Evren Erakçora 14 Kasım 2016 Paylaş 14 Kasım 2016 Otomatik vites ile karşılaştırınca 8bin tl hibrit farkı var. Bence 8bine değer. 1 Yorum bağlantısı
Serhat ipeksoy 14 Kasım 2016 Paylaş 14 Kasım 2016 Serhat abi araba konuşalım ben şaşırdım siz şaşırmayın diye şeettimdiydi. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 14 Kasım 2016 Paylaş 14 Kasım 2016 Kullanım kılavuzu buyrun: https://myportalcontent.toyota-europe.com/Manuals/toyota/C-HR_HV_OM_Europe_OM10538E.pdf 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 14 Kasım 2016 Paylaş 14 Kasım 2016 http://www.autoexpress.co.uk/toyota/c-hr cvt vitesi eleştirmiş. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Kasım 2016 Paylaş 14 Kasım 2016 (düzenlendi) aha tırt çıktı amma dert oldu yahu, olay basit, koy 4 tekere güçlü motoru, koy baba bir akü, koy bagaja hoondaaaa mini jenaratör, ahanda sana elektrikli-şarjlı araba, koy 4 lt benzin dolaş ülkeyi, yerim hibriti üstelik hondanın sesinide duyamazsın 14 Kasım 2016 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 14 Kasım 2016 Paylaş 14 Kasım 2016 http://www.autoexpress.co.uk/toyota/c-hr cvt vitesi eleştirmiş. bence yazılım ayarsız daha prototip kullanmışlar. 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 14 Kasım 2016 Paylaş 14 Kasım 2016 İspanya'da priusa binmiştim taksi olarak , çok hoşuma gitmişti. Bagaj bayağı genişti. Şehir trafiğinde sessizce ilerlemiş, hızlanınca benzinli motora geçişini ekrandan takip etmiştim zevkle. Keşke yarisin hybridine de vergi avantajı gelse. Hiç düşünmeden alırım, çok az yakacağı aşikar... 2 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 17 Kasım 2016 Paylaş 17 Kasım 2016 Tipi çok hoşuma gitti, ancak bu araç alınacaksa hibrit alınmalı bence. Cvt şanzımanda her zamanki gibi olmamış. 2 Yorum bağlantısı
Aykut Uçar 17 Kasım 2016 Paylaş 17 Kasım 2016 Almak için niyetlendiğim fakat tabiki sunroof ya da cam tavan olmayacağını duyduktan sonra test sürüşünü dahi iptal ettiğim araç. Yorum bağlantısı
Engin Akşen 17 Kasım 2016 Paylaş 17 Kasım 2016 (düzenlendi) blob:https://www.youtube.com/bc097403-d03c-49f5-8ac4-017d4455ea54 17 Kasım 2016 tarihinde Engin Akşen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oğuz Varhan 18 Kasım 2016 Paylaş 18 Kasım 2016 https://vimeo.com/192120346 Aracı test ettik sürüş dinamikleri güzel cvt çanzıman sessiz ancak hybrid 2017 den itibaren gelecekmiş 1.2 çekişi pek tatmin etmedi iç işçilik güzel dış tasarım süper arka ne dar ne geniş ön spor hissettiriyor SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Kasım 2016 Paylaş 18 Kasım 2016 Foto daki koltuk kumaşına bakınca test aracı kaç km de idi acaba 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 18 Kasım 2016 Paylaş 18 Kasım 2016 (düzenlendi) hibrit daha yok, esas olması gereken cam tavan gibi şeyler yok, şanzıman hikaye, Ford gibi buda 1-2 makyaj yiyecekki adam olsun, yahu bu arabanın olayı Hibrit olması, onun dışında uyduruk motorla ne getirirsiniz, o koltuklar ne öyle, tırt çıktı buda, Toyota Türkiye, ya adam gibi tam donanım araç getirirsiniz yada o uyduruk saçlı ses alan arabalarınıza kendiniz binersiniz, bu ne yahu 1.2 T-rv (t-ırtversiyon) kime satacaksınız yarım yamalak bu modeli... 18 Kasım 2016 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Kasım 2016 Paylaş 18 Kasım 2016 Cvt max tork devrinde her zaman max çekişi sağlar? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 18 Kasım 2016 Paylaş 18 Kasım 2016 Cvt max tork devrinde her zaman max çekişi sağlar? o motorla sağlasa ne yazar.... hibritte yok, yerim max çekişi Yorum bağlantısı
Oğuz Varhan 18 Kasım 2016 Paylaş 18 Kasım 2016 Foto daki koltuk kumaşına bakınca test aracı kaç km de idi acaba 1500 km TOYOTA nın en saçma şeyi aracın donanım listesinin bulunduğu kataloğa hiçbir yerden ulaşamıyor olmanız. Aracın hybrid modelini de 2017 de getireceklermiş anlayacağınız o ki araç ACELEYE gelmiş Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 18 Kasım 2016 Paylaş 18 Kasım 2016 (düzenlendi) geçmiş olaaa, niyet reklam yoksa hibrit satmak değil, zaten satmayacakta,100 kaadı hibrtie vursan vermem, tam elektrik olmadığı sürece Turbo Dizel-benzinli araçtan şaşmam, beyhude işlerle uğraşıp zaman geçireceklerine sonunda mecbur yapacakları şeyi yapsalarda bizde kurtulsak, petrol devleride duman olsa 18 Kasım 2016 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Kasım 2016 Paylaş 18 Kasım 2016 Buji ler değişti mi doğru tırnak aralığı ile. Çift buji li motor mu Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Kasım 2016 Paylaş 18 Kasım 2016 caponun 90 nı.. bizde 20 falan çift bujili olan motor ise buji tavsyie ederim. motor bambaşka oluyor Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 18 Kasım 2016 Paylaş 18 Kasım 2016 Valla bizde 1.4 honda jazz cvt var resmen çöp şanzıman gücü bu kadar törpüleyen görmedim. 1.6 focus 1 otomatikte kullandım uzun süre oradan iyi mukayese edebiliyorum üstadlar sürekli cvt kullanıyor musunuz? bizde ALBEA speedgear cvt 1.2 var. hayatımda kullandığım en güzel kombinasyon. 140 ile gidiyorum 2300 devir. ses yok. ışıklarda cart diye kalkıyor. evet yarışmıyor ama niye sizler bu kadar "power tutkunu" sunuz? bu araçlar ekonomi odaklı rahat sürüş şehir içi ve dışı efendi kullanım. Valla içimden çoğu kez şu kamyon ve minibüslere niye bu kadar kuvvetli motor koyarlar diyorum. bazen de dışımdan. çünkü sürücü vatandaş 0-1 diye gaza basıyor. dibine kadar allah ne verirse gitmek, kalkabildiği kadar ani kalkmak zorunda mısınız? nedir bu şöförlerin alıp veremediği. hobi amacıyla atraksiyon yapıp pati çekecek araç lazımda ikinci elde 3.0 birşeyler alınır kenara konur. bu araçlar günlük kullanım araçları. sıfır 100 arası 7 saniye olsa ne olur 15 olsa ne olur? caponun 90 nı.. bizde 20 falan çift bujili olan motor ise buji tavsyie ederim. motor bambaşka oluyor Bence nissan 200SX vardı 2.0 çift bujili arkadan çekişli fi tarihinde. hakikaten farklıydı. Kullanım kılavuzu buyrun: https://myportalcontent.toyota-europe.com/Manuals/toyota/C-HR_HV_OM_Europe_OM10538E.pdf broşür bulamayanlar.. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 18 Kasım 2016 Paylaş 18 Kasım 2016 Valla bizde 1.4 honda jazz cvt var resmen çöp şanzıman gücü bu kadar törpüleyen görmedim. 1.6 focus 1 otomatikte kullandım uzun süre oradan iyi mukayese edebiliyorum dct şanzıman olaydı motordaki gibi, jazzın motoru vee dct şanzımanla, honda nc750 dct süper Mert Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 18 Kasım 2016 Paylaş 18 Kasım 2016 üstadlar sürekli cvt kullanıyor musunuz? bizde ALBEA speedgear cvt 1.2 var. hayatımda kullandığım en güzel kombinasyon. 140 ile gidiyorum 2300 devir. ses yok. ışıklarda cart diye kalkıyor. evet yarışmıyor ama niye sizler bu kadar "power tutkunu" sunuz? bu araçlar ekonomi odaklı rahat sürüş şehir içi ve dışı efendi kullanım. Valla içimden çoğu kez şu kamyon ve minibüslere niye bu kadar kuvvetli motor koyarlar diyorum. bazen de dışımdan. çünkü sürücü vatandaş 0-1 diye gaza basıyor. dibine kadar allah ne verirse gitmek, kalkabildiği kadar ani kalkmak zorunda mısınız? nedir bu şöförlerin alıp veremediği. hobi amacıyla atraksiyon yapıp pati çekecek araç lazımda ikinci elde 3.0 birşeyler alınır kenara konur. bu araçlar günlük kullanım araçları. sıfır 100 arası 7 saniye olsa ne olur 15 olsa ne olur? Bence nissan 200SX vardı 2.0 çift bujili arkadan çekişli fi tarihinde. hakikaten farklıydı. broşür bulamayanlar.. sen benim ranger a binde gücü gör, neden güçlü, çünki lazım, yükü bastımmı taşların arasında rampayı çıkacak tabii şehir içinde ne bu pikap diyenlerede haddini bildirecek, güç şart, yoksa işimiz olmaz Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 18 Kasım 2016 Paylaş 18 Kasım 2016 sen benim ranger a binde gücü gör, neden güçlü, çünki lazım, yükü bastımmı taşların arasında rampayı çıkacak tabii şehir içinde ne bu pikap diyenlerede haddini bildirecek, güç şart, yoksa işimiz olmaz yükle tamam.. yüksüz napıyonuz bi düşün. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 18 Kasım 2016 Paylaş 18 Kasım 2016 yükle tamam.. yüksüz napıyonuz bi düşün. benim için zaman önemli, günde 400 km. yol yapıyorum, hız lazım, arabadan seri her yere giren makine, güç şart, acelem var 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts