Mehmet Göktürk 22 Mayıs 2016 Paylaş 22 Mayıs 2016 Kısa mesafe hocam yaza tayin işlemleri var nasipse, ama 2 km bile olmaz sanki, yazın memlekette de kullandığım güzergah 3-4 km kadar. 10 litre.. çok yakıyor diye laf etmeyin 2 km yolda 20 yaksa ne olur? 340binde yeni 2.el ladım hocam hata mı ettik c200? yoo 2 Yorum bağlantısı
Erdal Aydın 22 Mayıs 2016 Paylaş 22 Mayıs 2016 Benim ki ağır şehir içi koşullarında kullanılıyor (işe git gel 6+6 km sokak araları, yokuslar, 12 tane trafik ışığı) 1100 km ortalamasi 20 km ve 7.4 litre. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 22 Mayıs 2016 Paylaş 22 Mayıs 2016 ben bu konuda en eskilerdenim sanırım. 1.4 tsi ve 1.2 tsi araçlarımız var. (passat ve audi) dizelden sonra geçmek daha kolay. düşük devirde vites değişeceksiniz. eski benzinli motorlar gibi bağırtmaya gerek yok. ve fakat isterseniz zevk için ve fırlamak için değiştirmelisiniz. motoru ilk çalıştırdığınızda zorlamayın. yazları çok hızlı bir yerden geldikten sonra rölentide bekleyin. bende yağ sıcaklık göstergesi var yağ sıcaklığı 120 dereceye kadar çıkıyor mesela çok zorlarsanız yazın. rölantide bekleyince 2-3 dakikada (aynı havada güneşin altında klima açık) 90 dereceye düşüyor. yani beklemek iyi. başka birşeye gerek yok. benzin seçebilir. uyduruk benzin almayın. kesinlikle arabayı vurdurarak çalıştırmayın. gelecek araç yeni tsi mi eski tsi mi? imzaya baktım yeni tsi. sıkıntı yok çok iyi motor. en önemlisi:: yağı mutlaka yetkili serviste değişin. dışarda değişecekseniz ne yağ koyduğunu bilen birine değiştirin. VW504 uyumlu olacak. bu yıl sonunda motorlar 1.5 turboya dönüşüyor. aynı blok üzerine birkaç atraksiyon eklendi. 1.5 olmasının nedeni boy uzadı diye. sıkıştırma oranları 10.5 ten 12.5 a çıkıyor. VGT turbo geliyor ve mevcut sizin araçtan bir yüzde 10 daha az yakar ve çok kaçar hale geliyor. Hocam Tsi da kullandığınız yağın özelliğini kaybetme sıcaklığı kaç derece sizce 340binde yeni 2.el ladım hocam hata mı ettik c200?Bakımları düzgün bir şekilde yapılmış ise;Lpg li ise 570bin km, lpg siz ise 700bin km 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 22 Mayıs 2016 Paylaş 22 Mayıs 2016 Hocam Tsi da kullandığınız yağın özelliğini kaybetme sıcaklığı kaç derece sizce . burada 150 demiş aynen çalışmaya devamı için. http://www.ravenol.de/uploads/tx_ravenol/pdf-print/RAVENOL_WIV_III_SAE_5W30_1.pdf bozulma derecesi 300 vardır. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 22 Mayıs 2016 Paylaş 22 Mayıs 2016 200 derecede sentetiklerde bozulma başlıyor diyor. yarı sentetiklerde 149 da http://www.mdpi.com/2075-4442/3/1/54/htm 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Mayıs 2016 Paylaş 22 Mayıs 2016 ayçiçek yağı 180 de falan kızartıyor patatesi Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 22 Mayıs 2016 Paylaş 22 Mayıs 2016 Yaklaşık bir aydır 1.4 tsi 160 ps passat cc kullanıyorum. ..Bu nasıl bir motor. ..harika gidiyor. ..ama şehir içi 10 litre civarı yakıyor. .. Yorum bağlantısı
Semih İzgi 22 Mayıs 2016 Paylaş 22 Mayıs 2016 çarpık çurpuk var mı ona bakın. direksiyon teker öne bakarken düz mü ona bakın. vermekle yükümlü olduğu şeyler önemli değil bence. kauçuk paspas orijinal isteyin en önemlisi o olur. 30 liralık ilk yardım çantası için uğraşmak anlamsız. boya kontrol yapın diyorlar varsa kaportacı arkadaşınız ve pimpirikli iseniz (ki olmak bu devirde mümkün) boya kontrol cihazı ile bir kontrol yapın. çıkınca lastik havalarını benzincide normale düşürün. Mehmet abi öyle güzel şeyler yazmışsın ki gidip sıfır TSİ alasım geldi Muhammed kardeşim aracınız hayırlı olsun çok güzel bir seçim 2 Yorum bağlantısı
Erdem Çağla 22 Mayıs 2016 Paylaş 22 Mayıs 2016 sıfır adamı bunalıma sokar rodaj bitene kadar. Sıfır olursa araç, evin ile işin arası sakin 50 km olacak. 5 günde bilemedin 1 haftada rodaj falan kalmaz. Mesela tekirdağ - siliviri gidip geleceksin 5 defa mis gibi. Bu sefer de sabit hızda gitmeme olayı var. Sıfır bana göre değil Hayırlı olsun limuzininiz. 1 Yorum bağlantısı
Muhammed Lokman Tosun 22 Mayıs 2016 Yazar Paylaş 22 Mayıs 2016 Mehmet abi öyle güzel şeyler yazmışsın ki gidip sıfır TSİ alasım geldi Muhammed kardeşim aracınız hayırlı olsun çok güzel bir seçim sıfır adamı bunalıma sokar rodaj bitene kadar. Sıfır olursa araç, evin ile işin arası sakin 50 km olacak. 5 günde bilemedin 1 haftada rodaj falan kalmaz. Mesela tekirdağ - siliviri gidip geleceksin 5 defa mis gibi. Bu sefer de sabit hızda gitmeme olayı var. Sıfır bana göre değil Hayırlı olsun limuzininiz. Çok teşekkür ederim, Allah herkese gönlündeki aracı, sağlıklı günlerde kullanmayı nasip etsin. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 22 Mayıs 2016 Paylaş 22 Mayıs 2016 200 derecede sentetiklerde bozulma başlıyor diyor. yarı sentetiklerde 149 da http://www.mdpi.com/2075-4442/3/1/54/htm Teşekkürler Yorum bağlantısı
Misafir 23 Mayıs 2016 Paylaş 23 Mayıs 2016 ilk zamanlar iki haftada bir yağınızı kontrol edin. aracın yağ harcama profilini öğrenin. sıkıştırırsanız harcayabilir. 95 kesinlikle evet. 97 ler katkılı olduğu için enjektörlere oraya buraya uygun değil. Hocam ancak yazılım firmaları (mesela paşaoğlu) turbolu araçlar için kesinlikle 97 oktan öneriyor Yorum bağlantısı
R.Bahadır Irmak 23 Mayıs 2016 Paylaş 23 Mayıs 2016 (düzenlendi) 1.4tsi (manuel) euro6 125 hp aracımın 10 bin km öncesine ait yakıt verileri , 10 bin km'den sonra biraz daha düşer deniyor. 23 Mayıs 2016 tarihinde R.Bahadır Irmak tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Mayıs 2016 Paylaş 23 Mayıs 2016 (düzenlendi) benim yakıtta düşme yeni başladı 120 binden sonra. eski ilk aldığım senelere göre ciddi düşüş var. dikkat ederek 6.6 ortalama yapıyordum (karma ortalama) şimdi çok dikkat etmeden 6.3-6.4. istanbula gidip geliyorum 5.9 oluyor felan. eskiden 6 nın altında göremezdim. aynı yol şartları. üstelik şu an kış lastiği var. Hocam ancak yazılım firmaları (mesela paşaoğlu) turbolu araçlar için kesinlikle 97 oktan öneriyor onlar aracı düşünmez. düşünse yazılım yapmaz avansı kaydırıyorlar muhtemelen o nedenle yüksek oktan mecbur oluyor. mesela 170HP ilk çıkan EA111 ler 98 istiyordu. bu arada 125HP ile 150 hp arası farkları öğrendim: 1- egzos valfleri 150 HP de VVT 125 de değil 2- turbo basıncı 125 te 1.8 bar 150 de 2.2 bar 3- silindir içi kaplama 150 de özel plazma teknolojisi 4- turbo çapı 150 de bir iki santim daha büyük 5- bir soğutma farkı var ama tam çözemedim (döküman almanca) bunlar EA211 için. EVO da ise daha da ek farklar var. yanlış anlama olmasın not: emiş valfleri her ikisinde de VVT eski 122-160 arasındaki farklarda emme ve egzos valflerinin içinde sodyum kanalı vardı. krank kolları daha sağlam ve ringler değişikti. bunu bilmiyorum. 23 Mayıs 2016 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Boz 23 Mayıs 2016 Paylaş 23 Mayıs 2016 1.2 tsi 1.6 tdci hızlanma max hız karşılaştırması yapabilecek olan varmi acaba ☺ Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Mayıs 2016 Paylaş 23 Mayıs 2016 1.2 tsi hangi araba 1.6 tdci hangi araba? Yorum bağlantısı
Mustafa Boz 24 Mayıs 2016 Paylaş 24 Mayıs 2016 1.2 tsi hangi araba 1.6 tdci hangi araba?2014 golf 2010 focus Yorum bağlantısı
Recommended Posts