Yalçın Yurtkuran 23 Temmuz 2016 Paylaş 23 Temmuz 2016 Merhaba arkadaşlar, Geçen hafta uzun yoldan gelirken aracın alttan hafif mazot kaçırdığını tespit etmemiz üzerine yolda bir tamirciye uğradık, mazot pompasının altındaki yakıt dağıtım hortum setinin girdiği üçlü bir sensörün dibinden kaçak olduğunu söyleyip orijinalinin olmaması üzerine yerli yan sanayi ile komple set olarak değiştirip mazot kaçağı sorununu giderdi, sorunsuz İstanbul'a geldik. Fakat iki gün sonra sabahları arabayı çalıştırdıktan 5 dakika sonra rampa yukarı giderken araba bir anda gaz kesip dişli şeklinde olan ortasında dur işareti olan arıza lambası yanıyor. gaza basıyorsun araba gaz yemiyor gitmiyor, kontağı kapatıp 5-10 saniye bekledikten sonra tekrar çalıştırdıktan sonra lamba sönüyor durum düzeliyor. İki üç gündür aynı sorunla karşılaşıyorum, mazot kaçağından dolayı bu yolda değiştirdiğim yan sanayi parçayı taktırmadan önce motorda bu zamana kadar hiç arıza olmamıştı, bu arızayı bu yan sanayi yakıt hortum setinden yapar mı, ne yapmamı tavsiye edersiniz Teşekkürler Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 23 Temmuz 2016 Paylaş 23 Temmuz 2016 Arizayi en iyi anlamanin yolu araci bilgisayara baglayip hatanin okunmasidir, obd2 cihaziniz varsa sizde arizayi okuyabilirsiniz yada 2008 modelde gauge menu olayi varsa eger ordada ariza kodu yazar , ariza kodunu aldiktan sonra gerisi kolay Yorum bağlantısı
Yalçın Yurtkuran 23 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2016 Hocam merhaba, bilgisayara bağlattım P0200 Püskürkütücü devre arızası verdi. Hata ekranının devamında aşağıdaki bilgiler yazıyor. Özel bir enjektör veya silindir hatasıyla ilgili herhangi bir DTC varsa ilk önce bunları inceleyin. Bu kodun nedeni şu olabilir. Enjektör Kablo grubu Kısa devre Devre kesikliği Yanlış bağlantı Düşük basınçlı yakıt kaçağıdönüş sisteminde engel var. Enjektör hatalı Ayarlar destekliyorsa ; enjektör çevrim testi uygulayın. Daha fazla bilgi için bak. TSB no: 46/2005 PCM Arızalı yada hasarlı Durum 70 Bu yukarıda yazdığı açıklamaların değiştirdiğimiz yakıt hortum seti ile ilgisi olabilir mi yoksa bu parçayla ilgisi olmayan farklı bir arıza gibi mi görünüyor ? Teşekkürler Yorum bağlantısı
Yalçın Yurtkuran 17 Eylül 2016 Yazar Paylaş 17 Eylül 2016 Merhaba, aracı enjektörcüye götürdüm, enjektörcü sorun enjektörden dedi ve 1300 TL'ye tamir etti ama ertesi gün enjektör yine arıza yaptı usta enjektör bobini yanıyor dedi, enjektör devresini açtırıp kontrol etti, enjektör devresinde de sorun görünmüyor diyor en son beyini kontrol ettireceğim dedi. Benim kafama takılan mazot kaçağı olmasından dolayı yan sanayi olarak değiştirdiğimiz enjektör üst dağıtıcı hortum takımı bu P0200 enjektör püskürtme hatasına sebep olur mu, çünkü bu parçayı değiştirdikten iki gün sonra araç P0200 hatasını vermeye başladı, enjektörcüye sorduğumuzda bu parçadan kaynaklanmaz diyor ama P0200 hata sebeplerinde ;Düşük basınçlı kaçak yakıt sisteminde engel var. diye olasılık yazmış buda geri dönüşümle ilgili olabilir mi sorusunu akla getiriyor Parçanın fiyatıda 350TL civarı ucuz bişey olsa alıp direk orjinaliyle değiştireceğim ama ucuzda değil bu konuda bana biri yardımcı olursa çok sevinirim, Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Çözüm Yalçın Yurtkuran 17 Eylül 2016 Yazar Çözüm Paylaş 17 Eylül 2016 Genellikle motor soğukken motorun devri biraz yükselince arıza lambası yanıp bir anda gaz kesiyor, bilgisayar P0200 enjektör püskürtme devresi hatası gösteriyor. Yorum bağlantısı
Yalçın Yurtkuran 20 Eylül 2016 Yazar Paylaş 20 Eylül 2016 Yorum yapacak olan yok mu arkadaşlar ? Teşekkürler Yorum bağlantısı
Recommended Posts