İçeriğe Yönlendir

Teslanın Auto Pilotu Dünyayı Nasıl Görüyor?


Çağatay Özsoy

Recommended Posts

Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Olmamış Serhat :)

 

?

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Serhat ipeksoy

 

servet abi atışmak gibi olmasın da eleman tek yön otobanda gidiyor, yabancı abimiz ise şehir içi denebilecek bol dolambaçlı levhalı dağ yollarında gidişli gelişli yolda seyir halinde. araç; levhadaki hız limitini okuyup hızını düşürüyor-çıkarıyor, şerit takip ediyor, takip mesafesini koruyor. bütün bunların güzel türkiyemin yollarında ve canım şöförlerimle mümkün mü sence? bak ibrahim hocamın da bir örneği var.

 

haa bir de bu var, şayze-li

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

yatın uyuyun sabaha iş var.

:D  10 km borulu şebeke aplikasyonu var, yatayım valla  :D

 

haa bir de bu var, şayze-li

 

videonun sonuda uymuş, tıklayın.... tıklamış resmen  :D

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Ali bey,

Duster'a ne zaman yyol tutuyor dedim ki :) Konuma girin, orada açık açık yazdım, Megane'dan sonra yol tutuş kötü. Bir cip gibi kullanmak gerekiyor. Ranger daha uzun dingil aralığı ve farklı kategoride bir araç olması sebebiyle yol tutuşunun farklı olması gayet normal.

Direksiyon topluyor normalde. Toplamıyorsa viraj demir kollarını kontrol ettirin.

Bir de 2.0 dizeli yok aletin :)


Tesla ile alakalı:

İlk otopilot kazasını yaptığında firma açıklama yaptı, insan orada kontrolü tutmalı, otopilotu insan kontrol etmeli demişti. Şimdi insan yasal zorunluluktan oturtuluyor diye video başına yazı koymuşlar. Şaşırtıcı...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serhat ipeksoy

Tesla ile alakalı:

İlk otopilot kazasını yaptığında firma açıklama yaptı, insan orada kontrolü tutmalı, otopilotu insan kontrol etmeli demişti. Şimdi insan yasal zorunluluktan oturtuluyor diye video başına yazı koymuşlar. Şaşırtıcı...

 

Sigara içip kanser olduktan sonra sigara firmasına dava açan, kahve bardağını üstüne devirip bir taraflarını yaktıktan sonra içecek firmasına dava açan insanlar yüzünden; sigara paketlerinin üzerine dikkat öldürür, kahve bardaklarının üzerine dikkat sıcak yazıldı. 

 

firmalar artık uyarı yazısını yazıp "bizden günah gitti" diyorlar. teslanınki de bunun sonucu olabilir.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Patron Maybacka biniyor sen dustere mi abi : :D:d 

hiç sorma, pikap Ankaraya gitti geldi, yarın alacağım, tırtster i anında iade, viraja giremeyen arabayı neyleyim, esp de yok :)

 

bizim pikaba sol arka çamurluktan bankanın zırhlı aracı tıklamış, hafif çökme var, alayımda düzelteyim, arabayı bir verdik nerdeyse perte çıkaracaklardı, zavallı Ranger, ortalık kasap dolu kardeşim :)

Ali bey,

Duster'a ne zaman yyol tutuyor dedim ki :) Konuma girin, orada açık açık yazdım, Megane'dan sonra yol tutuş kötü. Bir cip gibi kullanmak gerekiyor. Ranger daha uzun dingil aralığı ve farklı kategoride bir araç olması sebebiyle yol tutuşunun farklı olması gayet normal.

Direksiyon topluyor normalde. Toplamıyorsa viraj demir kollarını kontrol ettirin.

Bir de 2.0 dizeli yok aletin :)

Tesla ile alakalı:

İlk otopilot kazasını yaptığında firma açıklama yaptı, insan orada kontrolü tutmalı, otopilotu insan kontrol etmeli demişti. Şimdi insan yasal zorunluluktan oturtuluyor diye video başına yazı koymuşlar. Şaşırtıcı...

yok ben bilgi için şeyettiydim, araç 12500 km. de viraj demiri sapasağam, topluyor ama yeterli değil, gaza basınca geç kalıyor ve yeteri kadar dönmüyor, ani müdahale de kafa bir tarafa atıyor, ESP şart, aman diyim zorlama, sakin sürüşte iyi, rahat fena değil, ses alıyor ama, yalıtım şart :) alıştım tabii Ford direksiyonuna, hafif geliyor, doğal tabii, uzun dingil aralığı tonaj açısından Ranger çok daha uzun ve ağır, daha iyi yol tutuyor, virajda yatma daha az, bendeki xlt yüksek edişın üstelik, güç olayına zaten girmeyeyim, yani uzun dingil olması birşey değil, yapamayınca yapamıyorsun, jip gibi dediklerin otobanda araba gibi, zaten jip gibi dediklerinde aslında asfalt arabası, kaşkay gibileri yani, range yada land gibileri desen hadi diyeceğim ama onlar bile çok iyi, neyse böyle işte, sende iyi değil demişsin zaten...

  :flowers:

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Abi elektrikli araç alacaktın gücün yetmedi Duster mı aldın anlamadım ben. Onu da şirket mi alıverdi. Neyse bundan al bak sen hem motor özlemin gider hem de elektrikli 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-elektrikli-araclar-elektrikli-otomobil-motopay-motor-kral-grande-elektirikli-otomobil-306005724/detay

:p

:D   bune yahu, bu bizim Ali nin arabası, ben değil ama Ali Tırtöverin, anca ona uyar bu :D  :D  beni anca bunlar keser...

Honda_CRF1000L_Africa_Twin_4.jpg

dramatic1-on.jpg

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

hiç sorma, pikap Ankaraya gitti geldi, yarın alacağım, tırtster i anında iade, viraja giremeyen arabayı neyleyim, esp de yok :)

 

ESP yoksa sizinki makyajsız kasa sanırım. Bu sebeple viraj demirleri de olmayabilir arabada. Direksiyon toplamıyorsa sebebi budur. Dacia makyajsız modellerinde viraj demiri kullanmamış.

Demirleri yoksa servisten satın alarak siz de taktırabilirsiniz, aklınızda olsun.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

ESP yoksa sizinki makyajsız kasa sanırım. Bu sebeple viraj demirleri de olmayabilir arabada. Direksiyon toplamıyorsa sebebi budur. Dacia makyajsız modellerinde viraj demiri kullanmamış.

Demirleri yoksa servisten satın alarak siz de taktırabilirsiniz, aklınızda olsun.

ahanda alet bu, makyajlımı bu? 2016 model, daha 2-3 aylık olmalı...

UHeq8MM.jpg?1

tırt bu, şundan takalım oyunda oynasın araba  :D

P_setting_000_1_90_end_500.png

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Bu olsa kaza yapmaz. :)

o ekranda biz oynarken yaparmı acep, arabayı rahat bırakmam vallahi  :D  gta5 yükleyip denemek lazım  :tongue:

 

neyse SLI yaparız sıkıntı olmaz  :D

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

ahanda alet bu, makyajlımı bu? 2016 model, daha 2-3 aylık olmalı...

UHeq8MM.jpg?1

 

Makyajlı bu. ESP var bunlarda? Standart donanımda geliyor ESP.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Makyajlı bu. ESP var bunlarda? Standart donanımda geliyor ESP.

esp iptal tuşu yok, kontak açınca sağ göstergede üstte, esp ve esp kapalı ışığı yanıyor sonra araç çalışınca sönüyor, virajda uçuyordum, esp li haliyse vay haline, esp olmadan düşünemiyorum o zaman....

 

resmini çekeyim bari...

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

esp iptal tuşu yok, kontak açınca sağ göstergede üstte, esp ve esp kapalı ışığı yanıyor sonra araç çalışınca sönüyor, virajda uçuyordum, esp li haliyse vay haline, esp olmadan düşünemiyorum o zaman....

 

resmini çekeyim bari...

ESP iptal tuşu sol tarafta olmalı. ESP komple kapanmıyor. ASR kapanıyor.

ESP yol tutuşunu arttırmıyor. Yoldan çıkmayı engelliyor. 170 maksimum hızı olan bi arabada kaçla viraja girdiyseniz artık...

Yorum bağlantısı
Sedat Oral

ESP iptal tuşu sol tarafta olmalı. ESP komple kapanmıyor. ASR kapanıyor.

ESP yol tutuşunu arttırmıyor. Yoldan çıkmayı engelliyor. 170 maksimum hızı olan bi arabada kaçla viraja girdiyseniz artık...

iptal tuşu sadece 4x4 te varmış. Doğru mudur?
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

ESP iptal tuşu sol tarafta olmalı. ESP komple kapanmıyor. ASR kapanıyor.

ESP yol tutuşunu arttırmıyor. Yoldan çıkmayı engelliyor. 170 maksimum hızı olan bi arabada kaçla viraja girdiyseniz artık...

viraj için hız çokta önemli değil Sani bey (ciddiyiz bu arada) 110 la girdim, sertti viraj, virajın açısı daha önemli, esp nin olduğunu bile anlamadım çünki araba yapısı gereği zaten biraz zorlanıyor, esp de olsa fizik kuralları bu araç için biraz daha sert davranıyor, esp yol tutuşu arttırmazmı, banamı anlatıyorsun bunları :rolleyes:  ayrıca yoldan çıkmasını engellemek demek birazda tutuş konusuna etki eder sanki... :tongue: yoldan çıkma değil zorlarsan araba takla atıcak gibi, yatış fazla, sert şekilde geyik testi yaptığını düşün, limiti düşük, zorlarsan yoldan çıkmaz, takla atar, öyle 170 le de değil, ani bir durumda kırdın direksiyonu, iş biter.... esp olmadığında kolayca savrulabilir, tabii önce takla atmaz ise...

 

neyse uzatmaya değmez, bir süredir kullanıyorum, genel olarak rahat araba, normal zorlamadan kullanımda yeterli, biraz asfalt sesi var, kullanımı kolay, hacim felan sınıfında güzel, kullanıcı dostu özellikleri var, genel olarak süspansiyonu darbe emmede iyi, yol tutuşta çok iyi değil ama kötü de değil, ortlamalarda  diyelim, motor ufakta olsa seriliği yeterli, iyi gidiyor normal, en çok yakıt hoşuma gitti, ECO mod açık, güçte kayıp var ama olsun, pedala tam basınca geçici iptal sayesinde araba yine gidiyor, depo fulledikten sonra 400 km. den fazla yol yaptım, seviye hala tepede (yol bilgisayarı yok), normal kullanımda gayet güzel, koltukları döşemeyi söküp yaltımda yapılırsa baya farkedecek gibi, dengesini yatışını pek sevmesimde genel olarak baktığımda sevdim, kötü derken yerin dibinede sokmayalım tabii, mesela far ampülü değişimi süper basit, far ayarı çok basit, kaputta lift var, lüks araçlarda bile yok, iç trimler vasat ama bu araca normal, takmadım pek, genel anlamda benden geçer not aldı gibi, yalnız çarpmayacaksın,çok kolay hasar alıyor, kaslı görünüme rağmen bu kaslar kof, yaşam alanına daha çok önem vermişler diyelim, dış kabuk kolayca deforme olur, tabii yaya açısından iyi bu, esnek araba.... neyse genel olarak fena değil Sani bey, idare eder  :)

 

esp soldamı asr de yok gibi, solda tuş varsa ben görmedim, yarın bakayım bari...

 

konu saptı duster testine döndü yahu  :tongue:

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...