İçeriğe Yönlendir

Kar Ve Buzda Abs Fren Mesafesini Uzatıyormuş


Çağatay Özsoy
Çözüme git Serkan Toker tarafından,

Recommended Posts

Evren Erakçora

Buzda yine yaz kış lastiğine göre çok daha iyi.

Cümle hatalı olmuş. Buzda kış lastiği, yaz lastiğine göre çok daha iyidir.
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Asfalta gelince çivili lastik duman olur, bu lastik kardan buzdan çıkıp kuru asvalta geldiğinde çiviler içeri girer, amortisörlü evet  :D  girmese zaten o çiviler haşat olurdu, bence süper bir sistem :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ozlem Kaya

Abs li araba karlı buzda yolda yokuş inerken başlı başına dert maalesef. Kilitlenip duracağına habire arabayı salıyor.. Ne zaman duracağız desen kontrol sende git gidebildiğin kadar durumu oluşuyor yani. :) Abs ye icat edildiği günden beri karşıyım aynı esp ye karşı olduğum gibi. Kontrol bende olacak başka bir şey istemem.. :D

+1.6 Yalniz degilmisim bunu gordum. Beni yakindan taniyanlar bilir, ESPden nefret ediyorum, gereksiz. Cok zaman kapatiyorum onu da.

Yorum bağlantısı
Serkan Toker

+1.6 Yalniz degilmisim bunu gordum. Beni yakindan taniyanlar bilir, ESPden nefret ediyorum, gereksiz. Cok zaman kapatiyorum onu da.

Kapatsanız da zorlanınca kendiliğinden devreye giriyormuş. Ben henüz patinaj harici ışığının yandığını görmedim ama öyle diyorlar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Boşa düşünmeyin, alın şundan olay bitsin, kar ve buz lastiği Nokta. :)

Kaç lira bu lastik ? Pahalı birşey ise itiraz ediyorum Ali hocam, sana kalsak Bill Gates olsak geçinemez batarız. Senin ucuz iş görür birşey tavsiye ettiğin pek görülmüş şey değil.. Kesin bu lastiklerin takımı bize 3 milyora falan malolur... :D

Ağzından bal damlamış Serkan bey :tongue: İşte o anlattığın ABS oluyor :D

Şimdi beni aşağı indirip abs nin sigortasını söktüreceksiniz.. :D

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Kaç lira bu lastik ? Pahalı birşey ise itiraz ediyorum Ali hocam, sana kalsak Bill Gates olsak geçinemez batarız. Senin ucuz iş görür birşey tavsiye ettiğin pek görülmüş şey değil.. Kesin bu lastiklerin takımı bize 3 milyora falan malolur... :D

Ben eniyiyi alırım ve tavsiye ederim kardeş  :biggrin:  (tabii bütçe elverdiği sürece  :D  :tongue: )

Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Ben eniyiyi alırım ve tavsiye ederim kardeş :biggrin: (tabii bütçe elverdiği sürece :D:tongue: )

lastikler kaç lira onu de hele kaçamak cevap verme... :D

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Kapatsanız da zorlanınca kendiliğinden devreye giriyormuş. Ben henüz patinaj harici ışığının yandığını görmedim ama öyle diyorlar.

Sen safkan sürüş aracı kullanıyorsun, bilmezmisin bizde ESP sadece ek destek, zevke koymuşlar, ihtiyacımız yok, audi vw falan kullanır bunu ha birde elzem olan grup var, fiat ve renoğğ, onlara şart  :D  :tongue:

Yorum bağlantısı
Serkan Toker

karda gazlamaaa bakacan bea firen de neymiş.. yan yan gidecen...

Ben gazliyorum ama önümdekiler sanki himalayalara çıkıyorlar, böyle yavaş yavaş gidiyorlar tadı çıkmıyor beaa..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ozlem Kaya

Kapatsanız da zorlanınca kendiliğinden devreye giriyormuş. Ben henüz patinaj harici ışığının yandığını görmedim ama öyle diyorlar.

Benim Poloda yoktu; bu ilk; dizel, otomatik, turbolu, guvenlikli aracim.

Cogu seyi yeni ogreniyorum. Esp den nefret ettim resmen, ben virajlarda zorlamiyorum zaten viraj sevmiyorum. Sadece performansli kullanmayi sevdigim icin, kalkislarda yukleniyorum ve istedigim gibi kalkmiyor araba esp yuzunden, esp kapatinca kalkislarim daha rahat.

Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Sudan ucuz 500 tl. civarıymış tanesi :) karda ve özellikle buzlu ortamda yaşayan birisi olsam kesin alırdım, değermi bence değer :)

O paraya arabayı vurur, tamponu değiştirir çamurlugu boyatirim tertemiz olur.. :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Kapatsanız da zorlanınca kendiliğinden devreye giriyormuş. Ben henüz patinaj harici ışığının yandığını görmedim ama öyle diyorlar.

Kapalı iken kaydığında frene bastığınız an devreye girer.

Mercedeste böyleydi. Fordu ve diğerlerini bilmiyorum.

Nissanı yarın deneyeyim bi :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ozlem Kaya

110 hp mi bu A3 dizel ?

Aynen.

Kapalı iken kaydığında frene bastığınız an devreye girer.

Mercedeste böyleydi. Fordu ve diğerlerini bilmiyorum.

Nissanı yarın deneyeyim bi :)

Anlamadim, kapali iken frene bastiginiz an derken?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Aynen.

Anlamadim, kapali iken frene bastiginiz an derken?

Esp Kapalı iken kaymaya başladığında frene basarsan otomatik olarak aktif hale geçiyor. Freni bırakırsan işini yapmaya başlıyor.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Benim Poloda yoktu; bu ilk; dizel, otomatik, turbolu, guvenlikli aracim.

Cogu seyi yeni ogreniyorum. Esp den nefret ettim resmen, ben virajlarda zorlamiyorum zaten viraj sevmiyorum. Sadece performansli kullanmayi sevdigim icin, kalkislarda yukleniyorum ve istedigim gibi kalkmiyor araba esp yuzunden, esp kapatinca kalkislarim daha rahat.

aman diyim, anlaşılan sen sadece düzde basıp ivmeyi hissetmekten hoşlanıyorsun, esp çok faydalı birşey, ama dediğin gibi sert kalkışta gücü keser, mümkünse lastiklerini daha iyi olanlarla değiştir, patiye düşmez ise tekerler esp yide kapatmana gerek yok, sana yetecektir sanırım, zira aracında o derece güç yok, mesela spor araçlardada esp kapatılıyor, hatta çekiş kontrol gibi özelliklerde, aracın tam gücünü kesen şeyler bunlar...

sen yinede hiçbirşeyi kapatma, aman diyim... virajın iyi değilse ekstra aman diyim...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

merso da tam kapanmıyor. kapanmış gibi yapıp arkadan gizlice çalışıyor. dynoya çıkarınca mesela kapatmak için özel işlem var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ozlem Kaya

Esp Kapalı iken kaymaya başladığında frene basarsan otomatik olarak aktif hale geçiyor. Freni bırakırsan işini yapmaya başlıyor.

Denemek lazim diyecegim ama tarzim degil[emoji19]

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...