İçeriğe Yönlendir

Otokoç Ankara Servis Kalitesi Ve Müşteri Görüşleri


Mustafa Emin

Recommended Posts

Mustafa Emin

Öncelikle selamlar, iyi forumlar herkese!

 

Ankara Eskişehir yolu üzerindeki Otokoç bayi ile ilgili görüşlerimi paylaşmak istiyorum, sizin de tecrübeleriniz varsa bunları karşılıklı paylaşarak başkalarına da yardımcı olmak niyetindeyim.

 

2013 model Ford C-Max TDCI kullanmaktayım, aracın ikinci sahibiyim ve km olarak 15bin'e yeni ulaştım (neredeyse hiç kullanılmadı araç). Yaklaşık 1 aydır araç rölantideyken ve motor sıcakken, kabin içerisinden motorun sarsıntısını hisseder olduk. Hazır garanti devam ediyorken Otokoç'tan bir randevu aldım ve 18.06.2016'da servise gittim. Kontroller yapıldıktan sonra servis ile aramızda şöyle bir diyalog geçti;

Servis-"Araçta bir sıkıntı yok, bütün kontrolleri yaptık"

Ben-"Olur mu Berk bey bariz titreme var rölantide, isterseniz test araçları ile kıyaslayalım"

Servis-"Anlıyoruz, peki tamam aracı alıp tekrar kontrolleri yapalım, siz bekleyin" 

Bu sırada Fiesta sahibi bir bayan da powershift şanzumandan gelen rahatsız edici bir ses ile ilgili şikayetlerini servis sorumlusuna aktarıyordu, kulak misafiri oldum."Hanımefendi bu çok normal bir durum eğer bir arıza olursa biz gerekeni yaparız" diyerek 5 dk'da geri çevirdiler kadını:)

10 dk. sonra...

Servis-"Evet sorunu bulduk, aracın altında bir cıvata düşmüş, onu taktık işlem tamam"

Peki dedim çalıştırdım aracı

Ben-"Hiç bir fark yok aracımda? Siz hangi cıvatayı taktınız?"

Servis-"Motor kulağındaki cıvata düşmüş onu taktık, cıvataya tork ayarı yapıldı siz aracı biraz kullanın sıkıntı geçer"

Hiç inandırıcı gelmedi bana bu durum(az çok mekanik bilgim var) ancak yapacak başka birşeyin olmadığını söylediler ve eve dönmeye karar verdim.

 

Ertesi gün tekrar aradım Otokoç'u;

Ben-"Maalesef sorunum devam ediyor, tekrar bakmanız mümkün mü araca?"

Servis-"Yapılacak her şeyi yaptık bir problem olduğunu düşünmüyoruz"

Ben-" Yakıt sistemi ile ilgili bir problem olabilir mi? belki verimli çalışamıyordur araç?" 

Servis-"Eğer yakıtı Opet'ten aldıysanız yakıt güvencesi kapsamında bakabiliriz fakat almadıysanız yakıt güvenceniz bozulur ve elimizden bir şey gelmez"

 

Artık sabrım tükendi ve Başer Oto'dan randevu almaya karar verdim 1 gün sonra sabahtan gittim ve hemen servis sorumlusu arkadaş beni Hasan usta(usta başı) ile görüştürdü, kendisi titremeyi hissettiğini ve gerekli bütün kontrolleri yapacağını söyledi(anlayışı ve ilgisi için kendisine teşekkür ederim), 1 saat sonra üst motor kulağındaki gazın kaçması nedeni ile parçanın değişmesi gerektiğini söylediler ve değiştirdiler. Sorun çözüldü. Üstüne birde ustadan bilgisayar ile aracın çalışma esnasındaki motor verilerinde(hava basınç değerleri, yakıt değerleri vs.) bir kararsızlık olup olmadığına bakmasını rica ettim. Yanımda bana değerleri tek tek kontrol ederek ve göstererek motor durumunu anlattı. En azından başka bir sebep olmadığını öğrendim.

 

Otokoç'ta usta ile yüz yüze görüşemedik ve müşterileri oyalayarak (biraz da saf yerine koyarak) gereken işlemleri yapmadıklarını düşünüyorum. Kendilerini tekrar aradım ve sorunsuz dedikleri parçada arıza olduğunu anlattım.

Sonuç olarak 2 kere yapılan bir kontrolde gözden kaçmayacak bir olay.

 

Ne derece "dürüst ve kaliteli" bir hizmet anlayışları olduğunu kendi açımdan anlatmak istedim, okuduğunuz için teşekkür ederim.

 

 

 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Derhal 444FORD ile görüşün derim. Merkezden uyarıyı alırlarsa bi dahakine daha iyi kontrolleri yaparlar.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...