Özgen Acar 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 Egea hatchback dikkatimi çekmeye başladığı bugünlerde şu fotolara rastladım ve ayrıca aracın kaza testi videosu henüz yapılmamış olması kafamı karıştırdı.yıl omuş 2016 ezberbozan araba diye ortalarda dolaştırdığın arabayı kaza testine sokmuyorsan insanın aklına farklı şeyler gelebiliyor. son iki fotoğraf hangi markada olursa olsun arkadan hızlı bir şekilde tır çarpsa muhtemelan aynı hasarı alabilir ama ilk fotoğraf düşündürttü 2 Yorum bağlantısı
Murat Altay1 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 Fiat kendini motorda ispatlamis bir firma kasa tofas kasasi gibi Tutulmasinin tek sebebi parca ucuz motor iyi 2 Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 2011 senesinde bir abimizle hafif kaygan yolda giderken (A6) ışıklarda duramayan bir tipo bize arkadan çarptı..Dedim arka yok oldu arabadan indiğimizde A6 nın tamponda sadece çizikler vardı ancak Tipo çekiciyle çekildi önü yok olmuştu..Toplanan insanlar abi millet boşuna mı A6 alıyor geyiği yapıyordu.. N cap testi olmayan araba almayın bence..herşey demek değil elbette ama varsın 10 kuruş fazla yaksın...hayatımızdan değerli değil.. 8 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 Bu Aegea da mı iskeletsiz? Şase de mi yok bu arabada acaba? Çok fena girmiş Toyota. Benzer bir durumu Honda City'de görmüştüm. Onda da tampon koruma demiri yoktu, herhalde bagaja kadar uzanan bir şase de yok.. Yorum bağlantısı
Misafir 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 Ironi icin demiyorum ama ilk fotografta aracin arka camurlugunu toyota mi yemis? Katlanan kaporta aksami gozukmuyor hic. Sadece arkadan bagaj kapagi gozukuyor. Parca eksiltmis gibi kazada. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 (düzenlendi) Kazada aracın aldığı hasardan daha önemlisi içindekilerin aldığı hasardır.Araçlar artık insanların sağ çıkmasını sağlayacak şekilde dizayn edilmeye başlanmıştır. Son yıllarda arabaların en ufak bir kszada pert'e ayrılmalarının nedenide budur. Ama insan hayatının kurtulmasıda belirli bir sürat altında mümkündürki bu rakamda 90-100 km.lerin civarında bile pek mümkün değildir. 7 Temmuz 2016 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 2 ve 3. resimdeki araç Eskişehir'den 2 si gencecik 4 kişiye mezar oldu, direksiyon hakimiyetini kaybeden sürücü köprü duvarına çarpıyor Yorum bağlantısı
Selim Kaya 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 (düzenlendi) Ne alacağımızı şaşıracağız; Ekleme: Bu araba iki araç arasında kalmış. Allah korusun hepimizi. Yine de dünya kadar para verip sonucun bu olması üzücü. 7 Temmuz 2016 tarihinde Recep Selim Kaya tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 (düzenlendi) s600 olsan prenses olsan ne yazar? (gençler hatırlamaz prenses diana) 7 Temmuz 2016 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 16 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 (düzenlendi) Bu yolu tüneli böyle yapanın allah belasını versin. Tamamen yol yapım hatası. kenarda çarpma bariyerleri yok. olsa araba sekerdi. Geçende ankarada da benzer kaza oldu. vefatla sonuçlandı. izleyin. Bir çöp konteynerini bile yola koyarken hepimizin dikkatli olması gerek. En ufak bir çukur, viraj sağa sola ani hareket etmemize yol açıyor ve kazalara davet çıkarıyor. Kasisler keza. ani görüyorsunuz arkadaki göremiyor çarpıyor. Yol ile ilgili işleri olanların azami dikkat etmesi lazım. Ayrıca yola muhatap olanların arabayı parkedenlerin dükkan sahiplerinin vs vs. Sürücüye düşen ise yavaş gitmek gözü yoldan ayırmamak kemer takmak uyumamak kabadayılık etmemek. Yoksa fiat 126 bis ile gitsen sıkıntı çıkmaz. 7 Temmuz 2016 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Recep Güney 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 Carpisma testleri de 100 veya uzeri hizlarda yapilmiyor bildigim kadariyla.. duz duvara beton direge kamyona arkadan vb kazalarda kullandigini aracin marka modelinin pek onemi yok bence... ikiye bolunmus ferrariler,akordion olmus golfler focuslar bile var.. onemli olan gerektigi yerde gerektigi kadar hiz yapmayi bilmek fazlasinin herkese zarari dokunur.. 1 Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 Yazılanların hepsine katılıyorum ancak kaza testi yapılmayan bir aracı günümüzde satışa sunabilmenin mantığını anlayamıyorum..ezber bozan diye reklam yapmak bişey ifade etmiyor ne yazıkki..tabiki takdiri ilahidir ama biz bazı standartları yakalamış bir arabaya binerek eşeğimizi sağlam kazığa bağlayalım gerisine yapacak bişey yok tabiki 3 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 hacthback versiyonun yakında testi çıkar zira avrupa pazarına yeni girdi. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 Avrupa Birliği'nde araç satılabilmesi için NCAP testlerine girmiş olmaları gerekiyor. Bu yüzden Evren bey'in dediği gibi NCAP'ler yayınlanır yakında. Mehmet hocam, o Mercedes'te ESP yok muydu? 1 Yorum bağlantısı
Abdurrahim Çelebi 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 Bence arabaların aynı hızla ve aynı yönden aynı kazayı yapmadığı sürece yapilan değerlendirmeler eksik olacaktır. Çünkü biri önden digeri arkadan olduğu için. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 (düzenlendi) Avrupa Birliği'nde araç satılabilmesi için NCAP testlerine girmiş olmaları gerekiyor. Bu yüzden Evren bey'in dediği gibi NCAP'ler yayınlanır yakında. Mehmet hocam, o Mercedes'te ESP yok muydu? bence yoktu. bakayım epey eski olay. baktım: varmış: S280 miş. ben S600 sanmıştım. http://edition.cnn.com/WORLD/9709/01/diana.mercedes/ o olayda suç tamamen yolun.. normalin üç katı alkol alan şöförü tabi ayrı tutuyorum. zaten normal seviyede de almaması lazım. 7 Temmuz 2016 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 s600 olsan prenses olsan ne yazar? (gençler hatırlamaz prenses diana) kul yapısı sonuçta ama w140 da en azından frene bastınmı durur Ve ayrıca Prenses diana kazasında w140 o hale geldiyse diğer araçları düşünmek istemiyorum bile tuzla buz olurdu 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 7 Temmuz 2016 Paylaş 7 Temmuz 2016 diğer araçlar o hıza o güven vererek çıkmanı tedirginlik nedeniyle engelleyeceği için o kaza olmayabilirdi. Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 8 Temmuz 2016 Paylaş 8 Temmuz 2016 diğer araçlar o hıza o güven vererek çıkmanı tedirginlik nedeniyle engelleyeceği için o kaza olmayabilirdi.olsaydı araç namına tek bir parça bile kalmazdı zaten Yorum bağlantısı
Fatih Aydın 8 Temmuz 2016 Paylaş 8 Temmuz 2016 Agea, Linea, Symbol gibi araçlar çarpışma testi olmadığı sürece tedirginlikle yaklaşıyorum. Linea ve Punto nasıl olsa aynı araç diyemiyorum bazıları gibi. Mesela Linea da kemer kopması ve koltuk kırılması gibi vakalar oldu. Fiorinoda da olmuştu. Fakat Fiat hiç bir açıklama yapmadı. Accent Era mesela Euroncap testi yok. Fakat İİHS testi var. Ben Euroncap dan daha çok değer veririm bu kuruluşa. En azından kaza anında ne yapmış araç görebiliyorsun. Benim tercihimde bu sebeple bir Era bir Linea nın önüne geçer. Yeterki bit test olsun arkadaş görelim bakalım neymiş. 301 ve c-elysee içinde yeni araç nasıl olsa kesin 5 yıldızdır deniliyordu. Euroncap de döküldü 3 yıldızda kaldı. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 8 Temmuz 2016 Paylaş 8 Temmuz 2016 (düzenlendi) Agea, Linea, Symbol gibi araçlar çarpışma testi olmadığı sürece tedirginlikle yaklaşıyorum. Linea ve Punto nasıl olsa aynı araç diyemiyorum bazıları gibi. Mesela Linea da kemer kopması ve koltuk kırılması gibi vakalar oldu. Fiorinoda da olmuştu. Fakat Fiat hiç bir açıklama yapmadı. Accent Era mesela Euroncap testi yok. Fakat İİHS testi var. Ben Euroncap dan daha çok değer veririm bu kuruluşa. En azından kaza anında ne yapmış araç görebiliyorsun. Benim tercihimde bu sebeple bir Era bir Linea nın önüne geçer. Yeterki bit test olsun arkadaş görelim bakalım neymiş. 301 ve c-elysee içinde yeni araç nasıl olsa kesin 5 yıldızdır deniliyordu. Euroncap de döküldü 3 yıldızda kaldı. Era, dodge markası altında bile satılıyor değişik memleketlerde. Ölçü müdür bilemiyorum ama abd de çekilmiş bir filmde bile era görmüştüm(demek ki abd de satılacak kadar standartları karşılıyor). 8 Temmuz 2016 tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 8 Temmuz 2016 Paylaş 8 Temmuz 2016 Egea hakkında internette birçok yorum var. Özellikle Ncap testinin olmayışı ve aracın sağlamlığı konusunda kötü yorumlar var. Üreticinin tüm bunlara bir dur demesi ve testlere bir şekilde sokup kendini ispat etmesi en doğrusu gibi görünüyor. Sanırım Linea nın da Ncap testi yapılmamıştı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts