Burak Balci 3 Kasım 2016 Yazar Paylaş 3 Kasım 2016 Kaporta yapılır, döşeme yapılır, konsol bulunur veya yapılır ama bu elektrik işçiliği nedir arkadaş elektrik mühendisliği doktora tezi sanki. Ustalar bu tasarımı, üretimi ve montajı 3000 TL ye yapmazlar diye düşünüyorum. Elinize emeğinize cebinize sağlık kazasız belasız ve cezasız binin aracınıza. Devamını bekliyoruz. Öncelikle teşekkür ediyorum Elektrik işçiliği hayatta sanayide bulaşılmaz.. Para ve kısa surede halletme taraftarıdır ustalar bu yuzden yapmazlar, yanaşmazlar. Sigortanın arasına kablo sıkıştıran ustaları düşünün Orada elektrik varmı diye elinde ampulle kontrol eden elektrik ustaları düşünün.. Yetersiz bilgiye sahipler malesef gerçekten müthiş iş çıkarmışsınız bayıldım. maşallah benimde gözüme batan bir tek maun kaplama üzerindeki vidalar çekti emmi gibi gerisi mükemmel vidalar için bunu kullanabilirsiniz hem gizlenmiş olur hemde göstergeler ile uyum sağlar http://www.istanbulcivata.com/vida-kapagi-vida-basligi/ Tavsiyen ve fikrin için teşekkür ederim, işte buna kapak derim Piyasada yapışkan ve plastik kapaklar yuzunden açık bıraktım. Cıvatacıya gidip sorayım bi gun Valla helal olsun süper olmuş. Bende sizin gibi taunusu elden geçirmek istedim ama imkanlar el vermedi. Şimdi birine verdim çürük çarık biniyor [emoji17] Umarım taunusun değerini bilir.. 1 Yorum bağlantısı
Burak Balci 3 Kasım 2016 Yazar Paylaş 3 Kasım 2016 Orijinal taunuslarda konsol yok derken anlamadım. Eski taunuslarda 74 vs yoktu bu benim aracım 31 yıldır kapalı garajda ve orijinal Avrupa olanlarda olmayabilir ama. Eğer onu kastetdiyseniz Aracın parlakliğina ve kaportanın temizliğine bayıldım Oldukça temiz duruyor, sizin gibiler var oldukça taunus var olcak.. Evet orjinal taunus alman tasarımı ve almanyadaki taunuslarda orta konsol yok diye biliyorum. Orta konsol otosan tarafından sonradan eklendiğini diye biliyorum. Orta konsolu soktukten sonra, ortada kültablası için açılmış yer oldugu gordum orayı sigortalık olarak değerlendirdim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Kasım 2016 Paylaş 3 Kasım 2016 bu mudur.. budurrr... sadece enjeksiyona geçerek beygir ilave kısmında ben olsam cossworth üst kapak + çift 44 weber e dalardım Yorum bağlantısı
Burak Balci 3 Kasım 2016 Yazar Paylaş 3 Kasım 2016 bu mudur.. budurrr... sadece enjeksiyona geçerek beygir ilave kısmında ben olsam cossworth üst kapak + çift 44 weber e dalardım Tercih meselesi Buna benzer sistemden bahsettin özellikle 40lık weber https://i.ytimg.com/vi/nmlhrPxH7oA/hqdefault.jpg LPG enjektor sistemine geçip, yılbasından sonra benzin enjektor ve 70mm universel gaz kelebeğine geçerek turu bitirmiş olacagım. Seneye turbo işlemine başlıcam, 0.6 bar ile 220hp alınabiliyor tabiki orjinal 51lik egzoz boru yerine 61lik boruya çevirilirse Adım adım olucak hersey.. Karburatorden kurtulmak istiyorum, AFR çok düzensiz ve avans düzensizlikleri sebebiyle sıkıldım.. Özellikle LPG-Karburator ilişkisi berbat Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Kasım 2016 Paylaş 3 Kasım 2016 Şu an solex mi var üstünde. Hareketli Venturisi olan? Yorum bağlantısı
Burak Balci 3 Kasım 2016 Yazar Paylaş 3 Kasım 2016 Şu an solex mi var üstünde. Hareketli Venturisi olan? Weber 32/36 DGAV var fakat üzerinde LPG karburatoru İMPCO CA100 var Amerikadan getirttim fakat ihtiyacımı karşılamadı. 2500 devire kadar düzgün AFR verebilirken sonrası zayıf karışıma düşüyor. Daha once normal mikser vardı daha beterdi Düzgun AFR, avans ve yanma için Distributorsuz ateşleme MegaSquirte geçiş şart Ülkemizde benzin pahalı olmasaydı bu yollara başvurmazdık.. Yorum bağlantısı
Çiğdem Bilen 3 Kasım 2016 Paylaş 3 Kasım 2016 Vay bee çok güzel. Beni baştan yarat olmuş resmen tebrikler 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Kasım 2016 Paylaş 3 Kasım 2016 Böyle işçiliği olan elektrik sektöründe bir kişi dahi tanımıyorum. Yazıklar olsun bizi eğiten sisteme Yine yandı di mi ? rutine bağladım 4 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Kasım 2016 Paylaş 3 Kasım 2016 Böyle işçiliği olan elektrik sektöründe bir kişi dahi tanımıyorum. Yazıklar olsun bizi eğiten sisteme rutine bağladım faturayı ödeyecek müşteri tanıyon mu? 1 Yorum bağlantısı
Serkan Turan 3 Kasım 2016 Paylaş 3 Kasım 2016 Arabayı geri alasım var bu konu yüzünden [emoji17] Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Kasım 2016 Paylaş 3 Kasım 2016 faturayı ödeyecek müşteri tanıyon mu?Tamam bir kaç sefer 10.k avro talep ettim müşterilerden. Bu konuyu başka zaman konuşalım 1 Yorum bağlantısı
Burak Balci 4 Kasım 2016 Yazar Paylaş 4 Kasım 2016 Yorumlarınızı zevkle okudum iyiki varsınız 2 Yorum bağlantısı
Fatih Ada 4 Kasım 2016 Paylaş 4 Kasım 2016 Sürekli bu konuya güncelleme gelecek mi diye bekliyorum Muhteşem 1 Yorum bağlantısı
Misafir 5 Kasım 2016 Paylaş 5 Kasım 2016 Çok güzel. Tebrik ediyorum. [emoji122] [emoji122] Yorum bağlantısı
Emre Sutay 5 Kasım 2016 Paylaş 5 Kasım 2016 ee bi solukta okuduk bitti mi dizi sanıp devamını beklemeye daldık elinize sağlık güzel bir yenileme olmuş. elektrikten ziyade koltuk döşemelerinin de işçiliği güzel görünüyor.. amcalar hakkını vermiş http://hizliresim.com/1NWpEb[/img) direksiyonun sağ alt kısımdaki çubuk şeklinde on/off anahtarların görünümüne takıldım, onlar orjinalinde de o şekildeyse eyvallah, ama değilse (sanırım ki değil) daha gizli olabilseymiş klasik görüntünün korunması çok hoş dururmuş.. düğmelerin üzerine kapaklı, döşeme ile aynı kaplama, istenildiğinde açılabilecek gibi bir sistem oluşturulabilir gibi.. tabi benimki naçizane bir düşünce.. yapılanların yanında çok da önemsiz bir ayrıntı sadece... tekrar tebrikler.. 1 Yorum bağlantısı
Semih Usluer 6 Kasım 2016 Paylaş 6 Kasım 2016 Gece 4 olmuş gözümden uyku akıyor şöle bi göz ucuyla foruma bakayım dedim konuyu gördüm çıkamadım.. Çok güzel çalışma. Elinize sağlık.. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 6 Kasım 2016 Paylaş 6 Kasım 2016 Şu yaptıklarınızın hepsini dışarıya yaptırsanız masrafınız 2 kat idi. Sizi çok iyi anlayabiliyorum. Bir şeyler üretirken ekonomik olarak da kar etmenin mutluluğu paha biçilemez. Çalışmalar harika. Elektrik ve Deri kaplama işi gayet başarılı. Deri kaplamanın püf noktaları için sizi rahatsız edeceğim. Bana özelden numaranızı atabilir misiniz...[emoji122] [emoji122] Yorum bağlantısı
Turkay Enez 6 Kasım 2016 Paylaş 6 Kasım 2016 Uzun zamandır göz ucuyla bakardım konulara. Bu sefer baştan sona okudum. Eline, cebine, aklına sağlık. Her ustayım diyenin bile beceremeyeceği bir elektrik sistemi olmuş. Teybin üste alınması, yanındaki göstergeler çok güzel olmuş. Sade ve işlevsel... 1 Yorum bağlantısı
Burak Balci 6 Kasım 2016 Yazar Paylaş 6 Kasım 2016 ee bi solukta okuduk bitti mi dizi sanıp devamını beklemeye daldık elinize sağlık güzel bir yenileme olmuş. elektrikten ziyade koltuk döşemelerinin de işçiliği güzel görünüyor.. amcalar hakkını vermiş http://hizliresim.com/1NWpEb[/img) direksiyonun sağ alt kısımdaki çubuk şeklinde on/off anahtarların görünümüne takıldım, onlar orjinalinde de o şekildeyse eyvallah, ama değilse (sanırım ki değil) daha gizli olabilseymiş klasik görüntünün korunması çok hoş dururmuş.. düğmelerin üzerine kapaklı, döşeme ile aynı kaplama, istenildiğinde açılabilecek gibi bir sistem oluşturulabilir gibi.. tabi benimki naçizane bir düşünce.. yapılanların yanında çok da önemsiz bir ayrıntı sadece... tekrar tebrikler.. Tebrikleriniz için teşekkür ederim Devamı gelicek kışlık bakımı ve kalorifer sistemi dijitale cevirme işleri var Cam fitili ve sıyırıcı fitilleri değiştireceğim bugun garajıma çektim taunusumu. On/off switchler orjinal değil sonradan ekledim, aracın özellikleri artırdıgım için fazladan buton eklenmesi gerekiyordu Kİ taunusda arka cam rezisant, flaşor, cam otomatiği ve arka sis butonundan başka buton yok. Piyadasa yeni araçların butonları vardı ve bunlar taunusa hiç uymazdı ve çok sırıtırdı. Eski zaman klasik araçların butonları hep çubuk switch anahtardı. Piyasada en kaliteli switch anahtarı aldım tanesi 15lira ve ömürlük. Switc sıralaması; direksiyon sagındaki olanlar 1.Konsol altı aydınlatma 2.220v priz 3.klima (opsiyonel yerine başka özellik konulabilir) 4.arkacam rezisant 5.flaşor direksiyon solunda olanlar 1.LPG ve Benzin 2.Gündüz led far 3.Alt aydınlatma veUzaktan çalıştırma sistemi 4.arka sis far düğmelerin üzeri kapaklı olsa bu kez kapakları açık bırakmak zorunda kalırdık ve modifiyeli araçlar gibi dururdu. Yorum bağlantısı
Burak Balci 6 Kasım 2016 Yazar Paylaş 6 Kasım 2016 Şu yaptıklarınızın hepsini dışarıya yaptırsanız masrafınız 2 kat idi. Sizi çok iyi anlayabiliyorum. Bir şeyler üretirken ekonomik olarak da kar etmenin mutluluğu paha biçilemez. Çalışmalar harika. Elektrik ve Deri kaplama işi gayet başarılı. Deri kaplamanın püf noktaları için sizi rahatsız edeceğim. Bana özelden numaranızı atabilir misiniz...[emoji122] [emoji122] Dışarıya yaptırmaya kalksam elektrik işi bu şekilde olmazdı ) çizip anlatsam kendi kafalrına göre yapılırdı.. İşin ehli ve özel elektrik sistemi yapan usta kimbilir kactane vardır. Kablo kesit hesabı, kablonun dayanırlıgı ve çok damarlı vs derken direk kablo çekerlerdi sonra sorun çıkardı Dışarıya sadece döşmeleri ve kaporta işleri için bıraktım geri kalanı garajımda hallettim. Konsol deri kaplama, direksiyon ve gösterge deri kaplamayı garajımda yaptım. Döşemeci kapıyı,koltukları ve halıyı kapladı. Benim yapabilceğim işçilik değildi 1 Yorum bağlantısı
Burak Balci 6 Kasım 2016 Yazar Paylaş 6 Kasım 2016 Geçtiğimiz ay yaptıgım son güncelleme AFR ve Vacuum göstergesi monte ettim. Yakıt karışımı ve Manifold vakum durumunu takip etmek oldukça işimi görüyor. Motorun subap ve buji durum hakkında bilgi alabiliyorsun. Egzoz manifolda lambda sensoru monte ettim İleriye dönük olarak enjeksiyon sisteminde lazım olucak.. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Turan 6 Kasım 2016 Paylaş 6 Kasım 2016 Geçtiğimiz ay yaptıgım son güncelleme AFR ve Vacuum göstergesi monte ettim. Yakıt karışımı ve Manifold vakum durumunu takip etmek oldukça işimi görüyor. Motorun subap ve buji durum hakkında bilgi alabiliyorsun. Egzoz manifolda lambda sensoru monte ettim İleriye dönük olarak enjeksiyon sisteminde lazım olucak.. Valla helal olsun. Aynı şehirde olsak yaptığınız her uygulamayı taklit ederdim. [emoji4] Yinede edebilirim belli olmaz benim işim [emoji41] 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts