Serkan Aktay 12 Kasım 2016 Paylaş 12 Kasım 2016 Hep merak etmişimdir, ehliyet sınavında kaza gerçekleşirse, sigorta şirketi bunu karşılar mı? Yada bu araçların daha farklı bir sigortası var mı? https://www.youtube.com/watch?v=NWQd_hw1t8A Yorum bağlantısı
Koray Demir 12 Kasım 2016 Paylaş 12 Kasım 2016 Evren bey buralardaydı yanıtını biliyordur. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Kasım 2016 Paylaş 12 Kasım 2016 Ehliyeti olmayanın yaptığı bir kazayı ödeyecek bir poliçe yok malesef. Ancak çok özel bir çalışma ile teminat altına alınabilir.. Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 12 Kasım 2016 Yazar Paylaş 12 Kasım 2016 Ehliyeti olmayanın yaptığı bir kazayı ödeyecek bir poliçe yok malesef. Ancak çok özel bir çalışma ile teminat altına alınabilir.. Peki burada sorumlu sürücü kursumu olacak yoksa ehliyetsiz sürücü mü? Yorum bağlantısı
Misafir 12 Kasım 2016 Paylaş 12 Kasım 2016 Bu durumla karsilasmadim. Trafik sigortasi karsi tarafi kusur oraninda oder, rucusunda ise klasik bir ehliyetsiz surucu durumu olmadigi, resmi bir uygulama sirasinda oldugundan bence direk surucuye degil, surucu kursuna rucu olur, surucu kursu da kursa oncesindeki sozlesmelere istinaden surucuden alir diye dusunuyorum. Saygilarimla. Şunu kim ödeyecek? Sigortalik bir durum yok. Ariza durumudur, cepten odeyecekler.Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 12 Kasım 2016 Paylaş 12 Kasım 2016 Peki 150 ile giderken 2 ye taktım o sırada heyecandan arabayı bariyerlere sürttüm ve sağ taraf komple hasar gördü..ancak şanzıman ve motor arızasıda oldu..bu durumda kasko şirketi ben şasiyi onarır şanzıman ve motora karışmam diyebilir mi? 1 Yorum bağlantısı
Misafir 12 Kasım 2016 Paylaş 12 Kasım 2016 Peki 150 ile giderken 2 ye taktım o sırada heyecandan arabayı bariyerlere sürttüm ve sağ taraf komple hasar gördü..ancak şanzıman ve motor arızasıda oldu..bu durumda kasko şirketi ben şasiyi onarır şanzıman ve motora karışmam diyebilir mi?Bu beyanla sadece kaporta hasari odenir.Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 12 Kasım 2016 Paylaş 12 Kasım 2016 Yarın sabah direksiyon uygulama sınav görevlisiyim. Kurs yetkililerine sorar durumu öğrenirim. 3 Yorum bağlantısı
Ömer Karabayır 12 Kasım 2016 Paylaş 12 Kasım 2016 Öncelikle denecek şey Allah korumuş. Bu hızda, bu çapta bir kazadan iyi canlı çıkmışsınız denir galiba. Şanzuman ve motor da o şiddette bir kazada hala seçilebiliyorsa o bile iyidir zaten. Şaka bir yana, aşırı hız ve dikkatsizlik nedeniyle oluşan kaza diye kayda geçer galiba. tabi alkol yoksa. Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 12 Kasım 2016 Paylaş 12 Kasım 2016 Sürücü adayların eğitime çıkarken ehliyetli vardır. özel k sınıfı ehliyeti olur. belirlenen güzergahta ona ayrılan eğitim saatinde geçerli olur. Bu yüzden ehliyetli kişi gibi işlem yapılmalıdır. 2 Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 12 Kasım 2016 Paylaş 12 Kasım 2016 Bu beyanla sadece kaporta hasari odenir. Saygilarimla. Peki beyanı dikkatsizlik sonucu aracımı bariyerlere sürttüm diye verdiğimde motor ve şanzıman hasarı ödenebilir mi? 1 Yorum bağlantısı
Misafir 12 Kasım 2016 Paylaş 12 Kasım 2016 Peki beyanı dikkatsizlik sonucu aracımı bariyerlere sürttüm diye verdiğimde motor ve şanzıman hasarı ödenebilir mi?Motorun hasardan sonra mi zarar gordugu yoksa once mi gordugu tespit edilebiliyor mu ona bakilir? Arac onarimi sirasinda ya da eksper tespitinde motorun durumu kendini ele verirse odenmez. Benser sekilde, kaza yaptiniz arac yurur diye dusunerek araci harekett ettirdiniz ve motor zarar gordu. Burada da motor hasari odenmez. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Ahmet Ekici 12 Kasım 2016 Paylaş 12 Kasım 2016 Motorun hasardan sonra mi zarar gordugu yoksa once mi gordugu tespit edilebiliyor mu ona bakilir? Arac onarimi sirasinda ya da eksper tespitinde motorun durumu kendini ele verirse odenmez. Benser sekilde, kaza yaptiniz arac yurur diye dusunerek araci harekett ettirdiniz ve motor zarar gordu. Burada da motor hasari odenmez. Saygilarimla. Sorulara karşılık verdiğiniz cevaplarla görüyorum ki öğreneceğimiz daha çok şey var. Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 12 Kasım 2016 Paylaş 12 Kasım 2016 (düzenlendi) Sürücü kursu direksiyon eğitimi vereceği öğrenci adına aday sürücü olduğuna dair belge düzenler. Bu belge kurs aracında ve eğitmenle birlikte belirlenmiş güzergahlarda araç kullanmak için geçerlidir. Her sürücü kursu aracının bu niteliği ile kasko ve trafik sigortası bulunmak zorundadır. Poliçesinde stajyer ehliyeti ile kullanılacağını bildirilen kloz olması gerekir. Aday sürücü kaza yaparsa aza yanındaki eğitmen kaza tutanağı düzenler. Bu tutanakla sigorta ve hasar işlemleri halledilir. 12 Kasım 2016 tarihinde Rıdvan Ergün tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Hakan Bayrak 12 Kasım 2016 Paylaş 12 Kasım 2016 Hep merak etmişimdir, ehliyet sınavında kaza gerçekleşirse, sigorta şirketi bunu karşılar mı? Yada bu araçların daha farklı bir sigortası var mı? https://www.youtube.com/watch?v=NWQd_hw1t8A Bu araçlarda yolcu bölümünde pedal olmuyor muydu? Ben ehliyet sınavına girdiğimde yanımda sürücü kursu eğitmeni arkada da sınav görevlileri vardı. Bu gibi durumlarda eğitmenin anında müdahale etmesi gerekmiyor mu? Eğer sistem değişmediyse ve araçta pedal olsa bu kaza önlenebilirmiş gibi geldi bana. Öyle olduğunda da sigorta şirketi ödemez sanırım. Yorum bağlantısı
Baki Aburşu 13 Kasım 2016 Paylaş 13 Kasım 2016 Şunu kim ödeyecek? O değilde debriyaj testi geçmiş 1 Yorum bağlantısı
Ali Uymaz 13 Kasım 2016 Paylaş 13 Kasım 2016 Ehliyet uygulama sinavlarinda ben de gorev aliyorum. Aday sinava baslamadan k belgesi duzenleniyor bu belge adayin sinavi suresince ehliyet yerine geçiyor. Odeme konusunda net bi fikrim yok ama ehliyet yerine gectigi icin odeme yapilmasi gerekir diye düşünüyorum. Direksiyon uygulama Sinav baskaninin yani onde yolcu tarafinda oturan kisinin ayaklarinin altinda da debriyaj ve fren bulunuyor. Adayin kaza yapacagini hissettigin anda frene basmak gerekiyor ama bunda da çeşitli faktörler devreye giriyor baskanin refleksleri olayi kavramasi gibi. sonucta bir cok kaza onlenebiliyor ama nadirde olsa kazalar yasanabiliyor. Ben arkada otururken onde oturan arkadaş frene basmakta gecikince en az uc bes kere one uzanip el frenini cekip araci durdugum oldu kisacasi baskan da gozetmen de sonucta insan onlarda gecikip kazayi onleyemeyebiliyor. Birde yan tarafta frene basmak kendi kullandiginiz aracta frene basmak kadar refleksif gerceklesmiyor. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 13 Kasım 2016 Paylaş 13 Kasım 2016 Iste buradada goruluyor ki yeni uygulamada usta ogretici arkada, komisyon baskani onde oturuyor. Komisyon baskani adayi 1 kere goruyor, surucu kursu aracinda dogru duzgun tecrubesi olmuyor. Bu tur kazalar kacinilmaz. Oysaki usta ogretici adayi taniyor kaza ihtimalini de biliyor ona gore refleksleri gelismis. Diyeceksiniz ki usta ogretici onde yardim ediyor. Kurs araclari da ona gore dizayn ediliyor artik. Pedala basildigi anda isik var o isik yaniyor ve adayin sinavi geversiz oluyor. TIR in altinda kalmaktan son anda kurtuldugumdan beri direksiyon uygulama sinavinda gorev almiyorum. Canimi yolda bulmadim. Bu kazada komisyon baskani ben olsam daha bastan ofsayt sinyal yok kalkis sikinti bu aday guzergahi bile bilmiyor donecek yeri daha bilmiyor. Direk birakirim. Kurallar daha da katilasmali herkes ehliyet almasin arkadas. 4 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 13 Kasım 2016 Paylaş 13 Kasım 2016 Bir babanın kızına araba sürmeyi öğretirken çektiği çile. 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Kasım 2016 Paylaş 13 Kasım 2016 Bir babanın kızına araba sürmeyi öğretirken çektiği çile. Babadan, kocadan hoca olmaz 3 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 13 Kasım 2016 Paylaş 13 Kasım 2016 (düzenlendi) Eşimle ilk araç kullandığı zamanlarda çok atıştık. Evet olmuyor. Yen'i araç kullanmayı öğrenen birinin, kendiniz gibi araç kullanmasını beklemek hata... 13 Kasım 2016 tarihinde H.Cenk Bayrakçı tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 13 Kasım 2016 Paylaş 13 Kasım 2016 Eşimle ilk araç kullandığı zamanlarda çok atıştık. Evet olmuyor. Yen'i araç kullanmayı öğrenen birinin, kendiniz gibi araç kullanmasını beklemek hata... Bende bizimkine kullandırırken çok sakin davranıyorum diye çekiniyor. Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 13 Kasım 2016 Paylaş 13 Kasım 2016 Motorun hasardan sonra mi zarar gordugu yoksa once mi gordugu tespit edilebiliyor mu ona bakilir? Arac onarimi sirasinda ya da eksper tespitinde motorun durumu kendini ele verirse odenmez. Benser sekilde, kaza yaptiniz arac yurur diye dusunerek araci harekett ettirdiniz ve motor zarar gordu. Burada da motor hasari odenmez. Saygilarimla. Teşekkürler cevaplar için Yorum bağlantısı
Misafir 13 Kasım 2016 Paylaş 13 Kasım 2016 Teşekkürler cevaplar içinRica ederim.Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Recommended Posts