınız çok sağlammış. Teşekkür ediyorum.Söylediğim gibi son aşamasına geldim artık.Sürece göre artık bir şeyle yapacağım.Mahkemeye gitmeden hallolur umarım Geçmiş olsun. İyi tarafı orjinal sisteminizin ses kalitesi çok daha iyi.Bozuk olduğunu araca bağlamadan denetseydiniz keşke hiç olmazsa açılmayan cihazı konsolu sökmeden anlardınız. Bende ikinci el navigold almıştım yazın. Kendim söküp bağladım araca. Çerçeveleri geri takmadan navigoldu çıkartıp orjinal teybimi takmıştım. Aldığım kişinin gönderdiği fotolarla ilan açıp aynı fiyata iki haftada satmıştım. Teşekkür ederim."Yalnız yetkili servis" o kadar aceleye getiriyor ki olayı bunu yapamıyorsunuz oarada.Hemen takıp bitirelim işimiz var mantığı var adamlarda. Melodi kardeşler bitmiştir. Melodi kardeşler vukuatlı bir yer zaten.Son kurbanları da biz olduk işte denk gelince üstüste geliyor demekki geçmiş olsun . Teşekkür ederim valla öyle hepsi üst üste geldi bunu genelde yapmak mümkün olmaz. insan bozuk olma olasılığını sürekli düşünmek zorunda değil. Evet mehmet bey bu konuda haklısınız.Cihazın bozuk olma ihtimalini tüketici hesaplamak zorunda değil.Bozuksa geregini yapacaksın ama bizim ülkemizde malesef tüketiciye karşı bazı firmalar tarafından ciddi bir acımasızlık var.Tüketicilerin çoğu da haklarını bilmiyor dolayısıyla zarara uğrayan taraf oluyoruz Navitech ve Melodi işbirliği ile içine etmişler yani.. Tabir yerindeyse aynen oldu tavsiye double din takılacak ise, teybi kendiniz alın. Zaten soketleri uyumlu olanı alıyorsunuz soketleri takınca iş bitecek. ee konsol nasıl sökülecek. 5 dolar verip aracınızın yabancı sitelerden repair Manuel ini alacaksınız. ortaokul çocuğu bile söker emin olun. hepsi tırnaklı. plastik sökme parçası alın çinden 4 dolara. sokup taktıktan sonra opel firması bile anlamaz kendiniz temiz çalışırsınız. Şu an kendi aracımın tüm servis dokümanı var aracın her yerini zerre zarar vermeden sökebilirim. keşke hiç olmasaydı da bu tavsiyeyi kendime saklasaydım. sinir bozucu bir durum Kendim söküp takarım orada sorun yok ama Navitech öyle saçma sapan bir firma ki, servis dışında ki montajda sorun çıkarsa cihazda iade kabul etmiyormuş! Öyle tehdit ettiler beni ondan mecburen orada yaptırdım montajı Geçmiş olsun.. Sinir harbi 500 tl den daha fazla tutar. Git-gel de cabası. Teşekkür ederim ömer bey 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Vesile ile bu tip aksesuar multimedia ları alırken zaten hiç garanti yokmuş gibi plan yapın. Çok çok az örnekte sorunsuz garanti hizmeti alınır Yorum bağlantısı
Metin Çilo 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Eğer araca zarar veren usta ile uğraşmak istiyorsan tavsiyen git savcılığa şkayet dilekçesi ver. Savcılık ta kamu davası açar. Buna benzer bir olay eski zaman da olmuştu. Kadın ayakkabı tamirine ayakkabı veriyor bir şekilde ayakkabı kayboluyor tamirde iken kadın mahkemeye vermiş kazanmış 1000-1500 tl civarı bir hak ediş olmuştu. Yorum bağlantısı
Kazım Yılmaz 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Bu sonradan takılan multimedya cihazlarından memnun kalan birini görmedim. Hiç bir zaman orijinalinin yerini tutmuyor. Geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 OEM cihaz gibisi yok bende böyle aptal aptal markaların teyibini taktım taktığıma takacağıma bin pişman oldum ondan beridir OEM üründen şaşmam 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Geçmiş olsun heves kursakta kalıyor bu tür durumlarda. Bende elimden geldiğince bu tür değişiklikleri kendim yapıyorum. Parçayı kırsamda teybi patlatsam da zoruma gitmez ama başkası böyle zarar verirse çok gıcık olurum. Yorum bağlantısı
Tuncay Arslan 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Geçmiş olsun, arkadaşım astrası için araştırırken fiyatından ötürü tam vazgeçiyordu ki çıkma orjinalini yarı fiyatına aldı hurdacıdan. Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Geçmiş olsun avukat ve polis ile Görgü tespit yapar dava açtırırım acımam kimseye, ayrıca Ankarada yaşıyorum ve her gün bu tip araçlardan bu ürünlerin hırsızlığına gidiyorum, evet beğeniyorum ama kırılan cam, delik deşik edilen göğüs ve çalınan teyp masrafı 3000tl günde en az 30-40ihbar alıyoruz bu şekilde. Kullanmam, tavsiye etmem Yorum bağlantısı
Çağatay Özsoy 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Geçmiş olsun,, bu multimedyalar çinden ithal ediyorlar, burda fabrikası filan yok, çağlar abinin dediği gibi bu tür cihazları alırken hiç garanti varmış gibi düşünmemek gerekiyor, muhatap olduğunuz kişiler bi iş hanında çalışan bildiğin tüccar birde elektronikten vs anlamıyorsa işin çok zor. Ben aracıma 1 ay önce navimex adroid 5.1 taktırdım, çok memnunum tüm özellikleri çalışıyor, araç ayarlarından lastik basınç sıfırlama yapılamıyor daha önce hafızaya aldıdığım basınçta tuttuğum sürece sıkıntı yok,birde yokuş kalkış devre dışı bırakılamıyor. Bu dediklerimde yazılımla çözülecek şeyler arasıra güncelleme çıkıyor gönderiyorlar, hafıza kartına yükleyip kendin yapıyorsun,ben tavsiye ederim. aracınız markasını modelini googleye yazarak android 5.1 derseniz birçok bilgiye ulaşırsınız (bu arada android 4.4 lere bakmayın onlar biraz daha sorunlu, alırsanız 5.1 olsun) Yorum bağlantısı
Emrah Altun 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Büyük geçmiş olsun. Adamakıllı dürüst esnaf altın değerinde artık. Kalmadı. Tükendi nesilleri. Yorum bağlantısı
Recommended Posts