Misafir 30 Eylül 2016 Paylaş 30 Eylül 2016 Merhabalar 10 ay süren focus titx maceramdan sonra araç değiştirmeye karar verdim. Aklımda hatta hayalimdeki araç w211 tercih etmeyi düşünüyorum makyajsız kasa olacak yani 2003-2006 arası ama kararsız kaldığım. Nokta e200 mü (benzinli) yoksa e270 mi dizel 5 silindir. bu araç hakkında bilgi verirseniz memnun olurum. Kronik problemi varmıdır, siz olsanız hangi motor seçeneğini tercih edersiniz. 1.motor seçeneği: 1800 cc 170 hp benzinli genelinde lpg takılı kompressor 2.motor seçeneği: 2700 cc 184 hp 5 silindir turbo varmı yokmu bilmiyorum. Örnek olması açısından w211 kasanın fotoğrafını atıyorum. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 30 Eylül 2016 Paylaş 30 Eylül 2016 Çok seviyorum bu kasaları eskimiyor benim gözümde. Forumda sıkı mersedesciler var sorunuzu yanıtlarlar. 1 Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 30 Eylül 2016 Paylaş 30 Eylül 2016 E270 CDI motorunun vergi dezavantajı yüzünden hiç bakmadığım, bakamadığım bir araç, E200 ise hep klasik, hep mükemmel göründü. E serisi Mercedes galiba BMW gibi sorunlu ve Sanayi yolunu seven değil daha sağlam, daha ağır bir araç olarak görünüyor. Yorum bağlantısı
Misafir 30 Eylül 2016 Paylaş 30 Eylül 2016 E270 CDI motorunun vergi dezavantajı yüzünden hiç bakmadığım, bakamadığım bir araç, E200 ise hep klasik, hep mükemmel göründü. E serisi Mercedes galiba BMW gibi sorunlu ve Sanayi yolunu seven değil daha sağlam, daha ağır bir araç olarak görünüyor.Daha sağlam ve yakıt yönünden çok çok fazla değilse vergi çok büyük problem değil gibi geliyor bana. Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 30 Eylül 2016 Paylaş 30 Eylül 2016 W211 bazı kesimlerce müteahhit kasa Merso olarakta geçer çok kral arabadır gerçi yıldızın kötü aracı olamaz orasıda ayrı bir mevzu E270CDİ motor hacminin hakkını performans olarak tam veremiyormuş kullanıcıları böyle diyor çoğunlukla, sana tavsiyem E200 kompresor alman yönündedir Yorum bağlantısı
Misafir 30 Eylül 2016 Paylaş 30 Eylül 2016 W211 bazı kesimlerce müteahhit kasa Merso olarakta geçer çok kral arabadır gerçi yıldızın kötü aracı olamaz orasıda ayrı bir mevzu E270CDİ motor hacminin hakkını performans olarak tam veremiyormuş kullanıcıları böyle diyor çoğunlukla, sana tavsiyem E200 kompresor alman yönündedir Teşekkür ederim kardeşim duyduğun gördüğün kronik hastalığı varmı. Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal 30 Eylül 2016 Paylaş 30 Eylül 2016 2002-2006 yılı üretimi olan e kasalarda yani makyajsız olanlarında SBC fren sistemi kullanılıyormuş. variant dan önce bende bakmıştım bu kasalara. 3000 euro tamir masrafı var dediler. vaz geçtim. "sbc fren problemi" diye google da aratırsan daha detaylı bilgi bulabilirsin. Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 30 Eylül 2016 Paylaş 30 Eylül 2016 Teşekkür ederim kardeşim duyduğun gördüğün kronik hastalığı varmı. kardeşim makyajsız kasa W211 lerin fren sorunu var bu sorun facelift W211 lerde giderildi eski nesil fren sistemine dönüldü bildiğim tek kronik sorunu budur.. makyajla beraber W211 kusursuz bir araç haline geldi her anlamda motor güçleride değişti 2005 sonrası makyaj geçirmiş olması gerekiyor W211 in aracın geçmişini bilmen lazım bilirsen çok iyi olur Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 30 Eylül 2016 Paylaş 30 Eylül 2016 Makyajlı kasa alın diyorlar. E270 cdi olursa ballı kaymak gibi olur. HUAWEI RIO-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 30 Eylül 2016 Paylaş 30 Eylül 2016 İsmail boşver sen 211 i falan arabaların babası W140 a bir bak derim Mercedes'in şu güne kadar en fazla AR-GE harcaması yaptığı araçtır dünyanın en iyi aracıdır [emoji41] Maybach W140 tan dolayı çıkarılmıştır.. İlandaki 1.seri W140 2.seriye oranla daha kalitelidir Hayalimdir inşallah allahım birgün banada nasip eder:) ORJİNAL132.000 KM TAMAMEN KUSURSUZ MERCEDES-BENZ 300 SE İlan No: 335805913 http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-orjinal132.000-km-tamamen-kusursuz-mercedes-benz-300-se-335805913/detay Yorum bağlantısı
Misafir 30 Eylül 2016 Paylaş 30 Eylül 2016 İsmail boşver sen 211 i falan arabaların babası W140 a bir bak derim Mercedes'in şu güne kadar en fazla AR-GE harcaması yaptığı araçtır dünyanın en iyi aracıdır [emoji41] Maybach W140 tan dolayı çıkarılmıştır.. İlandaki 1.seri W140 2.seriye oranla daha kalitelidir Hayalimdir inşallah allahım birgün banada nasip eder:) ORJİNAL132.000 KM TAMAMEN KUSURSUZ MERCEDES-BENZ 300 SE İlan No: 335805913 http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-orjinal132.000-km-tamamen-kusursuz-mercedes-benz-300-se-335805913/detay Mercedesin hepsi güzel kardeşim buda efsane [emoji3][emoji3] aklımı çelme dur zaten sbc den dolayı bayağı bozuğum şuan yıldıza. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 30 Eylül 2016 Paylaş 30 Eylül 2016 Prinsli kompressor motor canavar olur Focus parasına hemde Yorum bağlantısı
Ali Gök 30 Eylül 2016 Paylaş 30 Eylül 2016 ilanlara baktımda 2003 modell e 200 komp avantgarde 75 bine kadar alınack gibi duranların ortalama km 300 bin nerdeyse 1 Yorum bağlantısı
Misafir 1 Ekim 2016 Paylaş 1 Ekim 2016 ilanlara baktımda 2003 modell e 200 komp avantgarde 75 bine kadar alınack gibi duranların ortalama km 300 bin nerdeyse evet 250 binden aşşağı imkansız gibi bişey yıldızlar böyle aynı kuşak c kasalarda böyle Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 1 Ekim 2016 Paylaş 1 Ekim 2016 200-250 bin altı hayal ürünü olur zaten varsada istisna bir kaç tane vardır gerisi oynanmıştır Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 1 Ekim 2016 Paylaş 1 Ekim 2016 2 yıldır beklediğim e270 cdi var daha 140 bin km de alırsam efsane olur herhalde Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 1 Ekim 2016 Paylaş 1 Ekim 2016 (düzenlendi) Tank tank http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-ilk-sahibinden-1999-model-e-320-4matic-4x4-meraklisina-cok-ozel-212659511/detay 1 Ekim 2016 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin 1 Ekim 2016 Paylaş 1 Ekim 2016 Mercedesin E serisi içerisinde 3 tane mihenk taşı denebilecek modeli olduğu söylenir genelde. bu işin otoritesi vs. değilim ama bu söylenilenler ile aynı kanaatteyim. Peki nedir bu 3 mihenk taşı olan E serisi modeller. 1. Bazı insanlar için biraz eski sayılsa dahi W124 gelmiş geçmiş en akılda kalıcı E serisidir. ve gerçekten efsane arabadır. safkan mercedesdir. 2. W210 kasa. genel tabirle kedigöz diye tanımlanan kasa. bu kasanın özellikle 210F yani makyajlandığı yıllara denk gelen 2000-2001 modelleri gerçekten ama gerçekten tamamı alman olarak imal edilen ve üretilen en son E serisidir ve en küçük kronik sorunu, hastalığı vs. yoktur. ilk alan insan evladı ise ikinci sahibi olduğunuzda değme sıfır km. otomobillerden hem daha uzun ömürlü olacağını ve hem daha çok rahat kullanacağınızı her yönüyle garanti ederim. ihtimal dahlindedir ancak biraz sıkı arayıp sorarak bulunması muhtemel ve daha düşük km. deki (w211 e göre) bir W210F kasa E serisini kendinden daha yeni olan bir w211 e seve seve tercih ederim. 3. Daha modern bir E serisi arıyorsanız w211 son mihenk taşı E serisidir. malzeme kalitesi olarak kesinlikle bir W210F olamaz ancak kalitesiz denilemez. fakat tasarım olarak başlı başına bir sanat eseridir. bir arabanın o kadar büyük ebatlı iken bu denli zarif görünmesi, en boy yükseklik artık neresinden ele alırsan al oranının orantısının kusursuz olması gibi tartışmasız üstün olduğu konular vardır bu kasanın. konu buraya gelene kadar birkaç birşey yazılmış SBC sistemi ile ilgili. doğrudur ilk W211 lerde SBC sorunu yaşandı. ancak bu freninizin tutmaması anlamında değil kesinlikle. ayrıca sbc arızasının giderilmesi artık ne TL. ile ne de döviz ile binli rakamlar ile halledilmiyor. şaka değil daha ucuza halletmenin yolları çıktı şükürler olsun. bu yüzden sbc yi kafanıza takmayın. ancak benzinli ve komp. olarak bilinen bu seri motorların bu kasaya mahsus değil motorun kullanıldığı her seride birkaç sıkıntısı bulunmaktadır. özetle M271 kodu ile başlayan komp. motorların çok ciddi olmamakla birlikte birkaç zayıf noktasının olduğu bilinmektedir. merak ederseniz bu hususu ayrıca izah edebilirim ama şimdilik konu dağılmasın niyetindeyim. ancak motorla ilgili bahsedilen husus göz korkutacak türden veya çok sıklıkla denk gelen bir durum değildir. daha ziyada sizden önceki kullanıcının durumu ile ilgilidir. yani insan evladı kullandı ise korkmayın. ama sizden önceki sahibi arabayı afedersiniz eşşek niyetine koşturdu ise ahan da yazayım 271 kodlu kompressor motorların triger zinciri sente atlayabilir. yahut zincir gergisi zincir tansiyonunu bırakıp zinciri egzantrik dişlisinden sıyırtabilir. bu durumda senaryo biraz damarlı çıkar. ama bu kasa E serisi gerçekten çok zevkli ve her yönüyle rafine bir arabadır. harbi arabadır namussuz. yol bitmesin, ben içinde bir kenarda yatıp uyuyayım istersin. velhasıl. ya w210F yahut w211. ama kimin km. si düşükse öncelikle o. ha bu arada o zincir mincir dersi 2000 model W210F de olmaz. bu illet 2001 yılında 271 motorun icadıyla bulaştı e serisine. (c serisine de 2004 le girdi bu virüs). ama bulunabilirse illede 2000 model w210f kasa bence E serisinin bu 3 mihenk taşının içinde dahi en değerlisi ve en mantıklısı. 4 Yorum bağlantısı
Misafir 1 Ekim 2016 Paylaş 1 Ekim 2016 Mercedesin E serisi içerisinde 3 tane mihenk taşı denebilecek modeli olduğu söylenir genelde. bu işin otoritesi vs. değilim ama bu söylenilenler ile aynı kanaatteyim. Peki nedir bu 3 mihenk taşı olan E serisi modeller. 1. Bazı insanlar için biraz eski sayılsa dahi W124 gelmiş geçmiş en akılda kalıcı E serisidir. ve gerçekten efsane arabadır. safkan mercedesdir. 2. W210 kasa. genel tabirle kedigöz diye tanımlanan kasa. bu kasanın özellikle 210F yani makyajlandığı yıllara denk gelen 2000-2001 modelleri gerçekten ama gerçekten tamamı alman olarak imal edilen ve üretilen en son E serisidir ve en küçük kronik sorunu, hastalığı vs. yoktur. ilk alan insan evladı ise ikinci sahibi olduğunuzda değme sıfır km. otomobillerden hem daha uzun ömürlü olacağını ve hem daha çok rahat kullanacağınızı her yönüyle garanti ederim. ihtimal dahlindedir ancak biraz sıkı arayıp sorarak bulunması muhtemel ve daha düşük km. deki (w211 e göre) bir W210F kasa E serisini kendinden daha yeni olan bir w211 e seve seve tercih ederim. 3. Daha modern bir E serisi arıyorsanız w211 son mihenk taşı E serisidir. malzeme kalitesi olarak kesinlikle bir W210F olamaz ancak kalitesiz denilemez. fakat tasarım olarak başlı başına bir sanat eseridir. bir arabanın o kadar büyük ebatlı iken bu denli zarif görünmesi, en boy yükseklik artık neresinden ele alırsan al oranının orantısının kusursuz olması gibi tartışmasız üstün olduğu konular vardır bu kasanın. konu buraya gelene kadar birkaç birşey yazılmış SBC sistemi ile ilgili. doğrudur ilk W211 lerde SBC sorunu yaşandı. ancak bu freninizin tutmaması anlamında değil kesinlikle. ayrıca sbc arızasının giderilmesi artık ne TL. ile ne de döviz ile binli rakamlar ile halledilmiyor. şaka değil daha ucuza halletmenin yolları çıktı şükürler olsun. bu yüzden sbc yi kafanıza takmayın. ancak benzinli ve komp. olarak bilinen bu seri motorların bu kasaya mahsus değil motorun kullanıldığı her seride birkaç sıkıntısı bulunmaktadır. özetle M271 kodu ile başlayan komp. motorların çok ciddi olmamakla birlikte birkaç zayıf noktasının olduğu bilinmektedir. merak ederseniz bu hususu ayrıca izah edebilirim ama şimdilik konu dağılmasın niyetindeyim. ancak motorla ilgili bahsedilen husus göz korkutacak türden veya çok sıklıkla denk gelen bir durum değildir. daha ziyada sizden önceki kullanıcının durumu ile ilgilidir. yani insan evladı kullandı ise korkmayın. ama sizden önceki sahibi arabayı afedersiniz eşşek niyetine koşturdu ise ahan da yazayım 271 kodlu kompressor motorların triger zinciri sente atlayabilir. yahut zincir gergisi zincir tansiyonunu bırakıp zinciri egzantrik dişlisinden sıyırtabilir. bu durumda senaryo biraz damarlı çıkar. ama bu kasa E serisi gerçekten çok zevkli ve her yönüyle rafine bir arabadır. harbi arabadır namussuz. yol bitmesin, ben içinde bir kenarda yatıp uyuyayım istersin. velhasıl. ya w210F yahut w211. ama kimin km. si düşükse öncelikle o. ha bu arada o zincir mincir dersi 2000 model W210F de olmaz. bu illet 2001 yılında 271 motorun icadıyla bulaştı e serisine. (c serisine de 2004 le girdi bu virüs). ama bulunabilirse illede 2000 model w210f kasa bence E serisinin bu 3 mihenk taşının içinde dahi en değerlisi ve en mantıklısı. Yazdıklarınız bilgi dolu maşallah benim içi şuan mercedes ya w211 yada hiç şuan babamda w204 makyajlı kasa 2011 ikinci yarısı çıkan 1.8 turbo kompresör var motor kodu sanırım m271 dediğiniz sente problemi başladı araçta 3 bin ila 6 bin arası değişir diyor ustalar ilk çalıştırmada hırıldama aracın devrini oturtamaması bariz şekilde özellikle p konumunda tekleme acaba e200 de bahsettiğiniz sente problemi aynı şeymi. Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin 4 Ekim 2016 Paylaş 4 Ekim 2016 Yazdıklarınız bilgi dolu maşallah benim içi şuan mercedes ya w211 yada hiç şuan babamda w204 makyajlı kasa 2011 ikinci yarısı çıkan 1.8 turbo kompresör var motor kodu sanırım m271 dediğiniz sente problemi başladı araçta 3 bin ila 6 bin arası değişir diyor ustalar ilk çalıştırmada hırıldama aracın devrini oturtamaması bariz şekilde özellikle p konumunda tekleme acaba e200 de bahsettiğiniz sente problemi aynı şeymi. e200 veya M271 kodlu komp. motorlardaki triger zinciri gergisinin bırakması durumunda da bahsettiğiniz gibi ilk çalıştırmada aşırı bir hırıldama (normaldede rölanti oturana kadar devir miktar yüksek olabilir bu normal) ve düzensizlikle başlıyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Ekim 2016 Paylaş 4 Ekim 2016 M271 bi m111 olamaz ama verimli motorlardır Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Mayıs 2020 Paylaş 4 Mayıs 2020 Neden bu kadar gereksiz göründü acaba gözüme.. Limuzin yapsa güzel olurmuş ama üç sıra koltuk.. Bilemedim. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 Mayıs 2020 Paylaş 4 Mayıs 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: Neden bu kadar gereksiz göründü acaba gözüme.. Limuzin yapsa güzel olurmuş ama üç sıra koltuk.. Bilemedim. Yolda görsem fotoşop derim. Göz kanatır bu Yorum bağlantısı
Recommended Posts