Mahmut Sayar 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Tasarım 4-5 yıl içinde tüm araçlarda bu çizgilere kayacağını düşünüyorum. Artık keskin hatlı, kaslı, agresif görünümlü araçlar tercih ediliyor. Şimdi garipseyebiliriz, lakin üç beş yıl sonra şimdi kullanılan araçlar yumurta oluverir. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Birkaç gün öncesinden Elazığ Honda bayi tarafından 8 Ekim 'de yapılacak olan bu lansmana davet edildim. Bugün de davete icabet edip merakla beklediğim 10. nesil Civic 'i canlı canlı görüp, sürme fırsatı buldum. Sırasıyla 8. ve 9. nesil civic sahibi olmuş biri olarak kullanıcıların dert yandıkları noktaları çok iyi bilmekteyim. Test sürüşü esnasında araca yabancı biri olarak değil, aracı yermek için şoför koltuğuna bindim. Binerken de telefonuma bir uygulama olarak indirdiğim "soundmeter" programını açtım. Lakin araç içi ses şiddeti benim için önemli bir kriter. Satış temsilcim bana kendisine bu verinin 71Db civarı olduğu söylendiğini söyledi. Vites önünde bulunan yere telefonumu koydum, besmelemi çektim, koltuğumu ayarladım ve aracı hareket ettirdim. Koltuk pozisyonum normalde en arkaya bir tık kala, bel pozisyonum ise hafif yatıktır, malum göbek. Bu şartlar altında kendi aracımda arkamda oturabilen insan boyu 160cm sınır. Ama yeni civicde arkama 178 lik bir arkadaşım oturdu ve yeri kendi tabiriyle "yayla" idi. Kullandığım araç Elegance yani orta segment benzinli ve Cvt şanzımandı. Koltukları ne sarıp insanı bir kaba koyuyor, ne de boşta bırakıyor. Belki de benim cüssemden dolayı böyle algılamış olabilirim. Ama söyleyecek tek sözüm benim aracımdaki koltuklardan daha iyi tutuyor. Aracın göğüs malzeme kalitesi sınıfında yine ortalama seviyede. Üst kısımları yumuşak, fırçalanmış alüminyum altı seviye sert plastik. Klima yine sessiz denebilecek seviyede çalışmakta. Ses sistemini hiç açmadım. Orta konsol üstte konumlandırılmış, bir eli vites üzerinde seyahat edenler için çok iyi bir konumda. Kapı kolçağı da çok iyi bir yerde. CVT, beklediğim gibi geldi. Hissiyatsız, iett otobüsü kıvamında. Ama şu çok dikkatimi çekti. Araçla giderken birden "hız sınırını aştınız" uyarısı geldi, kadranlar 120 'li süratlere gelmişti. Halbuki gaza basarken bu kadar hızlanacağını ummuyordum. Ya gaz pedalı çok yumuşak ve ben araç içiyle ilgilenirken ne kadar süre geçtiğini farkedemedim, yada araç gerçektende hızlanışını belli ettirmiyor. Bu süratlere çıkmışken telefonuma baktığımda 72 db gösteriyordu (klima açık) ve içeride yandım yandım bir rüzgar sesi yoktu. Bununla beraber boyaların üzerinden geçerken lastik seslerini duymuyor da değildim. Evet, yalıtım bir tık daha iyi. Aracı 100 km/h hıza düşürdükten sonra sert fren yapacağım uyarısında bulunup, trafiği kontrol ettikten sonra deyim yerindeyse pedala oturdum. Çivi gibi çaktı, hiç beklemiyordum. Bu konuya biraz daha aşağılarda geri döneceğim. Sebebi var. Direksiyon çok yumuşak geldi bana. Şehir içi tam kıvamında, hiç yormaz ama uzun yolda biraz sertlik aramıyor değil insan. Belki modları vardır, o kadarını bilemiyorum. Arkadaşıma aracı verdim ve arka tarafa geçtim. Boyum 184cm. Baş mesafesi yeterli, diz mesafem ise (koltuk benim ayarımdaydı) bir parmak boşlukluydu. Arka koltuklar ön koltuklardan biraz daha yüksek galiba, bende böyle bir algı oluştu. Bunu da aklıma gelmişken yazayım. Araç, içeride bunaltmıyor. Ferah bir sürüş ve yolculuk vaad ediyor. Arka kapı malzemeleri tamamen sert plastik, hatta tıklatınca arkam boş diyor. Eskisi gibi araç içine rüzgar girmiyor (yüksek süratlerde). Bunlar sürüşle ilgili yaşadıklarım. Aracı plazada kontrol ettiğimde, davlumbazların yalıtımsız olduğunu gördüm. Bagaj yine yalıtımsız. Bir tek keçeye benzer o bagaj halısı var, altı sac. Motor alt koruma kapağı var, peşin peşin konuşmak doğru değil lakin Honda, 2012 model FB7 'lerde yine kapak takmış, 2013 ve üzeri modellerde o kapağı çıkarmıştı. Aynısı olabilir. Kararan dikiz aynasını fazladan para vererek alıyorsunuz. Yine kaçılmış. Araç elegance olduğu için biraz opsiyon kullanılmış. Navigasyon ekranı executive paketinkinden takılmış, jantlar 17" olanıyla değiştirilmişti. Lastiklerde ise Prelli Cinturato 7 'ler vardı. Belki de böylesine etkileyici frenleme bu lastiklere borçluydu. Plazadaki araçların lastikleri ki buna executive paket olanda dahil üzerlerinde Turanza mevcut. Sonuç olarak tasarım kişiden kişiye değişir. İyi yada kötü demektense güzel yada çirkin demek daha manalı olur. Motorun LPG ile uyumu çok önemli, bu kullanıcıya dizele alternatif sunuyor. Fabrikanın bu işin altına imza atması Galatasaray Eski Başkanı Ünal Aysan tabiriyle "çilek" oluyor. C segmenti bir araç için sessiz, sürüş konforu sınıfının üzerinde ve bu donanımda bu yakıt ekonomisi sunan bir araç olarak bence Civic güzel bir tercih. Kanaatim; fabrika çıkış LPG 'li bir modeli alınabilir. 4 Yorum bağlantısı
Emrah Altun 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Birkaç gün öncesinden Elazığ Honda bayi tarafından 8 Ekim 'de yapılacak olan bu lansmana davet edildim. Bugün de davete icabet edip merakla beklediğim 10. nesil Civic 'i canlı canlı görüp, sürme fırsatı buldum. Sırasıyla 8. ve 9. nesil civic sahibi olmuş biri olarak kullanıcıların dert yandıkları noktaları çok iyi bilmekteyim. Test sürüşü esnasında araca yabancı biri olarak değil, aracı yermek için şoför koltuğuna bindim. Binerken de telefonuma bir uygulama olarak indirdiğim "soundmeter" programını açtım. Lakin araç içi ses şiddeti benim için önemli bir kriter. Satış temsilcim bana kendisine bu verinin 71Db civarı olduğu söylendiğini söyledi. Vites önünde bulunan yere telefonumu koydum, besmelemi çektim, koltuğumu ayarladım ve aracı hareket ettirdim. Koltuk pozisyonum normalde en arkaya bir tık kala, bel pozisyonum ise hafif yatıktır, malum göbek. Bu şartlar altında kendi aracımda arkamda oturabilen insan boyu 160cm sınır. Ama yeni civicde arkama 178 lik bir arkadaşım oturdu ve yeri kendi tabiriyle "yayla" idi. Kullandığım araç Elegance yani orta segment benzinli ve Cvt şanzımandı. Koltukları ne sarıp insanı bir kaba koyuyor, ne de boşta bırakıyor. Belki de benim cüssemden dolayı böyle algılamış olabilirim. Ama söyleyecek tek sözüm benim aracımdaki koltuklardan daha iyi tutuyor. Aracın göğüs malzeme kalitesi sınıfında yine ortalama seviyede. Üst kısımları yumuşak, fırçalanmış alüminyum altı seviye sert plastik. Klima yine sessiz denebilecek seviyede çalışmakta. Ses sistemini hiç açmadım. Orta konsol üstte konumlandırılmış, bir eli vites üzerinde seyahat edenler için çok iyi bir konumda. Kapı kolçağı da çok iyi bir yerde. CVT, beklediğim gibi geldi. Hissiyatsız, iett otobüsü kıvamında. Ama şu çok dikkatimi çekti. Araçla giderken birden "hız sınırını aştınız" uyarısı geldi, kadranlar 120 'li süratlere gelmişti. Halbuki gaza basarken bu kadar hızlanacağını ummuyordum. Ya gaz pedalı çok yumuşak ve ben araç içiyle ilgilenirken ne kadar süre geçtiğini farkedemedim, yada araç gerçektende hızlanışını belli ettirmiyor. Bu süratlere çıkmışken telefonuma baktığımda 72 db gösteriyordu (klima açık) ve içeride yandım yandım bir rüzgar sesi yoktu. Bununla beraber boyaların üzerinden geçerken lastik seslerini duymuyor da değildim. Evet, yalıtım bir tık daha iyi. Aracı 100 km/h hıza düşürdükten sonra sert fren yapacağım uyarısında bulunup, trafiği kontrol ettikten sonra deyim yerindeyse pedala oturdum. Çivi gibi çaktı, hiç beklemiyordum. Bu konuya biraz daha aşağılarda geri döneceğim. Sebebi var. Direksiyon çok yumuşak geldi bana. Şehir içi tam kıvamında, hiç yormaz ama uzun yolda biraz sertlik aramıyor değil insan. Belki modları vardır, o kadarını bilemiyorum. Arkadaşıma aracı verdim ve arka tarafa geçtim. Boyum 184cm. Baş mesafesi yeterli, diz mesafem ise (koltuk benim ayarımdaydı) bir parmak boşlukluydu. Arka koltuklar ön koltuklardan biraz daha yüksek galiba, bende böyle bir algı oluştu. Bunu da aklıma gelmişken yazayım. Araç, içeride bunaltmıyor. Ferah bir sürüş ve yolculuk vaad ediyor. Arka kapı malzemeleri tamamen sert plastik, hatta tıklatınca arkam boş diyor. Eskisi gibi araç içine rüzgar girmiyor (yüksek süratlerde). Bunlar sürüşle ilgili yaşadıklarım. Aracı plazada kontrol ettiğimde, davlumbazların yalıtımsız olduğunu gördüm. Bagaj yine yalıtımsız. Bir tek keçeye benzer o bagaj halısı var, altı sac. Motor alt koruma kapağı var, peşin peşin konuşmak doğru değil lakin Honda, 2012 model FB7 'lerde yine kapak takmış, 2013 ve üzeri modellerde o kapağı çıkarmıştı. Aynısı olabilir. Kararan dikiz aynasını fazladan para vererek alıyorsunuz. Yine kaçılmış. Araç elegance olduğu için biraz opsiyon kullanılmış. Navigasyon ekranı executive paketinkinden takılmış, jantlar 17" olanıyla değiştirilmişti. Lastiklerde ise Prelli Cinturato 7 'ler vardı. Belki de böylesine etkileyici frenleme bu lastiklere borçluydu. Plazadaki araçların lastikleri ki buna executive paket olanda dahil üzerlerinde Turanza mevcut. Sonuç olarak tasarım kişiden kişiye değişir. İyi yada kötü demektense güzel yada çirkin demek daha manalı olur. Motorun LPG ile uyumu çok önemli, bu kullanıcıya dizele alternatif sunuyor. Fabrikanın bu işin altına imza atması Galatasaray Eski Başkanı Ünal Aysan tabiriyle "çilek" oluyor. C segmenti bir araç için sessiz, sürüş konforu sınıfının üzerinde ve bu donanımda bu yakıt ekonomisi sunan bir araç olarak bence Civic güzel bir tercih. Kanaatim; fabrika çıkış LPG 'li bir modeli alınabilir. Gökhan hocam çok güzel noktalara değinmişsiniz. Uzun yıllardır Civic kullanıcısı olmanız da yorumlarınızı daha da değerli yapıyor. sormak istediklerim? - Kullandığınız araç LPG limiydi? Eğer LPG li ise araç kadranından LPG verilerini görebildiniz mi? - Arka koltukların ortasındaki şaft tüneli yüksekliği nasıldı? Arkada 3 kişi rahat seyahat edebilir mi? - Test aracının yakıt ortalaması ne idi? Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Gökhan hocam çok güzel noktalara değinmişsiniz. Uzun yıllardır Civic kullanıcısı olmanız da yorumlarınızı daha da değerli yapıyor. sormak istediklerim? - Kullandığınız araç LPG limiydi? Eğer LPG li ise araç kadranından LPG verilerini görebildiniz mi? - Arka koltukların ortasındaki şaft tüneli yüksekliği nasıldı? Arkada 3 kişi rahat seyahat edebilir mi? - Test aracının yakıt ortalaması ne idi? 1- Araç benzinli modeldi, LPG 'li plazada bile yoktu. Elazığ 'a getirmemişler. 2- Şaft tüneli benim de ayrıca dikkatimi çekti, benim araçta yok ama bunda vardı. Yüksekliğine dağ mı tepe mi dersek tepe derim. Araç geniş olduğu için bir bacak sağda bir bacak solda kalacak şekilde seyahat edilebilirdi, zorda kalınırsa farklı varyasyonlar da bulunabilir. Özet olarak evet, seyahate engel değil. 3- Test aracı, bedava benzin diye bas babam bas olarak kullanıyor, biliyoruz. Bunun için test araçlarının yakıt ortalaması benim için önemli değil. Bunun için kullanırken merak edip bakmadım. Katalog verisinde şehir içi 9,2lt/100km yazıyor. Honda, yakıt tüketimini çok yakın değerlerde tutturuyor. Yorum bağlantısı
Cem Işık 9 Ekim 2016 Paylaş 9 Ekim 2016 Rs olanın rakamı nasıl acaba?enterasan bi şekilde hoşuma gitti araç Yorum bağlantısı
Talip Eren 9 Ekim 2016 Paylaş 9 Ekim 2016 6 yıldır Honda kullanan biri olarak,iç tasarım güzel lakin fd6 dan sonra dış tasarıma bir türlü alışamadım,sevemedim. Gövde teker oranı iyice bozulmuş,yeni kasa accord da öyle,tekerler emanet duruyor. Resimlerdeki profilden görünen beyaz civic bir an fluence anımsatmadı değil. 1 Yorum bağlantısı
Murat İsmail 9 Ekim 2016 Paylaş 9 Ekim 2016 Adamlar araba yapmış çok güzel araba bizede nasip olur inşallah SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Ekim 2016 Paylaş 9 Ekim 2016 fabrikasyon lpg ve otomatiği bayağı alıcı bulur bir önceki kasasını tarihten silmeli bu güzel olmuş uzaktan volvo bugün audi showroom gezdim de bu arabalar bedava geldi bana Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ekim 2016 Paylaş 9 Ekim 2016 Rakamlara bakımda, mazdayı bedavaya almışım 4 Yorum bağlantısı
Onur Demir 9 Ekim 2016 Paylaş 9 Ekim 2016 EK kasa nereee bunlar nere. Çok büyük. Çok uzak geliyor bana. Çeviricek devir saati bile yok Hafifletemezsin, spoon jant takamazsın, headers düz boru yapamazsın. Seven beğenen güle güle kullansın. Yorum bağlantısı
Selim Kaya 9 Ekim 2016 Paylaş 9 Ekim 2016 Zevk meselesi tabi de, FD6 daha bi değerlendi gözümde. Ruhum ihtiyar benim. Hız sabitleyici ile sağdan sağdan 100 km ile yeter bana. Tipi de hâlâ daha güzel "bence". Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Ekim 2016 Paylaş 9 Ekim 2016 Rakamlara bakımda, mazdayı bedavaya almışım bugün kulaaan çınlamıştır bol bol.... audi showroom gezdim de 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ekim 2016 Paylaş 9 Ekim 2016 (düzenlendi) bugün kulaaan çınlamıştır bol bol.... audi showroom gezdim de Saat 13 civarı bir ara parlıyordu kulağım 9 Ekim 2016 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emrah Altun 10 Ekim 2016 Paylaş 10 Ekim 2016 6 yıldır Honda kullanan biri olarak,iç tasarım güzel lakin fd6 dan sonra dış tasarıma bir türlü alışamadım,sevemedim. Gövde teker oranı iyice bozulmuş,yeni kasa accord da öyle,tekerler emanet duruyor. Resimlerdeki profilden görünen beyaz civic bir an fluence anımsatmadı değil. Yahu ben de hangi araca benziyor hiç yabancı gelmiyor diyordum. Fluence gerçekten ön tarafa yandan bakınca. Yorum bağlantısı
Turgay Özçelik 10 Ekim 2016 Paylaş 10 Ekim 2016 (düzenlendi) Bu gidişat pek hayra alamet değil. Bu dizayn işi hayli basmakalıp olmaya başladı. Özellikle bu çekik gözlüler estetiğin e sini bırakmadılar. Arabaların hepsi optimus pırayma veya voltrana benzemeye başladı. Aşağıdaki de toyotanın. 10 Ekim 2016 tarihinde Turgay Özçelik tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever 13 Ekim 2016 Paylaş 13 Ekim 2016 Çok beğendim inceledim ben de bayide. Araç eskiye göre gerçekten alçak olmuş. Hadi söfor koltuğu yükseklik ayarı var ama yolcu koltuğuna oturduğumda yerde hissettim kendimi resmen, çok alçak olmuş, o biraz rahatsız etti ama onun dışında çok beğendim. Fiyat yüksek tabi ki. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 13 Ekim 2016 Paylaş 13 Ekim 2016 Türkiye"ye gelen motorlar euro5 , Avrupa"dakilerin Euro 6 olduğunu duydum. Doğru mudur? Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 13 Ekim 2016 Paylaş 13 Ekim 2016 Türkiye"ye gelen motorlar euro5 , Avrupa"dakilerin Euro 6 olduğunu duydum. Doğru mudur?Muhtemelen Avrupa'daki motorlar turbolu olanlardır. Bize eski nesil benzinli motorlar geldiği için euro5 olabilir. Yorum bağlantısı
Alper Aytar 14 Ekim 2016 Paylaş 14 Ekim 2016 Dün bende yeni Civic için bayiye gittim yanımda yıllardır Honda sahibi olan bir abimle birlikte.Kendisi 2007 yılında sıfır aldı benzinli bindi ve 2013 yılında tekrar sıfır alıp yine benzinli kullanıyordu.Geçenlerde aracını satti bana dedi gidip bakalım diye.Yalana gerek yok bende 2003 passat var malzeme olarak çok düşük kalite geldi.Hele ki bagaj da yalandan bi keçe koymuşlar altında hiç malzeme yok yalıtıma dair... Çamurluk içleri falan da ona keza öyle ama yolda teste çıktığımızda araç sessiz geldi hava kuru ve yol düzgün o sebepten olabilir yağmurlu hava veya çakıllı yolda bakmak lazım.Arka kısmı gerçekten geniş yapmışlar koltuklar falan güzel.Tasarim güzel olmuş ekranda bir km sıfırlama çubuğu var gidenler özellikle dikkat etsinler mübalağasız 15 cm var çok ilginç geldi gözüme takıldı. 1.6 atmosferik motor olması çok kötü ama ülkemizde lpg kullanıcısi fazla olduğu için iyi denilebilir. Göze değişik gelen ama hoş bir araba fiyatlar bence pahalı çokta öyle bir donanım yok. Yeni araçlara göre kiyaslarsak hiç bisey yok gibi Tampondaki Amerikan park lambalari şahane duruyor. GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 14 Ekim 2016 Paylaş 14 Ekim 2016 Israrla ve inatla şu Çin malı çakma jant furyası ne zaman bitecek acaba? 5 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 14 Ekim 2016 Paylaş 14 Ekim 2016 (düzenlendi) Tipini ne iç ne dış beğenmedim, tablet modasına uymuşlar. Göstergenin janjanı samsung televizyonlar gibi git gide abartılıyor. Motor-şanzıman da pek keyif verici değil. Şirket aracı olarak verilmesi dışında almayacağım bir araç. Tipine alışmam 3 yıl sürer. 14 Ekim 2016 tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 14 Ekim 2016 Paylaş 14 Ekim 2016 Bugün Honda ya gidip bir yakınım ile birlikte aracı inceledim. Ancak tam bir hayat kırıklığı yaşadık. Malzeme kalitesi eskisine göre çok düşmüş. Yedek lastiğe bakmak için bagaj tabanını kaldırınca altının karton gibi birşeyden yapıldığı gördüm. Test sürüşü istedik haftaya Salı gününe yer ayırttık ancak ilk izlemin çok kötü. Ortada Hemen Yeni civic yanındaki HB versiyonuna baktık. O çok daha kaliteli duruyordu. Ancak o araca da yakınım pek beğenmedi. İbre yeniden Leon a kaydı . Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 14 Ekim 2016 Paylaş 14 Ekim 2016 İç mekan güzel olmuş ama, sedanın arka kısmının inişinde bir değişiklik var, liftback desem değil aynısı güncel CRV'nin arka cam kısmında da var. Zamanla gözümüz alışır herhalde... Yorum bağlantısı
Recommended Posts