Erdal Delebe 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 Valla Hakan abi resimler anlatım filan süper olmuş. Honda bu amme hizmetini ödüllendimeli bence. Başka bi yerde görmüştüm aracı ama şimdi sen anlatınca civic başka bir kategoriye geçti benim gözümde. Tip konusu göreceli. FD6 dan sonra bence aradaki geçiş direk buna olsa daha yırtıcı olurmuş. Paylaşım için teşekkürler Yorum bağlantısı
Burak Güler2 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 Araç güzel duruyor. LPG olayı da iyi fakat LPG için istenen para saçma değil mi? Lpg için fiyat farkı neredeyse dizel kadar zaten. Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 Güzel olmuş. Ama diz mesafesi genişlemiş gibi sanki Yorum bağlantısı
Misafir 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 Honda'nin bir piyasa algisi var. Otomatik vites olup ariza cikarmayan, motoru cok uzun omurlu arac kategorisinde Honda'yi secenler surpriz sevmeyen kullanicilar. Honda ayni zamanda donanim konusunda comert davraniyor. paket donanimda opsiyonel sexenek olmadan sunroof sunan bir marka. Cvt vites hondanin klasigi. Bugune kadar honda kullanicisi bu cvt vitesten sikayet etmedi ki degissin. Fiyat 90.000tl degil, en pahali donanim 90.000tl. Rakipleri ayni donanimda kaca geliyor bakmak lazim. Lpg fiyati sadece disardaki lpg kiti montaji olarak dusunuldugunde hatali olur. Aracin motor aksami da lpg uyumlu, servis tam garanti veriyor, arac sistemi ile tam uyum sagliyor ve yanilmiyorsam bunun farki 5.000TL. Bugun aracina lpg taktirab uzun vadede rektefiyeyi normal karsilayip kabul ederken Honda bu olumsuzlugu ortadan kaldiriyor. Motor eski teknoloji. Evet bize gore eski teknoloji. Onlarca aracin teknik donanimina hakim Gecenin bir saati akilli telefonu ile foruma girip, cift ekran modundan arac karsilastiran kullanici grubu icin esko teknoloji. Peki 55 yasinda emekli Hasan amca ayni fikirde mi acaba? Ya da renaul clio 1.4 rxt'den yeni araca gececek Suna Hanim icin birinci oncelik mi turbo beslemeli motor. Turbo pazarinda nasil markalar yeraloyorsa Honda da atmosferik pazarinda mucadele ediyor ve Japonlarin benzinli motorlari her acidan Avrupali rakiplerinden ustun. Eger turbo icad olmasaydi pazari Japonlara kaptirirlardi. Hayatimda Hondam olmadi. Belki de hic olmayacak, cunki kararan ayna koymadilar bir turlu civic'e:) ama 10. Jenerasyonunu cikarmis ve her nesli cok tutmus bir araci elestirirken Honda Türkiye'ye de eksik akil muamelesi yapmamak lazim. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Semih İzgi 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 Hala 1.6 atmosferik mi... Millet 1.2 1.4 Turbo kullanırken inatla 1.6 atmosferik getirmek nedir. Yurtdışında 177 hp modelleri var mis. Tipi güzel, avrupanın tasarım kültürüne ayak uydurmuşlar biraz. Yorum bağlantısı
Erdal Aydın 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Bence civic fd6 da zirveye çıktı, sonraki her kasa biraz daha cirkinlesiyor. Bu belki de güzel biseydir, 10 sene sonra apacilerin eline oyuncak olmaz belki. 2 Yorum bağlantısı
Murat Altay1 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Arac bagaj goruntusu haric super bence Sabah sabah ins boyle bir aracim olur birgun dedim Yorum bağlantısı
Misafir 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Ekonomim yettiğinde kullanacak olduğum tek marka.. Çok güzel olmuş tasarımı. Maşallah Yorum bağlantısı
Okan Tansel 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 (düzenlendi) Anlatım hariha ağızına sağlık.Araç ala lakin benim tarzım tercihim olmazdı bu tarz o paraya ya mazda ,yada mıtsubishi bakardım heral de diye düşünüyorum. der gider yine 1,5 otomatik full dolu focus , olmadı mondi alırdım beeeeeeee 8 Ekim 2016 tarihinde Okan Tansel tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 jant gövde oranı çok kötü, emanet takılmış gibi. Plastikler renginden ötürü kötü gözüküyor. Önceki kasada olan boya atma sorununu yaşamaz inşallah Yorum bağlantısı
Cavit Çırakoğlu 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Anlatım için teşekkürler. Bi ara önden Isuzu d max e benzetti ben ne alakaysa. ☺ Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadir 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Bu nasıl tanıtım böyle, sanırsın Honda forum.. Yorum bağlantısı
Misafir 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Ben beğenmedim çok büyümüş ve kabalaşmış iyice transformersa bağlamışlar ayrıca çok pahalı, manuel orta paketi 84.000 lira?. Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Hakan abi konuyu açacağım zamanı bekledim. Araç çok güzel, motora bence takılmamalı yeni versiyonlar geleceğine göre sıkıntı yok... Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Araç çok güzel bence başarılı. Fakat jantlarda şu siyahları kullanmasalar. Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Benim en çok hoşuma giden detay Amerikan park olayi, Fordun da bu detayı yeni araçlarında kullanmasını isterim, araçlara ayrı bir hava katıyor bence Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Kendimi çok zorluyorum sevmek için ama dış görüntüsü halen çok absürt geliyor. Gözüm biraz zor alışacak gibi. İç mekana diyecek söz yok. Kaliteli ve güzel görünüyor. Benzinli turbo rs nodelinde cvt şanzımanın manuel gibi oranlı kullanımı mümkünmüş diye izledim bir yerde. Dış tasarımına gözün alışırsa turbo rs modelini almak isterdim. Yorum bağlantısı
İsmail Kızılkaya 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 cok guzel gorunuyor yarın ıkı modifiyede yapılınca pıyasada göze cok daha hos gelecek gıbı Yorum bağlantısı
Emrah Musalli 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 (düzenlendi) İlk gordugumde yapı olarak mitsubishi attrage i anımsattı. 8 Ekim 2016 tarihinde Emrah Musalli tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Celil Alpay 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Apachee style jantlari hic beğenmedim. Haricinde guzel araba. Fiyat cok yuksek.. Yorum bağlantısı
Oğuzhan Alp 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Turbo olanı gelince; sıvı sistem yeni tip lpg takılırsa fabrikadan cıkıslı olarak yok satar. Dizel sanırım 110.000 Tl olarak gelir Yorum bağlantısı
Tamer Olcay Çiçek 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 ön tasarım iyi de arka tasarım stoplar olmamış sanki Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Asfalt sesi alma durumu nedir, önemli olan bu benim için, kullanan varmı? Yorum bağlantısı
Recommended Posts