Mehmet Göktürk 20 Ekim 2016 Paylaş 20 Ekim 2016 Homologasyon ve izin konularını düşünmeyip yaylada kulanırım diyenler şu kaynaktan iyi bilgi edinebilir ve malzeme bulabilir: Tahmin edilenden daha kolaydır. http://www.metricmind.com 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 20 Ekim 2016 Paylaş 20 Ekim 2016 Geçen sene fuarda epey İtalyan ürünleri vardı. Defaransiyel ile birlikte 40 Kwya kadar. Brusless motorlar kullanmışlar Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 20 Ekim 2016 Yazar Paylaş 20 Ekim 2016 suzuki swift 4x4 alsak. sorun yaratan arka diferansiyel için ustalar şaftı kesiyormuş çözüm olarak. bu demektir ki mazda sorunu onda yok. anlamlı olur mu? yahut eski samuray/jimni (onda orta dif bile yok) Yorum bağlantısı
Servet Aydın 20 Ekim 2016 Paylaş 20 Ekim 2016 suzuki swift 4x4 alsak. sorun yaratan arka diferansiyel için ustalar şaftı kesiyormuş çözüm olarak. bu demektir ki mazda sorunu onda yok. anlamlı olur mu? yahut eski samuray/jimni (onda orta dif bile yok) Samurai alt şasi motor için çok uygun. Arka sistem elektrikli önler içten yanmalı motor, senkron çalıştırma kolay. Antalyada bayağı baktım motoru bitik olanlara Elimde 2500 d.d, 420 nm motor ve sürücü hala duruyor Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 20 Ekim 2016 Yazar Paylaş 20 Ekim 2016 arabayı hazırlasak offroad için plakasız. sadece yarışlarda kullansak olur mu? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 20 Ekim 2016 Paylaş 20 Ekim 2016 olmaz ofroad homologasyona tersMotor kw kategorisi yokmu 1 Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 21 Ekim 2016 Paylaş 21 Ekim 2016 Muhtemel paylasilmistir, bis i elektrikli yapan bir kardesimiz mevcut. Google -> elektrikli bis. Yorum bağlantısı
Recommended Posts