Deniz Yalman 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 İyi günler arkadaslar.Fiat punto araç düşünüyorum. İki tane araç buldum. Birisi grande 1.3 2008 model 180 binde 31 bin istiyor. Digeri evo 1.4 2011 model 67 binde 34 bin istiyor. Bunların ikiside cam tavanlı. Karar veremedim. Simdiden yardımlarınız için teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Serdar Güngör 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 Deniz Yalman yazdı: İyi günler arkadaslar.Fiat punto araç düşünüyorum. İki tane araç buldum. Birisi grande 1.3 2008 model 180 binde 31 bin istiyor. Digeri evo 1.4 2011 model 67 binde 34 bin istiyor. Bunların ikiside cam tavanlı. Karar veremedim. Simdiden yardımlarınız için teşekkür ederim. Yıllık 20 bin km üzeri yapıyorsan dizel, yok yapmam diyorsan benzin Yorum bağlantısı
Mustafa Erhan 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 Dizel'in km'si yüksek gibi geldi. Eğer seçim illa bu 2 araç arasından olacaksa Evo olan daha mantıklı gibi düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 benzinli alın. lpg ile yola devam edin. Yorum bağlantısı
Deniz Yalman 2 Haziran 2016 Yazar Paylaş 2 Haziran 2016 Serdar GÜNGÖR yazdı: Yıllık 20 bin km üzeri yapıyorsan dizel, yok yapmam diyorsan benzin Yıllık taş catlasın 15 bin. Mustafa Erhan yazdı: Dizel'in km'si yüksek gibi geldi. Eğer seçim illa bu 2 araç arasından olacaksa Evo olan daha mantıklı gibi düşünüyorum. Eyvallah sagolasn Sedat Ünsal yazdı: benzinli alın. lpg ile yola devam edin. Lpg ye hic bulasmak istemiyorum kardesim Yorum bağlantısı
Serdar Güngör 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 Deniz Yalman yazdı: Yıllık taş catlasın 15 bin. Eyvallah sagolasn Lpg ye hic bulasmak istemiyorum kardesim O zaman Benzin Yorum bağlantısı
Önder Özcan 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 1,4 evo, dizel gibi gitmez,dizel gibi az yakmaz.Yokuşta tork biter. 1,3 multijet iyidir. Baktığınız arabanın durumunu bilemem ama multijet alabiliyorken 1,4 e bakmazdım. 3 Yorum bağlantısı
Deniz Yalman 2 Haziran 2016 Yazar Paylaş 2 Haziran 2016 Önder Özcan yazdı: 1,4 evo, dizel gibi gitmez,dizel gibi az yakmaz.Yokuşta tork biter. 1,3 multijet iyidir. Baktığınız arabanın durumunu bilemem ama multijet alabiliyorken 1,4 e bakmazdım. 1.3 olan 70 lik 1.4 olan 105 lik. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 Fiatta dizel olmayınca manası kalmıyor. Yorum bağlantısı
Serdar Güngör 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 (düzenlendi) Deniz Yalman yazdı: 1.3 olan 70 lik 1.4 olan 105 lik. Dizel de beygir önemli değil Tork önemlidir ? Bununla ilgili atasözümüz bile var " Beygir araç sattırır, Tork yarış kazandırır" diye 2 Haziran 2016 tarihinde Serdar GÜNGÖR tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Deniz Yalman 2 Haziran 2016 Yazar Paylaş 2 Haziran 2016 Serdar GÜNGÖR yazdı: Dizel de beygir önemli değil Tork önemlidir ? Bununla ilgili atasözümüz bile var " Beygir araç sattırır, Tork yarış kazandırır" diye Eyvallah 1 Yorum bağlantısı
Eray Çalışkan 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 Araçların durumları ve temizliği denk gibi düşünerek bende dizel diyorum. Hatta biraz daha araştırıp ve sabredip daha düşük km'de dizel bulunabilir. Ayrıca hep söylüyorum benzinli kullanıp yılda 10-15 bin km yapan kullanıcılar dizelden sonra 20bini rahat görüyor Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 İki araç arasındaki temizlik önemli. Ancak, soru 1,3 Multijet mi yoksa 1,4 Multiair mi ise, Multijet başta satış olmak üzere birçok konuda avantajlıdır. Yorum bağlantısı
Ali Gök 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 (düzenlendi) taş çatlasın 15 bin diorsanız 1.3 multijet alın. az yakacağı için rahat 20 bin yaparsınız çünkü benzinli içecek benzini su gibi kim ne derse desin. ayrıca kaç beygir olursa olsun rampada multijet daha iyi gider 1.4 atmosferikten yıllık 500 metre yol yapsam yine dizel alırım :D 2 Haziran 2016 tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 Deniz Yalman yazdı: Yıllık taş catlasın 15 bin. Lpg ye hic bulasmak istemiyorum kardesim dizelde arabanın bakımları önemli.km olmuş 180k. baskı balata, volan, fren diskleri, balatalar, enjektörler, amortisörler, triger zinciri devirdaimi, yağ eksiltmesi vb. bunların bakım zamanları/revizyon zamanı gelmiş olabilir. yedek parça fiyatlarına/işçiliklerine göz atın. onda göre seçin. Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 benzin alın sağlam bir lpg ile yola devam. yakmaz nasılsa sizin 15bin- 25bin olur nasılsa. Yorum bağlantısı
Sevgin Yılmaz 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 Punto deyince 1.3 dizeli akla geliyor. Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 Dizel candır, evo olmaz, skydome az sıkıntılıdır(cam tavan) olmaz ama dizel mis gibi olur Yorum bağlantısı
Gökhan Ünal 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 eğer düşünürseniz benim 2008 model egzotık kırmızı puntom var 1.3 dizel tek parça poyalı 165 binde,özelden yazarsanız detaylı anlatabilirim. araç ıspartada şuanda Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 Multijet varken 1.4 benzinli anlamsız.. Yorum bağlantısı
Tevfik Işık 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 6yildir g.punto 1.3 multijet kullanicisi olarak kesinlikle dizelini tavsiye ederim. Parçasi ucuz,gidişi tatminkar,vergisi düşük yani yürütme maliyeti en hesapli araçtir kendisi. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 105'lik motor multiair. Turbo degil ama farkli mimarili bir motor. Lpg uyumu hakkinda soylentiler var. Ancak evo olmasi avantaj. 1.3 multijet arkadaslar aciklamis, fiyat performans olarak iyidir. 180.000 de ise triger degismi olmali. 160.000 de degismediyse hem masrafli hem de bakimlari gecikmis bir arac olabilir. Ben oyumu az km, evo olmasi dolayisiyla multiairden kullaniyorum. Yanliz arac dynamic degilse eksigi cok olur. Sunroof ek pakettir. Bos modele de gelmis olabilir. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Haziran 2016 Paylaş 2 Haziran 2016 Serdar GÜNGÖR yazdı: Dizel de beygir önemli değil Tork önemlidir ? Bununla ilgili atasözümüz bile var " Beygir araç sattırır, Tork yarış kazandırır" diye yanlıştır. 1 Yorum bağlantısı
Serdar Güngör 3 Haziran 2016 Paylaş 3 Haziran 2016 Mehmet Göktürk yazdı: yanlıştır. Doğrusu nedir hocam ? 1 Yorum bağlantısı
Deniz Yalman 3 Haziran 2016 Yazar Paylaş 3 Haziran 2016 Arkadaslar bugün öğrendim arac 5K dynamic 1.4 fire 77 hp dualogi diye geçiyormus. Tork gücü 115 nm. Sizce nasıl. Bikac yerde duydum bu aracların cekisi cok düşük diye. Yorum bağlantısı
Recommended Posts