İçeriğe Yönlendir

Fiesta 2002-2008 Için Triger Değiştirenler Ve Tecrübeleri


Mustafa Sahin

Recommended Posts

Mustafa Sahin

Evet arkadaşlar, aracım 168 binde. Benden önceki 110 bin de triger değiştirdiğini söyledi. Fazla kilometre yapmadım ama araç 5 yıldır bende, daha önce usta trigeri açıp kontrol ettiğinde triger kayışının üzerindeki yazıların silinmiş olduğunu gördük.  110 binde değişmiş olarak söylenmesine itibar etmemem gerektiğini değiştirmemin iyi olacağını söyledi. Bence de değiştirmekte fayda var dedim ve ;

 

- INA Ekzantrik Seti    (129 TL)

- PIERBURG Devirdaim (100 TL)

 

Aldım. Şimdi en büyük sıkıntı şu ; usta trigeri düzgün takabilecek mi ? Senteyi tutturabilecek mi ?

Yapacak olan özel servis Mersin Oto Kara Ford Servisi. Sadece Ford lara baktığı için tercih ettim. Henüz gidemedim, 100-150  tl civarı bir işçilik alırım dendi.

 

daha önce fiesta 2002-2008 aracına özel serviste triger ve sente ayarı yaptıran varsa deneyimlerini paylaşabilir mi ? Servise gittiğimizde olumsuz veya eksik birşey gördüğümüzde müdahele edelim aracımız zarar görmesin.

Teşekkürler.

 

 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Arif Aykın

Ben de 2003 fiesta benzinli var bende ilk aldığım hafta değiştirdim sonuçta triger bu aksatmaya gelmez. Ben dayco marka almıştım gergi ayarı yapmaya gerek olmadığını söylemişti usta. Ford arabaları otomatik olarak gergiyi yapıyormuş öyle söylendi. Fakat ben v kayışı ve direksiyon kayışını değiştirirken sıkıntı yaşamıştım. Eski sahibi arabaya normal özellikli kayış taktırmış olması gereken elastik özellikliymiş bundan dolayı ustalar elastik özellikliyi takarken baya uğraştılar. Orjinalinde bu şekildeymiş. Ben sanayi de normal bir motor ustasına taktırdım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Sahin

Ben de 2003 fiesta benzinli var bende ilk aldığım hafta değiştirdim sonuçta triger bu aksatmaya gelmez. Ben dayco marka almıştım gergi ayarı yapmaya gerek olmadığını söylemişti usta. Ford arabaları otomatik olarak gergiyi yapıyormuş öyle söylendi. Fakat ben v kayışı ve direksiyon kayışını değiştirirken sıkıntı yaşamıştım. Eski sahibi arabaya normal özellikli kayış taktırmış olması gereken elastik özellikliymiş bundan dolayı ustalar elastik özellikliyi takarken baya uğraştılar. Orjinalinde bu şekildeymiş. Ben sanayi de normal bir motor ustasına taktırdım.

İlk hafta değiştirerek iyi yapmışsınız. Ayardan kasettiğim aslında sente ayarıydı, gerginlikle alakalı bir şey değil, ustalık isteyen bir olay. Her usta da tam anlamıyla beceremiyor korkum var işte bu yüzden.

V kayışı değişimi çok kolay, hem hayati bir parça da değil kopsa bile arabaya çok birşey olmuyor.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...