Mert Yeldan 12 Nisan 2018 Paylaş 12 Nisan 2018 Bizim vag'ın dijital kliması otomatik modda duruma göre hem gir çık yapıyor hem de oransal çalışabiliyor. 120 ile gidiyorum napacaz otomatik modda çalıştırmayacak mıyız? Aksine kitapçıkta da otomatik modu tercih edin diyor. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 12 Nisan 2018 Paylaş 12 Nisan 2018 Bende uzun yolda kafama göre aç kapa yapıyorum, devir göstergesine de hiç bakmıyorum, hatta torosları tırmanırken felan çok açıp kapattım. Demek ki bir anroid teyp parası vermeden iyi kurtarmışım. Şimdi, Önder Özcan yazdı: Dere suyu Dereye kadar gidemiyoz ki 2 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 12 Nisan 2018 Paylaş 12 Nisan 2018 Şimdi, Selçuk Bakış yazdı: 1-Bende uzun yolda kafama göre aç kapa yapıyorum, devir göstergesine de hiç bakmıyorum, hatta torosları tırmanırken felan çok açıp kapattım. 2-Demek ki bir anroid teyp parası vermeden iyi kurtarmışım. 3-Dereye kadar gidemiyoz ki Adam 3 banttan sayı aldı 5 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Nisan 2018 Yazar Paylaş 12 Nisan 2018 4 saat önce, Mahmut Yıldız yazdı: Genelde böyle diyorlar da, 110-120 ile giderken nasıl yapılacak bu iş. Geçmiş olsun bu arada Emmi. Sağolasın Mahmut 4 saat önce, Servet Aydın yazdı: 4 saat önce, Mahmut Yıldız yazdı: Genelde böyle diyorlar da, 110-120 ile giderken nasıl yapılacak bu iş. Geçmiş olsun bu arada Emmi. Sorun orada işte. Dip gaz yapınca kasnak bırakıyor, sonra yine çekiyor. Hız değil devir katlediyor Oyomatik klimalar pek devreden çıkmaz dedi. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 12 Nisan 2018 Paylaş 12 Nisan 2018 Oyomatik klimalar pek devreden çıkmaz dedi. Valfleri oransal çalışıyor. Bu nedenle çıkmasına gerek olmuyor demekki Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Nisan 2018 Yazar Paylaş 12 Nisan 2018 Bozulacağı varmış diyorum ben. Koca piston ortadan kopmuş. Yapı falan da gayet iyi durumda idi. Silindirlerde aşınma da yoktu. Tek piston bulabilsek onaracaktık. Uygun piston bulamadık. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Nisan 2018 Paylaş 13 Nisan 2018 11 saat önce, Ali Gök yazdı: anladığım klima kaapalı seyir halinde açaçak isek gazı bırakacaz 3 4 saniye araba devir düşecek sonramı açacaz ? Balata mı bitik Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Nisan 2018 Paylaş 13 Nisan 2018 Klima için geçmiş olsun sıfırlandı... piston her zaman kırılabilir devreye gir çık çok etkilememesi lazım. Sistem tıkalı yahut geri dönüş valfi vb tıkalı bozuk vb gibi birşey belki çok düşük ihtimal. Yavaşken aç olayına katılmıyorum ben. Bir valf tıkalı ise böyle olur. Normalde gavur bunu hesaplar. Not: su yoğunlaşması .. buz ve sonucunda takılma olabilir mi peki? Buz kaygan gerçi ama? Suçluyu buldum: Obviously, that would be disastrous. Further, any oil or liquid refrigerant that gets into the cylinder could cause the same problem because liquids cannot be compressed. The result is called slugging. It can break pistons, valves and crankshafts. This problem places limitations on how the compressor is designed and used. 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Nisan 2018 Paylaş 13 Nisan 2018 Bu zor ihtimal ama. Sıvı veya gaz haline göre tasarımlı kompresör hattı Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Nisan 2018 Paylaş 13 Nisan 2018 Sıvı varken asılırsa ve bu tasarımı saglayan bişey bozuksa? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Nisan 2018 Yazar Paylaş 13 Nisan 2018 Öncesinde işlevini sağlıklı olarak yerine getiriyordu. Sonrasında da denedim. Sorun görmedim. Bilemedim Hocam. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Nisan 2018 Yazar Paylaş 13 Nisan 2018 3 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Obviously, that would be disastrous. Further, any oil or liquid refrigerant that gets into the cylinder could cause the same problem because liquids cannot be compressed. The result is called slugging. It can break pistons, valves and crankshafts. This problem places limitations on how the compressor is designed and used. Sıvıdan bahsetmiş. Geçen yıl bakımları yapılmıştı. İhtimal vermiyorum şahsen ama.. olabilir de tabi ki.. Yorum bağlantısı
Hacı Şenyurt 13 Nisan 2018 Paylaş 13 Nisan 2018 40 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Sıvıdan bahsetmiş. Geçen yıl bakımları yapılmıştı. İhtimal vermiyorum şahsen ama.. olabilir de tabi ki.. Geçmiş olsun öncelikle. Sanırım bu bozulmanın hatalı tasarımdan kaynaklandığını anlatmak istemiş ingilizce döküman. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Nisan 2018 Yazar Paylaş 13 Nisan 2018 3 dakika önce, Hacı Şenyurt yazdı: Geçmiş olsun öncelikle. Sanırım bu bozulmanın hatalı tasarımdan kaynaklandığını anlatmak istemiş ingilizce döküman. Keşke fotoğraf çekseydim... O pistonun o şekilde kırılacağı kimsenin aklına gelmez.. Kol kırsa kabul.. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Nisan 2018 Paylaş 13 Nisan 2018 5 saat önce, Hacı Şenyurt yazdı: Geçmiş olsun öncelikle. Sanırım bu bozulmanın hatalı tasarımdan kaynaklandığını anlatmak istemiş ingilizce döküman. Hayır. Bu sorunlar nedeniyle tasarımda limitler olur ona göre yapılır diyor Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Nisan 2018 Paylaş 13 Nisan 2018 8 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Sıvı varken asılırsa ve bu tasarımı saglayan bişey bozuksa? Expantion mu ne karın ağrısı bi valf var, birde konsantör gibi çalışan tüp. Birinden biri cortlaması lazım bence Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 13 Nisan 2018 Paylaş 13 Nisan 2018 (düzenlendi) 11 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Obviously, that would be disastrous. Further, any oil or liquid refrigerant that gets into the cylinder could cause the same problem because liquids cannot be compressed. The result is called slugging. It can break pistons, valves and crankshafts. This problem places limitations on how the compressor is designed and used. Hocam yabancı dil bilmeyenler için türkçe mealini versek, google de mantıksız çeviri yapıyor valla tam anlayamadım... 13 Nisan 2018 tarihinde Mehmet Ozyurek tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Nisan 2018 Yazar Paylaş 13 Nisan 2018 Bu arada.. dün, 4 tane travers burcunu ve 4 tane viraj demir lastiğini de değiştirdim... Güya android teyp alacaktım.. gitti paralarım 1 2 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 13 Nisan 2018 Paylaş 13 Nisan 2018 Saglik olsun keske android fotolarini atmayaydim Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 13 Nisan 2018 Paylaş 13 Nisan 2018 Aslında değişen parçalar android den önemli Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 13 Nisan 2018 Paylaş 13 Nisan 2018 3 saat önce, Hasan Karabekiroglu yazdı: Aslında değişen parçalar android den önemli Formdan düşüyorsun 3 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 13 Nisan 2018 Paylaş 13 Nisan 2018 32 dakika önce, Köksal Yılmaz yazdı: Formdan düşüyorsun Yoğunlaştığım bazı işler var, daha sonra tam gaz devam, tikkat edin her an şapkadan tavşan çıkarabilirim 2 Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 26 Nisan 2019 Paylaş 26 Nisan 2019 Mehmet abi bu araçtaki motor şanzıman bir önceki kasa x-traille aynımı 2012 model olanlarla 2.0 dci motor 4 çeker onlarda. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Nisan 2019 Yazar Paylaş 26 Nisan 2019 Mehmet abi bu araçtaki motor şanzıman bir önceki kasa x-traille aynımı 2012 model olanlarla 2.0 dci motor 4 çeker onlarda.Benim bildiğim aynı. Çünkü hangi parçasına vaksam Xtrail ile ortak çıkıyor. Alt yapının aynı sadece kasanın farklı olduğunu düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 1 Mayıs 2019 Paylaş 1 Mayıs 2019 Benim bildiğim aynı. Çünkü hangi parçasına vaksam Xtrail ile ortak çıkıyor. Alt yapının aynı sadece kasanın farklı olduğunu düşünüyorum. Abi bu aralar 2012model xtrailleri araştırıyorum ama nissanla ilgili doğru düzgün bir forum yok . Yorum bağlantısı
Recommended Posts