Serhat Mirkelam 26 Aralık 2016 Paylaş 26 Aralık 2016 Dün gece otobanda lastik patladı ve yolda kaldım. Araca yeni bijonlar almam gerek , kaçlık bijon kullanıyor bizim araclar ? 2011 Fiesta 1.25 My Fiesta Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 kesinlikle orjinal ölcülerinden emin olun ve ondan sonra alin. yoksa yüklü bir masraf acilabilir. jantin hangi marka oldugu, celik mi sac jant mi olduguna göre ölcüler degisir Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 Muhtemelen araç bijon kesti. Jantda çok ahasr var mı? Yorum bağlantısı
Hasan Baş 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 Dün gece otobanda lastik patladı ve yolda kaldım. Araca yeni bijonlar almam gerek , kaçlık bijon kullanıyor bizim araclar ? 2011 Fiesta 1.25 My Fiesta Fordun kullanmış olduğu bijonların üstünde kapak gibi bir kaplama var ve kaplama bijonun üstünden sıyrıldığında, yırtıldığında veya çıktığında araçtaki bijon anahtarıyla tekerleği sökmeniz çok zor oluyormuş diye duydum. Bijonla ilgili bu tür sorunlar yaşayanlar var. Lastikciler lastiği sökerken 18 zor oluyor 19 anahtarda biraz boşluk oluyor demişlerdi bana. İmkanınız var ise sanayide bütün bijonları lastiğe uyan kaliteli bijonlarla değiştirmek en iyisi. Kaçlık bijon olduğu konusunda bir bilgim yok malesef Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 Fordun kullanmış olduğu bijonların üstünde kapak gibi bir kaplama var ve kaplama bijonun üstünden sıyrıldığında, yırtıldığında veya çıktığında araçtaki bijon anahtarıyla tekerleği sökmeniz çok zor oluyormuş diye duydum. Bijonla ilgili bu tür sorunlar yaşayanlar var. Lastikciler lastiği sökerken 18 zor oluyor 19 anahtarda biraz boşluk oluyor demişlerdi bana. İmkanınız var ise sanayide bütün bijonları lastiğe uyan kaliteli bijonlarla değiştirmek en iyisi. Kaçlık bijon olduğu konusunda bir bilgim yok malesef Lastikcilerin isgüzarligi... ilk önce kapagi cikarmak yerine direkt olarak kapakla sökmeye calisiyorlar. Sonra siyiriyor. kapak bijondan cikmiyor. 18lik 18 liktir. önce plastik kapagi sökseler hicbirsey olmaz. 18lik cuk oturur 1 Yorum bağlantısı
Hasan Baş 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 Lastikcilerin isgüzarligi... ilk önce kapagi cikarmak yerine direkt olarak kapakla sökmeye calisiyorlar. Sonra siyiriyor. kapak bijondan cikmiyor. 18lik 18 liktir. önce plastik kapagi sökseler hicbirsey olmaz. 18lik cuk oturur Fiestalardaki kapak bijondan çıkmıyor diye biliyorum kaplama olduğu için Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 Fiestalardaki kapak bijondan çıkmıyor diye biliyorum kaplama olduğu için eger kaplamaysa dogrudur. Ben kapak diye biliyordum. plastik kaplama sanirim. Oraya pek uygun bir malzeme degil bence. eger öyleyse en azindan lastik sökülüp takilirken bijon anatrariyla gevsetmesini isteyin. sikarkende tork anahtari ile sikistirmasini isteyin Yorum bağlantısı
Misafir 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 Fiestayı bilmıyorum ama focus 19 ile sökülüyor. Yorum bağlantısı
Hasen Kara 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 eger kaplamaysa dogrudur. Ben kapak diye biliyordum. plastik kaplama sanirim. Oraya pek uygun bir malzeme degil bence. eger öyleyse en azindan lastik sökülüp takilirken bijon anatrariyla gevsetmesini isteyin. sikarkende tork anahtari ile sikistirmasini isteyin Bence en uygunu kişinin kendi sıkmasıdır. Tabanca ile Allah ne verdiyse sıkıyorlar, sonra yolda lastik patlayınca sökülmüyor. Usta kendi anahtarla sıksa, iş geri dönmesin niyetiyle fazlaca sıkıp yine araç sahibine zorluk çıkarabilir. Her zaman söylerim, 8 lastik 8 jant. Kendin sök kendin tak. Aha şiir gibi oldu . Yorum bağlantısı
Hasen Kara 29 Aralık 2016 Paylaş 29 Aralık 2016 bijonların hepsinin aynı torkla sıkılması lazım, sonra yolda bijon kırarsınız Torklu tabanca çıkalı kaç sene oldu ki Yorum bağlantısı
İlker Taşçı 14 Aralık 2017 Paylaş 14 Aralık 2017 ABD'de de birkaç ay önce Ford mahkemeye verilmiş bu kaplama bijon somunları yüzünden. https://www.carcomplaints.com/news/2017/ford-swollen-lug-nuts-class-action-lawsuit.shtml Sonucu Türkiye'yi etkilemez gerçi, umutsuz. Benden daha hasta Ford'cular bunun altında bir mühendislik gizemi arayadursunlar linkteki haber içeriğinde bunun salt maliyet nedenli, ucuz ürün takmak için olduğu var. Yolda kalıp bijon somununu sökemediği için yol yardım çağırmak zorunda kalanlar Ford mühendisleri sayesinde emniyetli ve neşeli saatler geçiriyorlar ve yazıyorlar, google'da var. Bu arada, Aralık 2017 itibariyle, sıyrılan bijon somununuz için Ford servis yine sıyrılacak aynı somunu öneriyor. Sıyrılan bijon somununun sorumlusu kim Ford'a göre? Tabi ki araç sahibi. Çünkü çok sıkmış somunu sürücü! Bu müstesna kral bijonlarına nasıl davranacağımız, neresinden tutacağımız, neresine az dokunacağımız bize verilen kılavuzda, aracın bir köşesinde, Ford web sitesinde yazıyor mu? Hayır tabi ki! Servis bile bilmiyor, veriyor torku sıyırıyor kaplamayı, sonra ''Abi senin somunlardan 5'i sıyrıldı, onları da ekledim''. Bakalım fotolar yabancı gelecek mi? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Aralık 2017 Paylaş 14 Aralık 2017 (düzenlendi) bende değişmiştim bir ara, özellikle sağlam tipini servisten almıştım üstelik, banamısın demiyor bendekiler, bu arada tork anahtarıda kullanmadan sıkıldığı halde taş gibiler.... 14 Aralık 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts