Oğuzhan Alp 28 Ağustos 2016 Paylaş 28 Ağustos 2016 Herkese selamlar. 2011 tdci 90 hp aracimda simdiye kadar hep mobil 3000 5-30 fe kullandim. Simdi elimde bir adet mobil 1 esp 5-30 var. Bunu kullansam bir zarari veya uyumsuzluk olur mu. Bu bildigim kadariyla dpf olan araclar icin uretilmis. Bu yaga gecmenin eksiltme gibi yan etkisi olur mu? Ek olarak iki yagin incelikleri arasinda fark var midir? Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 28 Ağustos 2016 Paylaş 28 Ağustos 2016 Incelik kalinligi 5-30 oldugundan farkli olmayacaktir. MK3 mondeo da da dpf yok ben esp yag kullandim. Aslinda gerek yok daha pahaliya bunu koymaya ama elinizde varmis madem koysaniz zarari olmaz. 1 Yorum bağlantısı
Taner Kültüroğlu 28 Ağustos 2016 Paylaş 28 Ağustos 2016 Benimki de aynı araç bende mobil esp kullanıyorum Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 28 Ağustos 2016 Paylaş 28 Ağustos 2016 zararı yok faydası var, dpf zaten yağı zorlayan birşey, bu yağ bunada dayanacak güçte, dolayısı ile daha iyi koruma sağlar, dpf li motor için bu, aman kullanmayın.... masalına inanma, tam tersi daha iyi koruma sağlar bu yağ... 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Kasım 2016 Paylaş 25 Kasım 2016 Benim hiç dpf li aracım olmadı ama tüm araçlarımda hep esp kullandım.. Yorum bağlantısı
Sadık Taşyürek 25 Kasım 2016 Paylaş 25 Kasım 2016 Benim hiç dpf li aracım olmadı ama tüm araçlarımda hep esp kullandım.. 3 ay sonra nereden buldun da bu konuya cevap şey ettin be. Yorum bağlantısı
Sadık Taşyürek 25 Kasım 2016 Paylaş 25 Kasım 2016 Yağ değişim zamanı geldi de gönder Lock onu buraya, Serhan'la ben burada değiştirelim. 1 haftada ancak değişir ama. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 25 Kasım 2016 Paylaş 25 Kasım 2016 DPF yanlış yağdan etkilenir ama yağ DPF den etkilenmez. Yani olmayınca sorun yok. Yorum bağlantısı
Sadık Taşyürek 25 Kasım 2016 Paylaş 25 Kasım 2016 DPF yanlış yağdan etkilenir ama yağ DPF den etkilenmez. Yani olmayınca sorun yok. servislerin bundan haberi var mı? 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 25 Kasım 2016 Paylaş 25 Kasım 2016 tıkansın ki ekonomi dönsün. "bizşuanakadarbişikayetduymadıkabi" ACEA C sınıfı olması gerekiyor: http://www.oilspecifications.org/acea.php 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 25 Kasım 2016 Paylaş 25 Kasım 2016 Fordlara mobil 3000 yeter, mobil 1 iyi, mobil 1 esp ise dpf yoksa lüx . Esp koymaktansa bakım aralığını dusurun daha iyi. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 25 Kasım 2016 Paylaş 25 Kasım 2016 Fordlara mobil 3000 yeter, mobil 1 iyi, mobil 1 esp ise dpf yoksa lüx . Esp koymaktansa bakım aralığını dusurun daha iyi. Evet genellikle DPF ve KATALİTİK var diye veya benzer saçma sebeplerden yağ içindeki mesela fosfor gibi aslında çok güzel katkıları gerek çevreye zararı (bazen) gerekse katalitiği ya da DPF yi bozuyor diye kaldırıyorlar. Bu aslında yağın kalitesini olumsuz etkiliyor ama olumsuzlaşmasın diye bu sefer başka katkı ile destekliyorlar. Bu da maliyet oluyor. mesela kurşunlu benzin süper iyiydi. Yorum bağlantısı
Koray Demir 26 Kasım 2016 Paylaş 26 Kasım 2016 (düzenlendi) Evet genellikle DPF ve KATALİTİK var diye veya benzer saçma sebeplerden yağ içindeki mesela fosfor gibi aslında çok güzel katkıları gerek çevreye zararı (bazen) gerekse katalitiği ya da DPF yi bozuyor diye kaldırıyorlar. Bu aslında yağın kalitesini olumsuz etkiliyor ama olumsuzlaşmasın diye bu sefer başka katkı ile destekliyorlar. Bu da maliyet oluyor. mesela kurşunlu benzin süper iyiydi. 2.0 lt altı fordlar Kurşunlu 97 süper benzinle arıza lambası yakar p1132. 26 Kasım 2016 tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Kasım 2016 Paylaş 26 Kasım 2016 2.0 lt altı fordlar Kurşunlu 97 süper benzinle arıza lambası yakar p1132. bunda bir sıkıntı yok ki arıza yakacak şekilde yapılmış. Çünkü katalitiği bozuyor. ama katalitik olmadığı dönemde nerdeyse 60-70 sene tüm araçlarda yüksek kompresyon bu şekilde sağlandı. aynı zamanda yağlama görevi görüyordu. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts