İçeriğe Yönlendir

Gitti Laguna Geldi C5


Murat Ersel Çevik

Recommended Posts

Köksal Yılmaz

Biz de giderken de yok abi

 

Abi laguna 3 ile kıyaslarsan nasıl ses yalıtımı? Hangisi daha iyi?

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

Abi laguna 3 ile kıyaslarsan nasıl ses yalıtımı? Hangisi daha iyi?

Laguna ile mukayese edersen laguna naylon kalıyor. Laguna da trim sesi çoktu motor sesi daha çok içerideydi. Ama laguna da donanım daha yüksekti ve ilk hızlanma daha iyiydi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Maşallah Ersel abi. Çok beğeniyorum bunları.  :nazar:

Bunları ama makyajsızlar çok kötü :ninja:

Kötü derken? :angry:

Len bir adam(lar) bu kadar mı kıskanç olur :D

Tamam tamam,İstanbula gelirsen veririm kullanırsın :f1:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Kötü derken? :angry:

Len bir adam(lar) bu kadar mı kıskanç olur :D

Tamam tamam,İstanbula gelirsen veririm kullanırsın :f1:

 

160 ı geçmeye başlasın ondan sonra görüşelim :mamba:

Yorum bağlantısı
Önder Özcan

160 ı geçmeye başlasın ondan sonra görüşelim :mamba:

Onu şey yapalim. Whatsaöhhö öhhö .
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

Onu şey yapalim. Whatsaöhhö öhhö .

 

 

160 ı geçmeye başlasın ondan sonra görüşelim :mamba:

Güvenli sürüş candır.  :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Güvenli sürüş candır.  :D

Neymiş, benim araç 160 ı geçmiyormuş.Bi kere külliyen yalan. Güvenli sürüş candır :p

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz

Neymiş, benim araç 160 ı geçmiyormuş.Bi kere külliyen yalan. Güvenli sürüş candır :p

 

Abi önemli olan 160 ı geçmek değil, setten altı vurmadan geçmek ;):good1:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Abi önemli olan 160 ı geçmek değil, setten altı vurmadan geçmek ;):good1:

Diy mi ama :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

Abi önemli olan 160 ı geçmek değil, setten altı vurmadan geçmek ;):good1:

Neymiş altı sürtmesin diye kasisler de Asena gibi kıvırıyorlar. Ama biz öylemiyiz.  

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

Maşallah abi tank gibi, Citroën in amiral gemisi :nazar:

Eyvallah Ozan sağol

Yorum bağlantısı

En çok merak ettiğim araç aslında. Belki de korkuyorum, kendine bağlar bir daha başka araç bakamam diye. Bu özellikteki airmatik mercedese, bmw'ye güç yetmeyeceği için şimdiden citroen'e geçip koyu citroenci olmak istemiyoum:))

 

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

En çok merak ettiğim araç aslında. Belki de korkuyorum, kendine bağlar bir daha başka araç bakamam diye. Bu özellikteki airmatik mercedese, bmw'ye güç yetmeyeceği için şimdiden citroen'e geçip koyu citroenci olmak istemiyoum:))

 

Saygılarımla.

Dünyaya bir kere geliyoruz üstad. Kendini kısıtlama. :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz

En çok merak ettiğim araç aslında. Belki de korkuyorum, kendine bağlar bir daha başka araç bakamam diye. Bu özellikteki airmatik mercedese, bmw'ye güç yetmeyeceği için şimdiden citroen'e geçip koyu citroenci olmak istemiyoum:))

 

Saygılarımla.

 

King in düzenlediği buluşmada Murat abi sağolsun verdi anahtarı bi test sürüşü yaptık. Fransızlara önyargılı olmama rağmen oldukça etkiledi beni araç. Binersen alma ihtimalin yüksek abi.

Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

En çok merak ettiğim araç aslında. Belki de korkuyorum, kendine bağlar bir daha başka araç bakamam diye. Bu özellikteki airmatik mercedese, bmw'ye güç yetmeyeceği için şimdiden citroen'e geçip koyu citroenci olmak istemiyoum:))

 

Saygılarımla.

 

1.6 HDi o.v. deneyin, c5 den hızla uzaklaşmanız için yeter ve artar bile. Daha ilk vites değiştirmesi kafamda oluşan c5 imajını tuz buz etmişti. 

Yorum bağlantısı
Hikmet Demirtaş

Ersel, hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim. 

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

1.6 HDi o.v. deneyin, c5 den hızla uzaklaşmanız için yeter ve artar bile. Daha ilk vites değiştirmesi kafamda oluşan c5 imajını tuz buz etmişti. 

2.0 hdi bambaşka

 

Ersel, hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim. 

Çok teşekkür ederim abi 

Yorum bağlantısı
  • 4 ay sonra...
Murat Ersel Çevik

Arkadaşlar uzun bir ayrılıktapn sonra arabama kavuştum ve bir takım şeyler yaptık.
İlk önce ve herşeyden önce Sevgili ağabeyim Çağlar Bayur'a ve Sevgili Servet Aydın'a teşekkürü borç bilirim.
İlk önce sağ arka çamurlukta ince uzun bir göçüklü çizik vardı. Benden önceki sahibi rötuş yaptığı için mecburen boşanmak zorunda kaldı. Sağolsun Çağlar Abi ve Hakan'ın emekleri ile gayet güzel bir şekilde boyandı. Emeklerinize sağlık...

73032d02e9db4e8d51559bc3ac88db34.jpg1f24db28527e417e6b0eaaaa5fa384a6.jpg

Sonra zaten bildiğiniz İlker Kemal imzalı bi-xenon ve led gündüz farı projesi hayata geçti. Hakikaten bu uygulama da çok ama çok güzel oldu. Bir teşekkürler İlker Kemal'e
7a76be7a6610dd939dbb2dc898be2d57.jpg

En son da daha önce mavişim de yaptırdığım ışıklı kapı eşiği projesi gerçekleşti. Bu herkesin beğeneceği bir uygulama olmayabilir ama ben seviyorum.
008d8914a6669f19662007ea0e42773d.jpg40bbbd6b44cfed9d2f678a3a6a02b3e7.jpg1c5cbce87e53fc014c62608810aa2fc6.jpg

Aracım 124 bin de Carbon clean uygulaması yaptırarak ciğerlerimizi de temizlemeyi ihmal etmedik. Yakıtta bir miktar düşüş oldu. Ama arabanın nefesi açıldı bu kesin.

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Birde kalmış satmayı düşündüm diyor ya. Tam dayaklık

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik
3 saat önce, Kerem Minaz yazdı:

Köfteci Uğur da aydınlatma karşılığı beleş köfte mi yedin abi? :bravo::good1::D

:nazar:

Sırlarımı açıklama :D

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...