Mehmet Göktürk 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 Sonuç ne şimdi, ben 95 alıyorum 97 olurmu diyorsunuz? 95 Yorum bağlantısı
Derviş Dursun 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 Sonuç ne şimdi, ben 95 alıyorum 97 olurmu diyorsunuz?Abi biz sadece benzin diyoruz ve gerisini pompacıya bırakıyoruz. Ben bunu anladım Yorum bağlantısı
Koray Demir 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 95Üretici ne der en az 95 olacak [emoji4] Yorum bağlantısı
Koray Demir 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 95 ile çalışır.Toyota şöyle diyor vvti motorlar için eğer 95 oktan bulunamazsa (savaş kıtlık vb zamanı kastediyor ona göre üretmişler) araca daha düşük oktanlı benzin veya gaz yağı koyabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 Toyota şöyle diyor vvti motorlar için eğer 95 oktan bulunamazsa (savaş kıtlık vb zamanı kastediyor ona göre üretmişler) araca daha düşük oktanlı benzin veya gaz yağı koyabilirsiniz. savaşa gerek yok bazı ülkelerde o var. Yorum bağlantısı
Koray Demir 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 savaşa gerek yok bazı ülkelerde o var.Japonya'da halen 102 oktan benzin satılıyor. Adamlar yazmış bir de araca zarar vermez. Yorum bağlantısı
Koray Demir 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 VW de de yazıyor.+1Alman servisleri bazı tsi ler için 98 öneriyor mesela. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Aralık 2016 Paylaş 27 Aralık 2016 minimum diyor zaten yazılarda: buraya bakın: http://www.acfa.org.sg/newsletterinfocus16_01.php "In 2012 the market share in Japan for regular gasoline (90 RON) was 84.5% and for premium gasoline (100 RON) was 15.5%. In Europe the gasoline market was divided into 91 RON: 8%, 95 RON: 87.6% and 98 RON: 4.4%, making the average gasoline RON in Japan 91.6 RON and in Europe 94.8 RON, a difference of 3.2 percentage points. According to the study, fuel efficiency will improve by 2-8% by upgrading regular gasoline to 95 RON premium gasoline with up to 8% for supercharged engines and 2-4% for conventional engines (due to compression ratio increase, ignition time optimization and CVT shift point optimization). The share of turbo engine cars in Japan was 11.5% in 2013 and is expected to gradually increase to 32% by 2019." 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Aralık 2016 Paylaş 28 Aralık 2016 +1 Alman servisleri bazı tsi ler için 98 öneriyor mesela. Koray bey, yazılarınızı takip ediyorum ve içi dolu bilgiler var. Otomotiv sektöründemisiniz? Yorum bağlantısı
Koray Demir 28 Aralık 2016 Paylaş 28 Aralık 2016 Koray bey, yazılarınızı takip ediyorum ve içi dolu bilgiler var. Otomotiv sektöründemisiniz?Değilim sadece hobi teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Ümit Kaan 28 Aralık 2016 Yazar Paylaş 28 Aralık 2016 Toyota şöyle diyor vvti motorlar için eğer 95 oktan bulunamazsa (savaş kıtlık vb zamanı kastediyor ona göre üretmişler) araca daha düşük oktanlı benzin veya gaz yağı koyabilirsiniz. Gaz yağı iyiymiş ya, 3,5 lira litresi, lpg ye gerek kalmadı o zaman Yorum bağlantısı
Recommended Posts