Selim Kaya 12 Ekim 2016 Paylaş 12 Ekim 2016 Her iki tarafı da okudum. Aralarda kafa karıştıran durumlar yok değil. Vardığım sonuç kıssadan hisse; Ademoğlu şikayetçi olur hasmından. Gider şikayetini kadıya iletir. Velhasılı mahkeme kurulur kadı dinler ikisini de. Şikayetçi sıralar bir bir. Kadı der ki "haklısın". Bir de şikayet edileni dinler. O da anlatır bir bir. Kadı anlatılanlara göre der ki "sen de haklısın". Bu işe ahali sessiz kalmaz. İçlerinden biri, "aman kadı efendi, bu nasıl iştir? Her ikisi de nasıl haklı olur"? Kadı bu sefer de ahalinin durumunu arz edene döner "sen de haklısın" der. Ben bunu anladım vesselam. Hak yerini bulur inşallah. Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 12 Ekim 2016 Paylaş 12 Ekim 2016 Hiçbir servis, onarıma gelen aracı kulanmamalı. Servis içerisinde elbette yer değiştirmek için kullanılacak ama, test sürüşünün bile araç sahibi ile yapılması gerekiyor bana kalırsa. Araç sahibi "aracı şuraya getirin, oradan teslim alayım" diyorsa ve o esnada kaza olduysa o başka iş ama, anlatılanlar o yönde değil. Bir de servise teslim edilen aracı servisten kendin almalısın bana göre... Hayırlısı olsun. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 12 Ekim 2016 Paylaş 12 Ekim 2016 Koltuk ayarını bile değiştirmeleri hoşuma gitmiyor ki arabamla dışarı çıkıp hız yapacaklar. Ne olursa olsun zararın karşılanması lazım hemde fazlasıyla. 1 Yorum bağlantısı
Ali Eren 12 Ekim 2016 Paylaş 12 Ekim 2016 İlginçmiş. Detayları bilemiyorum ama böyle bir durumu yaşamak istemezdim. Yorum bağlantısı
Rıfat Hasar 12 Ekim 2016 Paylaş 12 Ekim 2016 (düzenlendi) Tebarval kiralık aracı arkadaş bakıma götürüyor bu malum opel servisine balata değişimi talebinde bulunur belki de aynı şahıs veya şahıslar bakımı yapıp balataları degistirmeyip 5000 km gider diye gönderiyorlar 1000 km olmadan balatalar diske sürer servise giden aracın hem balata hemde diskleri değiştirip kullanıcı hatası diye şirketimize fatura ettiren bu malum otomotiv servisi... 12 Ekim 2016 tarihinde Rıfat Hasar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 13 Ekim 2016 Paylaş 13 Ekim 2016 Konuda ilginç ayrıntı; konuyu sosyal medyaya servis eden kişi önce araç benim diyor, sonrasında aracın bir firma üzerine olduğu ortaya çıkıyor. BAyi diyor ki ben aracı satın alayım, aracın sahibi firma üzerinde rehin var olmaz diyor. Bence sırf rehin değil, icralık bir durum olabilir. Ondan sonrasında servis ücretini ödeyerek kapatmak istiyor, yine servisin beyanı; şirketle bağı olmayan bu bayan devreye giriyor ve bizden firmanın kendisine borcu olduğunu belirterek aracın ederinden daha fazlasını istedi diyor.... Bana göre en mağdur park halinde çarpılan Insıgnıa sahibi. Başına gelen hadise çok tatsız. Muhattap yok. Diğerleri birbirinden az kusurlu değil zaten. Servis çalışanı ise çiğ süt emmiş ama o da çıkar derse ki bana aracı getiren bayan izin verdi kullan diye şaşırmam:) Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Misafir 13 Ekim 2016 Paylaş 13 Ekim 2016 Bu arada benim kankamında arabası daha 5000 km deyken opel servisinde aracın arka tamponunu duvara çarpmışlar ve aracın tamponu değişmişti. Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 14 Ekim 2016 Paylaş 14 Ekim 2016 İki tarafta hatalı.. Yazılanlardan bir sonuç çıkmıyor..Opel bayisinin yapması gereken Chevrolet marka araç sahibini (ruhsat sahibi) tatmin edecek çözümü bulması kazayı yapan personeli işten atması Insignia sahibini tatmin edici çözümü bulmasıdır.. Daha sonra ruhsat sahibi şirket ile arabayı sattıkları şahıs (arabayı üzerine alamayan) kendi aralarında anlaşacaklar.. Ben arabasına çarpılan Insignia sahibine üzüldüm en çok..Diğer ikisi (40000 TL lik arabaya 90.000 isteyen) sorunlu personel çalıştıran tencere dibin kara seninki benden kara gibi anladım.. Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 14 Ekim 2016 Paylaş 14 Ekim 2016 (düzenlendi) Cevaben yazılan yazıda firmadan 65.000 TL talep edilmiştir denilmiş onuda anlayamadım.. Şimdi 40.000 TL eden arabaya servis 40.000 veriyorsa neden değer düşüklüğü bedelini ilaveten talep ediyorlar onuda anlamadım..olsa olsa arabasız kalınan süreç için belli rayiç değer üzerinden bedel talep edilir diye düşünüyorum.. 14 Ekim 2016 tarihinde Volkan Dinçel tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 14 Ekim 2016 Paylaş 14 Ekim 2016 İki tarafta hatalı.. Yazılanlardan bir sonuç çıkmıyor..Opel bayisinin yapması gereken Chevrolet marka araç sahibini (ruhsat sahibi) tatmin edecek çözümü bulması kazayı yapan personeli işten atması Insignia sahibini tatmin edici çözümü bulmasıdır.. Daha sonra ruhsat sahibi şirket ile arabayı sattıkları şahıs (arabayı üzerine alamayan) kendi aralarında anlaşacaklar.. Ben arabasına çarpılan Insignia sahibine üzüldüm en çok..Diğer ikisi (40000 TL lik arabaya 90.000 isteyen) sorunlu personel çalıştıran tencere dibin kara seninki benden kara gibi anladım.. Mağduriyetin bedeli, mağduriyet giderme değil yaptırım olmalıdır ki gelecekteki diğer mağduriyetlerin önüne geçilsin, olayda asıl suçlama hukuksuz davranışı gizlemeye çalışan bir kurum var düzeltme yoluna ise tepki sonrası gidiyor, fark edilmese mağdur etmeye devam edilecekti. 1 Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 14 Ekim 2016 Paylaş 14 Ekim 2016 Mağduriyetin bedeli, mağduriyet giderme değil yaptırım olmalıdır ki gelecekteki diğer mağduriyetlerin önüne geçilsin, olayda asıl suçlama hukuksuz davranışı gizlemeye çalışan bir kurum var düzeltme yoluna ise tepki sonrası gidiyor, fark edilmese mağdur etmeye devam edilecekti. Hüseyin bey size sonuna kadar katılıyorumda mağduriyeti giderecek olan adalet sistemidir..adamlar ekşisözlükte muhattap bulamıyoruz demişler..konuyu açan Naz hanımın vekaleti tarafımıza ulaşamadı diye belirtilmiş..daha sonra ekşisözlükte okuduğuma göre vekalet sadece Hukuksal süreci takip için verilmiş. Süreç çok karışık ama iş birazda linç kampanyasına dönüşmüş..bu da doğru değil.. 1 Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin 14 Ekim 2016 Paylaş 14 Ekim 2016 Bu arada benim kankamında arabası daha 5000 km deyken opel servisinde aracın arka tamponunu duvara çarpmışlar ve aracın tamponu değişmişti.Duvara çarpma değildir artık bu hadisenin üzerine. Yorum bağlantısı
Eser Yıldırım 14 Ekim 2016 Paylaş 14 Ekim 2016 Bir arkadaşımın aracını da vale çarpmıştı üstelik ehliyetsiz.bir sürü uğraştı Yorum bağlantısı
soner akar 16 Ekim 2016 Paylaş 16 Ekim 2016 Vay be servis,lere,demi güvenmeyeceğiz artık. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 16 Ekim 2016 Paylaş 16 Ekim 2016 Bizim Polo yu vw servisinde çamurluğu sürtmüşlerdi. Hem ücretsiz boyamışlardı hem de bakımdan para almamışlardı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts