İçeriğe Yönlendir

Tofaş Elektrikli Araç Projesi


Mehmet Göktürk

Recommended Posts

Servet Aydın

Zamanın yok. Elektrikli araç projesine eleman lazım mutlaka çünkü yarısı şimdi kovulmuştur. :)

Evet zaman sıkıntı. Çağların adamında karoser var. Verse muazzam birşey çıkaracağım ortaya
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

Land mı?


bu arada hurda reno karoser var. al götür yapacak varsa vereyim. içinde ot çıktı.

tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Land mı?

bu arada hurda reno karoser var. al götür yapacak varsa vereyim. içinde ot çıktı.

Verimliymiş. Ne de olsa Renault :D

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Land mı?

bu arada hurda reno karoser var. al götür yapacak varsa vereyim. içinde ot çıktı.

Neyleyim renoyu

400kg komple kupa fiber... Ömürlük

Yorum bağlantısı
Hamit inan
(düzenlendi)

Uzun zamandır merakla elektikli araçları inceliyorum. Benim şahini life kaldırınca sağına soluna bakmış elektrik motoru en iyi nereye olur demiştim. Sonra tekerlekler aklıma gelmişti. Jantlar biraz büyütülse motorlar jantların içinde olsa difransiyel olayı bir şekilde halledilmiş olsa!! Daha verimli olur gibi geliyor bana. Bu konuda fikriniz nedir ? Az önce araştırdım michelin bu konuda arge yapıyormuş.
Hatta buyrun yapılmışı varmış.
http://www.gercekbilim.com/yeni-teker-ici-elektrik-motorlari-inanilmaz-tork-uretebiliyor/

tarihinde Mehmet YILDZ tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Arkaya defaransiyel takılacak, motor bagajda dik duracak, defaransiyel yukarı bakacak, frezeli mil ile aktarım sağlanacak

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Uzun zamandır merakla elektikli araçları inceliyorum. Benim şahini life kaldırınca sağına soluna bakmış elektrik motoru en iyi nereye olur demiştim. Sonra tekerlekler aklıma gelmişti. Jantlar biraz büyütülse motorlar jantların içinde olsa difransiyel olayı bir şekilde halledilmiş olsa!! Daha verimli olur gibi geliyor bana. Bu konuda fikriniz nedir ? Az önce araştırdım michelin bu konuda arge yapıyormuş.

Hatta buyrun yapılmışı varmış.

http://www.gercekbilim.com/yeni-teker-ici-elektrik-motorlari-inanilmaz-tork-uretebiliyor/

inci akü bu teker içi motor ile lpg gibi sonradan dönüşüm çalışmıştı . sanırım ruhsata takılmıştı dönüşüm. önden çekişli de arka teker değişim ile lpg ye alternayifti

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Uzun zamandır merakla elektikli araçları inceliyorum. Benim şahini life kaldırınca sağına soluna bakmış elektrik motoru en iyi nereye olur demiştim. Sonra tekerlekler aklıma gelmişti. Jantlar biraz büyütülse motorlar jantların içinde olsa difransiyel olayı bir şekilde halledilmiş olsa!! Daha verimli olur gibi geliyor bana. Bu konuda fikriniz nedir ? Az önce araştırdım michelin bu konuda arge yapıyormuş.

Hatta buyrun yapılmışı varmış.

http://www.gercekbilim.com/yeni-teker-ici-elektrik-motorlari-inanilmaz-tork-uretebiliyor/

 

 

 

Bunu deneyen çok oldu. Ve fakat aracın süspansiyon konforunun yüksek olması için "unsprung weight" yani yayın altında kalan kısımda bulunan ağırlığın olabildiğince az olması lazım. Tekere motor koyunca teker ağırlaşıyor.

 

Benim dıştan janta monte motor projesi vardı (ki amerikada yapan var) şu an için mevcut araçları dönüştürmede en uygu yöntemlerden biridir. Tam dönüşüm yerine destek amacıyla da kullanılarak yakıt sarfiyatını yarı yarıya düşürmede de kullanılabilir. Acacın muayenesi geldiğinde sökmelisiniz. Ayrıca kaldırıma yaklaşırsanız dikkat etmelisiniz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Hocam, iki adet 48 volt 5kw hub motor ve sürücü almıştık arkadaş ile. Arabayı taşıyacak güçte olmadığı için proje rafa kalktı. Sonradan jeton düştü, hafif araç ile konsept türü bişey yapılabilir di

Geliyoruz hep bütçede takılıp kalıyorum. Yaklaşık 20.000 TL çöpe gitti. Finansör lazım bana

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

3 seneyi geçti satalı. 4000 dolara verdim Adapazarı'nda birine

200 kg taşıma kapasitesi vardı

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...