Rıdvan Ergün 28 Haziran 2016 Yazar Paylaş 28 Haziran 2016 Rıdvan bey aracın foto'ları var mıdır acaba? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Haziran 2016 Paylaş 28 Haziran 2016 Rıdvan bey, Tamponun iç kısmını göremiyorum bu sebeple onarım veya değişim kısmına bir şey diyemem. Dışarıdan görüldüğü kadarı ile onarımı yapılabilecek durumda. Jantta kırık çatlak gözükmüyor. Onarım ile düzeltilebilecek durumda. Ancak ben olsam güvenlik sebebi ile ben de değişim talep edebilirdim. Çamurluk ise boyatılıp düzeltilebilir bence. Geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 28 Haziran 2016 Yazar Paylaş 28 Haziran 2016 İşaretli kısımda içeri doğru L şeklinde kıvrılan ve tırnakların olduğu kısım vardı. O kısım tamamen yırtılıp, kopmuş. O kıvrımı orijinal inceliğinde nasıl yapacaklar da, tampon yerine tam oturacak? Çamurluk alüminyum alaşımlı olduğundan düzeltme işlemi yapılamıyormuş. Makina tutup çekmiyor dediler. Zaten eksperin çamurluğa itirazı yok. Ha bana kalsa keşke her ikisi de ustanın eli üzerinde kalmadan onarılabilseydi de, Tramer hasar kaydı daha düşük olsaydı. Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 29 Haziran 2016 Yazar Paylaş 29 Haziran 2016 Servise lanet olsun, yapın bu şekilde dedim. Jantı kendim değiştireceğim. Beğenmezsem, tamponu da tekrar yaptıracağım. Bir daha da Anadolu Sigorta'nın kapısının önünden geçmeyeceğim. Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 30 Haziran 2016 Paylaş 30 Haziran 2016 Çok geçmiş olsun Rıdvan bey, maalesef bu kaza stresinin üzerine birde eksper ve sigorta sıkıntıları binince insan isyan ediyor maalesef, kolaylıklar diliyorum... Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 30 Haziran 2016 Yazar Paylaş 30 Haziran 2016 Teşekkür ederim Serhan Bey. Acentem çok ilgili olmasa daha çooook sorunlar çıkacaktı, da hepsini buraya yaznadım. Fakat Anadolu Sigorta ve eksperin taleplere karşı olumsuz olarak bile hiç dönüş yapmamaları çıldırttı. İki katı bile fiyat verse, başka şirkete gideceğim. Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 30 Haziran 2016 Yazar Paylaş 30 Haziran 2016 Üst üste mesaj olacak, kusura bakmayın ama yazmam gerekiyor. Biraz önce servisten aradılar. Sigorta şirketi değişimi kabul etmiş. Olumlu veya olumsuz bir hafta 10 gündür hiç bir cevap vermemelerini telafi etmese de, talebimin karşılanmış olduğunu burada bildirmiş olayım. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Emin Taşdelen 1 Temmuz 2016 Paylaş 1 Temmuz 2016 Tekrar geçmiş olsun Rıdvan Bey, geç de olsa taleplerinizin kabul edilmiş olması sevindirici. Karşı tarafa rücu edecek bir hasarda bile niye bu kadar dirençli oldular acaba? Karşı tarafın poliçesi de aynı sigorta şirketi miydi yoksa? Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 1 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 1 Temmuz 2016 Evet, tam üstüne bastınız. Karşı tarafın sigortası da aynı şirket. Fakat şöyle de bir durum var, yukarıdaki mesajlarımda da belirtmiştim. Kaza akşamı karşı sürücünün ehliyeti yanında yoktu. Telefonla numarasını alıp bana bildirdi ve tutanağı bu şekilde imzaladı. Ertesi gün beni arayarak bildirdiği ehliyetnumarasının yanlış olduğunu kendi ehliyetinde problem bulunduğunu ve başkası üzerine tıtanak tutup tutamayacağımızı sordu. Elbette ben kabul etmedim. Bu durumda ehliyetindeki probleme göre sigorta şirketinin şahsına rücu edebileceğini düşünüyorum. Zaten kusur da %100 karşı tarafta. Yeni mevzuat ehliyeti olsa bile rücu edebileceğini söylüyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts