Sami Demirpaz 19 Haziran 2016 Paylaş 19 Haziran 2016 Gecmis olsun, umarim belgelerde sorun cikmaz. Tutanaga ek olarak ehliyet, trafik ve ruhsat fotokopisi lazim diye hatirliyorum. Umarim tez zamanda halledilir. Yorum bağlantısı
Süleyman Kaya87 19 Haziran 2016 Paylaş 19 Haziran 2016 Öncelikle geçmiş olsun.. Artık neredeyse herkesin akıllı telefonu var. Ktt artık telefon ortamında da doldurulabiliyor. Üstelik yanlış beyan yapılma ihtimali de yok. Çünkü sistemden sorgulama yapıyor anında. Aklınızda bulunsun. 1 Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 19 Haziran 2016 Yazar Paylaş 19 Haziran 2016 Teşekkür ederim. Mobil tutanak için gerekli programı indirmiştim. Ancak ıslak imzalı belge olmayınca yasal geçerliliğinden emin olamadım. En kısa zamanda inceleyeceğim. Yorum bağlantısı
Misafir 19 Haziran 2016 Paylaş 19 Haziran 2016 2 hasarda kullandim mobil kaza tutanagini. Cok pratik. Ehliyeti online sorgulamiyor. Police nolarini buluyor. En guzel yani evrak alip verme ile ugrasilmiyor. Eger muallak bir durum yoksa kisa surede sonuclaniyor sucluluk orani. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Haziran 2016 Paylaş 19 Haziran 2016 Geçmiş olsun... Servise gidin Rıdvan Bey.. Orjinal kodu ile renk üreteceklerdir.. Gerekirse komple pasta ile solmuş orjinal rengi de canlanır ve renk tutar... Yorum bağlantısı
Süleyman Kaya87 19 Haziran 2016 Paylaş 19 Haziran 2016 Mobil kaza ehliyeti sorgulamıyor fakat poliçe otomatik çıkınca sürücü de aynı kişi ise içi rahatlıyor insanın bende 1 hasarımda kullandım. Kağıttan daha garanti. Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 19 Haziran 2016 Paylaş 19 Haziran 2016 Geçmiş olsun. Abilerimiz nasıl olabileceğini aktarmışlar. Sadece şunu ilave etmek istiyorum direksiyon mili eğer varsa ona da baktırmanızı tavsiye ederim. Cana gelmemiş çok şükür. Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 20 Haziran 2016 Yazar Paylaş 20 Haziran 2016 (düzenlendi) İyi dilekleriniz ve fikirleriniz için çok teşekkür ederim. Bostancı'da yetkili servis EREL e bıraktım. 3 hafta sonra teslimi muhtemel dediler. Ön takımı söktükten sonra belli olmakla birlikte 15-20 bin TL hasar tahmin ediyorlar. Bu kazadan edindiğim bir diğer tecrübe, araç kamerasının mümkün olduğunca geniş açılı bir model tercih edilmesi ve motor kaputunun yan kısmından gelecek darbeleri de alabilecek açıda ayarlanması. Çekim kadrajının alt kısmı aracın burnunun ucundan değil, daha geriden başlamalı. 20 Haziran 2016 tarihinde Rıdvan Ergün tarafından düzenlendi 7 Yorum bağlantısı
Hami Erışık 21 Haziran 2016 Paylaş 21 Haziran 2016 (düzenlendi) Benim işyerindeki arkadaşım şirketin aracı daciayı sol ön tekerden kaldırıma çarpmıştı kışın..kaportada hiçbirsey yoktu 14 bin tl masraf çikmı§tı serviste,kaskodan yapildi... Geçmiş olsun 21 Haziran 2016 tarihinde Hami Erışık tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 21 Haziran 2016 Yazar Paylaş 21 Haziran 2016 geçmiş olsun Çok teşekkür ederim. Benim işyerindeki arkadaşım şirketin aracı daciayı sol ön tekerden kaldırıma çarpmıştı kışın..kaportada hiçbirsey yoktu 14 bin tl masraf çikmı§tı serviste,kaskodan yapildi... Geçmiş olsun Benim adaptif cruise kontrol, esp sistemi ve lastik basınç sistemi arıza gösteriyor.Sadece bu üçünde değişim gerekirse yazdığınız rakama ulaşıyor. Ayrıca rot kolu, rotil salıncak da değişecek sanırım. Gözle görülür kısımda ise sadece ön tampon, çamurluk ve jant var. Aracın kaydında yüksek hasar görünecek ne yazık ki Karşı tarafın sanırım ehliyeti (alkol vb sebepten alındığı için olsa gerek) yokmuş. Bana başka birisinin adına yeniden kaza tutanağı tutmayı teklif edip duruyor. Elbette yapmam. Muhtemelen sigorta ona rücu edecek. Kendisi düşünsün! 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Gökmen 24 Haziran 2016 Paylaş 24 Haziran 2016 Geçmiş olsun.Allah beterinden sakınsın. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Haziran 2016 Paylaş 24 Haziran 2016 İyi dilekleriniz ve fikirleriniz için çok teşekkür ederim. Bostancı'da yetkili servis EREL e bıraktım. 3 hafta sonra teslimi muhtemel dediler. Ön takımı söktükten sonra belli olmakla birlikte 15-20 bin TL hasar tahmin ediyorlar. Bu kazadan edindiğim bir diğer tecrübe, araç kamerasının mümkün olduğunca geniş açılı bir model tercih edilmesi ve motor kaputunun yan kısmından gelecek darbeleri de alabilecek açıda ayarlanması. Çekim kadrajının alt kısmı aracın burnunun ucundan değil, daha geriden başlamalı. Güncel kameralarımız 170 derece Ancak bazı kameralar kaputu görünce kaputa odaklıyor.. Buna dikkat etmek gerekiyor.. Odaklama sorunu yaşamazsanız kaputu görmek iyidir.. Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 28 Haziran 2016 Yazar Paylaş 28 Haziran 2016 (düzenlendi) Eveeet. Oğlumuz oluyor sanırım. Anadolu Sigorta eksperi aracımın tampon ve jantı için değişim değil onarım uygundur demiş. Ben buna itiraz etmiştim. Eksper bir haftadır itirazım konusunda değerlendirme yapmamış. Aracım serviste öylece boş boş yatıyor. Tamponun tırnaklarının olduğu kısım komple yırtılmış. Yama yöntemiyle tırnak yapıp takacaklar ve arabanın ağzı burnu kaymış görünecek. Jant deseniz, ilk darbeyi doğrudan doğruya alan kısım. Bu darbe neticesi arkadaki rot kolu, salıncak vs eğilmiş ve eksper beyimiz 245 beygirlik 1,9 tonluk bu araçta tamirli jant kullanılması mümkündür diyor. Sigortacı arkadaşlar ne yapmamı önerirsiniz? 28 Haziran 2016 tarihinde Rıdvan Ergün tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 28 Haziran 2016 Paylaş 28 Haziran 2016 (düzenlendi) Plastik hicbir parca fiberci/tamponcu anlasmali servis tamor edemem demedikce degismez. Hicbir plastikci fiberci de tamir edemeyecegi parcaya tamit edecegim demez. Risk almaz. Jant kurtarmasa tamir demez ama sanirim bir kez daha muzakere edilebilir. Olayi su sekilde degerlendirin. Arkadasinizin audisini odunc aldiniz. Kaza yaptiniz. Cebinizdr sinirli bir meblag var ve dua ediyorsunuz ki parcalar degismek yerine tamir edilebilsin ve cebinizden az para ciksin. Su anda tamir edilebilecek kadar kucuk hasarlariniz oldugu icin kendinizi daha sansli hissedin. Saygilarimla. 28 Haziran 2016 tarihinde Evren İskent tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 28 Haziran 2016 Yazar Paylaş 28 Haziran 2016 Evren Bey benşm sigorta şirketiyle ilişkim hatır için emanet alma ilişkisi değil. Senelerdir 4-5 araba için, DASK vs sigortalarım için prim ödüyorum. İkincisi, tamponun tam çamurluğa bağlandığı kenarı boydan boya yırtıldığı için alttan tel ile yamalayıp tırnak yapacaklar. Bu durumda tampon asla orijinali gibi yerine oturmayacak. Aracın burnu yamuk yumuk görünecek. Şahin değil ki bu araba. 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 28 Haziran 2016 Paylaş 28 Haziran 2016 Ridvan bey bu konuda size hak veriyorum, millet aksine degismesin, tamir olsun der. Tamirli tampon bir nebze ama tamirli jantla bende olsam binmem. Plastik hicbir parca fiberci/tamponcu anlasmali servis tamor edemem demedikce degismez. Hicbir plastikci fiberci de tamir edemeyecegi parcaya tamit edecegim demez. Risk almaz. Jant kurtarmasa tamir demez ama sanirim bir kez daha muzakere edilebilir. Olayi su sekilde degerlendirin. Arkadasinizin audisini odunc aldiniz. Kaza yaptiniz. Cebinizdr sinirli bir meblag var ve dua ediyorsunuz ki parcalar degismek yerine tamir edilebilsin ve cebinizden az para ciksin. Su anda tamir edilebilecek kadar kucuk hasarlariniz oldugu icin kendinizi daha sansli hissedin. Saygilarimla. Abi soyle birsey var, tamir edemem dese 0 tampon alinacak ve tamponcunun cebine para girmeyecek. Ama tabir edebilirse para kazanacak. Bende olsam tamir ederim deyip sansimi denerim sanki. Yorum bağlantısı
Misafir 28 Haziran 2016 Paylaş 28 Haziran 2016 Ridvan bey bu konuda size hak veriyorum, millet aksine degismesin, tamir olsun der. Tamirli tampon bir nebze ama tamirli jantla bende olsam binmem. Abi soyle birsey var, tamir edemem dese 0 tampon alinacak ve tamponcunun cebine para girmeyecek. Ama tabir edebilirse para kazanacak. Bende olsam tamir ederim deyip sansimi denerim sanki. Onlar amator yerler degil sanayi isi yapan. Zaten yeterince var ellerinde is. Artik isin ehli olmuslar. Orjinal gibi olmazsa musteri memnuniyeti olmaz. Sigorta anlasmalarinda onemlidir memnuniyetin.Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 28 Haziran 2016 Paylaş 28 Haziran 2016 Onlar amator yerler degil sanayi isi yapan. Zaten yeterince var ellerinde is. Artik isin ehli olmuslar. Orjinal gibi olmazsa musteri memnuniyeti olmaz. Sigorta anlasmalarinda onemlidir memnuniyetin. Saygilarimla. Yanlis anlamadin umarim abi, ben duz mantik dusunerek bir fikir attim ortaya. Yorum bağlantısı
Misafir 28 Haziran 2016 Paylaş 28 Haziran 2016 Yanlis anlamadin umarim abi, ben duz mantik dusunerek bir fikir attim ortaya.Sen disardan ben icerden biri olarak yaziyorum. Tabi ki problem yok. [emoji4] Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Haziran 2016 Paylaş 28 Haziran 2016 Rıdvan bey aracın foto'ları var mıdır acaba? Yorum bağlantısı
Recommended Posts