Çağlar Bayur 3 Haziran 2016 Paylaş 3 Haziran 2016 tek avantaj mjet motor. o yok ise avantaj da kalmıyor 1 Yorum bağlantısı
Deniz Yalman 3 Haziran 2016 Yazar Paylaş 3 Haziran 2016 tek avantaj mjet motor. o yok ise avantaj da kalmıyor Valla banada en mantıklı o geliyo. 1 Yorum bağlantısı
Öner Kurukuz 3 Haziran 2016 Paylaş 3 Haziran 2016 Yılda 15000 km altı benzinli, üstü dizel düşüncesine katılmıyorum ben. Dizel aracı alırken belki 2-3 bin fazladan ödersiniz ama satarken de aynı oranda fazlaya satarsınız. Zararınız olmaz. Benzinli araca her ne kadar tüp taksanız da aylık 60 tl nin altında benzin almadan olmaz.. Zira günümüz lpg li araçlar her marşda benzinle çalışıyor. Bende 1.4 benzin-lpg li VW vardı, o dönemler 40-45 tl her ay benzine veriyordum. Bir o kadar da lpg. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 3 Haziran 2016 Paylaş 3 Haziran 2016 50-100 lira ayda pek para değil, turbo , enjektör fiyatını düşününce. Yorum bağlantısı
Misafir 4 Haziran 2016 Paylaş 4 Haziran 2016 Günde sabah 3 km gidip akşam 3 km gelen birini düşünürsek dizel çok anlamsız olacaktır. Bu sebeple her şartta dizel lafına katılmıyorum. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 4 Haziran 2016 Paylaş 4 Haziran 2016 Günde sabah 3 km gidip akşam 3 km gelen birini düşünürsek dizel çok anlamsız olacaktır. Bu sebeple her şartta dizel lafına katılmıyorum. Özellikle kastettiğin biri mi var ? 1 Yorum bağlantısı
Misafir 4 Haziran 2016 Paylaş 4 Haziran 2016 Özellikle kastettiğin biri mi var ? Yok abi apartumandaki bir komşumdan bahsettim Yorum bağlantısı
Emrah Musalli 4 Haziran 2016 Paylaş 4 Haziran 2016 1.4 benzinli almak lazım. Bende 1.3 var çok memnunum ama bunun km çok yüksek. Yüksek km dizele bakış malum. Satması çok zor olur. Arada km farkı az olsa neyse ama. Km gittikçe yıpranma durumu da artar ister istemez. Dizel direk t bir zarar olabilir o km için. Yorum bağlantısı
Öner Kurukuz 5 Haziran 2016 Paylaş 5 Haziran 2016 Günde sabah 3 km gidip akşam 3 km gelen birini düşünürsek dizel çok anlamsız olacaktır. Bu sebeple her şartta dizel lafına katılmıyorum. Benim eski iş yerim 2.5 - 3 km uzaktaydı. 1.4 benzin+lpg li polo ile yazın iyi ama kışın lpg ye geçmeden işyerine varıyordum. kış boyunca neredeyse işe gidiş gelişte lpg kullanamadım desem yeridir. motor tam 30 dereceye geliyor, lpgye geçecek ben işe varıyordum. ben yine de dizel alma imkanı varken benzinli almaya karşıyım. bu insan sadece işe gidip gelmek için araç almaz, hafta sonları bir yerlere gider. her halikarda dizel daha avantajlı oluyor. hem yakıtta hem de satarken. bakım masrafları farkı diyorsunuz ama bugün benzinli bir aracın km bakımı 250 tl den aşağı değil, dizel de 300 tl. yılda bir kez 50-60 tl az vermek için hergün yakıtı parası vermek bence anlamsız. Sonuçta dizeli satarken başta verdiğiniz parayı yine geri alacaksınız. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 10 Haziran 2016 Paylaş 10 Haziran 2016 Dizel alın kafanız rahat olsun, ne kadar yaktı diye düşünmeyin gazlaya gazlaya kullanın. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Haziran 2016 Paylaş 10 Haziran 2016 Doğrusu nedir hocam ? tork araç sattırır beygir yarış kazandırır :) Yorum bağlantısı
Serdar Güngör 10 Haziran 2016 Paylaş 10 Haziran 2016 tork araç sattırır beygir yarış kazandırır :) Bizim memlekette araç alanların İLK iki sorusu ? 1. Kaç beygir bu 2. Bagaj kaç litre Bu yaşıma kadar ne kadar araç sattıysam hiç tork soran olmadı Yorum bağlantısı
Recommended Posts