Ahmet Hacıoğlu 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 arkadaşlar merhaba . şu an kullanmakta olduğum 2011 civic elegance aracımı satmayı düşünüyorum. ilk etapta düşündüğüm (2009-2011) ford focus ve opel astra. ama focus kesinlikle 1 adım önde. ailemizde astra 1.3 dizel var. hondaya göre yol tutuş konfor ve sessizlik gayet iyi . bu arada astra 2005 model. ama gerek motor gerek sağlamlık açısından gönlüm focusta. honda civic e göre kıyaslama yapacak olursak sorularım şunlar ; yol sesi ve rüzgar sesi civic e göre nasıldır ?( özellikle bu iki aracı kulanan arkadaşların cevabını bekliyorum) herhangi bir kronik problemi var mıdır? civic in frenlerinden memnun değilim. bu konuda focus nasıl? cevaplarınız için şimdiden teşekkür ediyorum. saygılarımla. Yorum bağlantısı
Taner Kültüroğlu 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 benim aracım sizin kriterlerinize uyan model kronik bir problemi yok. yol sesi biraz var ama öyle şikayet edecek bir durum değil bana göre. tdci motor sizi hem performans hemde takıt tüketimi olarak mutlu edecek düzeyde. 3 Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 Honda yı uzun süre kullanmadım ancak astra h kasanın sedan ve hb iki kasayıda kullandım. Siz astra için yol tutuş ve konfor olarak civicden iyi demişsiniz. Focus yol tutuş ve konfor olarak astradan daha iyidir aynı yolu iki araçlada gittiğimde focusda daha az yoruluyordum ancak focus astradan daha fazla yol sesi alır içeri. Japon araçlarında da yalıtım iyi değildir fd6 kasada genelde yol sesi aldığından şikayet var. Frenleri gayet iyidir herhangi bir problemi yok. Çok fazla kronik problemi yoktur hele büyük problemi hiç yok. 1.3 motor yakıt olarak uygun ama 1.6tdci ile o kadar farkı yok aradaki performans farkını hesaba katarsak 1.6 daha iyi. 3 araç içinden kesinlikle focus daha iyidir. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Ozen 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 Hocam 2011 90 hp ş.içi dun baktım yeni -yol bılgısayarı 23 krs benım hesaplamam 24,5 krs çıktı(full ş.içi) 160 km su bırıkıntısıne gırdım saga sola atmadı fren ve bıtes dusurdum hava gözaçtırmayasıya yagmur yağarken , fenlerınden korkmayın,içi ferah geniş,kör nokta yok.sadece yol sesi var , ama sorun yapılacak kadar degil. Alınabılecek bır arac.Zengın görünümlü ayrıca. Kımı 45.000 tl lik arac alıyor ama hiç göstermiyor..+ları var 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 (düzenlendi) Hem FD6, hem 11 TDCİ kullanmış biri olarak şunları söyleyebilirim. Honda, yol ve rüzgar sesi olarak benim karşılaştığım en kötü araç. Focus alınca yol ve rüzgar sesi bakımından rahatsız olmazsınız. Herşey bitiyor mu? Hayır. TDCİ motorun gürültüsü yol ve rüzgar sesi ile aynı gibidir. Çözümü var, forumdan EMRE ŞİMŞEK arkadaşımız bu gürültüyü minimize etmeyi başarmış, 60-70 desibel arasında gürültü ölçmeyi başarmıştı. Bakmak istersiniz diye konusunu da bu linkten paylaşıyorum. Civic 'in frenleri memnun etmeyecek düzeyde değildi, focus ile kıyaslama yapacak bir anım dahi olmadı. Bana kalırsa fren balatası, lastik ve zemine bağlı olarak frenlemeye kötü dediniz. 2012 yılı Mart ayından bu güne kadar (07/2014 ile 12/2014 arası Focus) aktif olarak civic kullanıyorum, 2014 yılında FB7 kasa aldım, şunu üzerine basa basa çok rahat söyleyebilirim. Civic 'in yol tutuşuna kimse kötü diyemez. Focus aracımla 110 ile dönmeye çalıştığım virajı, FD6 ile 130 'la dönebiliyordum. Astra konusunu buradan siz keser biçersiniz. Edit: Link eklemesi. 3 Ekim 2016 tarihinde Gökhan Albayrak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 Hem FD6, hem 11 TDCİ kullanmış biri olarak şunları söyleyebilirim. Honda, yol ve rüzgar sesi olarak benim karşılaştığım en kötü araç. Focus alınca yol ve rüzgar sesi bakımından rahatsız olmazsınız. Herşey bitiyor mu? Hayır. TDCİ motorun gürültüsü yol ve rüzgar sesi ile aynı gibidir. Çözümü var, forumdan EMRE ŞİMŞEK arkadaşımız bu gürültüyü minimize etmeyi başarmış, 60-70 desibel arasında gürültü ölçmeyi başarmıştı. Bakmak istersiniz diye konusunu da bu linkten paylaşıyorum. Civic 'in frenleri memnun etmeyecek düzeyde değildi, focus ile kıyaslama yapacak bir anım dahi olmadı. Bana kalırsa fren balatası, lastik ve zemine bağlı olarak frenlemeye kötü dediniz. 2012 yılı Mart ayından bu güne kadar (07/2014 ile 12/2014 arası Focus) aktif olarak civic kullanıyorum, 2014 yılında FB7 kasa aldım, şunu üzerine basa basa çok rahat söyleyebilirim. Civic 'in yol tutuşuna kimse kötü diyemez. Focus aracımla 110 ile dönmeye çalıştığım virajı, FD6 ile 130 'la dönebiliyordum. Astra konusunu buradan siz keser biçersiniz. Edit: Link eklemesi. yol tutuşunun Fb7 de nasıldır bilmiyorum o yüzden birşey diyemiyorum ama FD6 çok kez kullanmış biri olarak tabi Hb olanı bende olduğu için onunla kıyaslayacağım kesinlikle bi Focus 2 değil. ama onun harici söylediğiniz herşeye katılıyorum birde ek olarak Civic Focusa göre biraz daha sert süspansiyona sahip çukurlar vs biraz fazla hissettiriyor. ( Yine FD6 ya göre söylüyorum) Yorum bağlantısı
Ahmet Hacıoğlu 3 Ekim 2016 Yazar Paylaş 3 Ekim 2016 benim aracım sizin kriterlerinize uyan model kronik bir problemi yok. yol sesi biraz var ama öyle şikayet edecek bir durum değil bana göre. tdci motor sizi hem performans hemde takıt tüketimi olarak mutlu edecek düzeyde. Taner bey , yol sesinin bu kadar yorduğunu civic ten sonra farkettim. ( tabi passattan civic e geçmenin etkisi ) focusun ben de daha kötü olduğunu zannetmiyorum Honda yı uzun süre kullanmadım ancak astra h kasanın sedan ve hb iki kasayıda kullandım. Siz astra için yol tutuş ve konfor olarak civicden iyi demişsiniz. Focus yol tutuş ve konfor olarak astradan daha iyidir aynı yolu iki araçlada gittiğimde focusda daha az yoruluyordum ancak focus astradan daha fazla yol sesi alır içeri. Japon araçlarında da yalıtım iyi değildir fd6 kasada genelde yol sesi aldığından şikayet var. Frenleri gayet iyidir herhangi bir problemi yok. Çok fazla kronik problemi yoktur hele büyük problemi hiç yok. 1.3 motor yakıt olarak uygun ama 1.6tdci ile o kadar farkı yok aradaki performans farkını hesaba katarsak 1.6 daha iyi. 3 araç içinden kesinlikle focus daha iyidir. Süleyman bey astranın yakıt tüketimi gerçekten çok iyi genelde uzun yolda kullandığım için 5 litreyi hiç geçmedi fd6 da tek şikayetçi olduğum konu yol rüzgar ve motor sesi. hadi motor sesini seviyoruz. ama yanımdakiyle bağırarak konuşunca o yol bitmiyor Hocam 2011 90 hp ş.içi dun baktım yeni -yol bılgısayarı 23 krs benım hesaplamam 24,5 krs çıktı(full ş.içi) 160 km su bırıkıntısıne gırdım saga sola atmadı fren ve bıtes dusurdum hava gözaçtırmayasıya yagmur yağarken , fenlerınden korkmayın,içi ferah geniş,kör nokta yok.sadece yol sesi var , ama sorun yapılacak kadar degil. Alınabılecek bır arac.Zengın görünümlü ayrıca. Kımı 45.000 tl lik arac alıyor ama hiç göstermiyor..+ları var Fatih bey bende sizin gibi düşündüğüm için focus u ön planda tutuyorum. bu fiyata daha iyi bir seçenek yok bu modelde Hem FD6, hem 11 TDCİ kullanmış biri olarak şunları söyleyebilirim. Honda, yol ve rüzgar sesi olarak benim karşılaştığım en kötü araç. Focus alınca yol ve rüzgar sesi bakımından rahatsız olmazsınız. Herşey bitiyor mu? Hayır. TDCİ motorun gürültüsü yol ve rüzgar sesi ile aynı gibidir. Çözümü var, forumdan EMRE ŞİMŞEK arkadaşımız bu gürültüyü minimize etmeyi başarmış, 60-70 desibel arasında gürültü ölçmeyi başarmıştı. Bakmak istersiniz diye konusunu da bu linkten paylaşıyorum. Civic 'in frenleri memnun etmeyecek düzeyde değildi, focus ile kıyaslama yapacak bir anım dahi olmadı. Bana kalırsa fren balatası, lastik ve zemine bağlı olarak frenlemeye kötü dediniz. 2012 yılı Mart ayından bu güne kadar (07/2014 ile 12/2014 arası Focus) aktif olarak civic kullanıyorum, 2014 yılında FB7 kasa aldım, şunu üzerine basa basa çok rahat söyleyebilirim. Civic 'in yol tutuşuna kimse kötü diyemez. Focus aracımla 110 ile dönmeye çalıştığım virajı, FD6 ile 130 'la dönebiliyordum. Astra konusunu buradan siz keser biçersiniz. Edit: Link eklemesi. gökhan bey , ben aslında civicin yol tutuşundan hiç rahatsız değilim , fd6 ların en iyi olduğu konulardan birisidir.ama emin olun astra daha iyi. fd6 fb7 civic olsun fren konusunda özel bir fren sistemi yapmadığınız sürece tam bir hayal kırıklığı kesinlikle güven vermiyor bir kaç kere bu frenler yüzünden hızım yüksek olmamasına rağmen kaza atlattım . atlattım diyorum çünkü vsa sayesinde manevra yaparak kurtardım. fren çabuk dozajlıyor ve abs hiç beklemediğin güvenli duruş mesafesinde bile devreye giriyor balata disk ve lastik yeni olmasına rağmen. eşim de aktif olarak kullandığı için her zaman dediği şu '' bu arabaya güvenmiyorum '' . hep tedirgin .siz neden focus tan civic e geçtiniz. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/285961-2010-ford-focus-titanyum/ Forumda satılık.. Yorum bağlantısı
Ahmet Hacıoğlu 3 Ekim 2016 Yazar Paylaş 3 Ekim 2016 yol tutuşunun Fb7 de nasıldır bilmiyorum o yüzden birşey diyemiyorum ama FD6 çok kez kullanmış biri olarak tabi Hb olanı bende olduğu için onunla kıyaslayacağım kesinlikle bi Focus 2 değil. ama onun harici söylediğiniz herşeye katılıyorum birde ek olarak Civic Focusa göre biraz daha sert süspansiyona sahip çukurlar vs biraz fazla hissettiriyor. ( Yine FD6 ya göre söylüyorum) fd6 da tek bir çakıl tanesinin üstünden geçseniz hissediyorsunuz. ayrıca arkaya 2 3 kişi oturduğunda çukura düştüğünüzde ensenize bir şaplak yeme ihtimaliniz yüksek çünkü insan ciğerine kadar hissediyor. bu civic in nam salmış bir özelliğidir Yorum bağlantısı
Misafir 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 (düzenlendi) fd6 da tek bir çakıl tanesinin üstünden geçseniz hissediyorsunuz. ayrıca arkaya 2 3 kişi oturduğunda çukura düştüğünüzde ensenize bir şaplak yeme ihtimaliniz yüksek çünkü insan ciğerine kadar hissediyor. bu civic in nam salmış bir özelliğidir Kesinlikle öyle ama Sanmıyorum ki kimse motor hakkında kötü yorumda bulunsun kesinlikle problemsiz ve verimli motora sahip. Ama Tdci olduğu için Focusu tercih ederdim Bulunabiliyorsa Titanyum x paket. 3 Ekim 2016 tarihinde Samet Daz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serkan Toker 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 Kesinlikle öyle ama Sanmıyorum ki kimse motor hakkında kötü yorumda bulunsun kesinlikle problemsiz ve verimli motora sahip. Ama Tdci olduğu için Focusu tercih ederdim Bulunabiliyorsa Titanyum x paket. FD6 Honda civic demek oluyorsa verimli motorunu gördük onun... Cankurtaran rampasında benzinli otomatiği ruhunu teslim ediyordu.. Focus her türlü Civicten üstün tam bize göre bir arabadır.. Dizeli olacak tabi.. Yorum bağlantısı
Misafir 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 FD6 Honda civic demek oluyorsa verimli motorunu gördük onun... Cankurtaran rampasında benzinli otomatiği ruhunu teslim ediyordu.. Focus her türlü Civicten üstün tam bize göre bir arabadır.. Dizeli olacak tabi.. FD6 2006 sonu 2011 sonu arasındakı Civicler oluyor abi. Kesinlikle performans olarak TDCi olamaz Cankurtaran rampasında olası bi durum zaten bide otomatik miş Sen şimdi 2.0 dan inip otomatik atmosferik civic ile cankurtarana çıkarsan normal tabi Bu arada verimden kastım problemsiz olmasıydı Sonuçta bu arabayı i-vtec olduğu halde Vtec ( 161 hp ) motorla karıştıran arkadaşlar çok. Özellikle Vtec açtı olayı Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 yol tutuşunun Fb7 de nasıldır bilmiyorum o yüzden birşey diyemiyorum ama FD6 çok kez kullanmış biri olarak tabi Hb olanı bende olduğu için onunla kıyaslayacağım kesinlikle bi Focus 2 değil. ama onun harici söylediğiniz herşeye katılıyorum birde ek olarak Civic Focusa göre biraz daha sert süspansiyona sahip çukurlar vs biraz fazla hissettiriyor. ( Yine FD6 ya göre söylüyorum) Yol tutuş birbirine çok çok yakın, ama FD6 bi tık önde diyebilirim, altının yere daha yakın olması bende psikolojik bir etki ortaya çıkarmış olabilir de. Kesinlikle VSA sistemi olduğu için Focus 2 ile kıyaslama yapmam, teknik olarak zaten VSA Dream harici bütün modellerde standart olarak sunuldu, hal böyleyken herkesin anlayabileceği şekilde yazıyorum ESP 'li araç ile ESP 'siz aracı kıyaslamam. gökhan bey , ben aslında civicin yol tutuşundan hiç rahatsız değilim , fd6 ların en iyi olduğu konulardan birisidir.ama emin olun astra daha iyi. fd6 fb7 civic olsun fren konusunda özel bir fren sistemi yapmadığınız sürece tam bir hayal kırıklığı kesinlikle güven vermiyor bir kaç kere bu frenler yüzünden hızım yüksek olmamasına rağmen kaza atlattım . atlattım diyorum çünkü vsa sayesinde manevra yaparak kurtardım. fren çabuk dozajlıyor ve abs hiç beklemediğin güvenli duruş mesafesinde bile devreye giriyor balata disk ve lastik yeni olmasına rağmen. eşim de aktif olarak kullandığı için her zaman dediği şu '' bu arabaya güvenmiyorum '' . hep tedirgin .siz neden focus tan civic e geçtiniz. Neden civic aldım sorusuna cevap olarak kısaca sorunsuz otomatik vites, gerekirse LPG kullanabilirim durumu ve 2. el piyasası şeklinde 3 açık sebep yazabilirim. Bu sebepleri de eşimin otomatik araç istemesiyle cilalarım 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 FD6 2006 sonu 2011 sonu arasındakı Civicler oluyor abi. Kesinlikle performans olarak TDCi olamaz Cankurtaran rampasında olası bi durum zaten bide otomatik miş Sen şimdi 2.0 dan inip otomatik atmosferik civic ile cankurtarana çıkarsan normal tabi Bu arada verimden kastım problemsiz olmasıydı Sonuçta bu arabayı i-vtec olduğu halde Vtec ( 161 hp ) motorla karıştıran arkadaşlar çok. Özellikle Vtec açtı olayı Çelişkiyi yaşayan benim enişteydi, benim arabayla köye gitti sonra bu araba kaç beygir dedi 130 dedim. Tamam dedi gidip 125 beygir civic aldı sonra bu niye böyle gitmiyor dedi.. Yorum bağlantısı
Misafir 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 (düzenlendi) Yol tutuş birbirine çok çok yakın, ama FD6 bi tık önde diyebilirim, altının yere daha yakın olması bende psikolojik bir etki ortaya çıkarmış olabilir de. Kesinlikle VSA sistemi olduğu için Focus 2 ile kıyaslama yapmam, teknik olarak zaten VSA Dream harici bütün modellerde standart olarak sunuldu, hal böyleyken herkesin anlayabileceği şekilde yazıyorum ESP 'li araç ile ESP 'siz aracı kıyaslamam. Esp yol tutuşunda kesinlikle büyük etken ama önemli olan o Esp nin hangi durumlarda aktif olduğu ben virajlara sert girerim biraz henüz Esp ile ilgili aman aman tecrübe yaşamadım. illaki araba kayma yaşadığında Esp etkisi olacaktır ama önemi olan Esp aktif olmadan ne kadar güvenli viraj alabiliyor yol tutuyor Çelişkiyi yaşayan benim enişteydi, benim arabayla köye gitti sonra bu araba kaç beygir dedi 130 dedim. Tamam dedi gidip 125 beygir civic aldı sonra bu niye böyle gitmiyor dedi.. hahaha Abi adamın hayalleriyle oynamışsın sen 3 Ekim 2016 tarihinde Samet Daz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 (düzenlendi) Esp yol tutuşunda kesinlikle büyük etken ama önemli olan o Esp nin hangi durumlarda aktif olduğu ben virajlara sert girerim biraz henüz Esp ile ilgili aman aman tecrübe yaşamadım. illaki araba kayma yaşadığında Esp etkisi olacaktır ama önemi olan Esp aktif olmadan ne kadar güvenli viraj alabiliyor yol tutuyor Superb çöp mü? (Otopark.com 'un test videosuna itafen yazdım.) Önemli olan kaza yapmamaktır, oldu ki viraja girdik, limitin üzerinde. ESP yok, ölelim mi? Yada ESP var ve devreye girdi, ölmedik ama yol tutuşu kötü mü diyelim? Tekrar söylüyorum, ESP olan ile olmayan araç yol tutuşunda bir tutulamaz. 3 Ekim 2016 tarihinde Gökhan Albayrak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmet Hacıoğlu 3 Ekim 2016 Yazar Paylaş 3 Ekim 2016 Yol tutuş birbirine çok çok yakın, ama FD6 bi tık önde diyebilirim, altının yere daha yakın olması bende psikolojik bir etki ortaya çıkarmış olabilir de. Kesinlikle VSA sistemi olduğu için Focus 2 ile kıyaslama yapmam, teknik olarak zaten VSA Dream harici bütün modellerde standart olarak sunuldu, hal böyleyken herkesin anlayabileceği şekilde yazıyorum ESP 'li araç ile ESP 'siz aracı kıyaslamam. Neden civic aldım sorusuna cevap olarak kısaca sorunsuz otomatik vites, gerekirse LPG kullanabilirim durumu ve 2. el piyasası şeklinde 3 açık sebep yazabilirim. Bu sebepleri de eşimin otomatik araç istemesiyle cilalarım çok mantıklı nedenler hocam yalnız focuslarda esp yok mu 2010 2011 lerde? Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 çok mantıklı nedenler hocam yalnız focuslarda esp yok mu 2010 2011 lerde? Opsiyon olarak satıldı. Standart değil. Yorum bağlantısı
Misafir 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 Superb çöp mü? (Otopark.com 'un test videosuna itafen yazdım.) Önemli olan kaza yapmamaktır, oldu ki viraja girdik, limitin üzerinde. ESP yok, ölelim mi? Yada ESP var ve devreye girdi, ölmedik ama yol tutuşu kötü mü diyelim? Tekrar söylüyorum, ESP olan ile olmayan araç yol tutuşunda bir tutulamaz. Çer çöp Vs tabirleri ben hiçbir araba için kullanmam kendi aracimla kıyas yaptığımı en üstte belirttim. Benim arabamda esp var...şimdi sizin söylediğiniz ne kadar mantıklı benim sorumla ? Araba var virajda yatmaz araba var virajda yatar ve şerit değiştirmek zorunda kalırsınız. Bende şirket aracı var fluace 2016 esp var ama araba yol tutmuyor sürekli girdiğim şeritten başka seride geçiyorum. Ama focus ile yada diğer şirket aracı superb ile bunları yaşamadım.yaşamıyorum esp li fluance esp siz focus golf astra kadar yol tutmuyor alın size kıyas hepsi aynı sınıf araç. Bence birbirimizi anlayamadık aslında aynı şeylerden bahsediyoruz örnekler yaniltiyor.. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 Çer çöp Vs tabirleri ben hiçbir araba için kullanmam kendi aracimla kıyas yaptığımı en üstte belirttim. Benim arabamda esp var...şimdi sizin söylediğiniz ne kadar mantıklı benim sorumla ? Araba var virajda yatmaz araba var virajda yatar ve şerit değiştirmek zorunda kalırsınız. Bende şirket aracı var fluace 2016 esp var ama araba yol tutmuyor sürekli girdiğim şeritten başka seride geçiyorum. Ama focus ile yada diğer şirket aracı superb ile bunları yaşamadım.yaşamıyorum esp li fluance esp siz focus golf astra kadar yol tutmuyor alın size kıyas hepsi aynı sınıf araç. Bence birbirimizi anlayamadık aslında aynı şeylerden bahsediyoruz örnekler yaniltiyor.. Anlamadığımız doğrudur, Hb kasa kodu 1.4 de Fk1, 1.8 de ise Fk2 'dir. Bizim bahsettiğimiz araç ise Fd6 yani sedan kasa, belki de fark buradadır. Sizde Hb olanı varmış(ilk iletinizden onu anladım ve düzeltmek zorunda hissettim). Ben her iki aracı kullanmış biri olarak yorumum bu şekilde. Tehlikeli bir durum (viraj alırken şerit dışına çıkma) yaşamadım. Siz yaşadıysanız bilemiyorum. Son olarak size aracınızla güvenli yollar dilerim. Yorum bağlantısı
Misafir 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 (düzenlendi) Anlamadığımız doğrudur, Hb kasa kodu 1.4 de Fk1, 1.8 de ise Fk2 'dir. Bizim bahsettiğimiz araç ise Fd6 yani sedan kasa, belki de fark buradadır. Sizde Hb olanı varmış(ilk iletinizden onu anladım ve düzeltmek zorunda hissettim). Ben her iki aracı kullanmış biri olarak yorumum bu şekilde. Tehlikeli bir durum (viraj alırken şerit dışına çıkma) yaşamadım. Siz yaşadıysanız bilemiyorum. Son olarak size aracınızla güvenli yollar dilerim.Yukarda hb yazdım yanında sedan da nasıldır kiyas yapmadığımı belirttim. Duzeltilecek birşey göremiyorum Ayrıca civic için böyle şeyler yaşadığımı yazmadım yada focus için. Sedan olan esp si olan fluance de yaşadığımı yazdım. Sizede kazasız belasız surusler. 3 Ekim 2016 tarihinde Samet Daz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmet Hacıoğlu 3 Ekim 2016 Yazar Paylaş 3 Ekim 2016 aslında aynı şeylerden bahsetmişsiniz gökhan bey samet bey aslında burda dikkatini çekmemiz gereken şey bir aracın yol tutuş kabiliyetinin iyi olup olmaması. esp artık olmazsa olmaz bir donanım. çünkü acil durumlar için geçerli olan bir ekipman hatta abs için bile aynısını söyleyebiliriz. ford gurubunun kasa rijitliği yol tutuş kabiliyetine en yatkın model diyebiliriz ama kullandığım hiçbir renault modelinde böyle bir duruma rastlamadım. size şöyle bir örnek verebilirim.esp siz mk3 mondeomda akıl almaz bir iş yapıp 100 km civarı bir hızla sağa doğru ani bir dönüş yaptım ( normalde asla bu tarz bir işe kalkışmam ) arabanın sağ arka tekerinin yerden kesildiğini hissettim nerdeyse. buna rağmen aracım olabildiğince yolda kaldı ve ecel terleriyle 70 80 yoluma devam ettim. açı bir tık fazla olsa eminim spin atar refüje girerdim. sık sık kullanmak durumunda olduğumuz fluence ile aynı şeyi yapmış olsaydım adım gibi eminim esp felan fayda etmezdi kesinlikle girerdim. civic im ile sert bir viraja gayet normal bir hızda girdim güvenli duruş mesafesinde ilerde trafiğin durmuş olduğunu gördüm , frene basmam neticesinde araç direk kızakladı ve kıl payı manevra yaparak yan şeritte 5 6 metre ilerde durabildim. bunu tamamen esp sayesinde yaptım. benzer bir olayı passatta tamamen kendi dikkatsizliğim sonucu yaşamıştım. sonuç olarak esp nin önemini kimse yadırgayamaz fakat kasa rijitliği en az esp kadar önemli . 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 benim aracım sizin kriterlerinize uyan model kronik bir problemi yok. yol sesi biraz var ama öyle şikayet edecek bir durum değil bana göre. tdci motor sizi hem performans hemde takıt tüketimi olarak mutlu edecek düzeyde. +1 Aynen kardeşim. Yorum bağlantısı
Misafir 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 Tamda anlatmaya çalıştığım buydu teşekkürler [emoji122] [emoji122] [emoji122] [emoji122] Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 3 Ekim 2016 Paylaş 3 Ekim 2016 Nedense bu Japon araçların çoğunda yalıtım ve fren problemi çok fazla. Yorum bağlantısı
Recommended Posts